Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 27. 10h:42' EZ A 371. JÁTÉKHETED, 83. FORDULÓD 372. játékheted kezdete: márc. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2032 SZÁMLA : XXXX |
tno 4 | növeled a 4. tulajdonságodat |
ef 1 | energia fejlesztése 1 |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
be 41 | bemész a 41. titkos labirintusba |
lm 2 3 4 | mozogsz 2 3 4 |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a vadász tatu testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a vadász tatu vastagbőrű hátát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmaival a vadász tatu megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 6 7 8 | mozogsz 6 7 8 |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
lm 9 11 | mozogsz 9 11 |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a bundás csirmáz jobb első lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bundás csirmáz bal oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
kt 23 5 | elkészíted a 23. tárgyat (5 darabot) |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
gyk 28 11 | gyakorolsz a 28. tárggyal 11 pontért |
CETBŐR VÁLLTÖMÉS (1091. TÁRGY) A lábascetek rugalmas bőre tökéletes szigetelőanyag, sem hideget, sem fájdalmat nem ereszt át. Kézenfekvő az ötlet, hogy a lábascet bőréből egy kiváló válltömést készíts. Persze, ez így önmagában még semmi - véd a hidegtől, véd az ütésektől... Mi kéne még? Hát persze, egy kis mágikus beütés! Felhasználva egy lidércesszenciát, a cetbőr máris a Jég Elemi Létsíkjának vibráló relikviájává válik, amely nemcsak védettségedet és hideg elleni mentődobásodat növeli meg kettővel, de ezenfelül ad még egyet támadásodhoz is, és ezenfelül szinte elpusztíthatatlanná válik! A cetbőr válltömés elkészítéséhez a KT 1091 parancsot add ki, 10 TVP árán, és válltárgyként viselheted, a KF 1091 paranccsal. |
VARÁZSKŐ (305. TÁRGY) Ez az apró, szürke kőgolyó a szivárvány minden színében kezd villogni és melegedni, ha varázslat használatára képes személy fogja a kezébe. Nagy mennyiségű varázsenergia van benne tárolva, amely a kő összetörésével szabadítható fel. Ehhez a H 305 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Ekkor a varázspontjaid száma megnő 100-al! (De a maximális érték fölé nem megy.) Megadhatsz egy 2. paramétert is a H parancshoz, ha esetleg egyszerre több varázskövet akarnál összetörni. A varázskövet automatikusan is használni fogod, ha úgy próbálsz varázsolni (V parancs), hogy nincs elég varázspontod a varázslat elmondásához. A varázskövet sem automatikusan, sem H paranccsal nem fogod használni, ha 20-nál kevesebb VP-d hiányzik, mert ez csak pazarlás lenne. Harcban nincs idő a varázskő automatikus használatára. [Megjegyzés: Felbőszülve a kalandozók lázadásán az alanori hódítás ellen, a Zaks család udvari mágusa megátkozta a Ghallán fellelhető és valaha elkészülő összes varázskövet. Varázskövet ezentúl nem adhatsz át, nem adhatsz el, stb. Ezenkívül egy körben max. 2 varázskövet használhatsz fel. (Ilyen szempontból következő köröd elejéig lezajló események is ide tartoznak.)] |
BUNDÁS CSIRMÁZ (93. SZÖRNY) A bundás csirmáz, ez a kisebb medve méretű, vastag bundájú lény kiválóan tud mászni. Fészkét leginkább megközelíthetetlen helyeken (mély, földalatti üreg, grok-képződmény burka) veri fel. Gyakran gyűjt mindenféle csecsebecsét, úgyhogy fészkéből való kifüstöléskor könnyen előfordulhat, hogy találsz nála valamilyen tárgyat. Ha megtámadják, foggal-körömmel védekezik. Legkevésbé hatékony ellene az ütőfegyver. |
Erő: | 19 | Szint: | 13 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 147 cm |
IQ: | 19 | Támadás: | 12 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 19 | Védekezés: | 15 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 18 (20) | Életpont: | 190/175 | Jellem: | semleges (+6) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 | Varázspont: | 83/17 | Pénz: | 40 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 7/-1 | EFejl: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 11 (+1) | szúrófegyverek: | 14 | vágófegyverek: | 3 |
ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 15 | dobófegyverek: | 1 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -6.); mérgezett tüske (#23) (7 -8.); mérg. ubuk tüske (#137) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 2 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 15 | 3. mászás: | 4 |
4. csapdakészítés: | 5 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 34 (+1) |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 3 |
10. taumaturgia: | 5 | 11. versengés: | 1 | 12. harcművészetek: | 7 |
13. szörnyismeret: | 3 | 14. zárnyitás: | 1 | 15. vadászat: | 11 |
16. bányászat: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 9 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
elfogod pókvadászt (#59) hurokcsapdával (#217) |
mászol max. 20 TVP-ért |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12) |
rőtmanó (#55), húsevő magszim (#67), királygyík (#26), woor-antilop (#31) (csak egyszer), emberevő (#119) (csak egyszer), vadász tatu (#10) (csak egyszer), trikornis (#104) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
vízionár (#66), manifesztátor (#124), kardfogú fülemüle (#146) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
Összsúly: 38.88 kg | Megterheltség: 81% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 80% alatt van. | |
Még 101 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | gyenge méreg (#26) | 8 | tüske (#22) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
8 | arany (#50) | 5 | mérgezett tüske (#23) | 1 | óndarab (#85) | |||
1 | vadász tatu bőr (#15) |