Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: . 9h:25' EZ A 844. JÁTÉKHETED, 838. FORDULÓD 845. játékheted kezdete: szept. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1896 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot |
* 3. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat az 1631. tárggyal az 1041. tárgyat |
* 6. KP: | használod az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot |
* 8. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 9. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 385. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 209. varázslatot |
im | imádkozol |
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 601 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A varázslat kudarcot vallott. Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rókafarok [rókafarok ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] és 2 sáfránypor. 2206 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 601, sebződés: 2, gyógyulás: 8, összesen: +6 ÉP}
kre 232 1221 6 | kreálsz a 232. tárggyal az 1221. tárgyat (6 darabot) |
v 15 429 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
ef 26 | energia fejlesztése 26 |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 606 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzvihar varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. (Az immunitáskő védett meg.) Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
A következő kincseket találtad: 2 sallank karom és egy kék orchidea. 2206 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 606, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
hh 1096 1096 1534 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1534. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: energiaburok létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 575 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. 1664 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 575, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 578 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
3057 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 578, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 645 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A quwarg parafenomén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2906 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 645, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 429 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. A varázslat kudarcot vallott. Megmarkolva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a tl'urlang vadász bal lábát. (12 támadással 911 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 397 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +80 ÉP.) Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a tl'urlang vadász markáns izmait. (12 támadással 927 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a tl'urlang vadász nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 442 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +89 ÉP.) Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a tl'urlang vadász bal lábát. (5 támadással 364 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (28 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a tl'urlang vadász újra meg újra lecsap. (2 támadástól 370 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +74 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +226 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 bev tekercs. 25277 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2737, sebződés: 1209, gyógyulás: 251, összesen: -958 ÉP}
(Továbbmész...) [275,121] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +226 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy nekromanta kóborló! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 829 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 dárda. Lövedékeiddel perforálod a nekromanta kóborló fekete csuháját. (6 támadással 100 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a nekromanta kóborló fekete csuháját. (12 támadással 921 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a nekromanta kóborló gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 284 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 94 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a nekromanta kóborló bal lábát. (10 támadással 730 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (17 életpontot sebezve.) A nekromanta kóborló megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 286 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) Kritikus pontot ért a találat. Kivégeztek! 1068 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 102 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 119 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult.
{Csatastatisztika; sebzés: 2679, sebződés: 1953, gyógyulás: 123, összesen: -1830 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[274,120] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-8 életpont). Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Nini, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +226 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy quwarg széltáncos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 556 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Távolról sivatagi vihar varázslatot lő rád a másik. 100 életpontot vesztettél. Megmarkolva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a quwarg széltáncos jobb szárnyát. (12 támadással 1483 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (62 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg széltáncos. (2 támadástól 360 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +72 ÉP.) Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a quwarg széltáncos bal lábát. (8 támadással 913 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (53 életpontot sebezve.) A quwarg széltáncos belecsíp a derekadba. (1 támadástól 158 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A quwarg széltáncos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +226 életerő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 quwarg igazgyöngy. 21760 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3067, sebződés: 618, gyógyulás: 112, összesen: -506 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 566 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Távolról sivatagi vihar varázslatot lő rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával valamennyire megsebezgeted a quwarg széltáncos hártyás szárnyát. (12 támadással 1482 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (53 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 398 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +80 ÉP.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +226 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2101, sebződés: 398, gyógyulás: 88, összesen: -310 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy energiaburok varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 592 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% tau] A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (56 életpontot vesztettél.) Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a quwarg lázhozó bal lábát. (9 támadással 1367 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (44 életpontot sebezve.) A quwarg lázhozó csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg lázhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +226 életerő. 10872 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2003, sebződés: 56, gyógyulás: 8, összesen: -48 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 268 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy inst.szingularitás varázslatot, majd rád küldi. A varázslat kudarcot vallott. Üdvözlésképpen egy agyroppantás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A varázslat kudarcot vallott. Meglengetve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a quwarg agyfürkész csáprágóját. (12 támadással 1818 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (70 életpontot sebezve.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmez.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a quwarg agyfürkész csáprágóját. (7 támadással 1093 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (25 életpontot sebezve.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védett meg.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +226 életerő. 23472 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3274, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 536 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sivatagi vihar varázslatot lő rád. 100 életpontot vesztettél. Megmarkolva az Aurgir lándzsáját a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a quwarg széltáncos vörös páncélját. (12 támadással 1476 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (24 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg széltáncos. (2 támadástól 426 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +86 ÉP.) Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a quwarg széltáncos hártyás szárnyát. (9 támadással 1015 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (81 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 163 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +226 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 quwarg igazgyöngy. 22203 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3132, sebződés: 689, gyógyulás: 127, összesen: -562 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 562 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Üdvözlésképpen egy sivatagi vihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a quwarg széltáncos jobb szárnyát. (11 támadással 1396 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (61 életpontot sebezve.) A quwarg széltáncos csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 195 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a quwarg széltáncos hártyás szárnyát. (9 támadással 1046 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (72 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg széltáncos. (2 támadástól 386 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +78 ÉP.) A quwarg széltáncos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +226 életerő. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 quwarg igazgyöngy. 22011 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3137, sebződés: 581, gyógyulás: 125, összesen: -456 ÉP}
(Továbbmész...) [272,120] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő varkaudar őslich mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 607 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: negatív csapás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (Az immunitáskő védett meg.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a varkaudar őslich jobb oldalát. (12 támadással 1814 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (49 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-101 varázspont.) Aurgir lándzsájával valamennyire megsebezgeted a varkaudar őslich bal lábát. (8 támadással 1234 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (37 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 71 életpontot vesztettél. A varkaudar őslich néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 148 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A varkaudar őslich még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +226 életerő. 27408 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3741, sebződés: 320, gyógyulás: 59, összesen: -261 ÉP}
(Továbbmész...) [271,120] Továbbra is síkságon vagy. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy gnomori rémszolga lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 330 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (Az immunitáskő védett meg.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (61 életpontot vesztettél.) Meglengetve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a gnomori rémszolga bal lábát. (12 támadással 1874 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) Nem sikerült a gnomori rémszolga ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 257 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a gnomori rémszolga véreres karját. (3 támadással 441 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (32 életpontot sebezve.) A gnomori rémszolga újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 257 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +226 életerő. 20064 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2725, sebződés: 618, gyógyulás: 112, összesen: -506 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 549 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (71 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a patás tanough bal első lábát. (12 támadással 1786 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (35 életpontot sebezve.) A szörny agyarát belevágja a kezedbe. (1 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Egy rúgást kapsz a jobb combodba. (1 támadástól 365 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +73 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a patás tanough bal hátsó lábát. (4 támadással 593 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (70 életpontot sebezve.) A szörny agyarát belevágja a kezedbe. (1 támadástól 174 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Egy hibás mozdulat, és máris a patás tanough belerúg a kezedbe! (1 támadástól 274 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) A patás tanough most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +226 életerő. 20010 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3033, sebződés: 1027, gyógyulás: 200, összesen: -827 ÉP}
(Továbbmész...) [269,120] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tleikan áruló. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% tau] A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 593 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: agyroppantás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A teremtmény mereven rádbámul, majd ítéletet hirdet. ÁRTATLAN! Hehe, ez az! Ellenfelednek már nem lesz esélye, hogy tévedésére ráébredjen. Marokra fogva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a tleikan áruló testét. (12 támadással 1818 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (62 életpontot sebezve.) A tleikan áruló meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A tleikan áruló csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Manakortexed sérült! (-3 max. varázspont.) A tleikan áruló meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a tleikan áruló tapogatózó csápjait. (4 támadással 610 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (18 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a tleikan áruló. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Csápjával megérint a tleikan áruló. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-2 max. varázspont.) A tleikan áruló csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. A tleikan áruló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +226 életerő. 22186 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3101, sebződés: 580, gyógyulás: 126, összesen: -454 ÉP}
(Továbbmész...) [268,120] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy baljós árny. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 600 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Távolról inst.szingularitás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Megmarkolva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. A baljós árny néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 272 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) Ezt a támadást elhibáztad! A baljós árny többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 357 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +72 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +226 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 600, sebződés: 629, gyógyulás: 135, összesen: -494 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 539 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a varkaudar őslich jobb lábát. (12 támadással 1842 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (Az immunitáskő védett meg.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-61 varázspont.) Aurgir lándzsájával valamennyire megsebezgeted a varkaudar őslich rothadó testét. (9 támadással 1327 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (48 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. Karmával néhányszor a varkaudar őslich megcsapja a fejedet. (2 támadástól 171 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar őslich száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +226 életerő. 27408 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3809, sebződés: 303, gyógyulás: 70, összesen: -233 ÉP}
v 198 281 102 | elmormolod a 198. varázslatot |
[281,102] A síkságot sűrű erdő váltja fel.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy energiaburok védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo] Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 553 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-33 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a tüskés totemblarg egyik lábát. (7 támadással 1098 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-39 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Véres nyál csordul ki a tüskés totemblarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +226 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kitintüskét. [kitintüske ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] 11280 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1703, sebződés: 74, gyógyulás: 8, összesen: -66 ÉP}
ek 503 238 10 | t. energia kisütése: 503 238 10 |
[238,10] Az erdőt síkság váltja fel. Vad szamóca illatát hozza a szél. Észreveszel egy drakolder csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Lábujjhegyen rásétálsz az izzó homokra. Nem süllyedsz el, sőt, semmi bajod nem esik. Hihetetlen, de a dramoan talizmán valóban varázserővel bír. Borzasztóan sivár és kietlen minden. Ráadásul a csatamező fölött fojtogató füst terjeng. Egy kettétört drakolder pórázra bukkansz. Hoppá, minden bizonnyal az elszabadult szörnyeteg ölte le a csatamezőn felsorakozott seregeket. Egy elemi pulzátor intéz feléd kihívást.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 553 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 12 életpontot vesztettél. A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod az elemi pulzátor furcsa alakját. (7 támadással 1053 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (23 életpontot sebezve.) Az elemi pulzátor elhibázza az ütést csápjával. Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az elemi pulzátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +226 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. [madártoll ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] 9872 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1629, sebződés: 14, gyógyulás: 8, összesen: -6 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 580 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd az ezeréves lélek bal oldalát. (12 támadással 1354 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (45 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 105 életpontot vesztettél. Nem vagy felkészülve az ezeréves lélek gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 282 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-3 max. varázspont.) Aurgir lándzsájával valamennyire megsebezgeted az ezeréves lélek testét. (6 támadással 650 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 104 életpontot vesztettél. Nem vagy felkészülve az ezeréves lélek gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 280 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) Manakortexed sérült! (-3 max. varázspont.) A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-93 életerő). Az ezeréves lélek még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +226 életerő. 21755 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2680, sebződés: 864, gyógyulás: 121, összesen: -743 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy agytaposás mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 873 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Meglengetve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a ködmágus bal vállát. (12 támadással 934 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (86 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a ködmágus gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 208 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a ködmágus testét. (7 támadással 528 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (49 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 224 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A ködmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +226 életerő. 21224 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2470, sebződés: 432, gyógyulás: 95, összesen: -337 ÉP}
ef 30 518 | energia fejlesztése 30 |
* 1. BP: | elmormolod a 320. varázslatot |
* 2. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 238. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 160. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 84. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 7. BP: | keresed a 464. szörnyet |
* 8. BP: | elmormolod a 11. varázslatot a 83. varázslatot a 73. varázslatot |
* 9. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 824. tárggyal |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
RYUKU KALÓZKENDŐ (1157. TÁRGY) Elment az eszük ezeknek a ryuku navigátoroknak, hogy egy kendővel takarják el fele látásukat - gondolod, amikor magad elé idézed a tenger alján fekvő ryuku tetem kinézetét, akinek fejéről az új ereklyédet leakasztottad. De azért egy próbát talán megér, hogy egy percre te is úgy néz ki, mint ő, és megfejthesd a ryuku kalózkendő igazi titkát. Elég csak megkötnöd a tarkódon, majd körülnézni, és a látásról alkotott eddigi véleményed egy csapásra a múltba vész. A szemlélet elavultságának oka pedig a következő: egy szemeddel sokkal élesebben látsz, mint eddig kettővel. Határozott kontúrokat fedezel fel a távolban, épületek és növények jól látható körvonalai bontakoznak ki előtted. Ha a továbbiakban is magadon hagyod, a kendő viselésének további pozitív hatásait is kifigyelheted: szerencsédhez +4 adódik, és sem a koordináta-meghatározáshoz, sem a szeksztánsot igénylő varázslataidhoz nincs szükséged többé szeksztánsra. A kalózkendőt viselve mindig egyértelműen tudod, hol tartózkodsz. Ugye beleszerettél az új csecsebecsédbe? Jó, akkor elmondom az egyetlen negatívumot is, ami akkor jelentkezik, ha nem a távolba kell révedned, vagyis a harc közben: támadásod 1-gyel csökken, amíg a kendőt hordod. Ha nem zavar öltözködésed bizarrsága, a ryuku kalózkendő felcsatolása mellett természetesen húzhatsz másik sisakot is. |
Erő: | 91 (113) | Szint: | 55 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 89 (124) | Támadás: | 81 (86) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 89 (116) | Védekezés: | 177 (188) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 52/58 év |
Egészség: | 89 (114) | Életpont: | 1711/972 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 12 |
Szerencse: | 88 (114) | Varázspont: | 5056/1587 | Pénz: | 2250 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 56/24 | Pszi pont: | 1221/457 | Halhatatlanság: | 14 % | EFejl: | 63 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/5 | ökölvívás: | 5/31 | szúrófegyverek: | 60/27 (+9%) |
vágófegyverek: | 13/84 | ütőfegyverek: | 3/8 | dobófegyverek: | 42/18 |
Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
238,10 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 281,102 |
Kedvenc táborhely: 238,10 |
A negatív esszencia épp Aurgir lándzsája fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 60/93 | 2. nyomkövetés: | 210/71 (+48%) | 3. mászás: | 39/99 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 10/47 | 5. csapdaészlelés: | 21/79 | 6. gyógyítás: | 453/6 (+31%) |
7. titkosírás: | 20/10 | 8. felderítés: | 38/56 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 5/89 |
10. teológia: | 218/67 (+53%) | 11. taumaturgia: | 306/35 (+50%) | 12. szerencsejáték: | 9/10 |
13. versengés: | 29/11 | 14. zene: | 16/82 (+8%) | 15. szörnyismeret: | 30/44 |
16. pszi: | 103/8 (+2%) | 17. zárnyitás: | 4/32 | 18. vadászat: | 10/57 |
19. vitalitás: | 5/51 | 20. bányászat: | 61/55 (+4%) | 21. úszás: | 16/21 (+8%) |
22. őstaumaturgia: | 16/38 | 23. csapatmunka: | 5/97 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 1055 | |||
7. tulajdonságpont: 2 | 10. vp regeneráció: 1(2) | 11. kincskeresés: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 40 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50) |
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315), Eruol (#378) (csak egyszer), átokosztó (#372) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), éjfattyak (#9096), kísértetvarázsló (#424), rothadó borzalom (#633), nekromanta kóborló (#596), purifikátor császár (#393) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
ősjég (#311, 100 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 25 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 30 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 230 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (106,27,3) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | elme dominanciája (#247) |
nagyobb agypajzs (#120) | papi aura (#377) | esszenciavédelem (#165) | jégmágia (#279) |
tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | szemmelverés (#137) | hatalomvarázs (#220) |
mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61), éjfattyak végzete (#260), ősjég (#311) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239), Solisar aurája (#240), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | jégoszlop (#231) | >> | noth szellem (#250) | |
jégoszlop (#231) | >> | manaelementál (#290) | gömbvillám (#176) | >> | aranyfecske (#283) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | aranyfecske (#283) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az ősi birodalmak vagy a ryuku szigetek legjobb kincseket a pusztában kóborló, legendás szörnyektől szerezheted meg. Végezz tízzel! (számláló: 5) |
2.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
3.) Kutass ki tíz tükörtornyot, kíváncsi vagyok a tleikanok ősi titkaira! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 551, pontszámod: 6528. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) mest. gerjesztés (184) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) magiometer (314) jégmág. hierarchia (391) jégrúna (398) jégvihar generálása (407) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK kőbőr (507) OK közös ima (509) OK tudatkinézis II (511) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 230 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 159 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 6 | dárda (#10) | 5 | ilkin érc (#232) | |||
1 | jégszilánk (#1128) | 1 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | tükör (#43) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
120 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | bev tekercs (#778) | |||
1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | ezüstdarab (#326) | 17 | isteni könnycsepp (#260) | |||
6 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | kék orchidea (#68) | 4 | kerek kő (#19) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 3 | quwarg igazgyöngy (#912) | 5 | rozmárfog (#1069) | |||
1 | ryuku kalózkendő (#1157) | 2 | sáfránypor (#211) | 2 | sallank karom (#128) | |||
5 | vámpírfog (#1221) |