Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. szept. 14. 9h:41' EZ A 844. JÁTÉKHETED, 839. FORDULÓD 845. játékheted kezdete: szept. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1896 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot |
* 3. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat az 1631. tárggyal az 1041. tárgyat |
* 6. KP: | használod az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot |
* 8. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 9. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 385. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 209. varázslatot |
at 4528 28 | TU-t adsz át a 4528. kalandozónak 28 |
kf 1157 | kézbeveszed/felveszed az 1157. tárgyat |
ef 30 518 | energia fejlesztése 30 |
v 15 429 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
been 3817 | belépés engedélyezése: a 3817. kalandozót |
kre 232 1221 6 | kreálsz a 232. tárggyal az 1221. tárgyat (6 darabot) |
kb 166 24 | kiveszel a bankból a 166. tárgyat (24 darabot) |
kt 430 8 | elkészíted a 430. tárgyat (8 darabot) |
kf 430 | kézbeveszed/felveszed a 430. tárgyat |
h 1 50 | használod az 1. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy energiaburok varázst. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 659 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (71 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Vad csatakiáltással, felemelve a vadászkést a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vadászkéssel néhányszor súrolod a hártyás dermesztő jobb vállát. (6 támadással 361 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (55 életpontot sebezve.) A hártyás dermesztő csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 287 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 197 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 61 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vadászkéssel kicsit megvagdalod a hártyás dermesztő rádtapadt szárnyát. (5 támadással 292 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (54 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a hártyás dermesztő megcsapja a fejedet. (2 támadástól 269 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 179 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 55 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Elmegy a kedved a harctól. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +226 életerő. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1421, sebződés: 1119, gyógyulás: 200, összesen: -919 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már energiaburok vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 683 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (70 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod az algaleioda gyorsmozgású csőrét. (7 támadással 1081 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (56 életpontot sebezve.) Az algaleioda csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az algaleioda összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +62 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. [madártoll ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 12254 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1820, sebződés: 72, gyógyulás: 8, összesen: -64 ÉP}
Gyorsan felraksz egy energiaburok varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 555 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva az Aurgir lándzsáját a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a tleikan amazon egyik csápját. (11 támadással 1635 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (58 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +117 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 esthari rubin [esthari rubin ládikóba-> (187,107)-> 50 arany, -2 ÉP]. 14421 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2248, sebződés: 156, gyógyulás: 39, összesen: -117 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 581 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a kreiton jótündér testét. (10 támadással 1549 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (23 életpontot sebezve.) A kreiton jótündér csápol, de mindhiába. A kreiton jótündér csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kreiton jótündér összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 mul tekercs és 1 áldott kő. 19157 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2153, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
kt 4 10 | elkészíted a 4. tárgyat (10 darabot) |
kt 10 10 | elkészíted a 10. tárgyat (10 darabot) |
kf 10 | kézbeveszed/felveszed a 10. tárgyat |
v 198 273 108 | elmormolod a 198. varázslatot |
[273,108] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-16 életpont).
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy agytaposás varázslatot. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 617 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy hangcsapás varázslatot, majd rád küldi. 475 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: hangcsapás varázslatot lő rád. 475 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Üdvözlésképpen egy hangcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 475 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Elmegy a kedved a harctól. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +226 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 617, sebződés: 1425, gyógyulás: 8, összesen: -1417 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy energiaburok varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 643 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 dárda. Lövedékeiddel perforálod a quwarg b.háborító jobb vállát. (6 támadással 208 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (51 életpontot sebezve.) Megmarkolva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a quwarg b.háborító bal hátsó lábát. (12 támadással 1807 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (22 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg b.háborító. (2 támadástól 341 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +69 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 286 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +226 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2731, sebződés: 627, gyógyulás: 77, összesen: -550 ÉP}
(Továbbmész...) [273,110] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-16 életpont). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy elpusztított pézsmatököt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy xantusz-kaktuszt. Délnyugatra egy kazmár van. Nyugatra egy borkonyó cserje van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +54 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy quwarg bölcs. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Egy agytaposás rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 621 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: hangcsapás varázslatot lő rád. 475 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy hangcsapás. 475 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy hangcsapás varázslatot. 475 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Elmegy a kedved a harctól. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +226 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 621, sebződés: 1425, gyógyulás: 8, összesen: -1417 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 313 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% tau] Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Ellenfeled agyroppantás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 dárda. Alaposan megsorozod a quwarg agyfürkész bal karját. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (34 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a quwarg agyfürkész csáprágóját. (12 támadással 1855 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (34 életpontot sebezve.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Semmi hatás! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Aurgir lándzsájával valamennyire megsebezgeted a quwarg agyfürkész jobb karját. (7 támadással 1044 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (37 életpontot sebezve.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védelmez.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védett meg.) A quwarg agyfürkész most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +226 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24200 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3453, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 317 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 dárda. Több lövedéked átfúrja a quwarg agyfürkész testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (49 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a quwarg agyfürkész jobb oldalát. (12 támadással 1830 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a quwarg agyfürkész testét. (7 támadással 1039 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy agyroppantás. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Véres nyál csordul ki a quwarg agyfürkész száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +226 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24864 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3473, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [273,111] A lankák ellaposodnak, a sziklák eltűnnek. A levegő forró. Sivatagban vagy. A föld süppedős: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-9 életpont). A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg harcmágus. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Ellenfeled lidércidézés varázslattal készül a csatára. Megjelenik egy lidérc! Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 670 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán II. 448 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi hurrikán varázslatot, majd rád küldi. 363 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Nem akarsz kinyúlni. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +226 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 670, sebződés: 811, gyógyulás: 8, összesen: -803 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy agytaposás varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 632 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy hangcsapás varázslat. 475 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy hangcsapás varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Távolról hangcsapás varázslatot lő rád a másik. 475 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 632, sebződés: 950, gyógyulás: 8, összesen: -942 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[272,112] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. Nocsak, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor délre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy nothar cserje van. Északnyugatra egy xantusz-kaktusz van. Északra egy kazmár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +226 életerő. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy homoktúró galaga közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy energiaburok. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1262 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 dárda. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Marokra fogva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a homoktúró galaga jobb oldalát. (9 támadással 1366 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (75 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 179 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +226 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 kij tekercs. 21153 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2703, sebződés: 179, gyógyulás: 44, összesen: -135 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 1368 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Egy kiszáradás varázslatot dob rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 dárda. Pár lövedéked átjárja a dűneszellem testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (22 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával valamennyire megsebezgeted a dűneszellem testét. (9 támadással 1378 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (41 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a dűneszellem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sivatagi vihar varázslatot, majd rád küldi. 100 életpontot vesztettél. A dűneszellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +226 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21300 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2947, sebződés: 358, gyógyulás: 56, összesen: -302 ÉP}
(Továbbmész...) [272,114] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Egy quwarg mozdul a földön. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze délkeletre látsz egy gyöngymangó bokrot. Délnyugatra nézve látsz egy gyöngymangó bokrot. Nyugatra egy gránátkaktusz van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +226 életerő. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy dűneszellem lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 1286 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled kiszáradás varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 dárda. Lövedékeiddel perforálod a dűneszellem homoktestét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (51 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a dűneszellem testét. (9 támadással 1355 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (48 életpontot sebezve.) A dűneszellem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A dűneszellem néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Ellenfeled sivatagi vihar varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +226 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 dramoan kő. 21300 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2880, sebződés: 236, gyógyulás: 56, összesen: -180 ÉP}
(Továbbmész...) [272,115] Bozótos terepre értél. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Észreveszel egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +226 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy nekromanta kóborló! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 900 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 dárda. Alaposan megsorozod a nekromanta kóborló testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (54 életpontot sebezve.) Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a nekromanta kóborló jobb karját. (12 támadással 910 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (28 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 219 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Kritikus az ütés! Meghaltál. 1910 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 95 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 97 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 1959, sebződés: 2321, gyógyulás: 52, összesen: -2269 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[271,114] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel. Felfedeztél egy elpusztított gránátkaktuszt. Hoppsz, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy gyöngymangó bokrot. Északra egy Tharr oltár van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +226 életerő. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Csak egy homoktúró galaga. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy energiaburok. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 1250 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Marokra fogva az Aurgir lándzsáját a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a homoktúró galaga kitines hátát. (9 támadással 1361 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (40 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a homoktúró galaga csáprágójával. (2 támadástól 133 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +226 életerő. 21153 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2651, sebződés: 133, gyógyulás: 35, összesen: -98 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 937 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 104 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a tl'urlang vadász testét. (12 támadással 923 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (32 életpontot sebezve.) A tl'urlang vadász támadásai összeszabdalják a lábaidat! (2 támadástól 447 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +90 ÉP.) Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a tl'urlang vadász jobb vállát. (11 támadással 839 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (37 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 411 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +83 ÉP.) A tl'urlang vadász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +226 életerő. 25277 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2768, sebződés: 962, gyógyulás: 181, összesen: -781 ÉP}
(Továbbmész...) [271,116] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. Felfedeztél egy quwargok által elpusztított ősi rúnatornyot. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Tud Ákos előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy nothar cserjét. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +226 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy patás tanough. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 621 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (74 életpontot vesztettél.) Meglengetve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a patás tanough testét. (12 támadással 1871 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (58 életpontot sebezve.) Felszisszensz, ahogy fájdalmas sebet ejt a patás tanough agyarával a bal oldaladon. (1 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Egy rúgást kapsz a bal combodba. (1 támadástól 317 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) A patás tanough szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +226 életerő. 20010 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2550, sebződés: 531, gyógyulás: 100, összesen: -431 ÉP}
(Továbbmész...) [271,117] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A messzi távolban egy árnypiramis gúlaformáit véled felfedezni. Annyira beleolvad a környezetébe, hogy mire egyet pislantasz, már el is tűnik a szemed elől. Lehet, hogy csak egy fáradtság szülte látomás volt? Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Látsz egy elpusztított nothar cserjét. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +226 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ó! Hiszen ez egy fényhozó. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
ek 503 238 10 | t. energia kisütése: 503 238 10 |
ek 116 50 1508 | t. energia kisütése: 116 50 1508 |
* 1. BP: | elmormolod a 320. varázslatot |
* 2. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 238. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 160. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősjég. 85 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 633 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Véres nyál csordul ki az aranyfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +226 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 100 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 718, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
* 6. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 7. BP: | keresed a 464. szörnyet |
* 8. BP: | elmormolod a 11. varázslatot a 83. varázslatot a 73. varázslatot |
* 9. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 824. tárggyal |
KREITON JÓTÜNDÉR (538. SZÖRNY) Bár a kreitonok a kegyetlenségük miatt voltak hírhedtek már az ókori birodalmak virágzásának idején is, ritkán ugyan, de született közöttük néhány fekete (vagy inkább fehér) bárány is. Ezek az üde színfoltok előbb-utóbb renegáttá váltak, hiszen kirívó tulajdonságaik miatt hamar kitaszították őket. Bár a kreiton jótündér (majdnem) mindenben a fajtársainak az ellentéte, ne hidd azt, hogy a vele való találkozás ártalmatlan lesz: nem Ghalla kalandozói azok, akikkel ezek az ősidők óta itt élő lények barátkozni fognak. |
Erő: | 91 (113) | Szint: | 55 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 89 (124) | Támadás: | 80 (85) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 89 (116) | Védekezés: | 177 (188) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 52/59 év |
Egészség: | 89 (114) | Életpont: | 1712/1232 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 12 |
Szerencse: | 88 (118) | Varázspont: | 5056/2218 | Pénz: | 2476 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 57/0 | Pszi pont: | 1221/737 | Halhatatlanság: | 14 % | EFejl: | 63 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/5 | ökölvívás: | 5/31 | szúrófegyverek: | 60/31 (+4%) |
vágófegyverek: | 13/90 (+6%) | ütőfegyverek: | 3/8 | dobófegyverek: | 42/18 |
Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
271,117 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 238,10 |
A negatív esszencia épp Aurgir lándzsája fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 61/15 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 211/14 (+43%) | 3. mászás: | 40/5 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 10/47 | 5. csapdaészlelés: | 21/79 | 6. gyógyítás: | 453/66 (+60%) |
7. titkosírás: | 20/10 | 8. felderítés: | 38/56 | 9. szörnyidomítás: | 5/89 |
10. teológia: | 219/12 (+45%) | 11. taumaturgia: | 306/78 (+43%) | 12. szerencsejáték: | 9/10 |
13. versengés: | 29/11 | 14. zene: | 16/82 | 15. szörnyismeret: | 30/44 |
16. pszi: | 103/14 (+6%) | 17. zárnyitás: | 4/32 | 18. vadászat: | 10/57 |
19. vitalitás: | 5/51 | 20. bányászat: | 61/58 (+3%) | 21. úszás: | 16/21 |
22. őstaumaturgia: | 16/48 (+10%) | 23. csapatmunka: | 5/97 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 1066 | |||
7. tulajdonságpont: 2 | 10. vp regeneráció: 1(2) | 11. kincskeresés: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
totem 50% életpont alatt (katonai kötszer (#1508)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 40 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50) |
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315), Eruol (#378) (csak egyszer), átokosztó (#372) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), éjfattyak (#9096), kísértetvarázsló (#424), rothadó borzalom (#633), nekromanta kóborló (#596), purifikátor császár (#393) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
ősjég (#311, 100 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 25 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 30 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 230 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (106,27,3) | szürkeáll. aktiv (#71) | elme dominanciája (#247) | nagyobb agypajzs (#120) |
papi aura (#377) | esszenciavédelem (#165) | jégmágia (#279) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs III (#127) | szemmelverés (#137) | hatalomvarázs (#220) | mágikus ütés (#147) |
méregsemlegesítés (#14) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61), éjfattyak végzete (#260), ősjég (#311) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239), Solisar aurája (#240), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | jégoszlop (#231) | >> | noth szellem (#250) | |
jégoszlop (#231) | >> | manaelementál (#290) | gömbvillám (#176) | >> | aranyfecske (#283) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | aranyfecske (#283) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az ősi birodalmak vagy a ryuku szigetek legjobb kincseket a pusztában kóborló, legendás szörnyektől szerezheted meg. Végezz tízzel! (számláló: 5) |
2.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
3.) Kutass ki tíz tükörtornyot, kíváncsi vagyok a tleikanok ősi titkaira! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 553, pontszámod: 6552. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) mest. gerjesztés (184) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) magiometer (314) jégmág. hierarchia (391) jégrúna (398) jégvihar generálása (407) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK kőbőr (507) OK közös ima (509) OK tudatkinézis II (511) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 258 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 103 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 6 | ilkin érc (#232) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | jégszilánk (#1128) | 2 | kaja (#2) | 2 | kaktuszbogyó (#429) | |||
2 | kerek kő (#19) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | szögletes kő (#17) | 1 | tükör (#43) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
226 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 8 | bogyógránát (#430) | |||
2 | csalánvirág (#582) | 1 | dramoan kő (#967) | 1 | kij tekercs (#784) | |||
41 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mul tekercs (#786) | 1 | ősmatéria (#1254) | |||
1 | pirkit (#153) | 6 | vámpírfog (#1221) | 20 | víz (#27) |