Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. júl. 25. 21h:52' EZ A 1174. JÁTÉKHETED, 84. FORDULÓD 1175. játékheted kezdete: júl. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 35 zsetonba került. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2177 SZÁMLA : XXXX |
kt 88 | elkészíted a 88. tárgyat |
a 97 5520 1 | átadod a 97. tárgyat az 5520. kalandozónak (1 darabot) |
a 70 5520 1 | átadod a 70. tárgyat az 5520. kalandozónak (1 darabot) |
a 85 5520 1 | átadod a 85. tárgyat az 5520. kalandozónak (1 darabot) |
a 112 5520 10 | átadod a 112. tárgyat az 5520. kalandozónak (10 darabot) |
a 229 5520 1 | átadod a 229. tárgyat az 5520. kalandozónak (1 darabot) |
a 14 5520 1 | átadod a 14. tárgyat az 5520. kalandozónak (1 darabot) |
a 88 5520 1 | átadod a 88. tárgyat az 5520. kalandozónak (1 darabot) |
a 100 5520 1 | átadod a 100. tárgyat az 5520. kalandozónak (1 darabot) |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A drótszőrű pincsi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [33,-22] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy evaporőr került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az evaporőr hengertestét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az evaporőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [33,-21] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy manifesztátor. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A manifesztátor Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A manifesztátor mancsával csapásokat mér karjaidra. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: -2, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Úgy döntesz, ebből elég volt. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Agyad, tudatod egy pillanattal a biztos halál bekövetkezte előtt mondja fel a szolgálatot. Amikor magadhoz térsz, úgy tűnik, órák teltek el, pedig csak másodpercek lehettek. VALÓDI ellenfeled már így is borzalmas sebeket ejtett rajtad! Valószínűleg a tudatalattid mentett meg a biztos haláltól. [5 életpontod maradt.] Túl erős az ellenfeled. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
(Továbbmész...) [33,-19] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy rájanyék. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [33,-18] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal tudod, hogy egy woor-antilop volt a rémület okozója. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod az óriás patkány testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [33,-16] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy piromenyét nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Telibe kapod a lángcsóvát. (17 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a piromenyét testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 5 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 5 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
WOOR-ANTILOP (31. SZÖRNY) A nyílt területek, síkságok mutáns mindenevője aránylag békés állat-szörny, de ha megtámadják, igen keményen tudja védelmezni magát. Nem egy nagyobb ragadozó szenvedett már kemény döféseket a "szende" kérődző-utánzat szarvától. Inkább bőréért vadásszák, mint húsáért. |
Erő: | 22 | Szint: | 12 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 124 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 13 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 67 kg |
Ügyesség: | 22 | Védekezés: | 13 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 66/66 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 193/117 | Jellem: | gonosz (30) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 10 | Varázspont: | 42/42 | Pénz: | 432 arany | Kép. pont: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2 | szúrófegyverek: | 10 | vágófegyverek: | 3 |
ütőfegyverek: | 12 | lőfegyverek: | 7 | dobófegyverek: | 4 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << göcsörtös bunkó (#123) << bronzpenge (#126) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
33,76 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 76 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 678 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10 | 2. nyomkövetés: | 10 | 3. lopás: | 5 |
4. mászás: | 2 | 5. csapdakészítés: | 1 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 26 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 1 |
10. teológia: | 4 | 11. zene: | 1 | 12. szörnyismeret: | 1 |
13. zárnyitás: | 1 | 14. vadászat: | 8 | 15. bányászat: | 21 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
deus ex machinád 20 mezőre repítsen |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
óriás sáska (#27) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990), ember (#1), elf (#2) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz egy deus ex machinát és áldozd fel. |
2.) Beszélgess egy halott lelkével. |
3.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): új. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 33. |
Összsúly: 60.60 kg | Megterheltség: 112% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 116 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | 2 | kaja (#2) | 10 | madártoll (#112) | |||
1 | obszidián karkötő (#229) | 3 | óndarab (#85) | 1 | rákpáncél (#97) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | sötét tekercs (#535) | 1 | sünmedve tüske (#14) | |||
5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | drótszőr (#37) | 1 | evaporőr háj (#105) | 2 | pirkit (#153) |
32 | 33 | 34 | |
-25 | |
|
|
-24 | |
|
|
-23 | |
|
|
-22 | |
|
|
-21 | |
|
|
-20 | |
|
|
-19 | |
|
|
-18 | |
|
|
-17 | |
|
|
-16 | |
|
|
-15 | |
|
|