83. forduló, 85. forduló, TAKA MURIR összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. máj. 10. 9h:09'
EZ A 172. JÁTÉKHETED, 84. FORDULÓD
173. játékheted kezdete: máj. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5737
SZÁMLA : XXXX

TAKA MURIR KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,19] koordinátán.
- Száradjanak le a bibircsókjaid! -, visítja a füledbe egy szellemhang, majd gyorsan távolodó léptek zajára leszel figyelmes. Szemét tolvaj még neki áll feljebb, gondolod, és űzőbe veszed, de láthatatlanul hamar eltűnik előled. A szemtelenségen morogva térsz vissza táborhelyedre.
Az 5. napon egy láthatatlan alak lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Látva felsülését, elinalt a gyáva.
A táborozás 1. napján egy láthatatlan alak megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva.
Az 1. napon találkozol Változás Ura. Sheran kisebb avatárja. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Krough fejdíszét, egy lánckesztyűt, egy nekrofun medált, egy örökkéval. zafírját, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy Krogan, a pusztító trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy acélkolosszus trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Hátasa egy idomított sullár. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 Mallon botját (250 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Az 1. napon összeakadsz egy szőke, rövid hajú, zöld szemű elf férfival. Fekete a bőre. Tharr eljövendő papja. Egy bozontfonatot, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy lajstrom medált, egy nekrofun medált, egy örökkéval. rubinját, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tleikan karkötőt, egy tleikan kesztyűt, egy tünde tegezt, egy varkaudar fétist, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat, egy zafír erőövet és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy szőrös azuka trófea, egy tleikan hadúr trófea és egy kreiton idéző trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Tisztán érzed auráját: ő is semleges. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A játékvezető átadott Neked 1 krónikát.
A 2. napon összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű troll nővel. Bőre teljesen fehér! Elenios bíborosa. Egy bíbor erőövet, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy hadroszaurusz trófea és egy csontváz lord trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, jelezve, hogy jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Mekk Lód. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 2. napon találkozol egy fekete, göndör hajú, zöld szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Ez jut eszedbe róla, ahogy kitűnik a környezetből, hisz a páncélja úgy fénylik, hogy még a napot is elvakítja. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy csontamulettet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy nekrofun medált, egy olimpiai rézmedált, egy örökkéval.kristályát, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vérpettyes gyűrűt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy Rodrig trófea, egy ongóliant trófea és egy acélkolosszus trófea színesíti. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy mutáns pók! Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Összeismerkedtek. Az ő neve Morholt. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Kapsz 1% TP és kincskeresés bónuszt erre a fordulóra. Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+6 tvp ). Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! (ld. enc.)
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+49 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+29 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+1 kaja.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 253.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 248.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 243.]

* 4. KP: TVP spórolása: 18 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 18 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [18 pontot használtál fel, van még 225.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 205.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy orgyilkos.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az orgyilkos bal oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 175.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[93,20] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "

(Továbbmész...) [93,21] Továbbmész a város utcáján.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen északra 3 mérföldre teljesítheted.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A főút mellett egy fényűzően megépített fehér palotát látsz. Rajta arany betűkkel ez olvasható: "HELYTARTÓI HIVATAL". Az ajtó előtt egy megtermett, teljes bronzpáncélba öltözött harcos őrködik. (578. épület.)
Ezen kívül van itt egy bank (581. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [20 pontot használtál fel, van még 155.]

be 578 bemész az 578. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád.
- Van valamilyen munka? - érdeklődsz hanyagul. Az őr biccent, majd a fejével befelé int. Aztán megakad a szeme a fegyvereiden: rájuk bök. Azt akarja, hogy kint hagyd őket? Nincs más választásod, ha az erőszakos utat elveted: kint hagyod a fegyverzetedet. Odabent egy hivatalnok fogad.
Elmondja, hogy mostanában egyre romlik a városban a közbiztonság, és ez részben a környéken garázdálkodó orgyilkos klánnak köszönhető. Ha volnál olyan kedves, és segítenél a várost megtisztogatni tőlük, nagyon hálásak lennének... Bizonyítékként a hivatalnok három orgyilkos tőrt kér tőled. Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 150.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[93,22] Folytatod sétádat a házak közt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az élet a halál előjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy orgyilkos. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " A következő épületeket látod: egy ékszerbolt (584. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (587. épület.). Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. "

(Továbbmész...) [93,23] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Csak egy útonálló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csodák kútját. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Egy épületet látsz, amelyen büszkén lengedezik a yaurr hadsereg zászlója a királyi címer fölött. (760. épület.)
[20 pontot használtál fel, van még 130.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Rövid várakozás után láthatatlan kezek közelebb taszítanak a kút padkájához. Pont, hogy a belsejébe nézhess, ahol pont elérhető magasságban 1 mérg. vas dobónyíl lebeg. Elégedetten konstatálod, hogy ez mind a tied. (ld. enc.) Vigyorogva sétálsz odébb. [3 pontot használtál fel, van még 127.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Látomásod támad. Egy zöld fűvel benőtt réten állsz, a közelben mindenütt a Földanya teremtményei szaladgálnak. Mielőtt véleményt alkothatnál a helyről, különös dologra leszel figyelmes a lábaidnál. Jobban szemügyre veszed, mi az: 8 szárnyas hernyó. Miután ruhád alá rejtetted, az illúzió egycsapásra szertefoszlik, és újra a kút előtt találod magad. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [3 pontot használtál fel, van még 124.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Könnyed szellő támad, és néhány esőcsepp is aláhull az égből. Összébb húzod a hátizsákod, nehogy baja essen a benne tárolt értékeknek, és ekkor veszed észre, hogy valami különös nyomja kifelé az oldalát. Kipakolod, hogy szemügyre vehesd mi az. A leltár 1 téfea-agy többletet jelez. (ld. enc.) Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 121.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[94,22] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sötét gnóm közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm fejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sötét gnóm testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. 12 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 493 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kalandozótársaim! Ne tűrjétek tovább a kizsákmányolást! LÁZAGYATOK! <T-M>. " Találsz egy teljesen lerombolt erődítményt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Romani ite domum! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Mi a fontosabb? A TÁP vagy a szabadság? Támadd te is az erődöket! "

(Továbbmész...) [94,21] Még mindig a városban vagy. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Észreveszel egy fény szentélyét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy Mallon közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 2 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Mallon testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Mallon testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. A Mallon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nodonrod kitűző (ld. enc.). Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 723 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.). [20 pontot használtál fel, van még 101.]

ve 1 5 megveszed az 1. tárgyat 5
Vásároltál 5 deus ex machinát. 250 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

ve 138 3 megveszed a 138. tárgyat 3
Vásároltál 3 ubuk dobónyílat. 30 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

kt 188 3 elkészíted a 188. tárgyat (3 darabot)
Legyártottál 3 mérg. ubuk dobónyilat. [6 pontot használtál fel, van még 95.]

h 116 használod a 116. tárgyat
Bekapod a móri gyümölcsöt. Néhány perc múlva megkezdődik a hasmenés! A következő szempillantásban már ki is jön minden. Még jó, hogy letoltad a nadrágodat. Hopp, és még valami kicsusszant! Egy kis piros, csúnya, embriószerű valami. Egy kis szörnyeteg! Irtózva gondolsz rá, hogy mi lett volna, ha ez megnő a testedben. Eltaposod a férget. [2 pontot használtál fel, van még 93.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[94,20] Még mindig a városban vagy. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hmm, csak egy sötét gnóm. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 48 életpontot vesztettél. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét gnóm testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét gnóm testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 493 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A táblán Borax király portréja látható! K.B. 91x25-ös méretben. " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Lendül a bunkó s fröccsen az agyvelő, így jár mind ki hiszi ő nagymenő. Tour-Mix. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Minden áttelepülni szándékozó polgárt adókedvezményekkel vár Biztosrév. Edward a kiváncsi " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Álljon e tábla a barátságunk tiszteletére, Dark Silexnek. (Napkeleti Nyaff) "

(Továbbmész...) [93,19] Még mindig a városban vagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy A versengés tornyát. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
Összefutsz Mekk Lód. Elenios bíborosa. Egy bíbor erőövet, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy hadroszaurusz trófea és egy csontváz lord trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Egy mutáns pók a hátasa. Málhásállata egy törpemammut. Auráját érzékelve máris tudod, tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találkozol Lolitával. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Leah tanítványa. Egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy q. irtó éremet, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy ryuku vadászinget, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy Poomr Ko trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy borzalmas varkaudar trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy nyu-shuriken. Hátasállata egy sullár! Tisztán érzed auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összeakadsz egy barna, hosszú hajú, barna szemű törpe férfival. Körszakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr félisten hatalmú felszentelt főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy korinthai talizmánt, egy kreiton palástot, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy obszidián karkötőt, egy q. demoralizátort, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy quwarg ölész trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élőholt drakolder trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy varkaudar che-kardot, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Frank Onestein. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Aztán elköszöntök egymástól.
[20 pontot használtál fel, van még 73.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 73.]

v 6 elmormolod a 6. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 68.]

be 1681 bemész az 1681. épületbe
Bátran lépsz be a torony kapuján. A szobában néma csend fogad. Sehol egy ellenfél. Na, ez kényelmes bejutás volt! [0 pontot használtál fel, van még 68.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Eltelik egy óra... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz vashegyű nyilat. (ld. enc.) 73 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 58.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Lázasan töröd a fejed... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy vasalt bunkót. (ld. enc.) 188 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 48.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 48.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 45.]

* 2. BP: visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2013. évben 5. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 45.]

* 3. BP: TVP elővétele: 18 pontért
Felszabadítottunk neked 18 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 63.]

* 4. BP: használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Bár csak egyszerű nótákkal mersz próbálkozni, de azok egész jól mennek. [15 pontot használtál fel, van még 48.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 18 fejleszted a 3. tulajdonságodat 18 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 22 TVP-t kell elköltened.] [18 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Izmozol kicsit a malomkővel. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 225 pontot. A következő körben tehát 255 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATKINÉZIS II.(511. TUDATI KÉPESSÉG)
Amint elkészült a Tudati Erőd, azonnal neki is fogtatok a kibővítésének. A legelső feladatok egyike a kasztroplanáris teleporter kialakítása volt. Ez egy nagyon különleges "helyiség", ami tárgyak továbbítására szolgál. Természetesen egyetlen valódi tégla, vagy terméskő sincs benne, és nincs benne semmilyen mechanika, vagy mágia által mozgatott alkatrész se. Így azonban könnyebb felfogni egy olyan valamit, ami szinte felfoghatatlan. Ha kézzel fogható szerkezetként képzelitek el, akkor persze az lesz. A kasztroplanáris síkon minden az, aminek elképzeled. Nem is ez a lényeg, hanem a működése. (Mostantól a tudatkinézist hatótáv korlát, TU elköltése nélkül használhatjátok, függetlenül a célszemély távolságától, a tárgy súlyától, és mennyiségétől (de a parancs kiadása ugyanúgy 5 TVP-be kerül, mint eddig). Az Alanori Csatorna, azonban továbbra is a tárgyküldés korlátja marad.)

ARANYPIKKELY (415. TÁRGY)
"Gyönyörű." Ez az első szó, amely eszedbe jut, ahogy kezedbe fogod, és közelebbről is szemügyre veszed ezt a színaranyból készült tenyérnyi sárkánypikkelyt. És milyen kellemesen, simogatóan meleg! A felületére vésett sárkány olyan élethű, hogy szinte várod, hogy megmozduljon. Elolvasod a hátára írt rejtélyes szöveget is: "Párosan jó élni. Ne aggódj, nemsokára kerül másik." Vajon mit jelenthet? Mikor beleakadt a kezed, még el akartad dobni, mint fölösleges, értéktelen holmit, most viszont elviselhetetlennek érzed már a gondolatát is, hogy valami baja essen. Gondosan bebugyolálva visszadugod a zsákod mélyére, és miközben továbbindulsz, jólesően figyeled az egész belsődben szétáradó meleget. [Megjegyzés: az aranypikkelynek nincs hatása a semleges kalandozókra, valamint azokra, akik épphogy jók ill. gonoszak (azaz csak néhány jellempontjuk van).]

CSODÁK KÚTJA (1096. TEREPTÁRGY)
Kalandozók hosszú sora ácsingózik valami körül. A szende gnómoktól a pár fejjel mindenkinél magasabb elfeken keresztül a gyanúsképű árnymanókig faj és hovatartozás nélkül mindenki egy dologra vár itt. Ez eléggé felkelti az érdeklődésed, és megérdeklődöd egy divatos páncélba öltözött ember nőtől, mi folyik itt? Meg is tudod: ez itt a csodák kútja, mely mindenkivel a kívánságának megfelelő csodát tesz. Elég csak bedobni egy aranyérmét a kút belsejébe (H 1096), és a legváratlanabb dolog történik, vagy éppen az, amire már olyan régóta ácsingózol. Az akció 3 TVP-t emészt fel, de a harcos nő szerint legalább triplán megéri az időt erre áldozni. És mintha csak a nagyobb nyomatékosítás kedvéért történne, a kút előtt épp ekkor hangzik fel egy hangos örömujjongás.

MÉRGEZETT VAS DOBÓNYÍL (190. TÁRGY)
A vas dobónyílra egy csepp ugh mérget kenve, 2 TVP-ért gyilkos dobófegyvert készíthetsz. Csakúgy, mint a vas dobónyíl esetén, itt is van +2 támadásod, és a sebzés 2d6+10! Hátránya, hogy könnyebben tönkremegy/elvész az ellenfél agonizálása közben.

TÉFEA-AGY (172. TÁRGY)
A téfea magoflux agyának kimetszése különösen gusztustalan feladat. És a kimetszés nagyon kevés, ha nem tudod az agyat tartósítani: néhány nap múlva már csak fertelmes bűzű massza lesz belőle. A tartósításhoz 2 csepp spirituszt kell felhasználnod.

NODONROD KITŰZŐ (1533. TÁRGY)
A Nodonrod baráti kör jól kiépített kapcsolatokkal rendelkezik. Ilyen kapcsolat például a városi őrséggel kötött megállapodás is: ha a rend bármely tagját, vagy barátait börtönbe akarnák záratni, akkor az éppen aktuális személy kiválthatja a szabadságát bizonyos összegért. Hogy az összeg mennyi, az sok mindentől függ, de még mindig jobb, mintha a börtönben kéne ülnie ki tudja mennyi ideig. (Ha a Nodonrod kitűzőt a ruhádra illeszted, és elkapnának a városban lopásért, akkor a kitűző láttán, potom pénzért elenged a városi őrség - persze minél tehetősebbnek mutatkozol, annál többet fognak tőled legombolni.)

VASHEGYŰ NYÍL (176. TÁRGY)
A vashegyű nyíl a hosszú íjhoz használható lövedék. A KF <hosszú íj> 176 paranccsal készítheted be. Elkészítése egy vaskohónál, egy vasércből, két pirkit felhasználásával történik, a KT 176 paranccsal, 8 TVP-ért történik. Szükséges, hogy legyen nálad egy hosszú íj is, hogy hozzápróbálhasd a nyílvesszőt. A készítés nem igényel semmilyen különös szaktudást, a bányászat szakértelmed elég, ha 2. Szükséges még egy madártoll is, amelyet a nyíl végébe tűzöl. Ez a nyílvessző ugyan csak 3d6+1 sebzésű, de jóval könnyebb, mint a bronzhegyű nyíl, és van valami, amit ennek a hegyére lehet kenni, a bronzhegyűre viszont nem...

VASALT BUNKÓ (181. TÁRGY)
A vasalt bunkó az egyik legiszonyatosabb ütőfegyver, amelyet a Túlélők Földjének nyugati részén elkészíthetsz. Szükséges hozzá először is egy göcsörtös bunkó, amelyre 10 szögelt vaslemezt erősítesz. A vaslemezeket egy vaskohónál kovácsolod ki, kőkalapáccsal, 10 vasércből, miután a kohót felfűtötted 20 pirkittel. Az egész tevékenység 50 TVP-be kerül, és 4-es bányászat szakértelem szükséges hozzá. Sebzése 4d6+4, és ahhoz, hogy forgatni tudd, legalább 10-es ütőfegyver szakértelem szükséges.

KARAKTERLAP

TAKA MURIR, egy barna, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr hittérítője vagy. Papi hited: 71. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 84. fordulód.

Erő: 24 (30) Szint: 15 Merészség: 5/5 Magasság: 145 cm
IQ: 17 Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 14 (15) Védekezés: 28 Menekülés: 15 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 21 Életpont: 241/98 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (17) Varázspont: 90/14 Pénz: 309 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 9/0 EFejl: 5
Eddig összesen 486 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 782 TP-t kaptál. Jelenleg 86 360 TP-d van. A következő szinthez még 33 640 TP szükséges. Trófeáid: dombi yeti, kérődző etra, ryuku gárdista.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 15/46 (+18%) szúrófegyverek: 9/97 vágófegyverek: 9/37
ütőfegyverek: 1/13 dobófegyverek: 15/24 (+15%)

Feltételes fegyverváltás: kőkalapács (#13) (300%) << ököl (#28) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -8.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
93,51 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/93 2. nyomkövetés: 12/22 3. mászás: 7/23
4. csapdakészítés: 8/63 (+9%) 5. csapdaészlelés: 4/44 6. gyógyítás: 7/67
7. titkosírás: 2/90 8. felderítés: 2/98 9. szörnyidomítás: 5/9
10. teológia: 8/76 (+18%) 11. taumaturgia: 1/24 (+3%) 12. harcművészetek: 15/0
13. zene: 4/44 (+15%) 14. szörnyismeret: 6/86 15. zárnyitás: 7/13
16. vadászat: 3/13 17. bányászat: 5/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 8 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 4 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
elfogod drótszőrű pincsit (#22) hurokcsapdával (#217), kőszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), piromenyétet (#99) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
mászol max. 28 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24) áldomás (#6)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 2)
3.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.

HŐSTETTEID
Eddig 2 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 105).
Eddig 1 alkalommal táboroztál A versengés tornyában. (limit: 21).

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
az élet forrása (337)
kavicselementál (350)
földmágia (357)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

Összsúly: 77.10 kg Megterheltség: 76%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 67 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
283 arany (#50) 1 álompor (#396) 3 gyenge méreg (#26)
4 kaja (#2) 1 kaktusztüske (#114) 1 móri gyümölcs (#116)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranypikkely (#415) 5 deus ex machina (#1) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 nodonrod kitűző (#1533) 2 orgyilkos tőr (#225)
9 spiritusz (#170) 8 szárnyas hernyó (#69) 1 téfea-agy (#172)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94 95
18
19
20
21
22
23
24
(93,19) orgyilkos (#131), A versengés tornya (#1681), Mekk Lód (2167. kalandozó), Lolita (2259. kalandozó), Frank Onestein (3588. kalandozó)
(93,20) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), 16. többszemélyes kaland
(93,21) helytartói hivatal (#578), bank (#581), 16. többszemélyes kaland
(93,22) ékszerbolt (#584), tanácsadó bölcselő (#587), orgyilkos (#131)
(93,23) útonálló (#130), Toborzóiroda (#760), csodák kútja (#1096)
(94,20) sötét gnóm (#132)
(94,21) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376), Mallon (#960)
(94,22) sötét gnóm (#132), erődítmény (#488), oltár

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2013.05.10 09:03 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Krónika -> 6.)
˙

Üzenet küldése a karakternek