Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. szept. 18. 9h:13' EZ A 844. JÁTÉKHETED, 841. FORDULÓD 845. játékheted kezdete: szept. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1896 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot |
* 3. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat az 1631. tárggyal az 1041. tárgyat |
* 6. KP: | használod az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot |
* 8. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 9. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 385. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 209. varázslatot |
kb 44 | kiveszel a bankból a 44. tárgyat |
been 2935 | belépés engedélyezése: a 2935. kalandozót |
tno 6 1 | növeled a 6. tulajdonságodat |
v 320 1 | elmormolod a 320. varázslatot |
kre 232 1221 6 | kreálsz a 232. tárggyal az 1221. tárgyat (6 darabot) |
v 15 429 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
kf 189 | kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat |
v 208 1 | elmormolod a 208. varázslatot |
im | imádkozol |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy ősjég varázslattal köszöntöd a másikat. 73 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 684 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az elemi pulzátor szárnyas testét. (6 támadással 267 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (31 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Marokra fogva az Aurgir lándzsáját a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával valamennyire megsebezgeted az elemi pulzátor furcsa alakját. (3 támadással 467 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (22 életpontot sebezve.) Az elemi pulzátor elhibázza az ütést csápjával. Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 obszidián kereszt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. [madártoll ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP] 9872 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1544, sebződés: 2, gyógyulás: 12, összesen: +10 ÉP}
t 628 535 | támadod a 628. szörnyet az 535. szörnyet |
m 4 | mozogsz délre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már energiaburok vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ősjég varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 658 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a tüskés totemblarg testét. (6 támadással 248 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (28 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-16 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a tüskés totemblarg testét. (3 támadással 470 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (34 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-30 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Véres nyál csordul ki a tüskés totemblarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kitintüskét. [kitintüske ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 11280 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1540, sebződés: 48, gyógyulás: 12, összesen: -36 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy energiaburok védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 558 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tleikan amazon fejét. (6 támadással 251 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (40 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a tleikan amazon bal oldalát. (10 támadással 1523 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (50 életpontot sebezve.) A tleikan amazon néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A tleikan amazon csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A tleikan amazon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +42 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 gyémánt fétisrúd. 14421 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2422, sebződés: 131, gyógyulás: 35, összesen: -96 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 664 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 128 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kreiton jótündér jobb oldalát. (6 támadással 248 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (44 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a kreiton jótündér bal karját. (9 támadással 1383 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) A kreiton jótündér elhibázza az ütést csápjával. A kreiton jótündér csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kreiton jótündér még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +120 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 áldott kő. 19157 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2375, sebződés: 128, gyógyulás: 8, összesen: -120 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 670 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiaspirál varázslatot lő rád. 137 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kreiton jótündér testét. (6 támadással 259 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (27 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Megmarkolva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a kreiton jótündér világító csápját. (9 támadással 1339 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (61 életpontot sebezve.) A kreiton jótündér csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kreiton jótündér csápol, de mindhiába. A kreiton jótündér összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +129 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 áldott kő. 19157 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2356, sebződés: 137, gyógyulás: 8, összesen: -129 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 889 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nekromanta kóborló testét. (6 támadással 124 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (73 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a nekromanta kóborló testét. (12 támadással 912 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) A nekromanta kóborló megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 210 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. A varázslat kudarcot vallott. Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a nekromanta kóborló fejét. (8 támadással 591 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 219 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 98 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 103 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Véres nyál csordul ki a nekromanta kóborló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +226 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 26056 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2670, sebződés: 630, gyógyulás: 94, összesen: -536 ÉP}
v 198 273 108 | elmormolod a 198. varázslatot |
[273,108] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-13 életpont). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy elpusztított csillagbozótost. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). A földön meglátsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +226 életerő.
ek 500 526 | t. energia kisütése: 500 526 |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 654 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sivatagi vihar varázslat. 100 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg széltáncos testét. (6 támadással 66 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (81 életpontot sebezve.) Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a quwarg széltáncos testét. (11 támadással 1385 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (66 életpontot sebezve.) A quwarg széltáncos csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 170 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a quwarg széltáncos testét. (7 támadással 802 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (76 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg széltáncos csáprágójával. (2 támadástól 400 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +80 ÉP.) A quwarg széltáncos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +226 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 raskhiir talizmán és 1 quwarg igazgyöngy. 21760 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3130, sebződés: 670, gyógyulás: 122, összesen: -548 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy lidércidézés varázslatot. Megjelenik egy lidérc! Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 650 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 90 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy ősi hurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 341 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcmágus bal hátsó lábát. (6 támadással 248 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (56 életpontot sebezve.) Megmarkolva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a quwarg harcmágus bal oldalát. (12 támadással 1805 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (30 életpontot sebezve.) A quwarg harcmágus rágószerve borzalmas sebeket váj hasadba. (2 támadástól 472 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +95 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 54 életpontot vesztettél. A lidérc rád támad! (3 támadással 68 ép-t sebzett.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy átok varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Elmegy a kedved a harctól. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +226 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2789, sebződés: 1025, gyógyulás: 103, összesen: -922 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 587 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Távolról sivatagi vihar varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg széltáncos fejét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (42 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a quwarg széltáncos bal oldalát. (11 támadással 1315 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (71 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg széltáncos többször is megmar! (2 támadástól 369 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +74 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +226 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2046, sebződés: 369, gyógyulás: 82, összesen: -287 ÉP}
(Továbbmész...) [273,110] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-16 életpont). A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg széltáncos. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 630 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sivatagi vihar varázslat. 100 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg széltáncos testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (34 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával valamennyire megsebezgeted a quwarg széltáncos hártyás szárnyát. (11 támadással 1223 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (48 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 408 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +82 ÉP.) Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a quwarg széltáncos fejét. (11 támadással 1183 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (65 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg széltáncos. (2 támadástól 428 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +86 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +227 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 quwarg igazgyöngy. 22716 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3227, sebződés: 936, gyógyulás: 176, összesen: -760 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 664 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sivatagi vihar varázslatot lő rád. 100 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg széltáncos vörös páncélját. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (45 életpontot sebezve.) Marokra fogva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a quwarg széltáncos testét. (11 támadással 1372 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (83 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 429 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +86 ÉP.) Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a quwarg széltáncos fejét. (7 támadással 806 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (59 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 406 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +82 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg széltáncos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +227 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21924 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3061, sebződés: 935, gyógyulás: 176, összesen: -759 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 682 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy agyroppantás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg agyfürkész jobb lábát. (6 támadással 263 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (39 életpontot sebezve.) Marokra fogva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a quwarg agyfürkész testét. (12 támadással 1884 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. Semmi hatás! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a quwarg agyfürkész csáprágóját. (4 támadással 597 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (63 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védelmez.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Semmi eredménye! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) A quwarg agyfürkész összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +227 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25461 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3572, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [273,111] Egyre forróbban tűz a nap. A sziklás vidéket sivatag váltja fel. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-9 életpont). A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg harcmágus. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Ellenfeled lidércidézés varázslattal készül a csatára. Megjelenik egy lidérc! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 639 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy átok varázslatot, majd rád küldi. A varázslat kudarcot vallott. Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. 226 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcmágus bal hátsó lábát. (6 támadással 246 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (59 életpontot sebezve.) Marokra fogva az Aurgir lándzsáját a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a quwarg harcmágus bal oldalát. (12 támadással 1825 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (27 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 441 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +89 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 54 életpontot vesztettél. A lidérc rád támad! (3 támadással 76 ép-t sebzett.) Ellenfeled átok varázslatot lő rád. (Sebeid az átok hatása alatt feleolyan gyorsan gyógyulnak.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +227 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2796, sebződés: 797, gyógyulás: 97, összesen: -700 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy energiaburok. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 682 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg lázhozó jobb karját. (6 támadással 257 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (36 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (55 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a quwarg lázhozó fejét. (6 támadással 934 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (80 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A quwarg lázhozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +227 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10628 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1989, sebződés: 109, gyógyulás: 19, összesen: -90 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] A másik mormol valamit: egy agytaposás varázslat! Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 608 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy hangcsapás varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy hangcsapás. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy hangcsapás. 475 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Túl sok sebet kaptál. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +227 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 608, sebződés: 475, gyógyulás: 8, összesen: -467 ÉP}
p 74 232 7 | használod a 74. pszi képességet |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már energiaburok vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 665 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg gigász testét. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (59 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a quwarg gigász testét. (12 támadással 1608 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (63 életpontot sebezve.) A quwarg gigász megüti a jobb válladat. (1 támadástól 224 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) A lény összetapos! 113 életpontot vesztettél. A quwarg gigász csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 256 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Aurgir lándzsájával valamennyire megsebezgeted a quwarg gigász fejét. (5 támadással 672 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (74 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a quwarg gigász csapása elől. A quwarg gigász belecsíp a derekadba. (1 támadástól 163 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A quwarg gigász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +227 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23716 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3286, sebződés: 756, gyógyulás: 138, összesen: -618 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo] A mészárlásra kiszemelt áldozat agytaposás varázst lök magára. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled hangcsapás varázslatot lő rád. 475 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy hangcsapás. 475 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Ellenfeled hangcsapás varázslatot lő rád. 475 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 1425, gyógyulás: 8, összesen: -1417 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[272,111] A terep változik, dombok közt vagy. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy elpusztított kazmárt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Észreveszel egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze északkeletre látsz egy pézsmatököt. Délnyugatra nézve látsz egy nothar cserjét. Nyugatra egy xantusz-kaktusz van. Északra egy borkonyó cserje van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +227 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy bányászvorthag közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: energiaburok létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 306 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-53 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! És igen, sikerült neki! Egy quwarg igazgyöngy tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Megmarkolva az Aurgir lándzsáját a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a bányászvorthag jobb hátsó lábát. (12 támadással 1855 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) A bányászvorthag csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-11 TVP). A bányászvorthag szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 97 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-55 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a bányászvorthag harántcsíkos testét. (3 támadással 457 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (58 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-15 TVP). A bányászvorthag rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 104 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-61 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A bányászvorthag összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +227 életerő. 17510 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2723, sebződés: 657, gyógyulás: 67, összesen: -590 ÉP}
p 74 232 7 | használod a 74. pszi képességet |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 1304 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy kiszáradás varázslatot, majd rád küldi. 350 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dűneszellem fejét. (6 támadással 254 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (57 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Marokra fogva az Aurgir lándzsáját a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a dűneszellem testét. (9 támadással 1339 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (40 életpontot sebezve.) A dűneszellem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A dűneszellem néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Távolról sivatagi vihar varázslatot lő rád a másik. 100 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a dűneszellem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +227 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21300 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2994, sebződés: 659, gyógyulás: 47, összesen: -612 ÉP}
(Továbbmész...) [272,113] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Hmm, csak egy dűneszellem. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 1238 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy kiszáradás varázslatot, majd rád küldi. 350 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a dűneszellem testét. (6 támadással 262 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (33 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Marokra fogva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával valamennyire megsebezgeted a dűneszellem testét. (9 támadással 1423 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (53 életpontot sebezve.) A dűneszellem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sivatagi vihar varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A dűneszellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +227 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21300 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3009, sebződés: 559, gyógyulás: 46, összesen: -513 ÉP}
(Továbbmész...) [272,114] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Észreveszel egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy gyöngymangó bokrot. Délnyugatra nézve látsz egy gyöngymangó bokrot. Nyugatra egy gránátkaktusz van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +227 életerő. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Ráismersz a lényre. Egy kocsonyakígyó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy energiaburok védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 626 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kocsonyakígyó testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (44 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Megmarkolva a vadászkést ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vadászkéssel néhányszor meglegyinted a kocsonyakígyó szárnyképződményét. (6 támadással 256 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (60 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Vadászkéssel párszor súrolva eltalálod a kocsonyakígyó testét. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (25 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 286 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Vadászkéssel kicsit megvagdalod a kocsonyakígyó testét. (6 támadással 240 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) A kocsonyakígyó megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 401 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +81 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +227 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1551, sebződés: 803, gyógyulás: 171, összesen: -632 ÉP}
ek 503 238 10 | t. energia kisütése: 503 238 10 |
[238,10] A terep változik: ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 672 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 7 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az elemi pulzátor jobb vállát. (6 támadással 258 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (50 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod az elemi pulzátor jobb lábát. (4 támadással 613 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (38 életpontot sebezve.) Az elemi pulzátor csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +227 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. [madártoll ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP] 9872 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1631, sebződés: 9, gyógyulás: 8, összesen: -1 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo] Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 653 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezeréves lélek testét. (6 támadással 191 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (50 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod az ezeréves lélek testét. (12 támadással 1378 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (38 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 97 életpontot vesztettél. Nem vagy felkészülve az ezeréves lélek gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 288 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-3 max. varázspont.) Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd az ezeréves lélek testét. (3 támadással 338 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (41 életpontot sebezve.) Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 278 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-3 max. varázspont.) A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-126 életerő). Az ezeréves lélek összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +227 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 csavart smaragd. 21755 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2689, sebződés: 789, gyógyulás: 122, összesen: -667 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy agytaposás mágiát. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. A varázslat kudarcot vallott. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ködmágus átlátszó alakját. (6 támadással 126 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (44 életpontot sebezve.) Meglengetve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a ködmágus bal lábát. (12 támadással 897 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (60 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a ködmágus gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 194 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +227 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1127, sebződés: 194, gyógyulás: 47, összesen: -147 ÉP}
ef 40 526 | energia fejlesztése 40 |
* 1. BP: | elmormolod a 320. varázslatot |
* 2. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 238. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 160. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról ősjég varázslatot lősz a másikra. 92 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 580 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +227 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 93 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 672, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
* 6. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 7. BP: | keresed a 464. szörnyet |
* 8. BP: | elmormolod a 11. varázslatot a 83. varázslatot a 73. varázslatot |
* 9. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 824. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 34 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 34 pontért |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] A csata nem lesz könnyű: célpontod agytaposás varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ősjég varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 őstaumaturgia). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 602 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a nitmák lord testét. (11 támadással 1378 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (60 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a nitmák lord nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +227 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 Natharion karkötő. 13627 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2145, sebződés: 118, gyógyulás: 36, összesen: -82 ÉP}
TUDATI KINCSTÁR (518. TUDATI KÉPESSÉG) A külső falak felhúzása csak az első lépés volt a komplex tudati erődítmény kiépítésében. Mikor az elsődleges védelmi funkciójának már eleget tud tenni az erőd, felmerül annak természetes igénye, hogy esetleg kényelmi és praktikus szempontok figyelembevételével fejlesszétek tovább. A kincstár kiépítésére is azért került sor, mert végtelenül megkönnyíti a tagok egymás közti tárgycseréjét. A tudatkinézis közvetlen kapcsolatot hoz létre a feladó, és a célpont között. A tárgy a feladónál atomjaira bomlik, és a kasztroplanáris téren keresztül átáramlik a célponthoz, ahol ismét anyagi alakot ölt. Miért is ne lehetne az így feladott tárgyat a tudati síkon tartani átmenetileg, hogy a tagságból bárki hozzáférjen? Nos, lehet. Pontosan erre való a tudati kincstár! [A kincstárat egy különleges bankszéfként legegyszerűbb felfogni, amelynek maximális kapacitása mindig pontosan annyi tárgyhely, ahány tagja a KT-nak van. Az egy-egy tárgyhelyen tárolt tárgyaknak sem súly, sem darabszám korlátja nincs, és a tartót igénylő tárgyak tartó nélkül tárolhatók. (A tartók berakása üresen célszerű, mert a bennük lévő anyagok a berakás pillanatában kiömlenek, kárba vesznek). Ha van még tárgyhely a kincstári széfben, akkor oda bármely KT-tag betehet bármilyen tárgyat. Ekkor sem a darabszám, sem a súly nem számít. A betétel az BB [tárgy száma] [darabszám] 518 paranccsal történik, a bank széfhez hasonló módon, annyi a különbség, hogy 3. paraméternek meg kell adnod a képesség sorszámát, az 518-at. Átkozott, és másnak át nem adható tárgy nem rakható be a kincstárba sem. Ha már nincs több tárgyhely a kincstárban, akkor új tárgy nem rakható be, de továbbra is berakható olyan tárgy, amilyenből már van legalább egy az egyik tárgyhelyen. Az üres tárgyhelyek számától függetlenül lehet kivenni tárgyat bármely tárgyhelyről a KB [tárgy száma] [darabszám] 518 paranccsal. Ha esetleg a KT taglétszáma lecsökken, úgy átmenetileg előfordulhat, hogy többféle tárgy lesz a széfben, mint ahány tagja a KT-nak van. Ilyenkor készletbővítésre továbbra is van lehetőség, és bármely tárgy ki is vehető a kincstárból, de ha a tárgyhelyek száma ismét a taglétszámig csökken, később már nem lehet a fölé növelni. Annak, hogy a KT-tag épp hol tartózkodik (mely síkon, mely kontinensen, labirintusban vagy épületben) sem a berakásnál, sem a kivételnél nincs jelentősége. Többféle tárgy egy parancsból történő berakására ill. kivételére nincs lehetőség. A kincstár pillanatnyi tartalmáról minden fordulód végén, a tárgylista után tájékozódhatsz. Fontos szabály: Az Alanori Csatorna nyugati oldaláról betett tárgyak külön tárgyhelyet foglalnak (tehát ha pl. vashegyű nyilat rak be valaki Nyugatról, és Keletről is, akkor a vashegyű nyilak két tárgyhelyet foglalnak egy helyett). Az a KT-tag, aki Nyugaton tartózkodik a kivétel pillanatában, csakis a Nyugaton betett tárgyakhoz férhet hozzá. Ha egyazon tárgyból van keleti és nyugati készlet is a kincstárban, a Keleten lévő KT-tag először mindig a keleti készletből próbál meg kivenni.] |
Erő: | 91 (113) | Szint: | 55 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 90 (125) | Támadás: | 80 (85) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 89 (116) | Védekezés: | 177 (188) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 53/60 év |
Egészség: | 89 (114) | Életpont: | 1714/909 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 12 |
Szerencse: | 88 (118) | Varázspont: | 5056/1399 | Pénz: | 2593 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 59/31 | Pszi pont: | 1221/1144 | Halhatatlanság: | 14 % | EFejl: | 63 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/5 | ökölvívás: | 5/31 | szúrófegyverek: | 60/49 (+9%) |
vágófegyverek: | 14/8 (+6%) | ütőfegyverek: | 3/8 | dobófegyverek: | 42/28 (+9%) |
Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
238,10 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 272,114 |
Kedvenc táborhely: 238,10 |
A negatív esszencia épp Aurgir lándzsája fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 61/15 | 2. nyomkövetés: | 211/98 (+38%) | 3. mászás: | 40/17 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 10/47 | 5. csapdaészlelés: | 21/79 | 6. gyógyítás: | 454/61 (+90%) |
7. titkosírás: | 20/10 | 8. felderítés: | 38/70 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 5/89 |
10. teológia: | 220/45 (+70%) | 11. taumaturgia: | 307/82 (+55%) | 12. szerencsejáték: | 9/10 |
13. versengés: | 29/11 | 14. zene: | 16/82 | 15. szörnyismeret: | 30/44 |
16. pszi: | 103/36 (+13%) | 17. zárnyitás: | 4/32 | 18. vadászat: | 10/57 |
19. vitalitás: | 5/51 | 20. bányászat: | 61/65 (+3%) | 21. úszás: | 16/21 |
22. őstaumaturgia: | 17/3 (+30%) | 23. csapatmunka: | 5/97 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 1098 | |||
7. tulajdonságpont: 2 | 10. vp regeneráció: 1(2) | 11. kincskeresés: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
totem 50% életpont alatt (katonai kötszer (#1508)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 40 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 18, max: 50) |
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315), Eruol (#378) (csak egyszer), átokosztó (#372) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), éjfattyak (#9096), kísértetvarázsló (#424), rothadó borzalom (#633), nekromanta kóborló (#596), purifikátor császár (#393), tüskés totemblarg (#482) (csak egyszer), kreiton lich (#536) (csak egyszer), élőholt drakolder (#628) (csak egyszer), tleikan ölőművész (#535) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
ősjég (#311, 100 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 25 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 30 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 230 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (106,27,3) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | elme dominanciája (#247) |
nagyobb agypajzs (#120) | papi aura (#377) | esszenciavédelem (#165) | jégmágia (#279) |
tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | szemmelverés (#137) | hatalomvarázs (#220) |
mágikus ütés (#147) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61), éjfattyak végzete (#260), ősjég (#311) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239), Solisar aurája (#240), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | jégoszlop (#231) | >> | noth szellem (#250) | |
jégoszlop (#231) | >> | manaelementál (#290) | gömbvillám (#176) | >> | aranyfecske (#283) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | aranyfecske (#283) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: nagyon éhezik |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az ősi birodalmak vagy a ryuku szigetek legjobb kincseket a pusztában kóborló, legendás szörnyektől szerezheted meg. Végezz tízzel! (számláló: 6) |
2.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
3.) Kutass ki tíz tükörtornyot, kíváncsi vagyok a tleikanok ősi titkaira! (számláló: 1) |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 561, pontszámod: 6648. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) mest. gerjesztés (184) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) magiometer (314) jégmág. hierarchia (391) jégrúna (398) jégvihar generálása (407) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK kőbőr (507) OK közös ima (509) OK tudatkinézis II (511) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati kincstár (518) OK Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | jégszilánk (#1128) | 4 | kerek kő (#19) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | ősmatéria (#1254) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | tükör (#43) | 26 | vas dobónyíl (#189) | 14 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
188 | arany (#50) | 1 | acéltű (#334) | 2 | áldott kő (#642) | |||
2 | csalánvirág (#582) | 1 | csavart smaragd (#754) | 1 | főnixtoll (#563) | |||
1 | gyémánt fétisrúd (#758) | 1 | halcsont (#390) | 8 | ilkin érc (#232) | |||
4 | isteni könnycsepp (#260) | 6 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | kreiton esszencia (#892) | |||
1 | Natharion karkötő (#738) | 1 | obszidián kereszt (#756) | 1 | quwarg igazgyöngy (#912) | |||
1 | raskhiir talizmán (#774) | 2 | szent jogar (#150) | 6 | vámpírfog (#1221) |