84. forduló, 86. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 31. 9h:12'
EZ A 85. JÁTÉKHETED, 85. FORDULÓD
86. játékheted kezdete: szept. 7.
A következő fordulódat legkorábbana 86. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [92,53] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy szőke, tüsi hajú, piros szemű troll férfival. Körszakálla és rövid bajsza van. Bőre színe zöld. Tharr eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy két kard szimbólumot, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy ónix masszavadítót, egy szürke bőrkesztyűt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy élőholt quwarg trófea, egy vérfürdető magszim trófea és egy arató csattanat trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy rövid kardot tart. Érzékeled auráját: az ő jelleme semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Rasty Buragghia. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Az 1. napon összefutsz egy fekete, copfos hajú, zöld szemű, kecskeszakállas kobudera férfival. A bőre kreolszínű. Egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vassisakot, egy vasvértet és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy ongóliant trófea és egy óriásféreg trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Elég egy mentális pillantás aurájára: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Összeismerkedtek. Az ő neve Shidehara. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 6. napon összefutsz Ariannéval. Raia felszentelt papja. Egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy szirén köpenyét és egy szürke bőrkesztyűt visel. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy jégtroll trófea és egy élőholt quwarg trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy erdei tündérke bukfencezik mellette a levegőben. Nem rád öltötte a nyelvét a pimasz kis lény?! Auráját érzékelve máris tudod, ártatlan fehér, mint a Tied is. Az elf villámgyorsan céltáblát kreál, és röpke céllövő bemutatót tart neked. Ni, milyen ügyes! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 7. napon összeakadsz Alex Zelpherrel. Auráját mágikus vihar övezi. Fairlight hittérítője. A harci mágusok rendjének tanonc rangú tagja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy lánckesztyűt, egy Luthius karkötőjét, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy élőholt quwarg trófea, egy varkaudar bajnok trófea és egy quwarg harcos trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki, melynek neve kasztrop.kitágulás. (ld. enc.) Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüsthegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 álomport.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+71 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+50 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 674. hetének nyerőszámai: 11, 4, 19. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 236.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 231.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 226.]

* 4. KP: energia fejlesztése 3
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-3 TU.] A befejezéshez még 444 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 196.]

* 5. KP: használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 186.]

a 66 4114 1 átadod a 66. tárgyat a 4114. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 szöges bőrpajzsot Lumyr Haleth részére. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

a 2 4114 35 átadod a 2. tárgyat a 4114. kalandozónak (35 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 35 kaját Lumyr Haleth részére. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

m 6 7 8 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[110,48] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Előhalászol erszényed mélyéről egy aranyat, és odaadod a trollnak. Elmeséli, hogy őt manyulával és nyunyóval gyógyították, ami igen jónak bizonyult. (+2 jóság.)
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Odalent félhomály van. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy százfogú!

Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 5 sünmedve tüskét. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [109,47] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy evaporőr nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 52 életpontot sebeztél. Az evaporőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a méregtagadót, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy tímárkunyhót. Északra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összefutsz Celia. Egy ametiszt medált, egy lánckesztyűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy kaszabolósáska trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme semleges. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [109,46] Síkság, továbbra is csak síkság. Utad során felfedezel egy mély kutat. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. A kút üres. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy patakot. Délnyugatra nézve látsz egy oltárt. Nyugatra egy tímárkunyhó van. Északra egy márványtorony van. Elteszed a látcsövet.

Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. [58 pontot használtál fel, van még 128.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[110,45] Még mindig füves síkságon vagy. Felfedeztél egy amniosz-fát. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely nyugatról folyik keletre. Mohón iszol belőle. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Szi-Ti formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy tavacskát. Nyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy templom van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy uzbány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 69 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a méregtagadót, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [110,44] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kazmárt. Látsz egy templomot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Önfeláldozóan odaszaladsz, és átveszed a szopókövet. [szerencséd 1 lett.] A következő pillanatban a sav az elf nyakába zúdul! A pajzs azonban tökéletesen védi a támadást. Az elf ezután néhány pillanat alatt végez ellenfelével. Ezután feléd fordul. Amikor meglátja, mit tettél, könnybe lábad a szeme. - Ezt nem fogadhatom el. - gyorsan kiveszi a kezedből az átkozott tárgyat, és tovainal, mielőtt még tiltakozhatnál. (+2 jóság.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Délnyugatra egy márványtorony van. Nyugatra egy púderszikla van. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szeppent rákfatty. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol Füstléptű Mirnával. Raia kisebb papja. Egy csontamulettet, egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy szirén köpenyét és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy lábascet trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy fagyelementál trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is jó. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te gyógyítás szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a taumaturgia szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találkozol Hajnalcsillaggal. Megnézed közelebbről ezt a fénylő páncélost. Nem mered hosszasan bámulni, de feltűnik rajta valamilyen jelkép: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Raia kisebb papja. Egy arany masszariasztót, egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy korinthai talizmánt, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy bávatag golombár trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy szutykos remák trófea ékesíti. Jobb kezében egy jégcsákányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy spagulár! Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találkozol Lien Shuval. Raia hittérítője. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy varkaudar íjász trófea, egy Tguarkhan trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Holmiját egy karmos tankány cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. 4 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Nézd csak meg a Mestert! Energikus mozgása látványnak sem utolsó! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [25 pontot használtál fel, van még 103.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-9 TU.] A befejezéshez még 435 TU szükséges. [90 pontot használtál fel, van még 13.]

in 1896 337 472 leírod az 1896. kalandozónak a 337. szörnyet a 472. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy küklopsz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) dizen kulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 13.]

in 1896 341 474 leírod az 1896. kalandozónak a 341. szörnyet a 474. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy dűnelord. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Tilnetor kardját. [0 pontot használtál fel, van még 13.]

in 1896 363 475 leírod az 1896. kalandozónak a 363. szörnyet a 475. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy partravetett medúza. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 13.]

in 1896 367 476 leírod az 1896. kalandozónak a 367. szörnyet a 476. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy dombi óriásyeti. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Fairlight botját. [0 pontot használtál fel, van még 13.]

in 1896 370 477 leírod az 1896. kalandozónak a 370. szörnyet a 477. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Hrumagurk. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) zafír fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 13.]

in 4153 87 62 leírod a 4153. kalandozónak a 87. szörnyet a 62. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy árnyékrája. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ködcsillagot. [0 pontot használtál fel, van még 13.]

in 4153 90 66 leírod a 4153. kalandozónak a 90. szörnyet a 66. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy törpe kovács. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) szöges bőrpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 13.]

in 4153 126 121 leírod a 4153. kalandozónak a 126. szörnyet a 121. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy miksziszi húsgólem. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) jellempróbát. [0 pontot használtál fel, van még 13.]

in 4153 127 139 leírod a 4153. kalandozónak a 127. szörnyet a 139. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Morbid. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) koponya szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 13.]

in 4153 129 140 leírod a 4153. kalandozónak a 129. szörnyet a 140. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Lord Kovács József. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) denevér szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 13.]

in 1115 24 10 leírod az 1115. kalandozónak a 24. szörnyet a 10. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gazda. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) dárdát. [0 pontot használtál fel, van még 13.]

in 1115 29 52 leírod az 1115. kalandozónak a 29. szörnyet az 52. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gyilkos mókus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) patakot. [0 pontot használtál fel, van még 13.]

in 1115 32 53 leírod az 1115. kalandozónak a 32. szörnyet az 53. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gnóm boltos. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) tavacskát. [0 pontot használtál fel, van még 13.]

in 1115 37 54 leírod az 1115. kalandozónak a 37. szörnyet az 54. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy sötét motyogó. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) szökőkutat. [0 pontot használtál fel, van még 13.]

in 1115 40 58 leírod az 1115. kalandozónak a 40. szörnyet az 58. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hamupók. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ködmangó cserjét. [0 pontot használtál fel, van még 13.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 13.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 3.]

* 3. BP: keresed a 117. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy mutáns pókot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 4. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 0.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 28, 11.
Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 226 pontot. A következő körben tehát 226 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KASZTROPLANÁRIS KITÁGULÁS (197. TUDATI KÉPESSÉG)
A kasztroplanáris tér kitágulása során újabb érdekes felfedezéssel lettél gazdagabb: bár a közös tudatnak vannak korlátai (igaz, ezek kitartó gyakorlással és fejlesztéssel kitolhatók), léteznek még magasabb szintű összefonódások is! Az ilyen "tudati szövetségek" olyan, elképzeléseikben hasonló közös tudatokból állnak, melyek készek megosztani belső energiájukat más tudatokkal. Egy ilyen összefonódás legfőbb előnye, hogy felhasználhatod a kasztroplanáris teret olyan dolgokra, melyekre eddig csak tudattársaid esetén voltál képes (az A és IN parancsokat ugyanúgy használhatod a szövetséges KT-k tagjaira, mint tudattársaid esetén, és TU-t is tudsz nekik átadni, emellett kiadhatsz rájuk EK parancsot is).
Egy szövetségbe való belépést csak a KT vezetője kérheti, a FELV <szövetség> parancs kiadásával (a szövetségek számai 9301-től 9399-ig terjednek). Amennyiben MINDEN, a szövetségbe tartozó KT vezetője előtte kiadta a FELV <te KT-d sorszáma> parancsot, úgy KT-tok máris tagja a szövetségnek, ellenkező esetben viszont úgy látszik, további egyeztetésre van szükség. Amennyiben egy új szövetséget szeretnél alapítani, úgy a FELV parancs paraméterének olyan számot adjál meg, amelyhez még nem tartozik szövetség (ekkor a parancs automatikusan sikeres lesz). A szövetség további megkötéseit és lehetőségeit a résztvevő közös tudatoknak kell megbeszélniük.
Egy újabb FELV parancs hatására a KT automatikusan kilép abból a szövetségből, melynek éppen tagja.
A kasztroplanáris tér felfedezése még egy jelentős előnnyel jár: mostantól képes vagy a tudatpajzsot komolyabb tudati koncentrálás nélkül, meditációval felhelyezni. Ha az EK 3 1 parancsot használod, akkor tudatpont helyett 10 TVP-t használsz fel. Nem helyezhetsz el ezzel a módszerrel tudatpajzsot KT társadon.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia hittérítője vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 85. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 16 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 29 (31) Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 19 (21) Védekezés: 32 Menekülés: 30 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 17 (19) Életpont: 282/282 Jellem: jó (263) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (28) Varázspont: 455/287 Pénz: 4832 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 133/83 EFejl: 12
Eddig összesen 349 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1026 TP-t kaptál. Jelenleg 136633 TP-d van. A következő szinthez még 43367 TP szükséges. Trófeáid: rücskös gigaféreg, tüskés harci gromak, élőholt quwarg. A 47. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 6900 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 20 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 18
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 20 3. mászás: 5 (-3)
4. csapdakészítés: 9 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 14
7. titkosírás: 2 8. felderítés: 2 9. szörnyidomítás: 1
10. teológia: 11 11. taumaturgia: 27 12. versengés: 2
13. harcművészetek: 1 14. szkanderozás: 1 15. zene: 9
16. szörnyismeret: 4 17. pszi: 16 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 1 20. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
agykorbács (#97), vakító fény (#43), tisztítótűz (#44), jégcsóva (#41)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> Majtika (#5317)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 36 kaja (#2)
1 szöges bőrpajzs (#66)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 evaporőr háj (#105) 1 ezüsthegyű nyíl (#323) 3 rákfatty váladék (#333)
5 sünmedve tüske (#14) 1 uzbány csőr (#169) 18 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(109,46) mély kút (#93), oltár
(109,47) evaporőrök (#69), oltár, 31. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), Celia (1108. kalandozó)
(110,44) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), oltár, vaskohó (#155), 44. jellempróba, szeppent rákfatty (#186), Füstléptű Mirna (1051. kalandozó), Hajnalcsillag (2938. kalandozó), Lien Shu (5087. kalandozó)
(110,45) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), patak, művészi porolit (#720), uzbányok (#102)
(110,48) mély kút (#93), Fairlight oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 39. jellempróba, százfogú (#53)

Üzenet küldése a karakternek