84. forduló, 86. forduló, TAKA MURIR összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. máj. 13. 9h:15'
EZ A 173. JÁTÉKHETED, 85. FORDULÓD
174. játékheted kezdete: máj. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5737
SZÁMLA : XXXX

TAKA MURIR KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,19] koordinátán. A versengés tornyában táboroztál
Táborozásod 1. napján meg kell védened a helyedet A versengés tornyában. Eléd ugrik egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű elf férfi. Bőre teljesen fehér! Büszkén kiáltja, az ő neve Trebeki Zenga. Sheran felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy nodonrod kitűzőt, egy rinóbőr övet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy ekharion bébi trófea, egy jégtroll trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 1 életpontot sebeztél. Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 31 életpontot vesztettél. Tünde íjjal céloz Rád ellenfeled, majd lő. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi Trebeki Zenga jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Feléd repül 3 tünde nyíl. Több lövedéke átfúrja a nyakadat. (3 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyengén megütöd Trebeki Zenga bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Varkaudar szablyával Trebeki Zenga kegyetlenül összevagdalja a bal lábadat. (3 támadástól 123 életpontot vesztesz.) Rövid karddal Trebeki Zenga végigvagdossa a jobb karodat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Elmúlt az áldomás hatása. {Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 229, gyógyulás: 0, összesen: -229 ÉP}

Nagyon tanulságos csata volt, biztosan tudsz hasznosítani pár itt tanult trükköt a következő harcokban. Túl erős volt az ellenfeled. Elfoglalta a helyedet a toronyban. 2332 tapasztalati pontot kaptál. A következő fordulódban 1% TP és kincskeresés bónuszt kapsz. Ahogy minden elsötétedik előtted, lelked öntudatlanul is kapaszkodik mihaszna testedbe. Utolsó gondolatoddal görcsösen tiltakozol a halál ellen. Beleegyezéssel várod, hogy lelked elhagyja a megkínzott tested. Ehelyett azonban egészen furcsa dolog történik: olyan érzésed van, mintha felemelne valaki, és egy hatalmasat lódítana rajtad. Pillanatnyi kábaság után kinyitod a szemed: a mennyország nagyon is hasonlít a halandók világára... vagy pedig még mindig élsz! Ez utóbbi lehetőséget igazolja az is, hogy a deus ex machina eltűnt oldaladról. Tehát működött! Azon kívül, hogy elrepített a veszély helyszínéről, még gyógyított is rajtad. (+251 életerő.)
A táborozás 1. napján összefutsz egy szőke, rövid hajú, zöld szemű elf férfival. Fekete a bőre. Tharr hittérítője. Egy bozontfonatot, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy lajstrom medált, egy nekrofun medált, egy örökkéval. rubinját, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tleikan karkötőt, egy tleikan kesztyűt, egy tünde tegezt, egy varkaudar fétist, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat, egy zafír erőövet és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy szőrös azuka trófea, egy tleikan hadúr trófea és egy kreiton idéző trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. Érzékeled auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Nem látszik valami barátságosnak. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 nodonrod kitűzőt (130 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A 3. napon összefutsz Noar Amaronnal. Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Ez a jelkép vonzza tekintetedet az ezüstösen csillogó páncélos lovag felé, akiből sugárzik az ősi istenek ereje. Sheran bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy nekrofun medált, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku karvédőt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Kapsz 1% TP és kincskeresés bónuszt erre a fordulóra. A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+6 tvp ). Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+47 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+29 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+1 kaja.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy orgyilkos nyomok után kutattál. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos bal vállát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 253.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 248.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 243.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 238.]

* 4. KP: TVP spórolása: 18 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 18 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [18 pontot használtál fel, van még 220.]

ek 215 1 t. energia kisütése: 215 1
12 varázspont felhasználásával előállítasz 1 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 200.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+1 szerencse.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy útonálló.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 170.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
V 24 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

fkt 188 3 1 felt. készítesz a 188. tárgyat (3 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 mérg. ubuk dobónyilat. [2 pontot használtál fel, van még 168.]

hu 69 172 15 hulladék: 69 172 15
Hulladék, ezért nem gyűjtesz szárnyas hernyót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz téfea-agyat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vadász tatu bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

m 8 mozogsz északra
[93,18] Továbbra is síkságon vagy.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Látsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Felfedeztél egy álomvirágot.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy mérges nyukmár!

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel kegyetlenül megütöd a mérges nyukmár fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mérges nyukmár karmai majdnem eltalálnak! A mérges nyukmár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 114 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 3 rézdarabot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 mérg. ubuk dobónyilat. [26 pontot használtál fel, van még 142.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Elszáll az erdőbe, magában morogva,
Szeme óriási, szárnya meg vékonyka.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [5 pontot használtál fel, van még 137.]

kt 188 1 elkészíted a 188. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 mérg. ubuk dobónyilat. [2 pontot használtál fel, van még 135.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[93,17] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy sünmedve. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sünmedve fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-3 életpont.) A sünmedve mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A sünmedve megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 57 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Délre fekszik egy helytartói város. " Látsz egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Zöldek a fák, zöldek a szemeim, zöld a vérem. Zöld az Isten! Green W. Eagle " Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Az ici-pici, aranyos lányokat szeretem. Steven Spielberg. " Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 ubuk dobónyílat.

(Továbbmész...) [93,16] Még mindig bozótos.

Oldalt pillantva, meglátsz egy móricserjét. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 móri gyümölcsöt.

(Továbbmész...) [93,15] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vadász tatu. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Marokra fogva a kőkalapácsot a másikra rontasz. Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a vadász tatu testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmaival a vadász tatu megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadász tatu még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy ovimon-bokrot. (ld. enc.) Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. (ld. enc.) magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. [64 pontot használtál fel, van még 71.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[94,16] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy arató csattanat közeledik. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra rontasz. Megindulsz, mint egy acélkolosszus, hogy megvalósítsd a Kos Csapását. Ököllel néhányszor megcsapod az arató csattanat testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Az arató csattanat a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az arató csattanat testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Az arató csattanat belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált dombi yeti trófeát, és diadalmasan beszerzel egy arató csattanat trófeát. 904 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Utad során felfedezel egy tímárkunyhót. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz rinóbőr övet. (ld. enc.) Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Csillag. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy olvasztókemence van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [94,17] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Utad során felfedezel egy korongfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy karmazsin huhogó. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 15 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. (ld. enc.) 337 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [94,18] Tovább barangolsz a fák között.

nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
[30 pontot használtál fel, van még 41.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[93,19] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy A versengés tornyát. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Találkozol Mekk Lód. Elenios bíborosa. Egy bíbor erőövet, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy áeratikus hasnyák trófea, egy hadroszaurusz trófea és egy csontváz lord trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Egy mutáns pók a hátasa. Holmiját egy törpemammut cipeli. Érzékeled auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összefutsz egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű elf férfival. Bőre teljesen fehér! Sheran felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy nodonrod kitűzőt, egy rinóbőr övet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ekharion bébi trófea, egy jégtroll trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított goldugar. Összeismerkedtek. Az ő neve Trebeki Zenga. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[10 pontot használtál fel, van még 31.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 31.]

be 1681 bemész az 1681. épületbe
Bátran lépsz be a torony kapuján. Úgy tűnik, ellenfeled akadt: egy hosszú ősz hajú, barna szemű törpe férfi. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. A bőre kreolszínű. Megmondja a nevét: Brutalitisz. Tharr félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy beholderfej medált, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Fairlight övét, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lovagi sisakforgót, egy mihlanil medált, egy örökkévaló ametiszét, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy quwarg nyakpántot, egy rubin fülbevalót, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy smaragd karkötőt, egy tépett lobogót, egy tleikan karkötőt, egy tleikan kesztyűt, egy ulkor kötényt, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat és egy Zu'lit koronáját visel. A Pöröly Olimpia bronz emlékérmét viseli. Fehér Bérc tanácsának tagja, ismered fel pecsétnyomójáról. Fegyverzetét egy szőrös azuka trófea, egy tleikan főbíra trófea és egy kreiton idéző trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Táguló téridő kontinuum. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Thór pörölyét, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi.

Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Nem találtad el. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel párszor megpöccinted Brutalitisz bal lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Thór pörölyével Brutalitisz borzalmas ütéseket mérve rá összetöri a testedet. (11 támadástól 1656 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Varkaudar korbáccsal Brutalitisz borzalmas ütéseket mérve rá összetöri a testedet. (9 támadástól 853 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 2509, gyógyulás: 0, összesen: -2509 ÉP}

Nagyon tanulságos csata volt, biztosan tudsz hasznosítani pár itt tanult trükköt a következő harcokban. Ez most nem sikerült! Ezúttal nem jutottál be a toronyba. Talán majd legközelebb. 41111 tapasztalati pontot kaptál. A következő fordulódban 1% TP és kincskeresés bónuszt kapsz.
Ahogy minden elsötétedik előtted, lelked öntudatlanul is kapaszkodik mihaszna testedbe. Utolsó gondolatoddal görcsösen tiltakozol a halál ellen. [5 pontot használtál fel, van még 26.]
Az örökkévalóságnak tűnő pillanat után azonban furcsa dolog történik: gyomrod a torkodba, lábad a fejed fölé ugrik - igen furcsa érzések egy halott számára! Aztán, a füstölve eltűnő deus ex machina helyére pillantva rádöbbensz, hogy mi is történt: az utolsó pillanatban a csodálatos varázstárgy nemcsak hogy megmentett a biztos pusztulástól, hanem még valamennyit gyógyított is rajtad. (+2481 életerő.)
[0 pontot használtál fel, van még 26.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Telik múlik az idő... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz vashegyű lándzsát. (ld. enc.) 115 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 16.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Eltelik egy óra... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy vas dobónyilat. (ld. enc.) 89 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 6.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2013. évben 5. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 3. BP: TVP elővétele: 18 pontért
Felszabadítottunk neked 18 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

* 4. BP: használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Bár csak egyszerű nótákkal mersz próbálkozni, de azok egész jól mennek. [15 pontot használtál fel, van még 6.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Egy kis testmozgás gyanánt néhányszor a magasba emeled a malomkövet. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól rutinos, rafinált kalandozó helyett profi, nagy tudású harcos. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +8 max. varázspont, +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 226 pontot. A következő körben tehát 232 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


OVIMON-BOKOR (206. NÖVÉNY)
Az ovimon-bokron kesernyés szagú, apró, fehér bogyók teremnek. A KT 207 paranccsal gyűjthetsz belőlük, 1 pontért. Kevesen tudják, hogy mire is jó, de bizonyos bölcsek megfigyelése szerint a szörnyek akkor rágcsálják, amikor a hímek állandó inzultusa ellenére épp nincs kedvük újabb porontyokat szülni. Ha van a birtokodban, és nő vagy, sikeres feltételes udvarlás előtt automatikusan megeszel egyet. Férfiaknál semmilyen hatása sincs.

A BARÁTSÁG SZENT TÜZE (484. TEREPTÁRGY)
A Barátság Szent Tüze egy kasztroplanáris úton megidézett, mágikus tulajdonságokkal bíró csatorna, amelyen keresztül az Igaz barátság szerzetesrend tagjai istenükhöz imádkozhatnak. Ha be akarsz lépni a szerzetesrendbe, add ki a BA 9141 parancsot, de vigyázz, ez egy komoly döntés, és ha később meggondolod magad, esszenciád egy részét kell hátrahagynod a kilépéskor. A Szent Tűz kioltására lehetőség van az RM paranccsal, de ez igen speciális: 60 TVP-t és 60 csepp vizet igényel (és mint minden tereptárgynál, itt is meg kell adnod egy ütőfegyvert, amivel a tüzet szétcsapdosod).

ARATÓ CSATTANAT (144. SZÖRNY)
Az arató csattanat nevét részben a dinamikájáról kapta, amellyel harcba veti magát, részben a hihetetlen mészárlásról, amelyet a kalandozók soraiban képes végrehajtani. Mesélik, hogy a Túlélők Földjét még a háború kezdeti szakaszában el akarta özönleni Dornodon egyik alakulata, de a teljes hadoszlopot felfalta egy kölykeit védelmező arató csattanat pár. Hogyan is néz ki ez a szörny? Nagy, mit nagy, óriási zöld massza, rengeteg apró, de erős lábbal, hogy gyorsan tudjon futni, és óriási, ezernyi foggal teli szájjal, hogy egyszerre akár két-három embert is be tudjon kapni. Étvágya fenomenális, válogatás nélkül mindent befal. Talán ennek köszönhető, hogy a gyomrából időnként felbüfögött förtelmes bűz még a legedzettebb kalandozót is meghányatja. A szörny lemészárlására a szúrófegyver a legalkalmasabb.

TÍMÁRKUNYHÓ (684. TEREPTÁRGY)
Egy szakállas férfit látsz, amint különböző állatbőröket tereget ki a kunyhója mellett. Beszédbe elegyedsz vele, és megtudod, hogy ő egy letelepedett kalandozó, aki most már békés foglalkozást űz, ruhákat készít az arra járó kalandozóknak. Megkérdezed, tudna-e csinálni neked valami hasznos, esetleg mágikus holmit. Végigmér téged, aztán biccent.
- Egy rinóbőr övnek biztosan örülnél!
[Figyelem: a küldetést bármely tímárkunyhóban leadhatod (több is van), nem csak ebben.]

RINÓBŐR ÖV (685. TÁRGY)
A rinóbőr elkészítéséhez a tímárnak a következő tárgyakat kell vinned: 5 db rinóbőr, 8 adag nektoraf faggyú, és 20 aurach fog, az öv díszítéséhez. Ezenkívül, ha azt akarod, hogy az öv némi mágikus potenciállal is rendelkezzen, szerezned kell egy varkaudar tekercset, amely egy páncélkészítő rítus leírását tartalmazza. A rinóbőr övet a Küldetés Teljesítése: KT 685 paranccsal kérheted el a tímártól, 5 TVP árán. A rinóbőr öv a védettségedet 3-mal, a max. ÉP-det 20-szal növeli meg.

KARMAZSIN HUHOGÓ (185. SZÖRNY)
A karmazsin huhogó nagy, bíborlila testű, kövér virágra hasonlító teremtmény. Leginkább a ritka erdők fái közt bujkál, és le-lecsap az arra járó kalandozókra félelmetes huhogásával. Piciny csápjával nem igazán tud senkit sem megsebezni, annál inkább az általa keltett hanghullámokkal: A szörny félelmetes huhogásának erejét az ellenfél önbizalmából meríti: minél védettebb, minél sebezhetetlenebb vagy, a lény gyilkos hangja annál nagyobb testi-lelki roncsolást végez. A karmazsin huhogó ellen a vágófegyver a leghatékonyabb, a szúrófegyver a legkevésbé használható.

HUHOGÓ BIBE (332. TÁRGY)
Leölve egy karmazsin huhogót, kimetszheted a fejen növő, duzzadt, üreges bibeszerű valamit. Első pillantásra ugyan semmi haszna, de valamilyen hátsó gondolat az agyvelőd egyik legtávolabbi zugában motoszkálva azt sugallja, hogy van valami, igen, van valamilyen anyag, amelyet sehol máshol nem lehet tartani, csak huhogó bibében.

VASHEGYŰ LÁNDZSA (182. TÁRGY)
A vashegyű lándzsa valamivel jobb fegyver, mint a bronzhegyű: 4d6+1 a sebzése. Az igazi előnyei azonban a bronzhegyű lándzsával szemben: 1.) könnyebb, 2.) pontosabban tudsz vele célozni (+2 támadásod van, amíg ezzel harcolsz), 3.) nem kell hozzá fa, tehát nem tudja elpusztítani a fabontó szójer. Forgatásához azonban legalább 10-es szúrófegyver szakértelem szükséges. Elkészítéséhez szükséges 3 vasérc, amelyből a hegyet kovácsolod egy vaskohónál, egy fémrúd, amelyből a nyél lesz, 6 pirkit, amellyel a kemencét felfűtöd, és egy kőkalapács, amellyel a munkát elvégzed. A KT 182 parancs 30 TVP-be kerül, és 2-es bányászat szakértelem szükséges hozzá.

VAS DOBÓNYÍL (189. TÁRGY)
A vas dobónyilat egy vaskohónál készítheted el, kőkalapáccsal, 2 vasércből, 4 pirkit elégetésével, 10 TVP-ért, ha bányászatod legalább 3. Végébe egy madártollat is tűzöl, az egyensúly miatt. A vas dobónyíl sebzése 2d6+4, és nagyon jól ki van egyensúlyozva, ezért van +2 támadásod, amikor használod.

KARAKTERLAP

TAKA MURIR, egy barna, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr hittérítője vagy. Papi hited: 72. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 85. fordulód.

Erő: 24 (30) Szint: 16 Merészség: 5/5 Magasság: 145 cm
IQ: 17 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 14 (15) Védekezés: 28 Menekülés: 15 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 21 Életpont: 251/130 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 2
Szerencse: 16 (18) Varázspont: 98/12 Pénz: 294 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 9/0 EFejl: 7
Eddig összesen 493 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 43 186 TP-t kaptál. Jelenleg 131 878 TP-d van. A következő szinthez még 48 122 TP szükséges. Trófeáid: arató csattanat, kérődző etra, ryuku gárdista.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 15/82 (+27%) szúrófegyverek: 9/97 vágófegyverek: 9/37
ütőfegyverek: 1/26 (+13%) dobófegyverek: 15/51 (+18%)

Feltételes fegyverváltás: kőkalapács (#13) (300%) << ököl (#28) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -8.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
93,51 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/93 2. nyomkövetés: 12/42 (+20%) 3. mászás: 7/26 (+3%)
4. csapdakészítés: 8/72 (+9%) 5. csapdaészlelés: 4/44 6. gyógyítás: 7/67
7. titkosírás: 2/90 8. felderítés: 3/4 (+6%) 9. szörnyidomítás: 5/9
10. teológia: 8/91 (+15%) 11. taumaturgia: 1/27 12. harcművészetek: 15/0
13. zene: 4/59 (+15%) 14. szörnyismeret: 7/16 (+30%) 15. zárnyitás: 7/13
16. vadászat: 3/13 17. bányászat: 5/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 32 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 8 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 4 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 3 darabot )
elfogod drótszőrű pincsit (#22) hurokcsapdával (#217), kőszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), piromenyétet (#99) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
mászol max. 28 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 3)
3.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.

HŐSTETTEID
Eddig 3 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 110).
Eddig 1 alkalommal táboroztál A versengés tornyában. (limit: 22).

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
az élet forrása (337)
kavicselementál (350)
földmágia (357)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

Összsúly: 77.88 kg Megterheltség: 77%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 66 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 deus ex machina (#1) 2 kaja (#2)
3 madártoll (#112) 3 ubuk tüske (#131) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 gyenge méreg (#26) 1 huhogó bibe (#332) 1 móri gyümölcs (#116)
1 orgyilkos tőr (#225) 3 rézdarab (#70) 3 sünmedve tüske (#14)
1 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94 95
14
15
16
17
18
19
20
(93,15) vadász tatuk (#10), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Tharr oltár, 32. jellempróba, barátság szent tüze (#484)
(93,16) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 28. jellempróba, Tharr oltár
(93,17) sünmedvék (#33), nekrofun (#173), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(93,18) mély kút (#93), Leah oltár, phua-kúp (#372), 24. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), mérges nyukmár (#95)
(93,19) orgyilkos (#131), útonálló (#130), A versengés tornya (#1681), Mekk Lód (2167. kalandozó), Trebeki Zenga (4694. kalandozó), Brutalitisz (3664. kalandozó)
(94,16) arató csattanat (#144), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 34. jellempróba, Tharr oltár, tímárkunyhó (#684), művészi porolit (#720)
(94,17) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), Chara-din monolitja (#534), karmazsin huhogó (#185)

Üzenet küldése a karakternek