Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. okt. 31. 9h:10' EZ A 851. JÁTÉKHETED, 851. FORDULÓD 852. játékheted kezdete: nov. 7. A következő fordulódat legkorábban a 852. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1896 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot |
* 3. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat az 1631. tárggyal az 1041. tárgyat |
* 6. KP: | használod az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot |
* 8. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 9. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 385. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 209. varázslatot |
t 544 1 | támadod az 544. szörnyet |
at 3633 14 | TU-t adsz át a 3633. kalandozónak 14 |
v 15 429 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
kre 232 1128 6 | kreálsz a 232. tárggyal az 1128. tárgyat (6 darabot) |
at 4528 7 | TU-t adsz át a 4528. kalandozónak 7 |
m 4 8 8 | mozogsz délre, északra, északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy energiaburok varázst. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Egy ősjég varázslattal köszöntöd a másikat. 54 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 676 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Marokra fogva az Aurgir lándzsáját a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a quwarg b.háborító jobb oldalát. (12 támadással 1820 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (28 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg b.háborító többször is megmar! (2 támadástól 394 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +79 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 294 életpontot vesztettél. Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a quwarg b.háborító testét. (8 támadással 1177 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (55 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg b.háborító csáprágójával. (2 támadástól 437 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +88 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 268 életpontot vesztettél. A quwarg b.háborító szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +230 életerő. 19895 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3810, sebződés: 1393, gyógyulás: 179, összesen: -1214 ÉP}
(Továbbmész...) [274,117] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? A területet néhol teljesen kopárra rágták a quwargok. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-16 életpont). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elpusztított kreommat-liliomot. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +54 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg lázhozó nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy energiaburok varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Távolról ősjég varázslatot lősz a másikra. 117 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 660 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (57 életpontot vesztettél.) Megmarkolva az Aurgir lándzsáját a másikra ugrasz. Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a quwarg lázhozó testét. (8 támadással 1203 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A quwarg lázhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +94 életerő. 10861 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2025, sebződés: 119, gyógyulás: 25, összesen: -94 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 665 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Semmi eredménye! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védelmez.) Megmarkolva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a quwarg agyfürkész bal vállát. (12 támadással 1782 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (79 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy agyroppantás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmez.) Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a quwarg agyfürkész jobb oldalát. (6 támadással 825 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (38 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy agyroppantás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. Semmi eredménye! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
23981 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3389, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] Ellenfeled agytaposás varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 613 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy hangcsapás. 475 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy hangcsapás varázslatot, majd rád küldi. 475 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy hangcsapás. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Megmarkolva az Aurgir lándzsáját a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a quwarg bölcs testét. (12 támadással 1817 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) A quwarg bölcs csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ellenfeled regenerálódik! Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a quwarg bölcs bal első lábát. (3 támadással 459 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (50 életpontot sebezve.) A quwarg bölcs feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg bölcs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +230 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 őskristály-szilánkot. [őskristály-szilánk ládikóba-> (186,106)-> 33 arany, -2 ÉP] 16354 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2990, sebződés: 952, gyógyulás: 8, összesen: -944 ÉP}
(Továbbmész...) [274,116] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-9 életpont). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze keletre látsz egy Elenios oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy gyöngymangó bokrot. Északra egy Sheran oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +230 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg gigász. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy energiaburok varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 679 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% tau] Meglengetve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a quwarg gigász testét. (12 támadással 1598 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (55 életpontot sebezve.) A quwarg gigász lendületes ütése célt téveszt. A quwarg gigász megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 310 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a quwarg gigász jobb oldalát. (7 támadással 919 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (50 életpontot sebezve.) A quwarg gigász egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 255 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) Összetipor lábával. 115 életpontot vesztettél. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 325 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +65 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A quwarg gigász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +230 életerő. 23879 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3301, sebződés: 1005, gyógyulás: 186, összesen: -819 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 342 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Egy agyroppantás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. A varázslat kudarcot vallott. Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával valamennyire megsebezgeted a quwarg agyfürkész testét. (12 támadással 1807 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (39 életpontot sebezve.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védett meg.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A varázslat kudarcot vallott. Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a quwarg agyfürkész jobb karját. (9 támadással 1306 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (29 életpontot sebezve.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Semmi hatás! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) A quwarg agyfürkész még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +230 életerő. 24689 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3523, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 322 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Egy agyroppantás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Aurgir lándzsájával valamennyire megsebezgeted a quwarg agyfürkész bal vállát. (12 támadással 1753 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (25 életpontot sebezve.) Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a quwarg agyfürkész bal karját. (9 támadással 1315 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (37 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +230 életerő. 24134 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3452, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 8 2 8 | mozogsz északra, keletre, északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 699 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Egy sivatagi vihar varázslatot dob rád a másik. 100 életpontot vesztettél. Meglengetve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a quwarg széltáncos fejét. (11 támadással 1321 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (53 életpontot sebezve.) A quwarg széltáncos megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 168 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a quwarg széltáncos testét. (7 támadással 845 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (38 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg széltáncos csáprágójával. (2 támadástól 322 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +65 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +230 életerő. 21500 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2956, sebződés: 590, gyógyulás: 107, összesen: -483 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: energiaburok létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 641 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Elszántan ellenfeledre támadsz. Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a quwarg b.háborító bal oldalát. (12 támadással 1804 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (57 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg b.háborító csáprágójával. (2 támadástól 443 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +89 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 308 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +230 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2502, sebződés: 751, gyógyulás: 97, összesen: -654 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy energiaburok varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 698 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Megmarkolva az Aurgir lándzsáját a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával valamennyire megsebezgeted a quwarg b.háborító testét. (12 támadással 1851 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg b.háborító. (2 támadástól 408 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +82 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 292 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 2610, sebződés: 700, gyógyulás: 90, összesen: -610 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[273,114] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy nekrofunt. Délre nézve látsz egy gyöngymangó bokrot. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +230 életerő. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Egy dűneszellem nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 1396 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: kiszáradás varázslatot lő rád. 350 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Megmarkolva az Aurgir lándzsáját a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a dűneszellem bal karját. (10 támadással 1458 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) A dűneszellem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. A dűneszellem néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sivatagi vihar varázslatot. 100 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +230 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 dramoan kő. 21300 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2903, sebződés: 669, gyógyulás: 50, összesen: -619 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy energiaburok varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 659 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Marokra fogva a vadászkést ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vadászkéssel kicsit megvagdalod a kocsonyakígyó testét. (6 támadással 233 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (62 életpontot sebezve.) A kocsonyakígyó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 286 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Vadászkéssel néhányszor súrolod a kocsonyakígyó testét. (6 támadással 236 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (63 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 156 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Vadászkéssel néhányszor meglegyinted a kocsonyakígyó jobb oldalát. (6 támadással 221 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) A kocsonyakígyó kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 266 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +231 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1536, sebződés: 708, gyógyulás: 152, összesen: -556 ÉP}
(Továbbmész...) [273,112] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Egy homoktúró galaga közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már energiaburok vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo] Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 1304 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Megmarkolva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a homoktúró galaga kitines hátát. (9 támadással 1352 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (59 életpontot sebezve.) Csáprágójával a homoktúró galaga megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +231 életerő. 21153 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2715, sebződés: 96, gyógyulás: 28, összesen: -68 ÉP}
(Továbbmész...) [273,111] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy xantusz-kaktuszt. Nyugatra egy kazmár van. Északnyugatra egy borkonyó cserje van. Északra egy pézsmatök van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +44 életerő. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Egy dűneszellem nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 1334 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Egy kiszáradás varázslatot dob rád a másik. 350 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával valamennyire megsebezgeted a dűneszellem homoktestét. (10 támadással 1485 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (37 életpontot sebezve.) A dűneszellem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A dűneszellem csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sivatagi vihar. 100 életpontot vesztettél. A dűneszellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +231 életerő. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 dramoan kő. 21300 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2856, sebződés: 629, gyógyulás: 42, összesen: -587 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 1014 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd az eldüeni vándor jobb karját. (12 támadással 902 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (59 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 149 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-21 TVP). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 160 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod az eldüeni vándor jobb karját. (10 támadással 710 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (71 életpontot sebezve.) Az eldüeni vándor fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 193 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-14 TVP). Sajnos nem sikerült az eldüeni vándor minden csapását hárítanod. (2 támadástól 210 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +231 életerő. 22029 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2756, sebződés: 712, gyógyulás: 151, összesen: -561 ÉP}
v 198 268 108 | elmormolod a 198. varázslatot |
[268,108] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már energiaburok vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 480 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a shokara bogár jobb vállát. (10 támadással 1305 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (46 életpontot sebezve.) Csáprágójával a shokara bogár megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A shokara bogár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +231 életerő. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 jáde rakshallion. 12189 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1831, sebződés: 78, gyógyulás: 24, összesen: -54 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy energiaburok varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 546 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra támadsz. Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a tleikan hajadon sima bőrét. (12 támadással 1719 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (27 életpontot sebezve.) A tleikan hajadon karma a fejed mellett suhan el! A tleikan hajadon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +231 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 kij tekercs és 1 fiatalság itala. 14782 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2292, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
ek 503 238 10 | t. energia kisütése: 503 238 10 |
[238,10] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 683 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 14 életpontot vesztettél. A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Megmarkolva az Aurgir lándzsáját a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd az elemi pulzátor furcsa alakját. (6 támadással 870 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) Az elemi pulzátor csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. [madártoll ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] 9872 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1604, sebződés: 16, gyógyulás: 8, összesen: -8 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 670 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. Semmi eredménye! Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod az ezeréves lélek áttetsző testét. (12 támadással 1268 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (64 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 116 életpontot vesztettél. Az ezeréves lélek megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 294 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-2 max. varázspont.) Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod az ezeréves lélek áttetsző testét. (6 támadással 664 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (61 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 110 életpontot vesztettél. Bár ügyesen védekezel, az ezeréves lélek sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 311 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +63 ÉP.) Mágikus esszenciád csökken! (-3 max. varázspont.) A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-98 életerő). Az ezeréves lélek most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +231 életerő. 21755 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2727, sebződés: 929, gyógyulás: 130, összesen: -799 ÉP}
Gyorsan felraksz egy energiaburok varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 465 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-51 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény gúnyosan végigmér téged, majd rádmutat. Molekulákra dezintegrálódik kedvenc tárgyad, egy teriád nyílvessző. Ezért megfizetsz, rém! Megmarkolva az Aurgir lándzsáját a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a kristálynyálka testét. (12 támadással 1733 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) Végighúz rajtad a kristálynyálka a csápjával. (1 támadástól 145 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). A kristálynyálka csápja lesújt a jobb csípődre. (1 támadástól 164 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 58 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a kristálynyálka masszatestét. (10 támadással 1393 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (38 életpontot sebezve.) A kristálynyálka csápja lesújt a bal csípődre. (1 támadástól 158 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). A kristálynyálka csápja lecsap a bal karodra. (1 támadástól 153 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-51 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-60 életerő). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +231 életerő. 21801 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3680, sebződés: 843, gyógyulás: 133, összesen: -710 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 699 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy természet haragja varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A teremtmény öblösen felkacag, majd tesz egy apró ujjmozdulatot. A következő pillanatban egy apró pukkanás kíséretében eltűnik szeretett tárgyad, egy dramoan kő! Meglengetve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a végzetes szójer testét. (12 támadással 1720 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (45 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Szerencsére egyetlen tárgyad sem semmisült meg. Nyelvével a végzetes szójer úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 162 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mászókampó felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Szerencsére egyetlen tárgyad sem semmisült meg. Gyorsan ellátod a sebeidet: +231 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2464, sebződés: 384, gyógyulás: 86, összesen: -298 ÉP}
p 74 232 7 | használod a 74. pszi képességet |
p 74 232 7 | használod a 74. pszi képességet |
p 74 232 7 | használod a 74. pszi képességet |
p 74 232 7 | használod a 74. pszi képességet |
p 74 232 7 | használod a 74. pszi képességet |
p 74 232 7 | használod a 74. pszi képességet |
p 74 232 7 | használod a 74. pszi képességet |
p 74 232 7 | használod a 74. pszi képességet |
v 320 1 | elmormolod a 320. varázslatot |
* 1. BP: | alakváltás 13 |
* 2. BP: | elmormolod a 320. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 238. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 160. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ősjég varázslat. 95 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 725 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Véres nyál csordul ki az aranyfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +231 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 99 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 820, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
* 7. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 8. BP: | keresed a 464. szörnyet |
* 9. BP: | elmormolod a 11. varázslatot a 83. varázslatot a 73. varázslatot |
* 10. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 824. tárggyal |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy energiaburok varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ősjég varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 316 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a gothag döglidérc bal vállát. (10 támadással 1425 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (45 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc karmai majdnem eltalálnak! Karmait felemelve, a gothag döglidérc meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A gothag döglidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +231 életerő. 12282 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1842, sebződés: 24, gyógyulás: 17, összesen: -7 ÉP}
tf 2 29 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 29 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] A mészárlásra kiszemelt áldozat agytaposás varázst lök magára. Egy ősjég varázslattal köszöntöd a másikat. 116 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! (Az immunitáskő védett meg.) Meglengetve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a pengekarú nitmák ízelt lábát. (12 támadással 1454 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (62 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a pengekarú nitmák nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Aurgir lándzsájával épp hogy megszúrod a pengekarú nitmák ízelt lábát. (1 támadással 111 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (41 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 119 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Véres nyál csordul ki a pengekarú nitmák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +231 életerő. 12415 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1784, sebződés: 222, gyógyulás: 57, összesen: -165 ÉP}
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
ELDÜENI VÁNDOR (601. LÉNY) Azon az ominózus nyár éjszakán Eldüen mezeje volt a középpontja Leah iszonyatos haragjának. Az átok visszafordíthatatlan hatása innen terjedt szét az árnybirodalom egész területére, és fertőzte meg az árnytündér faj összes tagját. Az Eldüenen kóborló szerencsétlenek vesztették a legtöbbet a dolgon, hiszen a felszabaduló mágikus utóhatások soha nem kívánt mutáns tulajdonságokkal ruházták fel őket. A halál felgyorsuló jelenléte csak tovább növelte ellenszenvüket, amit az élők iránt éreznek... így ne lepődj meg, ha egy cseppnyi gondolkozás nélkül neked támadnak, még akkor is ha számukra kemény diónak tűnsz (mondjuk 60. szint felett jársz). A vámpirizációra immúnisak, vágófegyverrel pedig semmi esélyed ellenük. |
Erő: | 91 (108) | Szint: | 55 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 89 (114) | Támadás: | 80 (85) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 89 (116) | Védekezés: | 176 (187) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 53/56 év |
Egészség: | 89 (114) | Életpont: | 1724/1175 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 12 |
Szerencse: | 90 (120) | Varázspont: | 5068/179 | Pénz: | 6934 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 59/2 | Pszi pont: | 1235/1068 | Halhatatlanság: | 14 % | EFejl: | 74 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/5 | ökölvívás: | 5/31 | szúrófegyverek: | 61/22 (+9%) |
vágófegyverek: | 14/92 (+6%) | ütőfegyverek: | 3/8 | dobófegyverek: | 42/54 |
Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
238,10 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 268,108 |
Kedvenc táborhely: 238,10 |
A negatív esszencia épp Aurgir lándzsája fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 62/69 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 219/96 (+35%) | 3. mászás: | 40/71 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 10/47 | 5. csapdaészlelés: | 21/79 | 6. gyógyítás: | 462/11 (+60%) |
7. titkosírás: | 20/10 | 8. felderítés: | 39/33 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 5/89 |
10. teológia: | 233/3 (+61%) | 11. taumaturgia: | 313/10 (+54%) | 12. szerencsejáték: | 9/10 |
13. versengés: | 29/19 | 14. zene: | 16/82 | 15. szörnyismeret: | 30/44 |
16. pszi: | 104/48 (+9%) | 17. zárnyitás: | 4/32 | 18. vadászat: | 10/57 |
19. vitalitás: | 5/65 | 20. bányászat: | 62/0 (+3%) | 21. úszás: | 16/21 |
22. őstaumaturgia: | 19/43 (+35%) | 23. csapatmunka: | 5/97 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 1293 | |||
7. tulajdonságpont: 2 | 10. vp regeneráció: 1(2) | 11. kincskeresés: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
totem 50% életpont alatt (katonai kötszer (#1508)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 40 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 17, max: 50) |
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315), Eruol (#378) (csak egyszer), átokosztó (#372) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), éjfattyak (#9096), kísértetvarázsló (#424), rothadó borzalom (#633), nekromanta kóborló (#596), purifikátor császár (#393), tüskés totemblarg (#482) (csak egyszer), tleikan ölőművész (#535) (csak egyszer), Morghatal A'ton (#544) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
ősjég (#311, 100 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 25 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 30 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 230 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (106,27,3) | szürkeáll. aktiv (#71) | elme dominanciája (#247) | nagyobb agypajzs (#120) |
papi aura (#377) | esszenciavédelem (#165) | jégmágia (#279) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs III (#127) | szemmelverés (#137) | hatalomvarázs (#220) | mágikus ütés (#147) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61), éjfattyak végzete (#260), ősjég (#311) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239), Solisar aurája (#240), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | jégoszlop (#231) | >> | noth szellem (#250) | |
jégoszlop (#231) | >> | manaelementál (#290) | gömbvillám (#176) | >> | aranyfecske (#283) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | aranyfecske (#283) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az ősi birodalmak vagy a ryuku szigetek legjobb kincseket a pusztában kóborló, legendás szörnyektől szerezheted meg. Végezz tízzel! (számláló: 7) |
2.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
3.) Kutass ki tíz tükörtornyot, kíváncsi vagyok a tleikanok ősi titkaira! (számláló: 7) |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 651, pontszámod: 7749. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) mest. gerjesztés (184) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) magiometer (314) jégmág. hierarchia (391) jégrúna (398) jégvihar generálása (407) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK kőbőr (507) OK közös ima (509) OK tudatkinézis II (511) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati kincstár (518) OK tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 243 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 578 TU szükséges.) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 5 | arany pikkelyvért (#456) | 10 | tükörpáncél (#519) | 1 | Métely páncélja (#1562) | 198 | gyöngymangó (#135) | $6 | fpi formázó minta ($419) | 50 | tükör (#43) | 438 | ugh méreg (#166) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | $1 | szívkereső ($423) | $72 | mákrózsa virág ($56) | 89 | jégszilánk (#1128) | 21 | vámpírfog (#1221) | 1 | mágusköpeny (#453) | 1 | Sshreakza amulettje (#836) | 73 | gyöngymangó (#135) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 732 | ugh méreg (#166) | 21 | nyílvessző (#108) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 3 | térhajlító kavics (#1539) | $10 | őskristály-szilánk ($1525) | 1 | szent jogar (#150) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 6 | ilkin érc (#232) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
7 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | 2 | ősmatéria (#1254) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | teriád nyílvessző (#1287) | 1 | tükör (#43) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
283 | arany (#50) | 2 | csalánvirág (#582) | 2 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | dramoan kő (#967) | 1 | fiatalság itala (#473) | 1 | jáde rakshallion (#749) | |||
5 | jégszilánk (#1128) | 6 | kaktuszbogyó (#429) | 4 | kerek kő (#19) | |||
1 | kij tekercs (#784) | 1 | sallank karom (#128) |