Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. nov. 15. 9h:14' EZ A 853. JÁTÉKHETED, 853. FORDULÓD 854. játékheted kezdete: nov. 21. A következő fordulódat legkorábban a 854. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1896 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot |
* 3. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat az 1631. tárggyal az 1041. tárgyat |
* 6. KP: | használod az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot |
* 8. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 9. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 385. varázslatot |
* 10. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 209. varázslatot |
kre 232 1128 6 | kreálsz a 232. tárggyal az 1128. tárgyat (6 darabot) |
kb 2 30 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (30 darabot) |
v 15 429 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
kt 4 20 | elkészíted a 4. tárgyat (20 darabot) |
kt 10 20 | elkészíted a 10. tárgyat (20 darabot) |
kf 10 | kézbeveszed/felveszed a 10. tárgyat |
v 181 185 62 | elmormolod a 181. varázslatot |
[185,62] Épületek tűnnek fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csodák kútját.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Egy vortexmágus les rád a sátor sötétjéből.
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy ősjég varázslattal köszöntöd a másikat. 100 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 885 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken 30-cal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 dárda. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (6 támadással 194 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Meglengetve a vadászkést ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vadászkéssel néhányszor megkarcolod a vortexmágus testét. (5 támadással 296 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (77 életpontot sebezve.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 15 életpontot vesztettél. A vortexmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +231 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12900 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1617, sebződés: 30, gyógyulás: 12, összesen: -18 ÉP}
hh 1534 1096 1096 | használod az 1534. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: energiaburok létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Távolról jégvihar varázslatot lősz a másikra. 969 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken 30-cal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% tau] Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +120 életerő. 1745 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 969, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy jégvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 953 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken 30-cal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (Az immunitáskő védett meg.) A quwarg ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sáfránypor és 4 gyöngymangó. 4326 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 953, sebződés: 23, gyógyulás: 8, összesen: -15 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 13 életpontot vesztettél. Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 dárda. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr bal első lábát. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (44 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 5 8 8 | mozogsz délnyugatra, északra, északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo] A mészárlásra kiszemelt áldozat agytaposás varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégvihar varázslatot lősz. 1374 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken 30-cal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. Szerencsére nem hatott rád. Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 dárda. Pár lövedéked átjárja a ködmágus bal lábát. (6 támadással 98 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (57 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Aurgir lándzsájával valamennyire megsebezgeted a ködmágus átlátszó alakját. (12 támadással 911 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (41 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 223 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +170 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21224 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2481, sebződés: 223, gyógyulás: 53, összesen: -170 ÉP}
(Továbbmész...) [274,116] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A területet néhol teljesen kopárra rágták a quwargok.
(Feltételes támadás:) Egy nekromanta kóborló! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy jégvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 1371 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken 30-cal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 dárda. Pár lövedéked átjárja a nekromanta kóborló fekete csuháját. (6 támadással 95 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (49 életpontot sebezve.) Marokra fogva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a nekromanta kóborló testét. (12 támadással 873 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (48 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a nekromanta kóborló sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 259 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) Kritikus pontot ért a találat. Meghaltál. 1890 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 92 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 99 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 2436, sebződés: 2340, gyógyulás: 60, összesen: -2280 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[273,117] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. A területet néhol teljesen kopárra rágták a quwargok. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tlopedmuk. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy jégvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 944 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken 30-cal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 53 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva az Aurgir lándzsáját a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a tlopedmuk jobb lábát. (10 támadással 1530 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (18 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a tlopedmuk ollója a bal karodat. (2 támadástól 223 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) A lény idődet lopja (-11 TVP). A tlopedmuk fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 55 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +231 életerő. 18556 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2492, sebződés: 430, gyógyulás: 73, összesen: -357 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy jégvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 1356 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken 30-cal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 102 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a tl'urlang vadász testét. (12 támadással 916 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (33 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 432 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +87 ÉP.) Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a tl'urlang vadász testét. (5 támadással 378 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (70 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a tl'urlang vadász újra meg újra lecsap. (2 támadástól 393 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +79 ÉP.) A tl'urlang vadász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +231 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 éjkristály. 25277 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2753, sebződés: 927, gyógyulás: 174, összesen: -753 ÉP}
(Továbbmész...) [273,115] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. A föld süppedős: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ráismersz a távolodóra. Egy fényhozó. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [273,114] A talaj homokossá válik, feltűnnek a sivatag első dűnéi. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Észreveszel egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy nekrofunt. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy dűneszellem közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy kiszáradás varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 dárda. Lövedékeiddel perforálod a dűneszellem homoktestét. (6 támadással 201 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a dűneszellem kiszáradt karját. (12 támadással 1807 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (34 életpontot sebezve.) A dűneszellem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 24 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Üdvözlésképpen egy sivatagi vihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 100 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a dűneszellem testét. (6 támadással 840 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) A dűneszellem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Távolról sivatagi vihar varázslatot lő rád a másik. 100 életpontot vesztettél. A dűneszellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +231 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 dramoan kő. 21300 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2972, sebződés: 586, gyógyulás: 74, összesen: -512 ÉP}
m 8 2 2 | mozogsz északra, keletre, keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled kiszáradás varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 dárda. Lövedékeiddel perforálod a dűneszellem testét. (6 támadással 201 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (48 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Meglengetve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a dűneszellem testét. (12 támadással 1768 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (28 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a dűneszellem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Karmával néhányszor a dűneszellem megcsapja a fejedet. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sivatagi vihar varázslatot, majd rád küldi. 100 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a dűneszellem testét. (6 támadással 899 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (56 életpontot sebezve.) A dűneszellem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A dűneszellem néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Egy sivatagi vihar varázslatot dob rád a másik. 100 életpontot vesztettél. A dűneszellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +231 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21300 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3000, sebződés: 510, gyógyulás: 59, összesen: -451 ÉP}
(Továbbmész...) [274,113] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Egy homoktúró galaga közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 dárda. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a homoktúró galaga testét. (12 támadással 1764 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (48 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a homoktúró galaga. (3 támadástól 213 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a homoktúró galaga testét. (6 támadással 869 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (11 életpontot sebezve.) A homoktúró galaga csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +231 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21153 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2692, sebződés: 288, gyógyulás: 58, összesen: -230 ÉP}
(Továbbmész...) [275,113] Bozótos terepre értél. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-15 életpont). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran híveié. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +160 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg gigász nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 dárda. Több lövedéked átfúrja a quwarg gigász testét. (6 támadással 65 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (74 életpontot sebezve.) Megmarkolva az Aurgir lándzsáját a másikra ugrasz. Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a quwarg gigász testét. (12 támadással 1528 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (59 életpontot sebezve.) A quwarg gigász megüti a jobb válladat. (1 támadástól 237 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) Összetipor lábával. 108 életpontot vesztettél. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 307 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a quwarg gigász testét. (12 támadással 1528 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) A quwarg gigász rávág a derekadra. (1 támadástól 311 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +63 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 107 életpontot vesztettél. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 249 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +231 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23827 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3306, sebződés: 1319, gyógyulás: 223, összesen: -1096 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy sivatagi vihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 100 életpontot vesztettél. Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 dárda. Ez mellément. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vadászkéssel néhányszor megkarcolod a quwarg széltáncos jobb szárnyát. (6 támadással 297 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (52 életpontot sebezve.) Képtelen vagy védeni a quwarg széltáncos minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 453 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +91 ÉP.) Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +231 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 553, gyógyulás: 91, összesen: -462 ÉP}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Távolról inst.szingularitás varázslatot lő rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 dárda. Alaposan megsorozod a quwarg agyfürkész testét. (6 támadással 190 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (52 életpontot sebezve.) Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a quwarg agyfürkész testét. (12 támadással 1811 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (28 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy inst.szingularitás varázslatot. Szörnyűség, erő és ügyesség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a quwarg agyfürkész csáprágóját. (9 támadással 1299 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (37 életpontot sebezve.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +231 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24105 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3417, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
A másik mormol valamit: egy lidércidézés varázslat! Megjelenik egy lidérc! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: átok varázslatot lő rád. (Sebeid az átok hatása alatt feleolyan gyorsan gyógyulnak.) Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A varázslat kudarcot vallott. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. 215 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 dárda. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcmágus fejét. (6 támadással 189 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a quwarg harcmágus bal oldalát. (12 támadással 1806 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (52 életpontot sebezve.) Képtelen vagy védeni a quwarg harcmágus minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 544 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +109 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 59 életpontot vesztettél. A lidérc rád támad! (3 támadással 71 ép-t sebzett.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. A varázslat kudarcot vallott. Elmegy a kedved a harctól. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +231 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2088, sebződés: 889, gyógyulás: 109, összesen: -780 ÉP}
v 198 268 83 | elmormolod a 198. varázslatot |
[268,83] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tleikan áruló. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% tau] A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy agyroppantás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lény ítéletet hirdet fölötted. BŰNÖS! A következő pillanatban lesújt rád a büntetés (-527 életerő). Bűnbánatod mélységes, nem akarsz már harcolni. Úgy döntesz, ebből elég volt. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +231 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 527, gyógyulás: 4, összesen: -523 ÉP}
A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Marokra fogva az Aurgir lándzsáját a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a szellemdarázs fejét. (10 támadással 1514 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (55 életpontot sebezve.) A szellemdarázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A szellemdarázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +231 életerő. 9940 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1569, sebződés: 118, gyógyulás: 24, összesen: -94 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a rothadó borzalom testét. (12 támadással 1797 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (74 életpontot sebezve.) Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a rothadó borzalom, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A rothadó borzalom farkával megérint. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Karmait felemelve, a rothadó borzalom meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A szörny megtipor. 114 életpontot vesztettél. Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a rothadó borzalom testét. (7 támadással 1093 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (67 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Ez egy halálos csapás volt. Meghaltál. 1247 életpontot vesztettél. A rothadó borzalom átharapja a torkodat! (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Rosszullét fog el. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A rothadó borzalom farkával halálos csapást mér a fejedre! (1 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A rothadó borzalom karmaival feltépi a torkodat! (1 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 112 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 3031, sebződés: 2155, gyógyulás: 140, összesen: -2015 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[267,82] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság.
ek 503 238 10 | t. energia kisütése: 503 238 10 |
[238,10] Síkság, továbbra is csak síkság.
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 dárda. Pár lövedéked átjárja a gothag döglidérc testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (44 életpontot sebezve.) Meglengetve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a gothag döglidérc fejét. (12 támadással 1785 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (52 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc karmai majdnem eltalálnak! A gothag döglidérc karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a gothag döglidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +231 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12282 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1948, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 dárda. Alaposan megsorozod a kristálynyálka testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (27 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-50 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény gúnyosan végigmér téged, majd rádmutat. Te csak nevetve legyintesz, és megrohamozod. Meglengetve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a kristálynyálka masszatestét. (12 támadással 1842 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (31 életpontot sebezve.) Végighúz rajtad a kristálynyálka a csápjával. (1 támadástól 156 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). A kristálynyálka csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 165 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 49 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-43 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a kristálynyálka testét. (11 támadással 1558 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (50 életpontot sebezve.) A kristálynyálka csápja lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 179 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). A kristálynyálka csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 157 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-63 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-95 életerő). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +231 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21801 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3576, sebződés: 957, gyógyulás: 133, összesen: -824 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 dárda. Alaposan megsorozod az ezeréves lélek testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (49 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Meglengetve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted az ezeréves lélek testét. (12 támadással 1347 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (33 életpontot sebezve.) Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Az ezeréves lélek megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 292 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-2 max. varázspont.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +231 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1474, sebződés: 292, gyógyulás: 63, összesen: -229 ÉP}
ef 40 519 | energia fejlesztése 40 |
* 1. BP: | alakváltás 13 |
* 2. BP: | elmormolod a 320. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 238. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 160. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 84. varázslatot |
* 7. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 8. BP: | keresed a 464. szörnyet |
* 9. BP: | elmormolod a 11. varázslatot a 83. varázslatot a 73. varázslatot |
* 10. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 824. tárggyal |
Erő: | 89 (106) | Szint: | 55 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 90 (115) | Támadás: | 80 (85) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 91 (118) | Védekezés: | 177 (188) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 53/65 év |
Egészség: | 89 (114) | Életpont: | 1726/836 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 12 |
Szerencse: | 90 (120) | Varázspont: | 5072/39 | Pénz: | 7752 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 59/23 | Pszi pont: | 1235/566 | Halhatatlanság: | 14 % | EFejl: | 74 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/5 | ökölvívás: | 5/31 | szúrófegyverek: | 61/38 (+7%) |
vágófegyverek: | 15/4 (+12%) | ütőfegyverek: | 3/8 | dobófegyverek: | 42/60 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
238,10 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 267,82 |
Kedvenc táborhely: 238,10 |
A negatív esszencia épp Aurgir lándzsája fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 63/24 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 220/82 (+44%) | 3. mászás: | 40/77 |
4. csapdakészítés: | 10/47 | 5. csapdaészlelés: | 21/79 | 6. gyógyítás: | 463/91 (+60%) |
7. titkosírás: | 20/10 | 8. felderítés: | 39/33 | 9. szörnyidomítás: | 5/89 |
10. teológia: | 234/10 (+38%) | 11. taumaturgia: | 314/8 (+30%) | 12. szerencsejáték: | 9/10 |
13. versengés: | 29/28 (+5%) | 14. zene: | 16/82 | 15. szörnyismeret: | 30/44 |
16. pszi: | 104/69 (+10%) | 17. zárnyitás: | 4/32 | 18. vadászat: | 10/68 (+11%) |
19. vitalitás: | 5/77 | 20. bányászat: | 62/0 | 21. úszás: | 16/21 |
22. őstaumaturgia: | 19/78 (+5%) | 23. csapatmunka: | 5/97 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 1326 | |||
7. tulajdonságpont: 2 | 10. vp regeneráció: 1(2) | 11. kincskeresés: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (katonai kötszer (#1508)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 40 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 17, max: 50) |
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315), Eruol (#378) (csak egyszer), átokosztó (#372) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), éjfattyak (#9096), kísértetvarázsló (#424), rothadó borzalom (#633), nekromanta kóborló (#596), purifikátor császár (#393), tüskés totemblarg (#482) (csak egyszer), tleikan ölőművész (#535) (csak egyszer), Morghatal A'ton (#544) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
ősjég (#311, 100 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 25 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 30 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 230 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (106,27,3) | szürkeáll. aktiv (#71) | elme dominanciája (#247) | nagyobb agypajzs (#120) |
papi aura (#377) | esszenciavédelem (#165) | jégmágia (#279) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs III (#127) | szemmelverés (#137) | hatalomvarázs (#220) | mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61), éjfattyak végzete (#260), ősjég (#311), jégvihar (#353) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239), Solisar aurája (#240), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | jégoszlop (#231) | >> | noth szellem (#250) | |
jégoszlop (#231) | >> | manaelementál (#290) | gömbvillám (#176) | >> | aranyfecske (#283) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | aranyfecske (#283) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az ősi birodalmak vagy a ryuku szigetek legjobb kincseket a pusztában kóborló, legendás szörnyektől szerezheted meg. Végezz tízzel! (számláló: 7) |
2.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
3.) Kutass ki tíz tükörtornyot, kíváncsi vagyok a tleikanok ősi titkaira! (számláló: 8) |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 668, pontszámod: 7953. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) mest. gerjesztés (184) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) magiometer (314) jégmág. hierarchia (391) jégrúna (398) jégvihar generálása (407) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK kőbőr (507) OK közös ima (509) OK tudatkinézis II (511) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati kincstár (518) OK tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 300 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 280 TU szükséges.) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 5 | arany pikkelyvért (#456) | 10 | tükörpáncél (#519) | 198 | gyöngymangó (#135) | $6 | fpi formázó minta ($419) | 50 | tükör (#43) | 438 | ugh méreg (#166) | 7 | pirkit (#153) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | $1 | szívkereső ($423) | $72 | mákrózsa virág ($56) | 79 | jégszilánk (#1128) | 5 | vámpírfog (#1221) | 1 | mágusköpeny (#453) | 1 | Sshreakza amulettje (#836) | 73 | gyöngymangó (#135) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 828 | ugh méreg (#166) | 21 | nyílvessző (#108) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 3 | térhajlító kavics (#1539) | $10 | őskristály-szilánk ($1525) | 20 | szent jogar (#150) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | fehér immunitáskő (#1361) | 6 | ilkin érc (#232) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | kerek kő (#19) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | ősmatéria (#1254) | 1 | purifikátor háj (#269) | 7 | sárkánypikkely (#292) | |||
8 | szögletes kő (#17) | 1 | tükör (#43) | 1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
93 | arany (#50) | 1 | dramoan kő (#967) | 1 | éjkristály (#958) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 5 | gyöngymangó (#135) | 5 | jégszilánk (#1128) | |||
20 | kaja (#2) | 6 | kaktuszbogyó (#429) | 2 | sáfránypor (#211) | |||
1 | vámpírfog (#1221) |