86. forduló, 88. forduló, Éjfél összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jan. 9. 9h:09'
EZ A 612. JÁTÉKHETED, 87. FORDULÓD
613. játékheted kezdete: jan. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5421
SZÁMLA : XXXX

ÉJFÉL KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [92,82] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. A teremtés zsákja létrehozott 1 dözmöng szivet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+33 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz energiával. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 244.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 239.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

* 4. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 234.]

* 5. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 257 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 231.]

flh 13 176 2 felt. lőfegyver haszn. 13 a 176. tárggyal (2 darabot)
Ok, FLH 13 176 2 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

h 1576 1 használod az 1576. tárgyat
Dallamos sípolásba kezdesz. Nagyon nem megy a dolog, de azért reménykedsz, hogy ezt a szakértelmet is lehet fejleszteni gyakorlással, mint a többit. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (zene: 1. szint). (ld. enc.) [1 pontot használtál fel, van még 230.]

ek 7 14 1 t. energia kisütése: 7 14 1
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+1 zene.) [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 230.]

kf 223 229 kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat a 229. tárggyal
Az ujjadra húzod a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 230.]
A csuklódra húzod az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

fog 216 219 elfogod a 216. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

m 2 1 2 mozogsz keletre, északkeletre, keletre
[93,82] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy elpusztított halálbokort. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy vadtroll. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 2x 1d6+3.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi a vadtroll jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal egy hatalmas csapással felmetszed a vadtroll testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a vadtroll jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a vadtroll karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-5 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy élőholt sullár.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány élőholt sullár nyomokat fedezel fel! Sajnos már a jelenlegi szörnyidomítás mellett megengedett maximális számú szörny van a fogságodban.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt sullár jobb hátsó lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vaskarddal párszor kilyukasztod az élőholt sullár testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod az élőholt sullár farkát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Patájával az élőholt sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt sullár farkát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod az élőholt sullár hatalmas testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 185, gyógyulás: 0, összesen: -185 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő manaelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 60.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Vaskarddal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


(Továbbmész...) [94,81] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg királynő. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a quwarg királynő jobb oldalát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a quwarg királynő bal első lábát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Vaskarddal néhányszor megcsapod a quwarg királynő bal első lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 428 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ez nem lehet más, mint egy Thargodan csontváz. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

(Továbbmész...) [95,81] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Látsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába. Elsőként súlyzót kell a magasba emelned. Az alakváltó kiválaszt neked egy kinézetre átlagos nagyságút. Nekirugaszkodsz, de ezt mintha a földhöz ragasztották volna, meg se moccan! Hát ez kifogott rajtad... 514 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vérfürdető magszim. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a bal karodra. (5 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 1 014 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy élőholt quwarg ijesztett meg. {max. életpontja: 247-266.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. [58 pontot használtál fel, van még 172.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[96,81] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő ork sámán mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 0.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ork sámán bal karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ork sámán jobb karját. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az ork sámán bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 6 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 497 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy dermesztő lidérc. {max. életpontja: 180-189.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [97,81] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Raia hívei emelték. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megosztod a tazunkarókával az élelmiszerkészletedet. Egy hálás pillantás biztosítja számodra, hogy a természet barátjának számítasz. (+2 jóság.)
Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szürke rinocérosz került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ubuk tüske. Lövedéked átfúrja a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a szürke rinocérosz testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 748 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy Thargodan csontváz. {védettsége: 47 szúró, 47 vágó, 17 ütő ellen.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Nocsak, itt van valami érdekes! Friss emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [98,81] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy orgyilkos. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 ubuk tüske. Becsapódva, megdöfi az orgyilkos bal vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az orgyilkos bal oldalát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az orgyilkos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " "Újra él, újra támad, újra eljön, nem vártad!" - A vámpírurak visszatértek! " Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Étel, ital, álom - legjobb ez a három. - DM " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A Hajnal lovagjai KT ismét felvételt hirdet az igazhitűek számára. Érd: 3528 " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fogadó a Fogatlan Vámpírhoz. (612. épület.).
Összefutsz egy göndör aranyhajú, csillogó szemű árnymanó férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre színe zöld. Sheran követője. Egy arany papi karkötőt, egy hősiesítő medált, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kreiton fókuszt, egy Krough fejdíszét, egy örökkévaló holdkőjét, egy ryuku karvédőt, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar felderítő trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy zombi mester trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Áttört tudatpajzson berepülő holló. {legmagasabb fegyver szakértelme: 20.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jellegtelen, mint minden semlegesé.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Táper Hárli. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, 24 mérföldre nyugatra, 21 mérföldre délre innen. " [36 pontot használtál fel, van még 136.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[99,80] Még mindig a városban vagy.

Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Látsz egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sörsátrat. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Jött, száguldott, s futottam én, hős Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. "

(Továbbmész...) [100,80] Folytatod sétádat a házak közt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Utad során felfedezel egy halálbokort. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Nini, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 2 csontpálcát 30 aranyért, 1 darázsszárnyat 4 aranyért, 1 dorony tüdőt 8 aranyért, 30 drótszőrt 60 aranyért, 3 evaporőr hájat 15 aranyért, 2 fekete gyöngyöt 12 aranyért, 1 fenőkövet 100 aranyért, 1 hebrencs állkapcsot 4 aranyért, 2 manifeszt.nyúlványt 20 aranyért, 2 purifikátor hájat 36 aranyért, 1 rejtőköpenyt 14 aranyért, 5 sallank karmot 10 aranyért, 21 szvó-ektoplazmát 210 aranyért, 1 tankány karmot 10 aranyért, 1 trikornis szarvat 12 aranyért, 2 ubuk dobónyílat 10 aranyért, 4 vízionár szemet 12 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért.
Összefutsz egy fekete hajú, félszemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Fairlight fanatikusa. Egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy igazgy. fülbevalót, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet és egy villám szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy harcos trófea, egy Lord Kovács József trófea és egy erszényes elkarog trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Hátasa egy idomított spagulár. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod.
Nem látszik valami barátságosnak. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Találkozol egy vörös, copfos hajú, zöld szemű ember férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre teljesen fehér! Egy aranyozott klipszet, egy bátorság medálját, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy varkaudar íjász trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar varázsló trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. {max. varázspontja: 624; max. pszije: 0.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is a jó oldalhoz tartozik.
Összeismerkedtek. Az ő neve Veres Tramman. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Ő mosolyog, elbűvölő mesékkel szórakoztat. Megköszönöd a bókokat, aztán egy hűvös mosoly kíséretében megjegyzed, hogy most már menned kell.
Összeakadsz egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű gnóm férfival. Bőre bronzként csillog. Egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy hoarián sarut, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval. zafírját, egy rémbőr tarkóvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy q. rohamosztagos trófea ékesíti. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Teherhordója is van: egy zombi! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is a jó oldalhoz tartozik.
Mindketten meg akarjátok ölni a másikat: máris két nyomós ok a harcra.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. 63 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a gnóm fejét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal megvagdalod a gnóm testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a gnóm bal vállát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Brod buzogányával a gnóm halálos csapásokat osztva péppé veri a testedet. (4 támadástól 120 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Harci kalapáccsal a gnóm párszor megpöccinti a bal oldaladat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 212, gyógyulás: 0, összesen: -212 ÉP}


Ahogy minden elsötétedik előtted, lelked öntudatlanul is kapaszkodik mihaszna testedbe. Utolsó gondolatoddal görcsösen tiltakozol a halál ellen. [24 pontot használtál fel, van még 112.]
Beleegyezéssel várod, hogy lelked elhagyja a megkínzott tested. Ehelyett azonban egészen furcsa dolog történik: olyan érzésed van, mintha felemelne valaki, és egy hatalmasat lódítana rajtad. Pillanatnyi kábaság után kinyitod a szemed: a mennyország nagyon is hasonlít a halandók világára... vagy pedig még mindig élsz! Ez utóbbi lehetőséget igazolja az is, hogy a deus ex machina eltűnt oldaladról. Tehát működött! Azon kívül, hogy elrepített a veszély helyszínéről, még gyógyított is rajtad. (+168 életerő.)
[20 pontot használtál fel, van még 92.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [2 pontot használtál fel, van még 90.]

ee 112 153 152 eladod a 112. tárgyat a 153. tárgyat a 152. tárgyat
Eladtál 220 madártollat. 220 aranyat kaptál.
Eladtál 27 pirkitet. 54 aranyat kaptál.
Eladtál 12 vasércet. 24 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 90.]

ee 179 189 eladod a 179. tárgyat a 189. tárgyat
Eladtál 1 grifftojást. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 4 vas dobónyilat. 40 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 90.]

ea 39 6 eladod a 39. tárgyat 6
Eladtál 6 zárnyitó készletet. 96 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

ve 313 20 megveszed a 313. tárgyat 20
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

dd 660 56 eldobod a 660. tárgyat az 56. tárgyat
Elhajítasz 7 Tiume batyuját. Na, ezt senki sem fogja tudni már felvenni. Elhajítasz 9 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

be 54 bemész az 54. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

lm 34 34 31 mozogsz 34 34 31
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

lm 31 27 27 mozogsz 31 27 27
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

lm 25 25 57 mozogsz 25 25 57
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

tps 30 TVP spórolása: 30 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 30 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [30 pontot használtál fel, van még 60.]

ext visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2019. évben 1. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

* 1. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Well, úgy tűnik, most nem volt szerencséd. Lehet, hogy a terület kajapotenciálja nagyon alacsony? [1 pontot használtál fel, van még 59.]

* 2. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Well, úgy tűnik, most nem volt szerencséd. Lehet, hogy a terület kajapotenciálja nagyon alacsony? [1 pontot használtál fel, van még 58.]

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Well, úgy tűnik, most nem volt szerencséd. Lehet, hogy a terület kajapotenciálja nagyon alacsony? [1 pontot használtál fel, van még 57.]

* 4. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 56.]

* 5. BP: ef 30 512 0 energia fejlesztése 30
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-8 TU.] [56 pontot használtál fel, van még 0.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-18 életerő.) Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját nyel le a goldugar. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 228 pontot. A következő körben tehát 258 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZENE
Végre egy szakértelem, amit nem a harcban hasznosíthatsz! Minden kalandozó jobban érzi magát, ha időnként előveheti kedvenc lantját vagy furulyáját, és játszhat rajta, ha bánat vagy öröm éri, vagy akkor is, ha esetleg csak mulatni akar. A zene szakértelmed akkor fejlődik, ha egy hangszeren játszol - ehhez a HASZNÁL: H <hangszer> <TVP> parancsot kell kiadnod. Kezdetben csak nagyon hamisan fogsz játszani, később egyre jobban. Amíg nincs kellő tapasztalatod a zenélésben, csak magadnak játszhatsz, hiszen nem találsz senkit, aki végighallgatna egy hamis nyekergést. Később, ha már több tapasztalatod lesz, kiállhatsz a nagyközönség elé, igazi bárdként.

KARAKTERLAP

Éjfél, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Elenios tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 87. fordulód.

Erő: 15 (20) Szint: 20 Merészség: 8/5 Magasság: 166 cm
IQ: 20 (22) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 18 (22) Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 144/144 év
Egészség: 19 Életpont: 289/158 Jellem: jó (96) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (25) Varázspont: 267/201 Pénz: 3779 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 28/1 Pszi pont: 47/27
Eddig összesen 1264 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 073 TP-t kaptál. Jelenleg 567 912 TP-d van. A következő szinthez még 32 088 TP szükséges. Trófeáid: Poomr Ko, ongóliant, quwarg királynő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/61 vágófegyverek: 26/59 (+5%) lőfegyverek: 25/55 (+5%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -3.); ubuk tüske (#131) max. 1 db (4 -7.); ubuk tüske (#131) max. 1 db (8 -12.); vashegyű nyíl (#176) max. 2 db (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
100,80 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 100

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1222 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/4 (+44%) 2. nyomkövetés: 27/77 (+11%) 3. mászás: 3/22
4. csapdakészítés: 8/48 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/79 6. gyógyítás: 12/96
7. titkosírás: 1/42 8. felderítés: 1/95 (-800%) 9. szörnyidomítás: 1/66
10. teológia: 17/39 (+35%) 11. taumaturgia: 12/19 (+5%) 12. szerencsejáték: 1/11
13. versengés: 1/98 (+9%) 14. zene: 2/0 (+200%) 15. szörnyismeret: 14/17
16. pszi: 9/30 (+9%) 17. zárnyitás: 1/0 18. vadászat: 7/42 (+3%)
19. bányászat: 14/86 (+12%) 20. főzés: 5/51 (+20%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (gyógymógy (#5))
segítesz max. 10 TVP-ért
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 111 darabot ), kaleidoszkópot (#1269) (max. 1 darabot, csak egyszer), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot )
elfogod élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219)
cirkusz: ötpróba, küldetés, labirintus (22)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
homokvarány (#16) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), Leah hívők (#991)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fémbontó szójer (#150), óriás csontváz (#176), inváziós ellenfelek (#9089)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
goldugar (#65) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 241 TVP áll rendelkezésedre!
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): 9. labirintus (39,112). szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. sötét kastplom (566): új. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. fejvadászház (757): kész. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 9, 20, 31, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 53, 72, 171, 173, 180.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 690 (limit: 1790), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 47590.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 731, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 95, a pontszámod: 171 419.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 133, pontszámod: 1 173.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 8 TU. szükséges még: 62 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 774 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 * rövid kard (#171) 1 * vaskard (#2084)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 szögletes kő (#17)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 parittya (#18)
Lövedékek
1 ezüsttollú nyíl (#363) 10 kerek kő (#19) 6 * tüske (#22)
71 ubuk tüske (#131) 40 vashegyű nyíl (#176) 7 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
3 esszenciakristály (#350)
Páncélok
1 * láncing (#222)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
7 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271)
Övek
3 * bíbor erőöv (#291)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
2 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
$1 ametiszt medál ($275) 1 * csontamulett (#711) 3 * nekrofun medál (#253)
1 q. irtó medál (#2301) 1 * szem szimbólum (#142) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * Eldaran karkötője (#373) 1 * obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 * regeneráló gyűrű (#254) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+2)
3 * beholderfej medál (#1209) 1 lánghordozó kitűző (#2245) 1 nozar-thin medál (#2214)
1 örökkéval. éjköve (#2181) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
7 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 57 csepp tinta (#101), fér még: 13]
5 éjurna (#2368) [bennük 41 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 9]
2 fűszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 8]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 27 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 45]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
4 sullár hólyag (#168) [bennük 27 csepp spiritusz (#170), fér még: 53]
8 szent kehely (#257) [bennük 80 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
2 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 20]
24 uzbány csőr (#169) [bennük 62 csepp ugh méreg (#166), fér még: 226]
2 vizestömlő (#3) [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 4]
1 zöld üveg (#82) [benne 15 csepp ragasztó (#83), fér még: 5]
Eszközök, használati tárgyak
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 2 csontkulcs (#74)
5 deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 8 éjkő (#2369)
6 fáklya (#36) 1 fülemüle síp (#1576) 1 furulya (#233)
7 halálkristály (#2372) 6 kaja (#2) 3 keg gomba (#1615)
1 kis vaskulcs (#40) 2 Korrum pálcája (#1545) 2 kötél (#92)
1 kristályfolyadék (#449) 1 kristálygömb (#265) 17 krónika (#1725)
2 légiós hátizsák (#1560) 5 manakristály (#500) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 4 megsemmisítő (#1540) 2 nagy bronzkulcs (#185)
1 nyomkereső talizmán (#671) 15 ork csodaszer (#1228) 3 pszi kő (#248)
1 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 5 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 szeksztáns (#32) 1 tapasztalatkő (#975) 1 teremtés zsákja (#818)
5 tudás gyöngye (#522) 2 + tüskecsapda (#242) 1 vaskulcs (#183)
1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 26 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713)
2 csuklyavirág (#133) 5 dözmöng szív (#122) 3 ezüstdarab (#326)
3 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563) 4 grákóbőr (#41)
20 gyöngymangó (#135) 1 halálvirág (#2371) 3 magszim bél (#103)
1 mocsári penke (#148) 1 ormánygőte csont (#21) 8 púderkő (#119)
4 quwarg tojás (#360) 2 remák szív (#264) 4 rókafarok (#124)
8 smirglilevél (#29) 6 szárnyas hernyó (#69) 4 tükör (#43)
4 varányszem (#30) 14 xirnox szív (#213)

Összsúly: 76.08 kg Megterheltség: 85%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 49 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 csontpálca (#329) 1 darázsszárny (#652) 1 deus ex machina (#1)
1 dorony tüdő (#212) 30 drótszőr (#37) 3 evaporőr háj (#105)
2 fekete gyöngy (#99) 1 fenőkő (#1618) 1 grifftojás (#179)
1 hebrencs állkapocs (#130) 2 kaja (#2) 220 madártoll (#112)
9 mákrózsa virág (#56) 2 manifeszt.nyúlvány (#214) 27 pirkit (#153)
2 purifikátor háj (#269) 1 rejtőköpeny (#277) 5 sallank karom (#128)
21 szvó-ektoplazma (#151) 1 tankány karom (#237) 7 Tiume batyuja (#660)
1 trikornis szarv (#198) 4 tüske (#22) 2 ubuk dobónyíl (#138)
5 ubuk tüske (#131) 4 vas dobónyíl (#189) 12 vasérc (#152)
2 vashegyű nyíl (#176) 1 víz (#27) 4 vízionár szem (#102)
6 zárnyitó készlet (#39)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1006 arany (#50) 1 dözmöng szív (#122) 1 magszim bél (#103)
5 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101
79
80
81
82
83
(93,82) vaskohó (#155), Tharr oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, vadtrollok (#70), élőholt sullár (#216), manaelementál (#290)
(94,81) quwarg királynő (#153), Tharr oltár
(95,81) Fairlight oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 48. jellempróba, vérfürdető magszim (#148)
(96,81) ork sámán (#345), Fairlight oltár
(97,81) Fairlight rúnaköve, Raia oltár, 27. jellempróba, Tharr oltár, szürke rinocérosz (#346)
(98,81) orgyilkos (#131), fogadó # (#612), oltár, Táper Hárli (3822. kalandozó)
(99,80) szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), varkaudar fellegvár (#1821), sörsátor (#486)
(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), egy árnymanó férfi, Veres Tramman (6126. kalandozó), egy gnóm férfi

Üzenet küldése a karakternek