Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. máj. 21. 10h:20' EZ A 174. JÁTÉKHETED, 88. FORDULÓD 175. játékheted kezdete: máj. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 17 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5737 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: | TVP spórolása: 18 pontért |
ef 1 | energia fejlesztése 1 |
v 24 | elmormolod a 24. varázslatot |
kf 138 | kézbeveszed/felveszed a 138. tárgyat |
h 165 | használod a 165. tárgyat |
im 2 | imádkozol |
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a fémbontó szójer nyakát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fémbontó szójer bal középső lábát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő fémrúd felszínére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 734 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bibircsók-óriás ragyás testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bibircsók-óriás nyakát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 aranyat. 683 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [93,13] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios híveié. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlőt. Észreveszel egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy drasmólyom. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drasmólyom testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a drasmólyom a bal válladat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 152 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [92,14] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vérszomjas csüldő. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Elszántan ellenfeledre támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
m 3 3 5 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkalapácsot ellenfeledre rontasz. Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a vadász tatu jobb hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmaival a vadász tatu megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadász tatu még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [94,16] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Találsz egy tímárkunyhót. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Csillag orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy olvasztókemence van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
(Továbbmész...) [93,17] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Délre fekszik egy helytartói város. " Észreveszel egy nekrofunt. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Zöldek a fák, zöldek a szemeim, zöld a vérem. Zöld az Isten! Green W. Eagle " délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sünmedve közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Elszántan ellenfeledre támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sünmedve testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-4 életpont.) A sünmedve mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A sünmedve megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sünmedve összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 57 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A százfogú megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A százfogú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
jlk 6136 | jelszó kimondása 6136 |
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a massza nyitott pofáját. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a massza kocsonyás testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-7 életpont.) Itt is, ott is célba talál a massza ollója. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 14 életpontot vesztettél. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a massza testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-11 életpont.) Itt is, ott is célba talál a massza ollója. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 19 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 979 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 88, gyógyulás: 0, összesen: -88 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az orgyilkos fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel iszonyatosan megcsapod az orgyilkos bal oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 356 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
szk 960 | keresed a 960. szörnyet |
be 1681 | bemész az 1681. épületbe |
id 101 40 | idomítod a 101. szörnyet 2 pontért |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | visszadátumozás kérelem |
* 3. BP: | TVP elővétele: 18 pontért |
* 4. BP: | használod a 234. tárgyat |
FÉMBONTÓ SZÓJER (150. SZÖRNY) A fémbontó szójer a hegyek félelmetes lakója. Leginkább egy nagy szürke pajzstetűre emlékeztet, hosszú, vékony antennákkal. Ezekkel képes már messziről is a fémet megérezni. Nagy veszélyt jelent a hegyekben bányászó kalandozókra, mert pillanatok alatt képes a nyers formában levő vasat, ónt és rezet köpetével elbontani. Még az is előfordulhat, hogy a fémből kovácsolt páncélodat, fegyveredet támadja meg és rágja szét. [A játék szempontjából egyforma valószínűséggel választja a szójer a fémrudadat, a kis vaskulcsodat vagy akár a vasvértedet. A bontás ellen a KF-elés sem véd, kivéve a jobb ill. balkezes fegyveredet, ellentétben a fabontó szójerral. Az, hogy a kiválasztott fémtárgy megmenekül-e, nagymértékben függ az adott tárgy sav elleni mentődobásától. Így pl. egy vasvért sokkal nehezebben semmisül meg, mint egy rézdarab.] A fémbontó szójer ellen az ütőfegyver a leghatékonyabb. |
BIBIRCSÓK-ÓRIÁS (120. SZÖRNY) A bibircsók-óriás a vadtrollnál nagyobb, szőrös-ragyás primitív humanoid teremtmény. Távolról nagyobb köveket dobál ellenfelére, majd közel rohanva, bunkójával péppé veri azt. Hatalmas csapásaival előfordulhat, ha elég nagyot sebez, hogy bezúzza pajzsodat, sisakodat, páncélodat vagy bal kézben tartott másodlagos fegyveredet. Minden fegyver egyformán hatékony ellene, csak győzzed leverni tengersok életpontját. Ha megölöd, érdemes kőkéssel nekiesni az irhájának, mert a bőrbe bevarrva sokszor aranyat találhatsz. |
Erő: | 24 (30) | Szint: | 17 | Merészség: | 3/5 | Magasság: | 145 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 16 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 15 (16) | Védekezés: | 29 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 21 | Életpont: | 264/110 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 16 (18) | Varázspont: | 106/14 | Pénz: | 658 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 11/0 | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 16/45 (+24%) | szúrófegyverek: | 9/97 | vágófegyverek: | 9/37 |
ütőfegyverek: | 1/65 (+13%) | dobófegyverek: | 15/75 (+12%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkalapács (#13) (300%) << ököl (#28) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -8.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
93,51 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4/7 | 2. nyomkövetés: | 13/10 (+24%) | 3. mászás: | 7/44 (+12%) |
4. csapdakészítés: | 9/8 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 4/44 | 6. gyógyítás: | 7/67 |
7. titkosírás: | 3/10 (+10%) | 8. felderítés: | 3/10 | 9. szörnyidomítás: | 5/11 (+2%) |
10. teológia: | 9/52 (+27%) | 11. taumaturgia: | 1/36 | 12. harcművészetek: | 16/0 |
13. zene: | 5/4 (+15%) | 14. szörnyismeret: | 7/70 (+18%) | 15. zárnyitás: | 7/13 |
16. vadászat: | 3/13 | 17. bányászat: | 6/47 (+26%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 8 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 4 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 3 darabot ) |
elfogod drótszőrű pincsit (#22) hurokcsapdával (#217), kőszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), piromenyétet (#99) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 28 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
sullár (#101) (idomítás alatt) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 6) |
3.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
HŐSTETTEID |
Eddig 4 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 125). |
Eddig 1 alkalommal táboroztál A versengés tornyában. (limit: 25). |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
az őrzők ébersége (312) |
álomharc (332) |
az élet forrása (337) |
kavicselementál (350) |
földmágia (357) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1738 TU szükséges.) |
Összsúly: 78.56 kg | Megterheltség: 77% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 66 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fémrúd (#104) | 5 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | arany (#50) | 3 | álompor (#396) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
5 | madártoll (#112) | 4 | mérg. ubuk tüske (#137) | 2 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 3 | rézdarab (#70) | 1 | rézsisak (#72) | |||
6 | sünmedve tüske (#14) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | 2 | vasérc (#152) |
91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | |
12 | |
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|