Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. febr. 27. 12h:15' EZ A 779. JÁTÉKHETED, 88. FORDULÓD 780. játékheted kezdete: márc. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5957 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
f 44 | kísérletezel a 44. tárggyal |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Marokra fogva a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a sörényes ubuk tüskés hátát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a sörényes ubuk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [79,57] Továbbra is síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Sheran templom van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku légiós. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 26 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós fejét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Brod buzogányával megütöd a ryuku légiós jobb karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Eldobod az értéktelenné vált nukleáris cickány trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes ryuku légiós trófeát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
(Továbbmész...) [78,58] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy nektoraf közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 23 életpontot sebeztél. Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nektoraf testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A nektoraf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 nektoraf faggyút. 598 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával gyilkos csapást mérve bezúzod a kőevő testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a kőevő csapása elől. A kőevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [76,60] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Észreveszel egy olvasztókemencét. Találsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Látsz egy vaskohót. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy emberevő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az emberevő vizenyős szemét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az emberevő karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 3 életpontot vesztettél. Az emberevő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [75,60] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Felfedeztél egy mély szakadékot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Macskaszemű Marion formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy főutca van. Északra egy sziklafészek van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy nyuhaj karbin volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
be 42 | bemész a 42. titkos labirintusba |
lm 8 | mozogsz 8 |
lm 16 1 | mozogsz 16 1 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 31 életpontot sebeztél. Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (2 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bibircsók-óriás testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [73,58] Még mindig a városban vagy. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
(Továbbmész...) [72,57] A síkságot ritka erdő váltja fel. Ez Hrók erdejének a széle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
be 549 | bemész az 549. épületbe |
v 21 3 | elmormolod a 21. varázslatot |
* 1. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: h 233 30 0 | használod a 233. tárgyat |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 11 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Brod buzogányával iszonyatosan megcsapod az alattomos manó testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. Az alattomos manó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szereztél 1 tüskecsapdát. 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
* 4. BP: ek 215 2 0 | t. energia kisütése: 215 2 |
* 5. BP: ef 2 502 0 | energia fejlesztése 2 |
MALOM (1204. ÉPÍTMÉNY) Először, amikor megpillantottad a malmot, nehéz volt feldolgozni ennek a toronymagas, ismeretlen funkciójú épületnek a látványát. A zömök, hengerforma alap oldalán két egymáson keresztbe fektetett faszerkezet áll, melyen valamilyen szürke színű vászon feszül. Ebbe kap bele a szél, hogy megforgassa az irdatlan nagy alkotmányt a hozzá képest picinek tűnő építmény oldalán. Szóval ez a malom kívülről, s bizony sejthető, hogy belül valamilyen módon felhasználják valamire a szélkerékkel nyert energiát. Fogalmad sincs, mi célból. De igazából nem is várható el egy kalandozótól, hogy tudja. Ha akarsz, beléphetsz a malomba, 5 TVP árán. |
EZÜST GYŰRŰ (180. TÁRGY) Egy újabb haszontalan, de értékes csecsebecse! Ujjadra húzhatod a KF 180 paranccsal. Mint a nyakláncokból, karkötőkből, fülbevalókból, így a gyűrűkből is egyszerre kétfélét hordhatsz. |
BIBIRCSÓK-ÓRIÁS (120. SZÖRNY) A bibircsók-óriás a vadtrollnál nagyobb, szőrös-ragyás primitív humanoid teremtmény. Távolról nagyobb köveket dobál ellenfelére, majd közel rohanva, bunkójával péppé veri azt. Hatalmas csapásaival előfordulhat, ha elég nagyot sebez, hogy bezúzza pajzsodat, sisakodat, páncélodat vagy bal kézben tartott másodlagos fegyveredet. Minden fegyver egyformán hatékony ellene, csak győzzed leverni tengersok életpontját. Ha megölöd, érdemes kőkéssel nekiesni az irhájának, mert a bőrbe bevarrva sokszor aranyat találhatsz. |
EZÜST KARKÖTŐ (158. TÁRGY) Ez a karkötő minden vizsgálódás ellenére is csak egyszerű bizsunak bizonyul. Bár egy ékszerész bizonyára jó árat fizet érte, és hordhatod is, dekorációs célokból. Vagy esetleg odaajándékozhatod szíved hölgyének. Egyszerre két különbözőféle karkötőt hordhatsz, a KF 158 paranccsal. |
LÁNCING (222. TÁRGY) Ez az apró fémkarikákból készített páncél nagyon jó védettséget ad (8-as), és emellett nagyon könnyű. Elkészítése azonban borzalmas sok időt (majdnem egy évet) és nagyon nagy szakértelmet igényel, ezért te nem állhatsz neki összekohászkodni vasércből vagy valami másból. |
Erő: | 26 (29) | Szint: | 15 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 18 (20) | Támadás: | 14 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 96 kg |
Ügyesség: | 19 | Védekezés: | 22 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 226/165 | Jellem: | jó (73) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 202/170 | Pénz: | 1760 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 10/3 | Pszi pont: | 7/1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 3/3 | ütőfegyverek: | 17/84 (+14%) | lőfegyverek: | 7/94 |
dobófegyverek: | 5/16 |
Feltételes fegyverváltás: Brod buzogánya (#1735) << rövid kard (#171) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -4.); bumeráng (#249) (5 .); vashegyű nyíl (#176) (6 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
71,56 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 158 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/108 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 4/54 (+60%) | 3. mászás: | 1/109 |
4. csapdakészítés: | 11/7 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 1/31 (+16%) | 6. gyógyítás: | 9/76 |
7. titkosírás: | 1/0 | 8. felderítés: | 1/19 | 9. szörnyidomítás: | 2/0 |
10. teológia: | 5/28 (+5%) | 11. taumaturgia: | 21/54 (+3%) | 12. szerencsejáték: | 1/0 |
13. versengés: | 7/58 | 14. zene: | 9/18 (+23%) | 15. szörnyismeret: | 3/0 |
16. pszi: | 1/96 (+6%) | 17. zárnyitás: | 1/5 | 18. vadászat: | 12/22 |
19. csapatmunka: | 1/54 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
készítesz vizestömlőt (#3) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 30 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 3 darabot, csak egyszer), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
alakváltó (#7), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
HŐSTETTEID |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 2, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 201. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 39 TU. szükséges még: 11 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 750 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
48 | arany (#50) | 1 | csontkés (#11) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 2 | fáklya (#36) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fűszertartó (#210) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | |||
2 | kaja (#2) | 2 | kaktusztüske (#114) | 1 | kerek kő (#19) | |||
1 | láncing (#222) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | 1 | tüskecsapda (#242) | |||
6 | ubuk tüske (#131) | 1 | vaskulcs (#183) |
70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | |
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|