88. forduló, 90. forduló, Föbszimusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. júl. 27. 0h:31'
EZ A 1178. JÁTÉKHETED, 89. FORDULÓD
1179. játékheted kezdete: júl. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 36 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2177
SZÁMLA : XXXX

FÖBSZIMUSZ KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [40,-8] koordinátán.
Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.)

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[39,-7] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délre látsz egy tavacskát. Északnyugatra nézve látsz egy tavacskát. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy rájanyék közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a rájanyék testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! A rájanyék karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss törpe nyomok vezetnek keletre. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [38,-7] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Északra egy tavacska van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rájanyék. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Még egész friss törpe nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [37,-7] Még mindig füves síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy rájanyék. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! Félrehajolsz, de a rájanyék karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rájanyék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Egy hegyes fülű, zöld bőrű apró fickót pillantasz meg, két nagy kő közé szorítva. - Segíts, kérlek! - rimánkodik. - gaz Baar-orkok raktak ide, és hamarosan visszajönnek értem, hogy megegyenek! - Ahhoz, hogy a köveket félretold, és a lényt kiszabadítsd, 14 TVP-t kell elköltened (17. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy tavacskát. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy tavacska van. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss törpe nyomok vezetnek keletre.
Összefutsz egy vörös, göndör hajú, zöld szemű ember férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. A bőre kreolszínű. Egy tatu ködmönt visel. Ruházatát egy mélységi grittang trófea díszíti. Jobb kezében egy bunkósbotot, bal kezében egy botot tart. Lőfegyvere egy parittya. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges a nyomorult.
Nem látszik valami barátságosnak. Továbbmész.
[36 pontot használtál fel, van még 223.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

a 14 3773 6 átadod a 14. tárgyat a 3773. kalandozónak (6 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 6 sünmedve tüskét Harmonikás Herold részére. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

a 104 3773 1 átadod a 104. tárgyat a 3773. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 fémrudat Harmonikás Herold részére. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

a 130 3773 1 átadod a 130. tárgyat a 3773. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 hebrencs állkapcsot Harmonikás Herold részére. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

a 44 3773 1 átadod a 44. tárgyat a 3773. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 királygyík bőrt Harmonikás Herold részére. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

a 125 3773 1 átadod a 125. tárgyat a 3773. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 mandibulapengét Harmonikás Herold részére. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

a 201 3773 30 átadod a 201. tárgyat a 3773. kalandozónak (30 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 30 gyíkfüvet Harmonikás Herold részére. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

a 16 3773 1 átadod a 16. tárgyat a 3773. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 bordacsontot Harmonikás Herold részére. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

a 112 3773 6 átadod a 112. tárgyat a 3773. kalandozónak (6 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 6 madártollat Harmonikás Herold részére. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

a 128 3773 6 átadod a 128. tárgyat a 3773. kalandozónak (6 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 6 sallank karmot Harmonikás Herold részére. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

kt 3 elkészíted a 3. tárgyat
Legyártottál 1 vizestömlőt. [20 pontot használtál fel, van még 203.]

a 3 3773 1 átadod a 3. tárgyat a 3773. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 vizestömlőt Harmonikás Herold részére. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

a 103 3773 1 átadod a 103. tárgyat a 3773. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 magszim belet Harmonikás Herold részére. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

a 49 3773 1 átadod a 49. tárgyat a 3773. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 kígyóbőr kesztyűt Harmonikás Herold részére. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

a 123 3773 1 átadod a 123. tárgyat a 3773. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 göcsörtös bunkót Harmonikás Herold részére. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

m 8 mozogsz északra
[37,-8] Dombos terepre érkeztél. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy spagulár. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a spagulár fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A spagulár feléd rúg, de nem talál el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy tavacskát. Nyugatra nézve látsz egy tavacskát. Északnyugatra egy patak van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 191.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 183.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[36,-8] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy rájanyék nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a rájanyék bal oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A rájanyék farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Félrehajolsz, de a rájanyék karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rájanyék szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Északra nézve látsz egy patakot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy alpesi tehén. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alpesi tehén jobb hátsó lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Továbbmész...) [35,-8] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kőevő. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kőevő kőtestét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Elhajolsz a kőevő ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A kőevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy patakot. Északra nézve látsz egy olvasztókemencét. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 159.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 151.]

kt 87 elkészíted a 87. tárgyat
Itt nincs olvasztókemence, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy bronzhegyű lándzsát készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 151.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gitonga. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a gitonga testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csőrével a gitonga nem tudott megsebezni. A gitonga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 madártollat. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 111.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy spagulár. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a spagulár pettyes hátát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Lábával meglök a spagulár. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A spagulár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 71.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő spagulár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a spagulár fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A spagulár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A spagulár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 31.]

tf 3 1 fejleszted a 3. tulajdonságodat 1 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [1 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 230 pontot. A következő körben tehát 260 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Föbszimusz, egy copfos ősz hajú, barna szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Leah követője vagy. Ez a 89. fordulód.

Erő: 22 Szint: 13 Merészség: 5/5 Magasság: 124 cm
IQ: 16 Támadás: 14 Agresszió: 5 Testsúly: 67 kg
Ügyesség: 24 Védekezés: 14 Menekülés: 30 % Életkor: 66/66 év
Egészség: 17 Életpont: 202/202 Jellem: gonosz (32) Tul. pont: 5
Szerencse: 10 Varázspont: 49/49 Pénz: 432 arany Kép. pont: 4
Eddig összesen 273 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 007 TP-t kaptál. Jelenleg 34 074 TP-d van. A következő szinthez még 13 926 TP szükséges. Trófeáid: ragyás burástya, vérszomjas csüldő, törpemammut. A 80. fordulódban 420 arany került a bankszámládra. 457 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 11 vágófegyverek: 3
ütőfegyverek: 13 lőfegyverek: 7 dobófegyverek: 4

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << göcsörtös bunkó (#123) << bronzpenge (#126)
Óvatosság (labirintusokban): 0
35,84 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 76

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 678 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10 2. nyomkövetés: 11 3. lopás: 5
4. mászás: 2 5. csapdakészítés: 1 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 26 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. teológia: 4 11. zene: 1 12. szörnyismeret: 1
13. zárnyitás: 1 14. vadászat: 8 15. bányászat: 21

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 20 mezőre repítsen
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990), ember (#1), elf (#2)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz egy deus ex machinát és áldozd fel.
2.) Beszélgess egy halott lelkével.
3.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): új. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 33.

Összsúly: 62.13 kg Megterheltség: 115%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 117 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bordacsont (#16) 1 evaporőr háj (#105) 1 fémrúd (#104)
1 göcsörtös bunkó (#123) 30 gyíkfű (#201) 1 hebrencs állkapocs (#130)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 királygyík bőr (#44) 2 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 1 mandibulapenge (#125) 6 sallank karom (#128)
6 sünmedve tüske (#14)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fekete gyöngy (#99) 19 kaja (#2) 3 óndarab (#85)
46 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

34 35 36 37 38 39 40 41
-9
-8
-7
-6
(35,-8) kőevő (#62), gitonga (#76), spagulár (#82)
(36,-8) rájanyékek (#58), tavacska, alpesi tehén (#91)
(37,-8) spagulár (#82), érclelőhely
(37,-7) rájanyék (#58), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 17. jellempróba, egy ember férfi
(38,-7) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), gumifa (#38), 23. jellempróba, rájanyék (#58)
(39,-7) 1. jellempróba, rájanyék (#58)

Üzenet küldése a karakternek