88. forduló, 90. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. szept. 29. 9h:04'
EZ A 89. JÁTÉKHETED, 89. FORDULÓD
90. játékheted kezdete: okt. 5.
A következő fordulódat legkorábbana 90. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,52] koordinátán.
Apa Tifusz átadott neked a 3. napon 9 TU-t.
A táborozás 3. napján összeakadsz egy fekete hajú, barna szemű kobudera férfival. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy bakkura csizmát, egy ezüst gyűrűt, egy féregíz nyakpántot, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku mellvértet, egy sárga erőövet, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy varkaudar behemót trófea, egy vadász quwarg trófea és egy élőholt quwarg trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Auráját érzékelve máris tudod, semlegesnek tűnik. Összeismerkedtek. Az ő neve Wu Chen. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. 5 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Már megbocsáss, de olyan sután vonszolod magad! Gyere és tanuld el Te is a Mesterünktől, hogyan lép egy igazi, büszke harcos! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal.
A 3. napon találkozol Clayd Di Alaverrel. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy jing-jang fejpántot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy ongóliant trófea és egy óriásféreg trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Aranysárkány. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy mutáns pók a hátasa. Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Eddig úgy tudtad, hogy a sárkányok hatalmas, félelmetes állatok. A vele levő példány viszont alig egy arasz, és ráadásul egészen barátságosnak tűnik. No né! Egyszer csak átröppen hozzád, és vidáman üdvözöl! Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 3. napon összeakadsz egy barna, rövid hajú, barna szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Raia bíborosa. Egy arany masszariasztót, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy halálhozó talizmánt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy Tguarkhan trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koronára fonódó kígyó. Bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Dan McGee. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött gyógyítás szakértelmed, míg te őt a taumaturgia szakértelemre oktattad.
A 4. napon találkozol egy hosszú aranyhajú, borostyánszemű elf férfival. Elenios teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany masszariasztót, egy bátorság medálját, egy bronz fejpántot, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy szem szimbólumot és egy tankány karmot visel. Ruházatát egy Strissha trófea, egy bosszantó apróság trófea és egy Zsebmester trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy Főnix. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított goldugar. Teherhordója is van: egy érző szívű dromedár! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Beren Peredhil. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Az Álomőrző a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). A kalandozó udvariasan megkérdezi, előadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! (+1 életpont gyógyulás.)
A 4. napon összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű troll férfival. Bőre színe zöld. Tharr felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku köpenyt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy quwarg királynő trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy hadroszaurusz trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy troll dorongot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Savanyúhas. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Savanyúhast kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent...
Az 5. napon összefutsz L escargottal. Fairlight felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy rothasztó talizmánt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vérpettyes gyűrűt és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy zombi mester trófea, egy Whurphöl trófea és egy óriásféreg trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Málhásállata egy karmos tankány. Mi ez, erdei tündér invázió? Szerencsére nem, csak egy van itt, az is az elf nyakán lóg... Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges. Az elf villámgyorsan céltáblát kreál, és röpke céllövő bemutatót tart neked. Ni, milyen ügyes!
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 5. napon összeakadsz egy fekete, copfos hajú, zöld szemű ember férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. A harci mágusok rendjének nem egyszerű varázsló rangú tagja. Egy ónix masszavadítót, egy zafír erőövet, egy ryuku kesztyűt, egy cetbőr válltömést, egy ryuku köpenyt, egy nodonrod kitűzőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy csontamulettet, egy varkaudar szimbólumot és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy acélkolosszus trófea, egy ongóliant trófea és egy ryuku csapásvezető trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy moa stuki. Tisztán érzed auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Kragoru Sutora. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Az 5. napon összefutsz egy kopasz, piros szemű gnóm nővel. Bőre sárga. Tharr hittérítője. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy ragyás burástya trófea, egy bibircsók-óriás trófea és egy törpemammut trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Bad Cickány. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Az 5. napon találkozol Charming Survive-val. Raia bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy varkaudar íjász trófea, egy hadroszaurusz trófea és egy Poomr Ko trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Fehéren izzó tűzgömb. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Málhásállata egy ragyás burástya. Elég egy mentális pillantás aurájára: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 10 fáklyát (260 arany).
A 6. napon összefutsz egy szőke, copfos hajú, zöld szemű csontsovány mutáns nővel. Bőre teljesen fehér! Még egy tyrex is megirigyelhetné a lábszárcsontját. Elenios bíborosa. Egy bronzsisakot, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy tankány karmot és egy vortex talizmánt visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy bunthar trófea, egy részeg kalandozó trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: mindent átható csapatszellem. Jobb kezében egy ezüsthegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy sullár! Tisztán érzed auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Babe Dragon Fly. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Rajongóan csodálkozó, tágra nyílt szemekkel figyel téged, de te nem veszed a lapot.
Kellemes álmot látsz, együtt vagy szüleiddel. Még egész kis baba vagy, rá sem ismersz magadra, mégis bizonyosan érzed, Te vagy az a gyermek, mely fölé oly boldogan hajolnak. Apád apró figurát nyom csöppnyi kezedbe - az imént faragta egy darab rát-fából. Édesanyád éppen azt igyekszik elmagyarázni, mi volt az a fekete szőrcsomó, mely az imént tűnt el egy föld alatti lyukban. De eljő a reggel, és felébredsz. Kipihenten indulsz utadra, de elhatározod, meglátogatod szüleidet.
A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót. A teremtés zsákja létrehozott 1 vashegyű nyilat. Varázserőd regenerálódik. (+148 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+36 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 678. hetének nyerőszámai: 7, 5, 18. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 232.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 227.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 222.]

* 4. KP: energia fejlesztése 3
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-3 TU.] A befejezéshez még 398 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 192.]

* 5. KP: használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 182.]

tv 98 38 111 támadó/véd. varázslat a 98. varázslatot a 38. varázslatot a 111. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: pszi-acéltorony. Védekező varázslatok listájára került: védelem tűz ellen. Támadó varázslatok listájára került: tudatrombolás. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

ek 7 4 4 t. energia kisütése: 7 4 4
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+4 csapdakészítés.) [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 182.]

vtn 330 varázslat tanulás: a 330. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: mágikus gyorsítás. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 147.]

hu 57 84 96 hulladék: 57 84 96
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bőrsisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz díszes rézpajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bakkura csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

hu 329 123 137 hulladék: 329 123 137
Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontpálcát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz göcsörtös bunkót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérg. ubuk tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

hu 1533 105 667 hulladék: 1533 105 667
Hulladék, ezért nem gyűjtesz nodonrod kitűzőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz evaporőr hájat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nektoraf faggyút. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

m 3 2 8 mozogsz délkeletre, keletre, északra
[94,53] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Észreveszel egy fény szentélyét. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 1 bakkura csizmát 11 aranyért, 2 bőrsisakot 10 aranyért, 1 csontpálcát 15 aranyért, 1 díszes rézpajzsot 15 aranyért, 1 dorony tüdőt 8 aranyért, 2 evaporőr hájat 10 aranyért, 1 göcsörtös bunkót 8 aranyért, 20 madártollat 20 aranyért, 1 mérg. ubuk tüskét 2 aranyért, 1 nektoraf faggyút 3 aranyért, 1 rézsisakot 7 aranyért, 6 sünmedve tüskét 6 aranyért, 1 szöges bőrpajzsot 16 aranyért, 2 ubuk tüskét 2 aranyért.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[123,62] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oldalt pillantva, meglátsz egy smirglibokrot. Felfedeztél egy álomvirágot. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Hő! - mondod a spagulárnak. Az - látva, hogy szakember szólt hozzá - engedelmesen közeledik feléd. A megfelelő időben, a megfelelő módon elkapod a kantárt. Az ember megköszöni a segítségedet, elmeséli, hogy milyen hasznos egy ilyen állat, hiszen naponta akár 27 mérföldet is meg tud vele tenni. (+4 jóság.)

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összefutsz egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nővel. Fekete a bőre. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy Ciang Csí trófea és egy vadász quwarg trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Tisztán érzed auráját: semlegesnek tűnik. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Ariella d'Amor. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [123,61] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETETÉSE TILOS".

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah híveié.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. [59 pontot használtál fel, van még 88.]

m 8 mozogsz északra
[123,60] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy friss csatamezőt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy régészeti lelőhelyet. Igazi profi munka folyik itt az ásatásoknál! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy kétfejű troll nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kétfejű troll bal oldalát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a kétfejű troll jobb lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Méregtagadóval súrolod a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A kétfejű troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-17 életpont). A kétfejű troll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 78.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. Dögletes a bűz! Szétcsonkolt goblinok tetemei keverednek a csontig szétégetett trollok maradványaival. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy zombi jön feléd.

Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 75 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! Tíz perc sem telik bele, és máris valami használható akad a kezedbe: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bőrsisak. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy zombi készül a lemészárlásodra.

Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Intenzív keresgélést folytatsz. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy élőholt mágus készül a lemészárlásodra.

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 69 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 20 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: A következő kincseket találtad: 2 nyu-shuriken, egy nyílvessző és egy bronzhegyű nyíl. Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod. [20 pontot használtál fel, van még 58.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[123,59] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Felismered a közeledőt. Csak egy vérfürdető magszim. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 66 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a vérfürdető magszim bal oldalát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megcsapod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A Trollok heccelése tilos és ÉLETVESZÉLYES! Éljen a Troll-Birodalom! Tour-Mix. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy lebegő gomba. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg. Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [122,58] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy lila brekk irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Látsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Leah templomot. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy púderszikla van. Elrakod a távcsövet. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 38.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 38.]

m 6 mozogsz nyugatra
[121,58] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kazmárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.) A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy púdersziklát. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy trappoló dinymák. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 76 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 28.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [20 pontot használtál fel, van még 8.]

kpk 5 kezd. parancs kivétele: 5
P 65 1 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

kpk 4 kezd. parancs kivétele: 4
EF 3 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
V 26 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
V 12 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

kpk 1 kezd. parancs kivétele: 1
P 71 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

in 1896 376 483 leírod az 1896. kalandozónak a 376. szörnyet a 483. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gorath lárva. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) egykezes súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

in 1896 377 485 leírod az 1896. kalandozónak a 377. szörnyet a 485. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Thargodan berzerker. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Szent Pörölyt. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 3. BP: keresed a 117. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy mutáns pókot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 4. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 5.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 28, 23.
Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 230 pontot. A következő körben tehát 235 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁGIKUS GYORSÍTÁS (330. VARÁZSLAT)
A mágikus gyorsítás valójában nem egy varázslat, hanem egy képesség, melyet miután elsajátítottál egy mágusiskolában, varázspont elköltése nélkül, permanensen működik. Innentől egy parancsban három tárgyat is használni képes leszel. Ehhez a H parancs helyett a HH <tárgy> <tárgy> <tárgy> parancsot kell kiadnod. Az idő valamiképp máshogy múlik az ilyetén tárgyhasználat során. Hiába érzed úgy, hogy gyorsabb lettél, minden egyes sikeres H parancsod után +1 TVP-t el kell költened. A HH parancs paraméterének csak olyan tárgyat van értelme megadni, amelynek használata amúgy nem igényli második paraméter megadását (ugyanis olyan, mintha második paraméter nélkül adtad volna meg a H parancsot). Amennyiben a későbbiekben elfelejted vagy elfelejtetik veled a mágikus gyorsítást, a HH parancsot sem tudod majd használni.
Két dolog van, amiben ennek a parancsnak a használatát korlátoznunk kell.
Az egyik egy tárgy, melyet nem használhatsz a HH paranccsal, a sáfránypor (egy adag elhasználása 5 TVP-t ad), melynek kirívó táposságát eddig is a parancshely költsége gyengítette.
A másik korlátozás a Sötét Földön gyakori mópat bolyokat érinti, ahol a mópatok különböző érdekes dolgokat csinálnak, ha H parancsot használsz bolyuk közelében. HH parancs használata esetén nem következnek be efféle reakciók.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia eljövendő papja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 89. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 16 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 29 (31) Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 19 (21) Védekezés: 32 Menekülés: 30 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 17 (19) Életpont: 283/194 Jellem: jó (282) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (28) Varázspont: 468/84 Pénz: 4135 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/5 Pszi pont: 143/113 EFejl: 23
Eddig összesen 385 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3118 TP-t kaptál. Jelenleg 157876 TP-d van. A következő szinthez még 22124 TP szükséges. Trófeáid: hadroszaurusz, velociraptor, élőholt quwarg. A 47. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 7100 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 20 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 18
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 21 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 13 (+4) 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 15
7. titkosírás: 2 8. felderítés: 3 9. szörnyidomítás: 1
10. teológia: 11 11. taumaturgia: 28 12. versengés: 2
13. harcművészetek: 1 14. szkanderozás: 1 15. zene: 9
16. szörnyismeret: 4 17. pszi: 17 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 1 20. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
agykorbács (#97), vakító fény (#43), jégcsóva (#41), tisztítótűz (#44), tudatrombolás (#111)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> Majtika (#5317)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 245 TVP áll rendelkezésedre!
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
317 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 bakkura csizma (#96)
1 bőrsisak (#57) 1 csontpálca (#329) 1 díszes rézpajzs (#84)
1 dorony tüdő (#212) 2 evaporőr háj (#105) 1 göcsörtös bunkó (#123)
3 kaja (#2) 20 madártoll (#112) 1 mérg. ubuk tüske (#137)
1 nektoraf faggyú (#667) 1 rézsisak (#72) 1 spiritusz (#170)
6 sünmedve tüske (#14) 1 szöges bőrpajzs (#66) 2 ubuk tüske (#131)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 gyöngymangó (#135) 1 magszim bél (#103)
1 nyílvessző (#108) 2 nyu-shuriken (#157) 5 tinta (#101)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(121,58) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve, trappoló dinymákok (#118)
(122,58) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(123,59) vérfürdető magszim (#148), nekrofun (#173), oltár, művészi porolit (#720), 21. jellempróba
(123,60) friss csatamező (#262), 40. jellempróba, oltár, régészeti lelőhely (#1208), kétfejű troll (#163), zombi (#49), élőholt mágus (#175)
(123,61) Leah oltár
(123,62) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 35. jellempróba, Ariella d'Amor (5606. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek