8. forduló, 10. forduló, Black Pitt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. máj. 13. 11h:33'
EZ A 9. FORDULÓD
EZ A 9. FORDULÓD
INGYENES KIPRÓBÁLÁS!
(Az első 10 forduló ingyenes!)

BLACK PITT KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [17,14] koordinátán. Természetes, hogy eközben nem történt semmi.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.)

kt 11 elkészíted a 11. tárgyat
Legyártottál 1 csontkést. [4 pontot használtál fel, van még 148.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+13 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 108.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[18,13] Továbbra is síkságon vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy drótszőrű pincsi. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megmarkolva a kőkalapácsot a másikra ugrasz. Kőkalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drótszőrű pincsi testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [19,12] Még mindig füves síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vadász tatu közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász tatu fejét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A vadász tatu néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vadász tatu összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


Találkozol egy kopasz, félszemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. A bőre világosabb az átlagosnál. Fegyverzetét egy sünmedve trófea díszíti. Jobb kezében egy bunkósbotot, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy parittya.
Összeismerkedtek. Az ő neve Thenkton. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 88.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[20,12] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy óriás patkány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Vad csatakiáltással, felemelve a kőkalapácsot a másikra támadsz. Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás patkány bal első lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az óriás patkány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [21,11] A sík vidéket bozótos váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy smirglibokrot. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy lila brekk közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megmarkolva a kőkalapácsot a másikra támadsz. Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a lila brekk jobb első lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a lila brekk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 68.]

kt 29 10 elkészíted a 29. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 smirglilevelet. [10 pontot használtál fel, van még 58.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[22,12] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Ez az élettől pezsgő, zöld vidék kezdi végképp elfeledtetni veled a Kiégett Földet. Keletre a Valhalla-hegység ormai magasodnak. Látsz egy xantusz-kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy démontetű. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Meglengetve a kőkalapácsot ellenfeledre rohansz. Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A démontetű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


Összeakadsz egy tüsi ezüsthajú, piros szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Felszerelését egy bo-skorpió trófea ékesíti. Bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya.
Összeismerkedtek. Az ő neve @Yoshimoro. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [23,12] Síkság, továbbra is csak síkság. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő bolhakutya mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Meglengetve a kőkalapácsot a másikra rohansz. Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bolhakutya jobb oldalát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A bolhakutya fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bolhakutya farkát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A bolhakutya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Továbbmész...) [24,12] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 28.]

m 2 mozogsz keletre
[25,12] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.

Látsz egy smirglibokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 18.]

gyk 11 50 gyakorolsz a 11. tárggyal 18 pontért
Fegyvereddel intenzív gyakorlásba kezdesz. Határozottan hasznos időtöltés volt. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (szúrófegyver: 1. szint). [18 pontot használtál fel, van még 0.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Információ érkezik az agyadba a feltételes lőfegyver használattal kapcsolatban. (ld. enc.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 147 pontot. A következő körben tehát 147 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÓRIÁS PATKÁNY (42. SZÖRNY)
Ezek a majd méteres, hegyes fogú rágcsálók a magasfüvű síkságok ragadozói. Nem is inkább támadásuk erejével, hanem lendületével, gyorsaságával érik el a hatékonyságot. Az óriás patkányok mindenféle dögöt és sötét, nevenincs dolgokat is megzabálnak: e miatt harapásuk néha betegséget okozhat.

FELTÉTELES LŐFEGYVER/DOBÓFEGYVER HASZNÁLAT
Parittyával lődözni minden szembejövőre alapvetően bölcs és jó gondolat. Azonban, egy vadász tatut vagy egy lila brekket kivégezni egy 20-40 életpontot sebző, nehezen beszerezhető és méregdrága lőfegyverrel vagy dobófegyverrel nem biztos hogy okos dolog, különösen, ha eközben az értékes fegyver tönkremegy/elvész. Ezért lehetőséged van arra, hogy eldöntsd, milyen erős ellenfelekre használd a bekészített lő- vagy dobófegyvert. Ehhez a feltételes lőfegyver használat (FLH) parancsot kell kiadnod. Első paraméterként megadhatsz egy szintet (1 és 996 között), másodikként egy lövedéket/dobófegyvert. Ha az adott szintű, vagy annál erősebb szörnnyel találkozol, az adott harcban automatikusan a megadott lövedéket/dobófegyvert fogod használni. Ha a szinthez 999-et írsz, akkor azt a lövedéket/dobófegyvert csak kalandozók ellen használhatod. Ha NINCS KIADVA FLH 999 <fegyver> parancsod, minden kalandozó ellen a KF-el bekészített távolsági fegyvert használod.
Ha a szinthez 997-et írsz, akkor azt a fegyvert kizárólag ezüstfegyverrel megsebezhető lény ellen fogod használni (célszerű ide valamilyen ezüst lövedéket ill. dobófegyvert írni), ha 998-at, akkor azzal a csak mágikusan megsebezhető lény elleni lőfegyvert állítod be. Ha ezüstfegyverrel is sebezhető lénnyel találkozol, és nincs 997-es lőfegyver beállítva, vagy nincs nálad az a fegyver, csak 998-as, akkor azt fogod használni. Ezeket a paramétereket a program nem veszi figyelembe, ha valamilyen varázslatnak köszönhetően képes vagy megsebezni amúgy is a mágikus lényeket.
Egyszerre max. 6 FLH parancs lehet érvényben. Egy példa: Kiadod az FLH 5 22, az FLH 8 23 és az FLH 999 137 parancsokat. A 0-4. szintű szörnyekre nem használsz távolsági fegyvert, az 5-7. szintűekre tüskét, a 8. vagy magasabb szintűekre mérgezett tüskét fogsz lőni a fúvócsövedből. Kalandozók ellen a 137-es távolsági fegyvert használod. Ha egy szörnyre az FLH által meghatározott távolsági fegyvert kellene használnod, de az épp nincs nálad, AKKOR A BEKÉSZÍTETT (KF) távolsági fegyvert fogod használni. Az összes FLH parancs törlése egy üres FLH kiadásával történik. Az FLH <szint> parancsnak ha nem adsz második paramétert, vagy még egyszer kiadsz egy már érvényben levő FLH parancsot az a bizonyos (arra a szintre vonatkozó) FLH parancs törlődik, ha ugyanarra a szintre új második paraméterrel adsz ki FLH-t, akkor az adott szintre vonatkozó FLH lecserélődik az új parancsra. Példa: FLH 5 és FLH 5 22 törlik az FLH 5 22 parancsot, FLH 5 23 viszont lecseréli.
Megjegyezendő, hogy vannak kivételes esetek, amikor a távolsági fegyver nem használható, de ez a helyzettől függ. Sűrű erdőben, föld alól támadó szörnnyel szemben (pl. gátvakond), szűk helyen (bizonyos labirintusokban és egyéb sötét helyeken) nem tudsz távolsági fegyvert használni. Az FLH parancs nem kerül TVP-be. Kiegészítés: Az FLH parancsnak megadhatsz 3. paramétert is, ami 0 és 15 között lehet. Ez a 3. paraméter azt adja meg, hogy max. ennyi darab távolsági fegyvert használsz a csatákban az adott fajtából. Ha több van nálad a megadott lövedékből, akkor is csak annyit lősz el, amennyit a paraméterben megadtál. Ha kevesebb van nálad, akkor viszont azt az FLH-t figyelmen kívül hagyja a program, és a bekészített távolsági fegyvert használod. Ha kiadod az FLH parancsot újra ugyanazokkal a paraméterekkel, akkor az törli az adott FLH beállítást, ha viszont csak a 3. paraméter különbözik, akkor nem törli, hanem felülírja. Az üres FLH továbbra is töröl minden FLH beállítást.

KARAKTERLAP

Black Pitt, egy kopasz, barna szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Ez a 9. fordulód.

Erő: 16 Szint: 4 Merészség: 6/6 Magasság: 119 cm
IQ: 9 Támadás: 3 Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 9 Védekezés: 0 Menekülés: 30 % Életkor: 64/64 év
Egészség: 17 Életpont: 85/67 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 10 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 37 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 58 TP-t kaptál. Jelenleg 331 TP-d van. A következő szinthez még 169 TP szükséges. Trófeád: gátvakond.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 1 (+1) ütőfegyverek: 6 (+1) lőfegyverek: 2

25,60 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 25

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 645 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. gyógyítás: 4
4. vadászat: 1 5. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25).

ISMERT LABIRINTUSOK
2.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
1 bunkó (#5) 1 csontkés (#11) 1 * kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 * parittya (#18)
5 fáklya (#36) 16 kaja (#2)
3 bordacsont (#16) 12 drótszőr (#37) 1 királygyík bőr (#44)
10 smirglilevél (#29) 1 vadász tatu bőr (#15) 6 varányszem (#30)
1 * vizestömlő (#3) [benne 9 korty víz (#27), fér még: 11]

Összsúly: 14.71 kg Megterheltség: 35%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 135 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 csontkés (#11) 6 drótszőr (#37) 2 kaja (#2)
10 smirglilevél (#29) 1 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
10
11
12
13
14
15
(18,13) drótszőrű pincsi (#22)
(19,12) mély kút (#93), vadász tatuk (#10), Thenkton (5697. kalandozó)
(20,12) óriás patkány (#42), 22. jellempróba
(21,11) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 27. jellempróba, lila brekk (#11)
(22,12) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), démontetű (#15), @Yoshimoro (4313. kalandozó)
(23,12) bolhakutya (#17)
(24,12) oltár
(25,12) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29)

Üzenet küldése a karakternek