89. forduló, 91. forduló, Föbszimusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. aug. 27. 8h:49'
EZ A 1183. JÁTÉKHETED, 90. FORDULÓD
1184. játékheted kezdete: aug. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2177
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

FÖBSZIMUSZ KALANDJAI


31 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [35,-8] koordinátán.
Edzőtermek nyíltak Ghallaszerte, és meghirdették a Yaurri testépítő versenyt! Látogass meg te is egy edzőtermet, nehogy kimaradj a versenyből! (ld. enc.)

h 201 használod a 201. tárgyat
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfűvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [4 pontot használtál fel, van még 256.]

kf 87 kézbeveszed/felveszed a 87. tárgyat
A jobb kezedbe veszed a bronzhegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [8 pontot használtál fel, van még 248.]

kt 19 30 elkészíted a 19. tárgyat (30 darabot)
Begyűjtöttél 30 kerek követ. [30 pontot használtál fel, van még 218.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[36,-8] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Északra nézve látsz egy patakot. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy rájanyék. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a rájanyék jobb szárnyát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a rájanyék testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Továbbmész...) [37,-8] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy spagulár. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a spagulár pettyes hátát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a spagulár testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a spagulár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Észreveszel egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy tavacskát. Északnyugatra nézve látsz egy patakot. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [38,-8] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy bo-skorpió. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a bo-skorpió jobb hátsó lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a bo-skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A bo-skorpió csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a bo-skorpió a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 7 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 3 gyenge mérget.) 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 182.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[39,-8] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Vad szamóca illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Találsz egy gumifát. Fura látvány tárul eléd: egy hatalmas, büszke testű woor-antilop, amint kétségbeesetten vergődik egy hurokcsapdába szorulva! Ha segíteni akarsz rajta, 8 TVP-t kell elköltened (4. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kaszabolósáska. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a kaszabolósáska összetett szemét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a kaszabolósáska vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A kaszabolósáska szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [40,-8] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Találsz egy gumifát. A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Északra nézve látsz egy Leah oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy quwarg királynő volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [41,-8] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy sóhajtó dorony nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony pofáját. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sóhajtó dorony jobb oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sóhajtó dorony száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. (ld. enc.) 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Apró, csetlő-botló kavadut pillantasz meg. Leölt szülője, lebenyétől megfosztva, mellette hever. Éhesen csipog a szerencsétlen. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a segítség nem kerül TVP-be (15. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Elenios oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [36 pontot használtál fel, van még 146.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[42,-8] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet.

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)
Összeakadsz Korgó Satuval. Egy bőrpáncélt, egy bőrsisakot, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy kígyóbőr kesztyűt, egy mágusköpenyt, egy natharion gömböt, egy nekrofun medált, egy ritualista övet és egy rubin fülbevalót visel. Fegyverzetét egy sullár trófea, egy ragyás burástya trófea és egy ork sámán trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított goldugar. Auráját érzékelve máris tudod, ugyanolyan sötét, mint a Tied.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [43,-8] Síkság, továbbra is csak síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [44,-8] Síkság, továbbra is csak síkság. Warn pusztáinak északnyugati szélén jársz. Keletre a Pillanat hegység magasodik.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [36 pontot használtál fel, van még 110.]

m 2 mozogsz keletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 110.]

h 336 használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 109.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 87 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 69.]

tf 3 39 fejleszted a 3. tulajdonságodat 39 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 48 TVP-t kell elköltened.] Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [39 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 231 pontot. A következő körben tehát 261 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


YAURRI TESTEDZŐ VERSENY
Őkirályi Fensége, I. Zaks Boelnir, a Varkaudarok végzete és a Thargodanok leigázója, ezúttal a kalandozókat segíti az Ő mérhetetlen bölcsességével. Szerte a királyságban - és azok határain túl is, a kalandozókat segítendő - edzőcentrumokat nyitottak, Őfensége adományából. Ezek a rekreációs centrumok segítik a kalandozókat felkészíteni a szörnyek elleni további küzdelemre, hogy eredményesen védjék meg a békés yaurri polgárok életét. Az Alanori nagytemplom papjai tudatták, hogy az Isteni síkokon Fényességes Raia hozott létre ilyen centrumokat az adott sík istenének engedélyével. Felhívjuk azonban a kalandozók figyelmét, hogy a Kézművesek versenyéhez hasonlóan, ismeretlen erők itt is szabotálni igyekeznek a kalandozók edzését. Legyetek hát óvatosak!
(Játéktechnikai információk:
- Ghalla és a Sötét Föld városaiba egy új tereptárgy került: edzőcentrum. Nem minden városban van, de területenként azért több is található.
- Az isteni síkokon Raia hozott létre párat a sík istenének engedélyével. Ezek pontos helyei nem ismertek, de némi segítség a megtalálásukhoz:
A Víz síkján a tritonok segítenek Raiának.
A Föld síkján vízlelőhelyek biztosítják az edzőcentrumok frissítőjét.
A Levegő síkján üres sziklákra építették őket.
A Tűz síkján a tűzváltók segítenek Raiának.
Az Élet földjén a lombos ősfák borítanak rájuk árnyékot.
A Negatív létsíkon a pusztaság romos város mezői bizonyultak megfelelő helynek.
A Pozitív létsíkon az energiatornyok vetnek rájuk árnyékot.
A Káosz síkján a káoszkristályok biztosítják a centrumoknak az energiát.
- Ha olyan mezőn TF-el a karakter, ahol van edzőcentrum, akkor +20% a TF-elés hatékonyságára, ami mindennel összeadódik.
- Ilyenkor TF-elés közben szörnyek támadnak a karakterre. Minden, a TF-elésre költött 4 TVP után egy szörny. Ha nem győz le egy szörnyet a karakter, akkor annál a TF parancsnál már nem jön több szörny. De a következő parancsnál újra elölről kezdődnek a szörnyek.
- Fordulónként max. 200 TVP-t lehet edzőteremben TF-elni.
- A legyőzött szörnyeknél kincseket és egyedi kincset lehet találni, de ez nem függ attól, hogy a karakter legyőzi-e az összes szörnyet egy TF parancsban.
- Az edzőteremben történt TF-elés során fejlődik a karakter legkisebb fegyverszakértelme (szúró - vágó - ököl/ütő közül) is 1%-ot, minden 15 megölt szörny után (a 30. szörnytől kezdve).
- 600 megölt szörny után nem érvényesül a +20% a TF-elésre, és nem jönnek az esemény szörnyei sem. Normál TFeléssé változik a TF parancs.

DORONY TÜDŐ (212. TÁRGY)
Három csepp spiritusz felhasználásával kinyerheted és tartósíthatod a dorony különösen erős tüdejét. Majd csak jó lesz valamire.

KARAKTERLAP

Föbszimusz, egy copfos ősz hajú, barna szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Leah követője vagy. Ez a 90. fordulód.

Erő: 22 Szint: 13 Merészség: 5/5 Magasság: 124 cm
IQ: 16 Támadás: 14 Agresszió: 5 Testsúly: 67 kg
Ügyesség: 24 Védekezés: 14 Menekülés: 30 % Életkor: 66/66 év
Egészség: 17 Életpont: 202/202 Jellem: gonosz (33) Tul. pont: 5
Szerencse: 10 Varázspont: 49/49 Pénz: 432 arany Kép. pont: 4
Eddig összesen 278 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 686 TP-t kaptál. Jelenleg 34 760 TP-d van. A következő szinthez még 13 240 TP szükséges. Trófeáid: ragyás burástya, vérszomjas csüldő, törpemammut. A 80. fordulódban 420 arany került a bankszámládra. 462 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 12 (+1) vágófegyverek: 3
ütőfegyverek: 13 lőfegyverek: 7 dobófegyverek: 4

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << göcsörtös bunkó (#123) << bronzpenge (#126)
Óvatosság (labirintusokban): 0
44,84 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 76

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 678 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10 2. nyomkövetés: 11 3. lopás: 5
4. mászás: 2 5. csapdakészítés: 2 (+1) 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 26 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. teológia: 4 11. zene: 1 12. szörnyismeret: 1
13. zárnyitás: 1 14. vadászat: 8 15. bányászat: 22 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 20 mezőre repítsen
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990), ember (#1), elf (#2)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz egy deus ex machinát és áldozd fel.
2.) Beszélgess egy halott lelkével.
3.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): új. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 33.

Összsúly: 67.37 kg Megterheltség: 124%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 115 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 gyíkfű (#201) 3 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dorony tüdő (#212) 4 gyenge méreg (#26) 3 gyöngymangó (#135)
4 kaja (#2) 21 kerek kő (#19) 2 mandibulapenge (#125)
1 óndarab (#85)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45
-9
-8
-7
(36,-8) tavacska, rájanyékek (#58)
(37,-8) spagulár (#82), érclelőhely
(38,-8) bo-skorpió (#54), tavacska, 25. jellempróba
(39,-8) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), gumifa (#38), 4. jellempróba, Sheran oltár, kaszabolósáska (#83)
(40,-8) Sheran rúnaköve, gumifa (#38), 9. jellempróba, quwarg királynő (#153)
(41,-8) sóhajtó dorony (#112), 15. jellempróba
(42,-8) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Korgó Satu (3831. kalandozó)
(43,-8) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(44,-8) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A harmattartó (2489) és a fa mézcsupor (2464) nem átadható és nem lopható lett.

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Föbszimusz 90. fordulója

Szörnyek

lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14) démontetű (#15)
homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19) mérges pók (#20)
drótszőrű pincsi (#22) királygyík (#26) óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29)
surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) manó (#36)
gorombilla (#38) lebegő gomba (#39) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) zombi (#49)
technokolin (#50) bakkura (#52) bo-skorpió (#54) félelem-járó (#56) gátvakond (#57)
rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kőevő (#62)
goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69)
vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) garokk (#73) tintacsiga (#74) gitonga (#76)
zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82)
kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89)
alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) piromenyét (#99) szőrös pók (#100) sullár (#101)
uzbány (#102) mélységi grittang (#103) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112)
süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117)
trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120) tetemember (#123) manifesztátor (#124)
Lord Kovács József (#129) útonálló (#130) orgyilkos (#131) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139)
acéldarázs (#140) vérfürdető magszim (#148) quwarg királynő (#153) manaelementál (#290) ork sámán (#345)
szürke rinocérosz (#346) északi aurach (#350) halálmadár (#351) nektoraf (#355) bíbor szulfagor (#358)
sarki róka (#636) jegesmedve (#637) yeti poronty (#638) veszett rozmár (#639) fagyféreg (#640)
ulkor jéglény (#641) rozmárember (#643) csontlepke (#746)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) csontkés (#11) csontszurony (#12)
kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15) bordacsont (#16) szögletes kő (#17)
parittya (#18) kerek kő (#19) ormánygőte csont (#21) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35) fáklya (#36)
drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40) távcső (#42)
tükör (#43) királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45) krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47)
antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49) bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56)
tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64) szöges páncél (#65) szöges bőrpajzs (#66) szárnyas hernyó (#69)
rézdarab (#70) rézsisak (#72) rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rát-fa (#77)
mászókarom (#78) zöld üveg (#82) óndarab (#85) olvasztókemence (#86) bronzhegyű lándzsa (#87)
bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92)
mély kút (#93) bronzhegyű nyíl (#94) bakkura bőr (#95) bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97)
fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) magszim bél (#103) fémrúd (#104)
evaporőr háj (#105) fabontó (#106) rövid íj (#107) nyílvessző (#108) hosszú íj (#111)
madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116)
púderszikla (#118) púderkő (#119) dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124)
mandibulapenge (#125) bronzpenge (#126) sallank karom (#128) hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131)
hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136)
koponya szimbólum (#139) oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) vasérc (#152)
pirkit (#153) vaskohó (#155) világítótorony (#156) kis vaspajzs (#159) vassisak (#160)
nagy vaspajzs (#161) karócsapda (#163) vasvért (#164) mászókampó (#165) ugh méreg (#166)
sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170) nekrofun (#173)
szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) vashegyű lándzsa (#182) vaskulcs (#183) gyíkfű csomó (#200)
gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) dorony tüdő (#212) dobóháló (#221)
orgyilkos tőr (#225) obszidián karkötő (#229) acélpengőke (#231) tatu dob (#234) lajhár csont (#236)
nyílcsapda (#243) bumeráng (#249) tatu ködmön (#255) bíbor erőöv (#291) pukkanó tűcsapda (#336)
súlyzó (#347) quwarg tojás (#360) phua-kúp (#372) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395)
álompor (#396) bronz fejpánt (#407) aranypikkely (#415) törpe bánya (#435) szent liget (#439)
térkapu (#452) sörsátor (#486) erődítmény (#488) Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535)
aurach fog (#657) művészi porolit (#720) örökkéval. rubinja (#900) örökkéval.gyémántja (#1065) jegesmedve bunda (#1067)
rozmárfog (#1069) yetiszív (#1070) varkaudar látógömb (#1107) malom (#1204) vadászkés (#1264)
varkaudar fellegvár (#1821) nagyobb monolit (#2783)

Parancsok

A     tárgy       kalandozó   darab             -  tárgy átadása
ÁL    tárgy1      tárgy2      tárgy3           20  áldozat bemutatása
BA    élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  barátságosság
BB    tárgy       darab                         -  berakás bankszéfbe
BE    [épület]                                  5  belépés épületbe/lab.-ba
BPB   [sorszám]                                 -  befejező parancs berakása
BPK   sorszám                                   -  befejező parancs kivétele
CIR   [beállítás]                               -  vándorcirkusz látogatása  
D     tárgy                                     -  tárgy eldobása
D     tárgy       darab       hova              6  tárgy elrejtése
DX    1-20                                      -  D.E.M. beállítása
É     TVP                                    1-40  élelemszerzés
EA    mit         darab                         -  eladás boltban
ÉP    épület      TVP                         TVP  építkezés
ERO   [százalék]				   minieseményben maximális erősítés
ESK   kalandozó   [kalandozó]                  30  esküvő
EXT                                             -  játékhét visszadátumozási kérelem
F     tárgy                                    10  kísérletezés, feltalálás
FÁS   TVP                                     TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF    1.fegyver   2.fegyver   3.fegyver         -  feltételes fegyverváltás
FFK   %           [%]         [%]               -  felt. fegyverv. kockázata
FGO   TVP                                     TVP  feltételes gonoszkodás
FGY   életerő%    TVP         [hányszor]      TVP  feltételes gyógyítás
FKT   tárgy       darab       [1]               ?  feltételes készítés
FKU   TVP                                     TVP  feltételes kutatás
FLH   szint       fegyver     [darab]           -  felt. lőfegyver használat
FU    kalandozó                               (5)  feltételes udvarlás
FV    tárgy       darab       honnan            4  felvesz elrejtett tárgyat
GO    próbaszám                                10  jellempróba-gonoszság
GY    TVP                                    1-40  gyógyítás
GYJ   [tárgy]     [megterh]   [érték]           -  gyűjtés szelekció
GYK   fegyver     TVP                        1-50  gyakorlás fegyverrel
H     tárgy                                     ?  használja a tárgyat
HU    [tárgy]     [tárgy]     [tárgy]           -  hulladékgyűjtés
IM                                             30  imádkozás oltárnál
IN    kalandozó   élőlény     tárgy             -  információ átadás
JLK   kód                                       5  jelszó kimondása
K,FK  faj         lépésszám   irány            10  követi a megadott fajt
KB    tárgy       darab                         -  kivét bankszéfből
KF    tárgy       [1-2]                         -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF    tárgy       3-4                           -  őriz a tolvajok ellen
KF    lőfegyver   [lövedék]                     -  bekészíti a lőfegyvert
KNO   képesség    [hányszor]                    -  képesség növelése
KÖTB  K.Tudat                                   -  Közös Tudatba belépés
KÖTL  létszám     vezető                        -  Közös Tudat létrehozása
KPB   [sorszám]                                 -  kezdeti parancs berakása
KPK   sorszám                                   -  kezdeti parancs kivétele
KT    tárgy       [darab]                       ?  készít/begyűjt
KUT   TVP                                    1-50  átkutatja a terepet
L,FL  kalandozó   [tárgy]                       5  lopás kalandozótól
LE    tárgy                                     -  letesz/elrak
LM    pont        [pont]      [pont]         5+OV  labirintusban való mozgás
LOT   1.tipp      2.tipp      3.tipp            -  lottózás (10 arany)
M     irány       [irány]     [irány]          10  adott irányba mozgás
OV    0-5                                       -  óvatosság labirintusban
RM    fegyver     mit         TVP             TVP  növény/épület rombolása
SE    próbaszám                                 ?  jellempróba-segítség
SZK   szörny                                   10  szörnykeresés
SZV   téma	  szavazat			-  szavazás
T,FT  élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  élőlény megtámadása
TF    tulajd.     TVP                         TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM   TVP                                     TVP  titkosírás megfejtése
TNO   tulajdonság [hányszor]                    -  tulajdonság növelése
TPF   TVP                                       -  spórolt TVP felszabadítás
TPS   TVP                                       -  TVP letiltása, spórolása
V     varázslat   [param1]    [param2]       5(?)  varázslás
VE    mit         darab                         -  vásárlás boltban
VI    merészség   agresszió   menekülés%        -  viselkedés
VIK   merészség                                 -  merészség kalandozókra
VPF   VP                                        -  spórolt VP felszabadítás
VPS   VP                                        -  VP letiltása, spórolása
ZIP   mit         TVP                         TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek