Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. aug. 27. 8h:49' EZ A 1183. JÁTÉKHETED, 90. FORDULÓD 1184. játékheted kezdete: aug. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2177 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
h 201 | használod a 201. tárgyat |
kf 87 | kézbeveszed/felveszed a 87. tárgyat |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
kt 19 30 | elkészíted a 19. tárgyat (30 darabot) |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a rájanyék jobb szárnyát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a rájanyék testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [37,-8] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy spagulár. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a spagulár pettyes hátát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a spagulár testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a spagulár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [38,-8] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy bo-skorpió. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a bo-skorpió jobb hátsó lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a bo-skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A bo-skorpió csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a bo-skorpió a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 7 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 3 gyenge mérget.) 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a kaszabolósáska összetett szemét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a kaszabolósáska vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A kaszabolósáska szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [40,-8] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Találsz egy gumifát. A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Északra nézve látsz egy Leah oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy quwarg királynő volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [41,-8] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy sóhajtó dorony nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony pofáját. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sóhajtó dorony jobb oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sóhajtó dorony száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. (ld. enc.) 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [43,-8] Síkság, továbbra is csak síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [44,-8] Síkság, továbbra is csak síkság. Warn pusztáinak északnyugati szélén jársz. Keletre a Pillanat hegység magasodik.
m 2 | mozogsz keletre |
h 336 | használod a 336. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 39 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 39 pontért |
YAURRI TESTEDZŐ VERSENY Őkirályi Fensége, I. Zaks Boelnir, a Varkaudarok végzete és a Thargodanok leigázója, ezúttal a kalandozókat segíti az Ő mérhetetlen bölcsességével. Szerte a királyságban - és azok határain túl is, a kalandozókat segítendő - edzőcentrumokat nyitottak, Őfensége adományából. Ezek a rekreációs centrumok segítik a kalandozókat felkészíteni a szörnyek elleni további küzdelemre, hogy eredményesen védjék meg a békés yaurri polgárok életét. Az Alanori nagytemplom papjai tudatták, hogy az Isteni síkokon Fényességes Raia hozott létre ilyen centrumokat az adott sík istenének engedélyével. Felhívjuk azonban a kalandozók figyelmét, hogy a Kézművesek versenyéhez hasonlóan, ismeretlen erők itt is szabotálni igyekeznek a kalandozók edzését. Legyetek hát óvatosak! (Játéktechnikai információk: - Ghalla és a Sötét Föld városaiba egy új tereptárgy került: edzőcentrum. Nem minden városban van, de területenként azért több is található. - Az isteni síkokon Raia hozott létre párat a sík istenének engedélyével. Ezek pontos helyei nem ismertek, de némi segítség a megtalálásukhoz: A Víz síkján a tritonok segítenek Raiának. A Föld síkján vízlelőhelyek biztosítják az edzőcentrumok frissítőjét. A Levegő síkján üres sziklákra építették őket. A Tűz síkján a tűzváltók segítenek Raiának. Az Élet földjén a lombos ősfák borítanak rájuk árnyékot. A Negatív létsíkon a pusztaság romos város mezői bizonyultak megfelelő helynek. A Pozitív létsíkon az energiatornyok vetnek rájuk árnyékot. A Káosz síkján a káoszkristályok biztosítják a centrumoknak az energiát. - Ha olyan mezőn TF-el a karakter, ahol van edzőcentrum, akkor +20% a TF-elés hatékonyságára, ami mindennel összeadódik. - Ilyenkor TF-elés közben szörnyek támadnak a karakterre. Minden, a TF-elésre költött 4 TVP után egy szörny. Ha nem győz le egy szörnyet a karakter, akkor annál a TF parancsnál már nem jön több szörny. De a következő parancsnál újra elölről kezdődnek a szörnyek. - Fordulónként max. 200 TVP-t lehet edzőteremben TF-elni. - A legyőzött szörnyeknél kincseket és egyedi kincset lehet találni, de ez nem függ attól, hogy a karakter legyőzi-e az összes szörnyet egy TF parancsban. - Az edzőteremben történt TF-elés során fejlődik a karakter legkisebb fegyverszakértelme (szúró - vágó - ököl/ütő közül) is 1%-ot, minden 15 megölt szörny után (a 30. szörnytől kezdve). - 600 megölt szörny után nem érvényesül a +20% a TF-elésre, és nem jönnek az esemény szörnyei sem. Normál TFeléssé változik a TF parancs. |
DORONY TÜDŐ (212. TÁRGY) Három csepp spiritusz felhasználásával kinyerheted és tartósíthatod a dorony különösen erős tüdejét. Majd csak jó lesz valamire. |
Erő: | 22 | Szint: | 13 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 124 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 67 kg |
Ügyesség: | 24 | Védekezés: | 14 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 66/66 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 202/202 | Jellem: | gonosz (33) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 10 | Varázspont: | 49/49 | Pénz: | 432 arany | Kép. pont: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2 | szúrófegyverek: | 12 (+1) | vágófegyverek: | 3 |
ütőfegyverek: | 13 | lőfegyverek: | 7 | dobófegyverek: | 4 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << göcsörtös bunkó (#123) << bronzpenge (#126) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
44,84 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 76 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 678 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10 | 2. nyomkövetés: | 11 | 3. lopás: | 5 |
4. mászás: | 2 | 5. csapdakészítés: | 2 (+1) | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 26 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 1 |
10. teológia: | 4 | 11. zene: | 1 | 12. szörnyismeret: | 1 |
13. zárnyitás: | 1 | 14. vadászat: | 8 | 15. bányászat: | 22 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
deus ex machinád 20 mezőre repítsen |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990), ember (#1), elf (#2) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz egy deus ex machinát és áldozd fel. |
2.) Beszélgess egy halott lelkével. |
3.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): új. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 33. |
Összsúly: 67.37 kg | Megterheltség: 124% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 115 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | gyíkfű (#201) | 3 | spiritusz (#170) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | dorony tüdő (#212) | 4 | gyenge méreg (#26) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
4 | kaja (#2) | 21 | kerek kő (#19) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
1 | óndarab (#85) |
34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | |
-9 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-8 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-7 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | démontetű (#15) |
homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) | mérges pók (#20) |
drótszőrű pincsi (#22) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) |
surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | manó (#36) |
gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | zombi (#49) |
technokolin (#50) | bakkura (#52) | bo-skorpió (#54) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) |
rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | kőevő (#62) |
goldugar (#65) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) |
vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | gitonga (#76) |
zoloboo (#77) | színes dözmöng (#78) | trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) |
kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) |
alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) | sullár (#101) |
uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) |
süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) |
trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | bibircsók-óriás (#120) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) |
Lord Kovács József (#129) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) |
acéldarázs (#140) | vérfürdető magszim (#148) | quwarg királynő (#153) | manaelementál (#290) | ork sámán (#345) |
szürke rinocérosz (#346) | északi aurach (#350) | halálmadár (#351) | nektoraf (#355) | bíbor szulfagor (#358) |
sarki róka (#636) | jegesmedve (#637) | yeti poronty (#638) | veszett rozmár (#639) | fagyféreg (#640) |
ulkor jéglény (#641) | rozmárember (#643) | csontlepke (#746) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | csontkés (#11) | csontszurony (#12) |
kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) | bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) |
parittya (#18) | kerek kő (#19) | ormánygőte csont (#21) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) |
gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) |
smirglibokor (#31) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) |
drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) | távcső (#42) |
tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) |
antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) |
tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) | szöges bőrpajzs (#66) | szárnyas hernyó (#69) |
rézdarab (#70) | rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) | csontkulcs (#74) | rát-fa (#77) |
mászókarom (#78) | zöld üveg (#82) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) |
bronzsisak (#88) | bronzpajzs (#89) | bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) |
mély kút (#93) | bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura bőr (#95) | bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) |
fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) |
evaporőr háj (#105) | fabontó (#106) | rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) | hosszú íj (#111) |
madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) |
púderszikla (#118) | púderkő (#119) | dözmöng szív (#122) | göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) |
mandibulapenge (#125) | bronzpenge (#126) | sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) |
hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) |
koponya szimbólum (#139) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | mocsári penke (#148) | vasérc (#152) |
pirkit (#153) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | kis vaspajzs (#159) | vassisak (#160) |
nagy vaspajzs (#161) | karócsapda (#163) | vasvért (#164) | mászókampó (#165) | ugh méreg (#166) |
sziklafészek (#167) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) | nekrofun (#173) |
szopógödör (#177) | mínosz-kúp (#178) | vashegyű lándzsa (#182) | vaskulcs (#183) | gyíkfű csomó (#200) |
gyíkfű (#201) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | dorony tüdő (#212) | dobóháló (#221) |
orgyilkos tőr (#225) | obszidián karkötő (#229) | acélpengőke (#231) | tatu dob (#234) | lajhár csont (#236) |
nyílcsapda (#243) | bumeráng (#249) | tatu ködmön (#255) | bíbor erőöv (#291) | pukkanó tűcsapda (#336) |
súlyzó (#347) | quwarg tojás (#360) | phua-kúp (#372) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) |
álompor (#396) | bronz fejpánt (#407) | aranypikkely (#415) | törpe bánya (#435) | szent liget (#439) |
térkapu (#452) | sörsátor (#486) | erődítmény (#488) | Chara-din monolitja (#534) | sötét tekercs (#535) |
aurach fog (#657) | művészi porolit (#720) | örökkéval. rubinja (#900) | örökkéval.gyémántja (#1065) | jegesmedve bunda (#1067) |
rozmárfog (#1069) | yetiszív (#1070) | varkaudar látógömb (#1107) | malom (#1204) | vadászkés (#1264) |
varkaudar fellegvár (#1821) | nagyobb monolit (#2783) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban ÉP épület TVP TVP építkezés ERO [százalék] minieseményben maximális erősítés ESK kalandozó [kalandozó] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGO TVP TVP feltételes gonoszkodás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban RM fegyver mit TVP TVP növény/épület rombolása SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZK szörny 10 szörnykeresés SZV téma szavazat - szavazás T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |