90. forduló, 92. forduló, Calen Randir összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. szept. 5. 4h:01'
EZ A 1086. JÁTÉKHETED, 91. FORDULÓD
1087. játékheted kezdete: szept. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 33 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4655
SZÁMLA : XXXX

CALEN RANDIR KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,57] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 4 nyílvesszőt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+218 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+79 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+59 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik TU regenerációdat. A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+2 kaja.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy sötét gnóm nyomok után kutattál. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sötét gnóm bal oldalát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 267.]

* 1. KP: v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 262.]

* 2. KP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-24 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 262.]

* 3. KP: ek 215 2 0 t. energia kisütése: 215 2
12 varázspont felhasználásával előállítasz 1 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

* 4. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-24 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 262.]

* 5. KP: ef 5 519 0 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [35 pontot használtál fel, van még 227.]

tno 6 5 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
EK 215 2 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

kpk 5 kezd. parancs kivétele: 5
Sajnálom, de nincs ilyen kezdeti parancsod. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

fve 323 10 felt. vásárlás a 323. tárgyat 10
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

flh 997 323 felt. lőfegyver haszn. 997 a 323. tárggyal
Ok, FLH 997 323 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

flh 998 363 felt. lőfegyver haszn. 998 a 363. tárggyal
Ok, FLH 998 363 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

bb 740 338 1618 beraksz a bankba a 740. tárgyat (338 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 Zarknod szemét. Beraksz a bank széfjébe 1 királyi koronát. Beraksz a bank széfjébe 5 fenőkövet. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

bb 677 124 522 beraksz a bankba a 677. tárgyat (124 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 8 szulfagor agyart. Beraksz a bank széfjébe 8 rókafarkat. Beraksz a bank széfjébe 4 tudás gyöngyét. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

ek 116 50 58 t. energia kisütése: 116 50 58
Azonnali gyógyítás varázslatot fogsz használni, ha életerőd 50 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

mak 1 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 222.]

h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

tps 30 0 0 TVP spórolása: 30 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 30 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [30 pontot használtál fel, van még 192.]

m 2 mozogsz keletre
[74,57] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy útonálló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+4.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megmarkolva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod az útonálló bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy amniosz-fát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 1850 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy edzőcentrumot. Utad során felfedezel egy főutcát. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)
Találkozol Panter Henn#val. Sheran kántora. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy bronz morférmet, egy bronz vadászmedált, egy bronz végzetmedált, egy cirkuszi kitűzőt, egy ezüst emlékérmet, egy ezüst morfjelvényt, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy klasszikus kitűzőt, egy lajstrom medált, egy mentát koronát, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy örökkéval.kristályát, egy párducbőr övtáskát, egy ritualista övet, egy smaragd karkötőt, egy szerencsetalizmánt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy aranyfecske trófea, egy törpe ősharcos trófea és egy acélkolosszus trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy sullár a hátasa. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[8 pontot használtál fel, van még 184.]

tf 1 28 fejleszted az 1. tulajdonságodat 28 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 79 TVP-t kell elköltened.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). Annyira belemerülsz abba, amit csinálsz, hogy majdnem meglep az a szörny, ami egy káoszportálból lép ki, majd rád támad. Még hallasz egy elhaló kacajt, és egy nevet: Prrankkh. Aztán a kapu bezárul, te meg ott maradsz kettesben a szörnnyel. Ellenfeled: egy velociraptor! {max. életpontja: 151-170.}

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 70 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a velociraptor vastag bőrét. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a velociraptor testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a velociraptor farkát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A velociraptor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a velociraptor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 raptor karmot. 3 547 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 50 aranyat. A káosz portál ontja magából a szörnyeket. Máris egy újabb áll előtted: egy ryuku futárbérenc! {max. életpontja: 126-150.}
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc bal lábát. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mágusölővel megvágod a ryuku futárbérenc bal lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 arany és egy borostyán függő. 2 903 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 12 madártollat. Még nincs vége! Máris újabb ellenfél érkezik: egy bazaltelementál! {egyik sebzési módja: 2x 4d12+12.}

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a bazaltelementál testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mágusölővel megvágod a bazaltelementál fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a bazaltelementál testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A bazaltelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A bazaltelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

A leölt szörny kincsét nem felejted el kinyerni, szereztél 3 fekete gyöngyöt. Nincs időd pihenni, máris újabb ellenfél támad rád: egy varkaudar behemót! {egyik sebzési módja: 2x 2d10+6.}

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 76 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót testét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mágusölővel megvágod a varkaudar behemót bal oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar behemót nyakát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 533 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Az edzőcentrumban töltött idő alatt egy kicsit a fegyverteremben is gyakoroltál. Meg is látszik az eredménye: +1 százalék szúrófegyver. Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 3 gyógykenőcsöt. Nincs időd pihenni, máris újabb ellenfél támad rád: egy velociraptor! {egyik sebzési módja: 1x 3d10+10.}

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a velociraptor bal karját. (5 támadással 67 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a velociraptor vastag bőrét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a velociraptor bal vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A velociraptor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A velociraptor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 raptor karmot. 3 562 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 2 vámpírfogat. Alig győzted le az előzőt, máris újabb jelentkező akad, hogy a trófeád legyen: egy quwarg királynő! {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 18 ütő ellen.}

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 81 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő fejét. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő jobb első lábát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a quwarg királynő bal hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 363 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 3 ork csodaszert. Körbe nézel, hogy másokkal mi a helyzet, de úgy látszik, csak téged támadnak. Máris új ellenfél érkezik: egy halálosztó kain! {max. életpontja: 141-150.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. Semmi hatás! (védelem tűz ellen védett meg.) A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálosztó kain tüskés bőrét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a halálosztó kain jobb lábát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a halálosztó kain testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A halálosztó kain néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mágusölővel néhányszor megcsapod a halálosztó kain testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a halálosztó kain jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A halálosztó kain néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a halálosztó kain száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 kőszemet. 3 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 87, gyógyulás: 0, összesen: -87 ÉP}

A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 14 aranyat. [28 pontot használtál fel, van még 156.]

tf 1 28 fejleszted az 1. tulajdonságodat 28 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 34 TVP-t kell elköltened.] Az edzés közben váratlanul egy káoszportál jelenik meg, és kilép belőle egy ellenfél. Hangos kacagást hallasz: Chara-din üdvözöl, HALANDÓ! Nincs menekvés, meg kell küzdened a szörnnyel! Ellenfeled: egy halálosztó kain! {max. életpontja: 141-150.}

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálosztó kain bal lábát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. (A(z) tükörpáncél védett meg.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a halálosztó kain bal lábát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a halálosztó kain tüskés bőrét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halálosztó kain, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a halálosztó kain, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a halálosztó kain testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a halálosztó kain jobb karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A halálosztó kain csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halálosztó kain, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 kőszemet. 3 731 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

Nohát, megszerezted a ritka kincset, ami egy gyakorlómedál! A káoszportál kifogyhatatlan. Újabb ellenfél érkezik: egy varkaudar behemót! {védettsége: 27 szúró, 27 vágó, 27 ütő ellen.}

A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót izmos testét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a varkaudar behemót fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 100 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 057 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 110, gyógyulás: 0, összesen: -110 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 2 dorony tüdőt.
(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+76 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). A káoszportál kifogyhatatlan. Újabb ellenfél érkezik: egy jégtroll! {max. életpontja: 153-162.}

A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a jégtroll testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (15 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a jégtroll jeges testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a jégtroll fejét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A jégtroll mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

A szörnyet sajnos nem tudtad legyőzni, szégyenkezve kullogsz el. Ez túl sok neked! Menekülsz.
(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+80 életerő.) [108 pontot használtál fel, van még 48.]

tf 1 28 fejleszted az 1. tulajdonságodat 28 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erő.) Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy varkaudar behemót! {támadása: 30.}

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót izmos testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a varkaudar behemót jobb karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 1 csontpálcát. Hát ez kemény! Máris jön az újabb ellenfél: egy varkaudar behemót! {védettsége: 27 szúró, 27 vágó, 27 ütő ellen.}

Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót fejét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar behemót bikafejét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 99 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 087 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 111, gyógyulás: 0, összesen: -111 ÉP}

A leölt szörny kincsét nem felejted el kinyerni, szereztél 3 fekete gyöngyöt.
(Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+72 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Kezdesz fáradni, de nincs idő pihenni. Előtted az újabb ellenfél: egy velociraptor! {egyik sebzési módja: 2x 3d8+6.}

Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a velociraptor jobb oldalát. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a velociraptor testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a velociraptor vastag bőrét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A velociraptor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 raptor karmot. 3 638 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 1 vortexvesszőt. Ennek sosem lesz vége? Újabb szörny érkezik a káposzportállal: egy quwarg királynő! {max. életpontja: 151-166.} Ez túl sok neked! Menekülsz. [68 pontot használtál fel, van még -20.]

tf 1 28 fejleszted az 1. tulajdonságodat -20 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 1 28 fejleszted az 1. tulajdonságodat -20 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tpf 30 TVP elővétele: 30 pontért
Felszabadítottunk neked 30 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 10.]

m 6 mozogsz nyugatra
[73,57] Még mindig a városban vagy. Ez Hrók erdejének a széle. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Megpróbálsz eggyé válni egy árnyékos kapualjjal. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ráismersz a távolodóra. Egy útonálló. {max. életpontja: 21-24.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Látsz egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 1750 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Egy quwarg mozdul a földön. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. [8 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 132 keresed a 132. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy sötét gnómot. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -3.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 25, 19.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a kardfogú fülemüle. 2 kaját habzsol be a spagulár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 232 pontot. A következő körben tehát 229 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI ISMÉTLÉS (519. TUDATI KÉPESSÉG)
A kasztroplanáris síkon nem csak a kiterjedés, de az idő is új értelmet kap. A múlt a jelen és a jövő összemosódik. E fogalmak jelentősen átértékelődnek, és kicserélődnek attól függően, hogy egy-egy történés, vagy esemény milyen fontos az itt rekedtek számára. A jelentéktelen eseményekről szükségtelen tudni, hogy azok a múltban estek-e meg, éppen most zajlanak, vagy majd még csak ezután történnek meg, hiszen épp ezért jelentéktelenek. A fontos események azonban ezen a síkon majdnem mindig tárgyiasulnak, megtestesülnek. Mintha az élet nagy fordulópontjaiból, egy-egy megdermedt pillanat testet öltene. A közös tudatokat érintő legjelentősebb események is ugyanígy tárgyiasulnak. Trófeák, vagy szobrok formájában kerülnek be a tudati erőd dicsőségtermébe, hogy bárki rápillantva felidézhesse emlékeiből a történtetek. Néha tervek, és a jelen nagy eseményei is ugyanilyen, folyton változó, formálódó emlékoszloppá szilárdulnak. Ha kifejlesztettétek ezt a képességet, bármelyikőtök megkapja a jogot, hogy saját életének jelentős eseményeit megörökítse a dicsőség termében, és persze azt a jogot is, hogy ezeket az emlékeket megsemmisítse. Ha összetörsz egy korpuszt a kollektív emlékezet dicsőségtermében, az súlyos következményekkel jár a valóságban is! A megsemmisített emlék azonnal, végleg, és visszahozhatatlanul törlődik minden érintett elméjéből! [A képesség kifejlesztését követően a felsőbb beavatkozás (388) varázslat segítségével nem egy, hanem fél évente tudsz egy általad már teljesített, többszemélyes kalandot meg nem történtté tehetsz a saját magad szempontjából Emellett az EXT parancs egy kategóriával több lemaradáshoz juttatja a karakteredet, mint ami egyébként a fordulószámától függően járna. Tehát pl. 150. fordulónál 20 EXT járna, de ehelyett a 100 alatt adott 25 forduló jár. Maximális fordulószámnál is mindig 3 EXTet fogsz kapni, nem pedig csak kettőt.]

KARAKTERLAP

Calen Randir, egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran tanítványa vagy. Papi hited: 79. A Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 91. fordulód.

Erő: 23 (35) Szint: 22 Merészség: 6/5 Magasság: 142 cm
IQ: 24 (30) Támadás: 45 (47) Agresszió: 3 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 19 (29) Védekezés: 60 Menekülés: 30 % Életkor: 144/144 év
Egészség: 16 (24) Életpont: 449/145 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (41) Varázspont: 561/16 Pénz: 2005 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 52/4 Pszi pont: 151/136
Eddig összesen 1114 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 41 644 TP-t kaptál. Jelenleg 853 043 TP-d van. A következő szinthez még 146 957 TP szükséges. Trófeáid: Poomr Ko, áeratikus hasnyák, Ayagira Tanaka. A 89. fordulódban 65198 arany került a bankszámládra. 65468 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 17/40 szúrófegyverek: 16/59 (+1%) vágófegyverek: 21/87 (+54%)
lőfegyverek: *20/100 (+18%) dobófegyverek: 13/74 (+5%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -13.); nyílvessző (#108) (14 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
73,57 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 78
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 15 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1356 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/97 (+12%) 2. nyomkövetés: 23/7 3. mászás: 5/74
4. csapdakészítés: 25/33 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/15 6. gyógyítás: 26/33 (+150%)
7. titkosírás: 7/32 8. felderítés: 7/95 9. szörnyidomítás: 9/82
10. teológia: 28/12 (+25%) 11. taumaturgia: 24/41 (+25%) 12. harcművészetek: 7/58
13. zene: 3/64 14. szörnyismeret: 19/54 (+37%) 15. pszi: *19/100
16. zárnyitás: 5/30 17. vadászat: 11/56 18. bányászat: 9/99
19. testépítés: 12/70 (+105%) 20. főzés: 7/89

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
1. sebzés bónusz: 2 2. támadás bónusz: 2 5. varázslat sebzés: 3 11. kincskeresés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz nyílvesszőt (#108) (max. 12 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), acéltűt (#334) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), rákfatty váladékot (#333) (max. 30 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), madártollat (#112) (max. 30 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 30 darabot ), acéltűt (#334) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), lajhár csontot (#236) (max. 6 darabot ), gyenge mérget (#26) (max. 20 darabot ), spirituszt (#170) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 10 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
nyuhaj karbin (#110), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Pikoló (#7010), kardfogú fülemüle (#146)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 24 vp; taumaturgia: 24 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
óriáserő (#53) éber kakukk (#3) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> ragyás burástya (#111)
izomernyesztés (#33) >> burástya királynő (#759) méregfelhő (#37) >> nyuhaj karbin (#110)
lángcsóva (#31) >> 11. szintű lényekre lángcsóva (#31) >> Pszinapszis (#974)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) lángcsóva (#31) >> tetemember (#123)
méregfelhő (#37) >> 22. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 244 TVP áll rendelkezésedre!
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
21, 22, 28, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri testépítő verseny
Megölt szörnyek: 144. Szerzett pont: 19106. Beállított erő: 50 Összpont: 34396

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, h 1100, tps 30.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
profizmus (200)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 181 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 fenőkő (#1618) 2 gyenge méreg (#26) 1 királyi korona (#338)
8 rókafarok (#124) 1 sallank karom (#128) 8 szulfagor agyar (#677)
4 tudás gyöngye (#522) 5 tünde nyíl (#554) 2 varázskő (#305)
1 Zarknod szeme (#740)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
67 arany (#50) 1 borostyán függő (#162) 1 csontpálca (#329)
2 dorony tüdő (#212) 6 fekete gyöngy (#99) 1 gyakorlómedál (#2729)
3 gyógykenőcs (#313) 2 kőszem (#304) 12 madártoll (#112)
4 nyílvessző (#108) 3 ork csodaszer (#1228) 3 raptor karom (#281)
1 spiritusz (#170) 2 vámpírfog (#1221) 3 víz (#27)
1 vortexvessző (#2331)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

72 73 74 75
56
57
58
(73,57) sötét gnóm (#132), útonálló (#130), főutca (#399), ház (#400), szent tölgyfa (#393)
(74,57) útonálló (#130), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), tavacska, ház (#400), edzőcentrum (#2728), főutca (#399), Panter Henna (1480. kalandozó), velociraptor (#161), ryuku futárbérenc (#765), bazaltelementál (#204), varkaudar behemót (#189), quwarg királynő (#153), halálosztó kain (#168), jégtroll (#164)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Ha úszás közben meghalt a karakter, akkor néha kétszer vont a TVP-t a program. A hibát javítottuk.
* - A sebzős méreg szörnyképesség kétszer tudott sebezni. A hibát javítottuk.
* - A feltételes varázskő törése végtelen ciklusba került alacsony max. VP-nél. Javítottuk.
* - A testépítő versenyen, ha a vágó és szúró pontosan egyforma volt, akkor az ököl/ütő fejlődött akkor is, ha az volt a legmagasabb. A hibát javítottuk.

Üzenet küldése a karakternek