84. forduló, 94. forduló, Stuba a Holló összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jún. 19. 15h:06'
EZ A 92. JÁTÉKHETED, 91. FORDULÓD
93. játékheted kezdete: jún. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4917
SZÁMLA : XXXX

STUBA A HOLLÓ KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [0,0] koordinátán.
A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+28 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+15 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

vi 1 1 viselkedésed: 1 1
Mostantól nagyon félős vagy, a nálad jóval gyengébb szörnyek elől is elbújsz. Merészségi szinted ettől kezdve 1. Kedvesen és barátságosan fogsz viselkedni nemcsak más kalandozókkal, hanem a szörnyekkel is. Barátsági szinted mostantól 1. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

dd 396 106 69 eldobod a 396. tárgyat a 106. tárgyat a 69. tárgyat
Elhajítasz 19 álomport. Elhajítasz 3 fabontót. Elhajítasz 2 szárnyas hernyót. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

dd 236 21 29 eldobod a 236. tárgyat a 21. tárgyat a 29. tárgyat
Elhajítasz 1 lajhár csontot. Elhajítasz 2 ormánygőte csontot. Elhajítasz 5 smirglilevelet. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

dd 169 332 6 eldobod a 169. tárgyat a 332. tárgyat a 6. tárgyat
Elhajítasz 7 uzbány csőrt. Elhajítasz 7 huhogó bibét. Elhajítasz 1 kőkést. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

kf 817 kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat
A füledre akasztod a hatalom fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[1,0] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen sullár nyomokra bukkansz! Sajnos nincs a birtokodban elegendő ásó, ami pedig e csapda alkalmazásának alapvető feltétele lenne. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy sullár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyengén megütöd a sullár bal hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sullár rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ököllel meghorzsolod a sullár hatalmas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ó! Hiszen ez egy élőholt mágus. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy halálbokort. Nini, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

(Továbbmész...) [2,0] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Észreveszel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délre látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy uzbány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel súrolod az uzbány bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ököllel csak érinted az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy csontváz.

Elszántan a másikra rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ököllel kegyetlenül megütöd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy csontváz.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel kegyetlenül megütöd a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 madártollat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 136 (limit: 770), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 14899.

(Továbbmész...) [3,0] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bandita közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 26 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Úgy döntesz, ebből elég volt. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy óriás csontváz. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 231.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[4,0] Tovább barangolsz a fák között. Felfedeztél egy korongfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Csak egy bandita. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. 25 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Elmegy a kedved a harctól. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy óriás csontváz. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

(Továbbmész...) [5,0] A terep továbbra is ritka erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A fák között biztos búvóhelyet találsz. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy alattomos manó. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Felismered. Ez egy sírlidérc. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Martenzit. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [6,0] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Felismered. Ez egy sörényes ubuk. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy sírlidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Északra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Martenzit. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 201.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[7,0] Továbbra is síkságon vagy.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy csontváz száll szembe veled.

Elszántan a másikra támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ököllel kegyetlenül megütöd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel súrolod a láplidérc testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a láplidérc kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 7 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Martenzit. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [8,1] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy móricserjét. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy tetemember! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Úgy döntesz, ebből elég volt. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ráismersz a távolodóra. Egy drakolich. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy manifesztátor. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Észreveszel valamit a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. [20 pontot használtál fel, van még 181.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +3 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve éhínség. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! 2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! 3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] [30 pontot használtál fel, van még 151.]

im 1 imádkozol
Letérdelsz a csupasz földre, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Imád meghallgatásra talált! Istened szólít meg: Jól van hű követőm. Templomépítésre alkalmas helyet találsz innét 63 mérföldre (21 lépésre). [30 pontot használtál fel, van még 121.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 118.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 78.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 38.]

tf 1 8 fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 140 TVP-t kell elköltened.] [8 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 232 pontot. A következő körben tehát 262 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BANDITA (758. SZÖRNY)
Doohnibor, a legendás bandavezér emberei mindenütt ott vannak. Ő volt az, aki az első rablószervezetet alapította, kezdetben csupán a rabolj a gazdagoktól, adj a szegényeknek szellemben. Később azonban Dornodon hite megkísértette, és a banditák csapata átalakult egy gonosztevő társasággá, akik mindenhol-mindenkit kifosztanak. Lehetsz te a legjobb tolvaj vagy Raia legelső bíborosa, a banditák szemében teljesen mindegy, alkunak helye nincs, ők csak az értékeidre hajtanak, és nem tűrnek ellentmondást.

ALATTOMOS MANÓ (756. SZÖRNY)
Nem messze egy koboldszerű teremtmény éppen tesz-vesz valamin. Még nem vett észre, így jobban szemügyre veheted, mit csinál: épp egy hatalmas gödör fölé hord gallyakat, hogy csapdát állítson az erre járó gyanútlan szörnyeknek vagy a rosszabbik esetben kalandozóknak. Kéjsóvár tekintetéből ítélve inkább az utóbbi feltételezés a helytálló, ennek a manónak a célja becstelen, a csapdába esve harcképtelenné vált kalandorok kifosztása. Jaj, de most észrevett, apró szárnyainak verdesése felgyorsult, mintegy a düh és harag jeleként. A manó úgy döntött, elérkezett a halálod órája. Ha az egyszerűbb módszerrel nem megy, majd a rádpukkasztott varázslatok és a harcművészeket is megszégyenítő ökölcsapások tömkelegével veszi el az értékeidet.

ÉHÍNSÉG (39. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a támadó varázslattal lesújtva, ellenfelednek csak hosszú távú kárt tudsz okozni. Ha sikerrel jársz (ez pedig isteni hitedtől függ), ellenfeled borzalmasan éhes lesz, mintha napok óta nem evett volna. Jól látható, hogy ennek milyen hatása lehet egy kalandozóval szemben, akinek minél több nyomorúságot akarsz okozni, de egy szörnnyel szemben nem sok hatása van: a lény legfeljebb még vérszomjasabban veti magát rád. Ezért a számítógép lehetőleg nem fogja ezt a varázslatot választani a listádból, ha szörnyekkel harcolsz. Elmondása 7 VP-be kerül, komponensként egy kaját kell elhasználnod.

KARAKTERLAP

Stuba a Holló, egy kopasz, piros szemű troll nő vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Bőröd sárga. Sheran ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 91. fordulód.

Erő: 27 (29) Szint: 17 Merészség: 1/5 Magasság: 227 cm
IQ: 17 (19) Támadás: 17 Agresszió: 1 Testsúly: 449 kg
Ügyesség: 16 (18) Védekezés: 7 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 16 (20) Életpont: 244/68 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (27) Varázspont: 117/8 Pénz: 694 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 9/7
Eddig összesen 650 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 169 TP-t kaptál. Jelenleg 185 812 TP-d van. A következő szinthez még 74 188 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, quwarg királynő, miksziszi húsgólem. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/56 (+76%) szúrófegyverek: 4/80 vágófegyverek: 8/13
ütőfegyverek: 23/21 lőfegyverek: 15/15

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << bronzpenge (#126) << csontszurony (#12)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -4.); nyílvessző (#108) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
91,53 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 114

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 78 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 42/18 (+99%) 2. nyomkövetés: 24/35 (+14%) 3. mászás: 7/78
4. csapdakészítés: 9/60 (+8%) 5. csapdaészlelés: 2/52 6. gyógyítás: 17/3
7. titkosírás: 1/11 8. felderítés: 3/79 9. szörnyidomítás: 5/23
10. teológia: 7/37 11. taumaturgia: 8/58 (+7%) 12. versengés: 7/79
13. zene: 1/37 14. szörnyismeret: 8/68 15. zárnyitás: 1/12
16. vadászat: 5/44 17. bányászat: 15/56 18. főzés: 3/88
19. csapatmunka: 1/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot )
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
goblin (#21) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
vízionár (#66), tetemember (#123)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): 14. labirintus (39,50). szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 50, 51, 52, 53, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 16.
Kész: 1.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 19 TU. szükséges még: 11 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 81 TU szükséges.)
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 13.03 kg Megterheltség: 19%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 73 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
19 álompor (#396) 3 fabontó (#106) 7 huhogó bibe (#332)
1 kőkés (#6) 1 lajhár csont (#236) 2 ormánygőte csont (#21)
32 rákfatty váladék (#333) 5 smirglilevél (#29) 2 szárnyas hernyó (#69)
13 ugh méreg (#166) 7 uzbány csőr (#169) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kaja (#2) 3 madártoll (#112)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-1 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9
-1
0
1
2
(1,0) sullárok (#101), Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(2,0) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Elenios oltár, uzbány (#102), csontváz (#48)
(3,0) bandita (#758)
(4,0) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), bandita (#758)
(5,0) alattomos manó (#756)
(6,0) sörényes ubuk (#89), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Dornodon oltár
(7,0) csontváz (#48), láplidérc (#352), Fairlight oltár
(8,1) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 49. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, Sheran oltár, tetemember (#123), manifesztátor (#124)

Üzenet küldése a karakternek