90. forduló, 92. forduló, Tücsöktalp összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 26. 9h:20'
EZ A 95. JÁTÉKHETED, 91. FORDULÓD
96. játékheted kezdete: jan. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4959
SZÁMLA : XXXX

TÜCSÖKTALP KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,30] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 16000 tapasztalati pontot.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ). Az aranytermő erszény 41 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+81 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: v 6 2 0 elmormolod a 6. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 240.]

* 2. KP: v 2 0 0 elmormolod a 2. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a tolvajszem varázslatot! Felkészülsz, hogy a mágia segítségével majd más motyóját kileshesd. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

* 3. KP: v 23 0 0 elmormolod a 23. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a jellemrejtés varázslatot! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 235.]

* 4. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 230.]

fl 1889 148 lopsz az 1889. kalandozótól a 148. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

ek 7 3 9 t. energia kisütése: 7 3 9
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+9 lopás.) [-9 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 230.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[101,29] A síkságot ritka erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Ráismersz a lényre. Egy trikornis. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 11 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 13 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a trikornis testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trikornis jobb hátsó lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a trikornis fehér hátát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 1 életpontot sebeztél. A trikornis meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a trikornis patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 trikornis szarvat. 724 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Felfedeztél egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz elf tekercset. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Felismered a közeledőt. Csak egy tesh alligátor. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a tesh alligátor jobb oldalát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a tesh alligátor jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 2 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tesh alligátor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tesh alligátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 alligátorbőrt. (ld. enc.) (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}


(Továbbmész...) [101,28] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ne várja senki tőled, hogy az agyoncsapáson kívül máskor foglalkozz egy ilyen undorító jószággal. "A tudománynak fejlődnie kell!" - mondod, miközben a kis gnómot fejjel előre belenyomod a görénylyukba. Sikít a szerencsétlen, dehát ő akart megismerkedni vele. Te fülig érő szájjal indulsz tovább és csak arra gondolsz, hol lehetne kezet mosni. (+2 gonoszság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy epokitféreg. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az epokitféreg testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod az epokitféreg testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod az epokitféreg bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 1 029 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét.

(Továbbmész...) [101,27] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy manaelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával kissé megkarcolgatod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál jobb oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Ryuku szablyával kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Könnyű elintézni egy védekezésre képtelen ormánygőtét. (+2 gonoszság.)
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy Sheran oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) [62 pontot használtál fel, van még 168.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[101,26] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő manaelementál nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra támadsz. Ryuku szablyával párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a manaelementál bal oldalát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Ryuku szablyával párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzrakó helyet. A gnóm, aki a tüzet csiholta mesél erről-arról, mi történt vele mostanában, közben megosztja veled finom vacsoráját. Csak úgy falod a zsíros kígyóhúst. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) - Akkor neked nem kell a másik csizma sem. - mondod vigyorogva, és lerángatod a lábáról. Egy kicsit akadékoskodik, fenyeget azzal, hogy hívja a szüleit, de végül odébbáll. Sajnos a csizma nem éppen a te méretedre készült, semmit sem tudsz kezdeni vele (eldobod). (+2 gonoszság.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy vérszomjas csüldő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 2 életpontot sebeztél. Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


(Továbbmész...) [101,25] Még mindig füves síkságon vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ork sámán közeledik. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 7 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az ork sámán testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork sámán bal lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az ork sámán bal karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 7 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 7 életpontot vesztettél. Az ork sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}


(Továbbmész...) [101,24] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy templomot. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kérődző etra közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 6 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a kérődző etra fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a kérődző etra farkát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a kérődző etra testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A kérődző etra szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A kérődző etra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 819 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

[45 pontot használtál fel, van még 123.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[101,23] Továbbra is síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy templomot. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Nyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.


(Továbbmész...) [102,22] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy trikornis. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 7 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 10 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a trikornis fehér hátát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregfoggal tökéletesen perforálod a trikornis bal vállát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a trikornis szarva. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával a trikornis többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel megcsapod a trikornis jobb első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a trikornis fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Szarvaival a trikornis megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A trikornis megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 trikornis szarvat. 724 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy grok-képződményt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) Felnézel - ez egy kicsit magas! Figyelve a széljárást, levitálásba kezdesz. Pillanatok alatt fent vagy. Félelmek nélkül élvezed a kilátást. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy bundás csirmáz!

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bundás csirmáz testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a bundás csirmáz bal első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. A bundás csirmáz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 1 ezüst nyakláncot. Levitálva hagyod el a helyet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Feltételes lopás:) Megkeresed azt a helyet, ahol Boázu letáborozott. Megvárod a megfelelő pillanatot. Közel lopódzol a másik motyójához. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: kazmár gyökér, ketrec, kis aranykulcs, krónika, lapkorong. A fenébe, a tábort csapda védi! Ordítasz, mert egyenesen belegyalogoltál. Vesztettél 18 életpontot. Lélekszakadva futsz kudarcod színhelyéről. Ráébredsz néhány titokra a lopással kapcsolatban. (ld. enc.)
Összeakadsz Risara. Sheran elsőáldozója. Egy arany karperecet, egy aranygyűrűt, egy grifftoll kesztyűt, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy obszidián karkötőt, egy ryuku csizmát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy élőholt quwarg trófea, egy renegát törpe trófea és egy ryuku futárbérenc trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rákpajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy mutáns pók a hátasa. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest.
A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: hebrencs állkapocs, kaja, karócsapda, kazmár gyökér, kis aranykulcs, kis vaskulcs. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét. [51 pontot használtál fel, van még 72.]

in 1889 78 1622 leírod az 1889. kalandozónak a 78. szörnyet az 1622. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy színes dözmöng. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

in 1889 781 223 leírod az 1889. kalandozónak a 781. szörnyet a 223. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy ork bérgyilász. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

a 26 1889 10 átadod a 26. tárgyat az 1889. kalandozónak (10 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 10 gyenge mérget Boázu részére. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

a 85 1889 4 átadod a 85. tárgyat az 1889. kalandozónak (4 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 4 óndarabot Boázu részére. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

a 70 1889 10 átadod a 70. tárgyat az 1889. kalandozónak (10 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 10 rézdarabot Boázu részére. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

t 990 támadod a jó jelleműeket
FT 990 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-9 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg harcos! (ld. enc.)

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos jobb első lábát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a quwarg harcos bal oldalát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a quwarg harcos torát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a quwarg harcos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak kétfejű troll trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes quwarg harcos trófeát. 1 194 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 varkaudar lándzsát. A hely alaposabb feltérképezésére már nincs időd, a teleportgömb visszarepít a kiindulási koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 32.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Aktivizálod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

15 13 12 6 5 16 25
14 11 7 4 17 24 26
10 8 3 18 23 27 32
9 2 19 22 28 31 33
1
20 21 29 30 34 35
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 129. labirintus térképe. A bejárat innen keletre 156, délre 246 mérföldre található.

Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [10 pontot használtál fel, van még 22.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[101,21] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.

Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Raia oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

(Továbbmész...) [100,20] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Lehet, hogy ide kincs van elásva..? Big Bogo(5464) " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

[20 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -1.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a goldugar. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól nagyhatalmú kalandozó helyett rettenetes hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +13 max. varázspont, +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a tolvajszem hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 232 pontot. A következő körben tehát 231 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELF TEKERCS (683. TÁRGY)
Megpillantasz egy zöld színű papírtekercset az elf övébe tűzve. Megkérdezed, mi az.
- Óh, csak egy elf tekercs, egy mágikus rítus, amelyet egy kalandozó kérésére készítettem.
- Hmm... esetleg tudnál nekem is csinálni?
- Persze, szívesen segítek! Hozz egy rinóbőrt, arra írom a szöveget, szükség lesz Morgan kristályára, amelyet porrá zúzva megfelelő mágikus tintát kapok - a rítus töltését pedig egy sáska amulett fogja biztosítani!
- Err... egyszerűbben nem megy, ugye? - az elf bánatosan rázza a fejét. [Ha összegyűjtötted a szükséges komponenseket, a KT 683 parancsot add ki az elf kószánál, 5 TVP árán.]

TESH ALLIGÁTOR (353. SZÖRNY)
A mocsarak veszélyes ragadozói az alligátorok, szerencsére a tesh fajba tartozók az apróbbak. Persze ezek a kétméteres "apróságok" is elég nagyot tudnak harapni, különösen, ha nem vigyázol, és sikerül egynek meglepnie. A tesh alligátor ellen a szúró a legjobb, az ütő a legkevésbé hatékonyabb, és harcművészeknek különösen kellemetlen ellenfél, a bőrén meredező tüskék miatt.

ALLIGÁTORBŐR (661. TÁRGY)
Ha egy alligátort zsákmányolsz, természetes, hogy lenyúzod és félreteszed a bőrét - a kereskedők szép pénzt fizetnek érte, hiszen minden városi dáma alligátorbőrből készült táskára és cipőre áhítozik. Persze, esetleg te is készíthetsz belőle valami hasznosat.

EPOKITFÉREG (147. SZÖRNY)
Az epokitférgek a bozótos területek hihetetlenül visszataszító csúszómászói. Áldozatukra először ragadós bélnedved köpnek, amely szemet, szájat, orrot, néha célt tévesztve értékes tárgyakat ragaszthat össze. Szelvényes felépítése miatt igen sok csapás szükséges a leöléséhez, lehetőleg vágófegyverrel.

AMIT TUDNI AKARTÁL A LOPÁSRÓL...
Bizonyára már régóta izgatja a fantáziádat, hogyan is működik, mitől függ a lopás sikere. Mivel már elég tapasztalt tolvaj vagy, most megismerheted ezt a titkot...
Amennyiben a célpont rendelkezik csapdával, először is ezt kell leküzdened. Az, hogy belelépsz-e a csapdába, avagy sem, a te csapdaészlelésedtől, a célpont csapdakészítésétől, és magától a csapdától függ. Egy bonyolultabb csapdát nehezebb észrevenni, mint egy egyszerűt. Természetesen a siker eldöntésében szerepe van a véletlennek is, egy kockadobás formájában, ami a csapdaészlelésedhez adódik hozzá. Az óvatosságodnak (OV) és a célpont szintjének NINCS jelentősége.
Ha a csapdát leküzdötted, jön a második teszt, hogy elég csendes voltál-e. Itt főként a te lopás szakértelmed számít, és a célpont szintje. A lopás szakértelem kb. másfélszer akkora súllyal van figyelembe véve, mint a meglopandó karakter szintje. A sikert befolyásolhatják még varázslatok (éber kakukk, láthatatlanság, stb), az, hogy mit akarsz lopni (aranynál az alapesély feleződik, deus ex machinánál még ennél is kisebb), és hogy hol (városban valamivel kisebb a siker esélye). Ezenkívül csökkentheti a sikeres lopás esélyét a tábort őrző szörny (minél magasabb "ébersége" van, annál jobban), és növelhetik még egyéb, kevésbé ismert faktorok. Végezetül a kezdő (1-2. szintű) játékosokat az etikus szabály védi, tőlük egy picit nehezebb lopni. Ha nem konkrét tárgyra adsz ki lopást, a GYJ parancsod 3. paramétere be van állítva valamilyen értékhatárra, és ilyen értékű tárgy nincs a célpont birtokában, a lopás automatikusan kudarcot vall. Pl. GYJ 0 0 2 hatására csak 1 aranynál értékesebb tárgyak lopásával fogsz foglalkozni. (Ez persze nem vonatkozik magára az ARANYRA (#50)). Függetlenül attól, hogy mennyire jó tolvaj vagy, a sikeres lopás esélye soha nem mehet 85% fölé.
A lopás parancs végre sem hajtódik, ha 1.) volt már sikertelen lopásod a célpontra és azóta nem lépett, 2.) BA parancsod van rá kiadva vagy ő is ugyanannak a Közös Tudatnak a tagja, 3.) jártál már abban a fordulóban azon a mezőn.

QUWARG HARCOS (201. SZÖRNY)
A quwargok szaporodásának egyik példája ez a hatalmas, a királynőét megközelítő termetű lény, mellyel általában olyankor találkozhatsz, ha egy királynőt a közelben elpusztítottak, hiszen ilyenkor a harcosok bosszúhadjáratra indulnak, és elpusztítanak mindent és mindenkit, aki az útjukba kerül. Vastag kitinpáncélját érdemes egy ütőfegyverrel hamar bezúzni, mert különben hatalmas csáprágóival pillanatok alatt darabokra tép, és helyben bezabálja a húsodat.

KARAKTERLAP

Tücsöktalp, egy hosszú ezüsthajú, izzóan vörös szemű drow férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon elsőáldozója vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 91. fordulód.

Erő: 19 (32) Szint: 18 Merészség: 7/5 Magasság: 158 cm
IQ: 23 (33) Támadás: 31 Agresszió: 5 Testsúly: 42 kg
Ügyesség: 22 (33) Védekezés: 37 Menekülés: 30 % Életkor: 144/144 év
Egészség: 12 (20) Életpont: 404/336 Jellem: gonosz (64) Tul. pont: 2
Szerencse: 18 (34) Varázspont: 352/13 Pénz: 2548 arany Kép. pont: 22
Tudatpont: 14/5
Eddig összesen 637 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 665 TP-t kaptál. Jelenleg 268 523 TP-d van. A következő szinthez még 71 477 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, élőholt quwarg, purifikátor. 6 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 27 az új rendszer szerint.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6/50 (+24%) szúrófegyverek: 18/66 (+4%) vágófegyverek: 17/83 (+21%)
ütőfegyverek: 3/39 lőfegyverek: *19/101

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << ököl (#28) << ryuku szablya (#695)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -7.); kerek kő (#19) (8 -10.); mérg. ubuk tüske (#137) (11 .); sallank nyíl (#129) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
100,20 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1360 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/13 2. nyomkövetés: 22/75 3. lopás: 10/25 (+900%)
4. mászás: 9/10 (+3%) 5. csapdakészítés: 9/22 (+7%) 6. csapdaészlelés: 2/29 (+6%)
7. gyógyítás: 10/31 8. titkosírás: 2/92 9. felderítés: 2/88
10. szörnyidomítás: 4/3 11. teológia: 10/33 (+21%) 12. taumaturgia: 7/85 (+26%)
13. szerencsejáték: 2/9 14. versengés: 7/29 15. zene: 3/31
16. szörnyismeret: 6/56 17. zárnyitás: 1/5 18. vadászat: 5/60
19. bányászat: 2/92 20. testépítés: 2/0 21. főzés: 1/26

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot )
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
jók (#990) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Silistra (#6107)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) puha ütés (#60, 18 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
jellemrejtés (#23) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
energiatüskék (#29), mágiatörés (#35), méregfelhő (#37)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
púpos burástya (#92) (málhás: +7 kg teher) státusz: éhes
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 80-as gonoszságot].

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 45 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Az új képesség készen van, de még 15 nap szükséges, hogy használhassátok.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * méregfog (#1553) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 varkaudar lándzsa (#224)
1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 bronzpenge (#126) 1 mandibulakasza (#127) 1 ryuku szablya (#695)
Ütőfegyverek
2 bunkósbot (#9) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 parittya (#18)
Lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) 7 sallank nyíl (#129) 10 tüske (#22)
42 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138)
Pajzsok
2 bronzpajzs (#89)
Páncélok
1 láncing (#222) 1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 1 bronzsisak (#88) 1 rézsisak (#72)
1 * vassisak (#160)
Kesztyűk
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 2 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
1 tankány karom (#237)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * zangrozi csizma (#451)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
2 * denevér szimbólum (#140) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 * gólem talizmán (#811)
1 * halálhozó talizmán (#813) 2 korinthai talizmán (#814) 1 trófea nyaklánc (#196)
2 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 Eldaran karkötője (#373) 2 * obszidián karkötő (#229) 1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * zafír védőgyűrű (#532)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. ametisztje (#2207)
Nyergek
1 trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 37 csepp tinta (#101), fér még: 23]
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
7 huhogó bibe (#332) [bennük 6 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 78]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 4 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 36]
8 sullár hólyag (#168) [bennük 48 csepp spiritusz (#170), fér még: 112]
13 uzbány csőr (#169) [bennük 59 csepp ugh méreg (#166), fér még: 97]
1 vizestömlő (#3) [benne 8 korty víz (#27), fér még: 12]
5 zöld üveg (#82) [bennük 14 csepp ragasztó (#83), fér még: 86]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 1 aranytermő erszény (#819) 1 ásó (#34)
2 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74) 2 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 1 ezüst kulcs (#184) 2 Fairlight szütyője (#2108)
3 fáklya (#36) 1 fiatalság itala (#473) 1 furulya (#233)
1 + hebrencs csapda (#147) 1 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40)
3 kötél (#92) 17 krónika (#1725) 1 lant (#238)
10 leviatán hólyag (#2182) 2 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186)
1 ork csodaszer (#1228) 1 quwarg teleportgömb (#1534) 9 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 smaragd kulcs (#241) 1 súlyzó (#347)
2 szeksztáns (#32) 3 szent jogar (#150) 1 távcső (#42)
5 vaskulcs (#183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 1 alligátorbőr (#661) 11 álompor (#396)
20 amniosz (#203) 8 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95)
1 bordacsont (#16) 2 csillezsályalevél (#1253) 1 csuklyavirág (#133)
1 darázsszárny (#652) 3 dorony tüdő (#212) 4 dözmöng szív (#122)
4 drótszőr (#37) 1 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712)
4 ezüstdarab (#326) 2 fekete gyöngy (#99) 1 grákóbőr (#41)
1 grifftojás (#179) 9 gyöngymangó (#135) 8 hebrencs állkapocs (#130)
14 kaktusztüske (#114) 1 kék orchidea (#68) 6 lajhár csont (#236)
4 lapockacsont (#33) 1 liumbe bimbó (#656) 2 liumbe hajtás (#655)
11 madártoll (#112) 5 magszim bél (#103) 1 mákrózsa virág (#56)
3 mandibulapenge (#125) 8 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa burát (#384)
1 moa gyöngy (#378) 1 moa smaragd (#377) 1 mocsári penke (#148)
6 móri gyümölcs (#116) 5 nektoraf faggyú (#667) 1 óndarab (#85)
4 ormánygőte csont (#21) 10 pirkit (#153) 1 pular kristály (#239)
1 purifikátor háj (#269) 1 rakolits por (#669) 1 rákpáncél (#97)
3 rézdarab (#70) 2 rinóbőr (#651) 1 rókafarok (#124)
12 sallank karom (#128) 22 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47)
5 szárnyas hernyó (#69) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172)
10 trikornis szarv (#198) 1 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110)
5 varányszem (#30) 3 varkaudar csont (#1113) 4 vasérc (#152)
6 vízionár szem (#102)

Összsúly: 147.69 kg Megterheltség: 81%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 12 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
12 gyenge méreg (#26) 1 kaja (#2) 2 kaktusztüske (#114)
4 óndarab (#85) 10 rézdarab (#70) 1 sallank nyíl (#129)
1 varkaudar látógömb (#1107) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
19 arany (#50) 1 alligátorbőr (#661) 2 álompor (#396)
1 ezüst nyaklánc (#117) 4 ragasztó (#83) 2 trikornis szarv (#198)
1 varkaudar lándzsa (#224)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

99 100 101 102 103
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
(100,20) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár
(101,21) barátság szent tüze (#484)
(101,23) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203)
(101,24) kérődző etra (#368)
(101,25) ork sámán (#345)
(101,26) manaelementál (#290), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Sheran oltár, tűzrakó hely (#1169), 36. jellempróba, vérszomjas csüldő (#114)
(101,27) manaelementál (#290), Sheran oltár, 29. jellempróba
(101,28) Tharr oltár, 48. jellempróba, epokitféreg (#147)
(101,29) trikornisok (#104), elf kósza háza (#681), tesh alligátor (#353)
(102,22) trikornisok (#104), grok-képződmény (#149), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, szent tölgyfa (#393), bundás csirmáz (#93), Boázu (1889. kalandozó), Risara (1529. kalandozó), quwarg harcos (#201)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A mágianövel‹ (2295) nem használódott el, amikor valaki feltette egy tárgyára. A hibát javítottuk, és azoktól levontuk, akik már használták.
* - Az intardragnitokat az enceiklopédiájuk alapján nem lehet berakni a régi dragnitverziójukkal együtt. Ez hibás volt. Javítottuk. Aki eddig együtt használta az intra és régi dragnit párokat, az - legyen szíves - vegye ki kristálykinyeréssel ez egyiket.

Üzenet küldése a karakternek