91. forduló, 93. forduló, Villámököl összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. febr. 14. 9h:39'
EZ A 131. JÁTÉKHETED, 92. FORDULÓD
132. játékheted kezdete: febr. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #2168
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

VILLÁMÖKÖL KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,-13] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+10 varázspont.)

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 257.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+28 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 217.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[72,-12] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Hasfejlesztő Jack lábát masszírozza. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt vaskohót. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy világítótorony van. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy épület van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [73,-11] A dombokból hegyek lesznek, méghozzá egyre magasabbak. Magashegységben vagy! Találsz egy világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csillezsályát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 170 pontot kell rákölteni.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy szikla mögé rejtőzöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Felismered. Ez egy nyuhaj karbin. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vadtroll. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadtroll testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-5 életpont)! Véres nyál csordul ki a vadtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}


(Továbbmész...) [74,-10] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. [36 pontot használtál fel, van még 181.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +4 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve vak őrület. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen. 2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. 3.) Hozz egy grifftojást. [30 pontot használtál fel, van még 151.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Morcona megjelenésed és fegyverzeted elegendő, hogy elijesszed a kanálfarkast zsákmánya mellől. Harc nélkül jutottál egy jól megtermett növényevő janóla húsához! (+5 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat).

[30 pontot használtál fel, van még 121.]

m 4 3 2 mozogsz délre, délkeletre, keletre
[74,-9] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy törpemammut. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a törpemammut oszlopos lábát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut jobb hátsó lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [75,-8] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Látsz egy smirglibokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Böhöm. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy tetemember volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


(Továbbmész...) [76,-8] A bozótost dombság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy krómkaktuszt. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Látsz egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Leah híveié. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet.

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [36 pontot használtál fel, van még 85.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[77,-7] Egyre forróbban tűz a nap. A sziklás vidéket sivatag váltja fel. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy óriás skorpió. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az óriás skorpió bal oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió farkával melletted a levegőbe suhint. Gyengül a védelmed - az óriás skorpió ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod az óriás skorpió testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió farkával megérint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Apró karcolást ejt rajtad az óriás skorpió ollójával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az óriás skorpió összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [78,-6] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Csodás nekrofun tövében álmodni... Lendrin Vellian /<<Az Illúzió Mesterei>> " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Arisztotelész előtt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy kopasz, barna szemű, körszakállas troll férfi táborát. A bőre kreolszínű. Tharr személyes tanácsadója. Egy bozontfonatot, egy csontamulettet, egy Eldereth kristályt, egy ezüst papi karkötőt, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy ryuku csizmát, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy jégzabáló trófea, egy animált hókutya trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy troll dorongot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Találkozol egy barna hajú, zöld szemű alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Fairlight felszentelt papja. Egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkév. igazgyöngét, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy quwarg királynő trófea, egy vadász quwarg trófea és egy Öregsámán Krough trófea ékesíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy tolmokov-koktél. Hátasa egy idomított sullár. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Gumi Rudi. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemű alakváltó férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy olimpiai vasmedált, egy örökkév. igazgyöngét, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy erszényes elkarog trófea, egy vörös rakolits trófea és egy ryuku légiós trófea díszíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy ezüsttőrt, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Apokalipszis. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[30 pontot használtál fel, van még 55.]

gyk 8 40 gyakorolsz a 8. tárggyal 40 pontért
Teljes fizikai és mentális ellazítás után edzeni kezdesz fegyvereddel. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver). [40 pontot használtál fel, van még 15.]

f 97 kísérletezel a 97. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Eltelik egy óra... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz rákpajzsot. (ld. enc.) 39 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 5.]

h 163 használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 0.]

h 242 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-1 életerő.) Remélhetőleg most már teljesen lebomlott a szervezetben. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 233 pontot. A következő körben tehát 232 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VAK ŐRÜLET (18. VARÁZSLAT)
Ezt a varázslatot 3 VP-ért elmormolva, fanatizálod magad a harcok időtartamára, fájdalommal nem törődve veted magad az ellenfélre. Lehetőséget kapsz ezzel, hogy a menekülésedet 15% és 30% közötti értékre állítsd be. A % értéket a varázslat második paramétereként kell megadnod. Példa: V 18 20. A varázslat hatása a legközelebbi VI paranccsal történő menekülés% állításig tart. Ez egyébként a legjobb lehetőség arra, hogy meghalj, úgyhogy nagyon óvatosan használd!

ÓRIÁS SKORPIÓ (72. SZÖRNY)
Igen, többek között ez Ghalla előnye: méteres skorpiókkal nemcsak a rémálmodban, hanem a valóságban, pl. a sivatagban sétálva is találkozhatsz. Hát nem egy egzotikus élmény? Méregtől csöpögő farok, egy woor-antilopot is kettéroppantani képes ollók! Na ja, a dolgot túl lehet persze élni, de ahhoz több kell, mint egy tapasztalatlan zöldfülű. És ha valahogy le is győzöd az óriás skorpiót, mit csinálsz a közben a szervezetedbe juttatott méreggel?

RÁKPAJZS (98. TÁRGY)
Mi sem egyszerűbb, mint rákpajzsot készíteni: két csepp ragasztóval összeerősítesz két rákpáncélt (KT 98, 26 pontért), és masszív, kemény, emellett könnyű pajzsot kaptál (4-et ad a védettségedhez).

KARAKTERLAP

Villámököl, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr hűséges követője vagy. Ez a 92. fordulód.

Erő: 19 (21) Szint: 13 Merészség: 6/5 Magasság: 146 cm
IQ: 18 Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 24 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 18 Életpont: 194/153 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (16) Varázspont: 54/47 Pénz: 130 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 302 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1009 TP-t kaptál. Jelenleg 39978 TP-d van. A következő szinthez még 8022 TP szükséges. Trófeáid: rőtmanó berzerker, törpemammut, bibircsók-óriás.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 10 szúrófegyverek: 14 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 2 (+1) lőfegyverek: 10 dobófegyverek: 8

Óvatosság (labirintusokban): 3

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11 (+1) 2. nyomkövetés: 3 3. mászás: 4
4. csapdakészítés: 6 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 41
7. titkosírás: 2 8. felderítés: 1 9. teológia: 4
10. harcművészetek: 11 11. szörnyismeret: 1 12. zárnyitás: 3
13. vadászat: 9 (+1) 14. bányászat: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
ormánygőte (#18)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse I (#13)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen.
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
3.) Hozz egy grifftojást.

HŐSTETTEID

Összsúly: 79.48 kg Megterheltség: 152%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 57 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 10 kaja (#2) 3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(72,-12) olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), Leah oltár, vaskohó (#155), 43. jellempróba
(73,-11) világítótorony (#156), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), törpe bánya (#435), nyuhaj karbin (#110), vadtroll (#70)
(74,-10) Tharr oltár, vaskohó (#155), 48. jellempróba, érclelőhely
(74,-9) törpemammut (#115), Dornodon oltár
(75,-8) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Elenios oltár, 25. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), tetemember (#123)
(76,-8) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Chara-din rúnaköve, vaskohó (#155), Leah oltár, olvasztókemence (#86)
(77,-7) óriás skorpiók (#72), művészi porolit (#720)
(78,-6) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), egy troll férfi, Gumi Rudi (5008. kalandozó), Apokalipszis (5331. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek