91. forduló, 93. forduló, Lulu King összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. okt. 20. 9h:17'
EZ A 92. JÁTÉKHETED, 92. FORDULÓD
93. játékheted kezdete: okt. 26.
A következő fordulódat legkorábbana 93. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX

LULU KING KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [124,58] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 shinai gömböt (110 arany).
Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
Hatalmába kerít a vadászszenvedély. Látod magad előtt a szörny nyomait, s bár nem túl frissek, kitartóan követed őket. Óvatosan helyezed egyik lábad a másik elé, ügyelve nehogy megreccsenjen valami a talpad alatt. Nyugalmat erőltetsz magadra, nem lehetsz már messze a sikertől. Mint külső szemlélő figyeled magadat, ahogy osonsz, bokorról bokorra, a cél felé. De hirtelen megcsúszol, és hangos robajjal gurulsz lefelé a domboldalon. Ó, a mennydörgős ménkő, legközelebb nem alszol lejtőn! De hátha tanultál valamit az álom-vadászatból, nosza, próbáld ki!
A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet. A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+84 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+222 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+16 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 681. hetének nyerőszámai: 3, 14, 11. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy mutáns pók nyomára bukkansz. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 62 életpontot sebeztél. A mutáns pók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 262.]

tps 245 TVP spórolása: 245 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 245 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [245 pontot használtál fel, van még 17.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 17 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 99 TVP-t kell elköltened.] [17 pontot használtál fel, van még 0.]

tpf 245 TVP elővétele: 245 pontért
Felszabadítottunk neked 245 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve gyóntatás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet! 2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! 3.) Áldozz fel oltáromon három xirnox szívet. [30 pontot használtál fel, van még 215.]

hh 348 135 1137 használod a 348. tárgyat a 135. tárgyat az 1137. tárgyat
Összezúzod a shinai gömböt. Visszanyerted az elveszett tapasztalati pontjaidat! 85739 tapasztalati pontot kaptál.
Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +20 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
[3 pontot használtál fel, van még 212.]
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [3 pontot használtál fel, van még 209.]
Előbányászod az első pálinkásüveget a hátizsákodból, majd a kinyitott üveget tétovázás nélkül a szádhoz emeled, és felhajtod. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a forduló végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 207.]

id 117 75 idomítod a 117. szörnyet 75 pontért
Megkezdődik a mutáns pók tanítása. Türelmesen oktatod, ha hibázik, megszidod, ha valamit jól csinál, dícséred. Nem könnyű feladat. Munkád meghozta a gyümölcsét: a szörny idomítása sikeresen befejeződött! Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 10 lépést tehetsz meg körönként, 9 TVP-be kerül egy lépés. 70 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [75 pontot használtál fel, van még 132.]

bb 123 127 677 beraksz a bankba a 123. tárgyat (127 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 göcsörtös bunkót. Beraksz a bank széfjébe 1 mandibulakaszát. Beraksz a bank széfjébe 3 szulfagor agyart. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

m 6 mozogsz nyugatra
[123,58] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő gyilkos sallank mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 67 életpontot sebeztél. A gyilkos sallank összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a méregtagadót, szereztél 5 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy friss csatamezőt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Borzalmas Yonda előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Felfedeztél egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy Leah templom van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy erszényes elkarog közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 68 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog farkát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával megcsapod az erszényes elkarog farkát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Méregtagadóval súrolod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a méregtagadót, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 123.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Szétcsonkolt goblinok tetemei keverednek a csontig szétégetett trollok maradványaival. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy tetemember intéz feléd kihívást. Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu. [20 pontot használtál fel, van még 103.]

m 6 4 3 mozogsz nyugatra, délre, délkeletre
[122,58] Síkság, továbbra is csak síkság.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy lila brekk irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívői építették. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah templomot. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet. délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg. Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [122,59] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Elérkeztél a keleti trollkeltető zóna határához. Minden tele van figyelmeztető táblákkal, mint pl. "A TROLLOK ETETETÉSE TILOS". Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy friss csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Földrengető került az utadba. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 72 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Földrengető testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a Földrengető testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megkarcolod a Földrengető testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A Földrengető csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-35 életerő). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 monstrum vállvédő (ld. enc.). Elhajítod a vacak élőholt quwarg trófeát, és kinyersz egy alkalmas Földrengető trófeát. 1398 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [123,60] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Vad szamóca illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy friss csatamezőt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő kétfejű troll mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 60 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kétfejű troll ragyás bőrét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a kétfejű troll bal karját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvágod a kétfejű troll testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a kétfejű troll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-15 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+42 életerő.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [68 pontot használtál fel, van még 35.]

m 3 5 4 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délre
[124,61] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.


(Továbbmész...) [123,62] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy smirglibokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra.
Találkozol Ariella d'Amorral. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy Ciang Csí trófea és egy vadász quwarg trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) [123,63] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szürke rinocérosz került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 71 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy gumifát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délre látsz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek keletre. [30 pontot használtál fel, van még 5.]

m 6 8 mozogsz nyugatra, északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

p 71 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 0.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb kezd. parancs berakása:

p 65 használod a 65. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: keresed a 117. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy mutáns pókot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 7, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját bezabál a mutáns pók. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 233 pontot. A következő körben tehát 230 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYÓNTATÁS (56. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal egy lény lelkének gonoszságát csökkentheted. Ennek két előnye is van: részben segíted a jó útra való megtérését, ha pedig már egy sötét isten követője, akkor csökkentheted hatalmát. Ha ellenfeled nem dobja meg mentődobását (és ez nem csak az ő szerencséjétől, hanem a te papi rangodtól is függ), akkor jóságpontokat kap. A varázslat elmondása 10 VP-be kerül, anyagi komponense egy smirglilevél, és kizárólag gonosz jelleműekre hat - szörnyek ellen persze nem fogod használni, rajtuk már úgysem lehet segíteni.

FÖLDRENGETŐ (7011. SZÖRNY)
Először óriásnak nézed Földrengetőt, pedig ennek a hatalmas, kétfejű vadtrollnak semmi köze az óriásokhoz. Ereje vetekszik ugyan egy ongóliantéval, de az intelligenciája inkább a homokvarányéhoz mérhető. Ha szembejön veled, jobb, ha világgá szaladsz, minthogy apró cafatokká szaggasson! Úgy beszélik a hegyi népek, Földrengető onnan kapta a nevét, hogy ha dühében bunkójával a földre sújt, a föld remegését még mérföldekre is lehet érezni! Ha sikerrel akarsz szembeszállni vele, mind közül talán az ütőfegyver a legelveszettebb választás.

MONSTRUM VÁLLVÉDŐ (1577. TÁRGY)
Igazi kincsre bukkansz, amikor átbogarászod Földrengető batyuját és ruházatát. Legelőször a vállvédőjén akad meg a pillantásod: talán azért, mert a csatorna nyugati oldalán oly ritka az igazán értékes vállvédő. Ez egy monstrumnagy, valódi, a trollok testére méretezett vállvédő, állapíthatod meg az alaposabb szemlélődés után a kopottas termékről. Ha te is troll vagy, megpróbálhatod magadra ölteni, s ha így teszel, max. ÉP-d 12-vel fog megnőni. Viseléséhez legalább 8. tapasztalati szintűnek kell lenned.

KARAKTERLAP

Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia eljövendő papja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 92. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 16 Merészség: 8/5 Magasság: 144 cm
IQ: 29 (31) Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 19 (21) Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 17 (19) Életpont: 283/97 Jellem: jó (290) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (28) Varázspont: 498/177 Pénz: 4756 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/7 Pszi pont: 143/123 EFejl: 23
Eddig összesen 411 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4413 TP-t kaptál. Jelenleg 174796 TP-d van. A következő szinthez még 5204 TP szükséges. Trófeáid: hadroszaurusz, velociraptor, Földrengető. A 47. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 7250 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 20 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 19
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 21 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 10 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 15
7. titkosírás: 2 8. felderítés: 3 9. szörnyidomítás: 2 (+1)
10. teológia: 11 11. taumaturgia: 29 (+1) 12. versengés: 2
13. harcművészetek: 1 14. szkanderozás: 1 15. zene: 9
16. szörnyismeret: 4 17. pszi: 17 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 1 20. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
agykorbács (#97), vakító fény (#43), jégcsóva (#41), tisztítótűz (#44), tudatrombolás (#111)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> Majtika (#5317) tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
3.) Áldozz fel oltáromon három xirnox szívet.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 gyöngymangó (#135) 2 kaja (#2)
1 mandibulakasza (#127) 3 szulfagor agyar (#677) 1 varkaudar pálinka (#1137)
3 vashegyű nyíl (#176) 1 shinai gömb (#348)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 elkarog szőr (#665) 1 gyógykenőcs (#313)
1 monstrum vállvédő (#1577) 1 pirkit (#153) 5 sallank karom (#128)
1 sallank nyíl (#129) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(122,58) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(122,59) gumifa (#38), oltár, Földrengető (#7011)
(123,58) gyilkos sallankok (#85), friss csatamező (#262), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), oltár, szent liget (#439), erszényes elkarog (#354)
(123,60) friss csatamező (#262), 40. jellempróba, oltár, régészeti lelőhely (#1208), kétfejű troll (#163)
(123,62) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Ariella d'Amor (5606. kalandozó)
(123,63) szürke rinocérosz (#346), gumifa (#38), oltár, 40. jellempróba
(124,58) mutáns pókok (#117)
(124,61) egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)

Üzenet küldése a karakternek