92. forduló, 94. forduló, Erril összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. nov. 25. 9h:31'
EZ A 307. JÁTÉKHETED, 93. FORDULÓD
308. játékheted kezdete: nov. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5237
SZÁMLA : XXXX

ERRIL KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [52,24] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 lánckesztyűt (145 arany), 1 Eldaran karkötőjét (200 arany).
Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+38 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Vadászatod meghozta eredményét (+4 vérpont). [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod az 5. varázslatot
Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-7 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 243.]

ef 5 505 energia fejlesztése 5
Véred forrni kezd, ahogy hatalmát felhasználva az ősi Tudás kutatására fordítod. Elégettél 5 vérpontot. [35 pontot használtál fel, van még 208.]

kf 230 kézbeveszed/felveszed a 230. tárgyat
Leveszed a szürke bőrkesztyűt, majd felhúzod a kezedre a lánckesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 208.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-7 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 203.]

m 3 mozogsz délkeletre
[53,25] Továbbra is dombság. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Észreveszel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odarohansz, és visszarántod a fickót, aki már épp ugrani készült. A troll hangosan bőgni kezd és elpanaszolja tengersok gondját. Te figyelmesen hallgatod, és hosszasan taglalod neki az élet szépségeit. Úgy látszik, ez hatott. Megrázza a kezedet, és újult erővel indul tovább. Hálából azért még neked adja a kötelét, hátha te jobb hasznát veszed. (+2 jóság.)
Felfedeztél egy vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Elenios oltárt. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-1 életerő.) [15 pontot használtál fel, van még 188.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+33 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 158.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[52,25] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő sérült nukleáris cickány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nukleáris cickány fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nukleáris cickány bal oldalát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 592 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Ráismersz a lényre. Egy vérszomjas csüldő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-1 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [51,24] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Álljon e tábla 100 csata 13 DEMeztetés és 4 halott kalandozó emlékére. Tour-Mix. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-2 életerő.) Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 138.]

be 48 bemész a 48. titkos labirintusba
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. Bepillantasz: teljes a sötétség. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Vajon milyen titkokat rejthet ez az elhagyatott hely? Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 133.]

lm 2 8 11 mozogsz 2 8 11
Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [2. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy élőholt mirg az. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Rövid karddal végigvágod az élőholt mirg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [4. PONT.] Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-2 életerő.) A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [6. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [7. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [8. PONT.] Hamarosan egy topránypolipot pillantasz meg. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a topránypolip testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Megmarkolva a rövid kardot ellenfeledre rohansz. Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a topránypolip puha testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a topránypolip puha testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A topránypolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A topránypolip most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Mész tovább, előre. Kanyarodik a járat. [9. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérted a következő kanyart. [10. PONT.] Szörnyen éhezel. (-2 életerő.) Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [11. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar. Fegyvere egy csontszurony. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Elszántan a másikra rontasz. Rövid karddal felnyitod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 134 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt (ld. enc.) és 1 bőrpáncélt. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [40 pontot használtál fel, van még 93.]

lm 20 21 31 mozogsz 20 21 31
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [13. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [14. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [25. PONT.] Folytatod az utat. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [24. PONT.] Szörnyen éhezel. (-4 életerő.) Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [19. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [20. PONT.] Hirtelen egy élőholt mirget veszel észre magad előtt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg bal oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az út véget ér - egy zsákutca! [21. PONT.] Megbotlasz valamiben: 1 nagy bronzkulcs (ld. enc.). Felpakolsz. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [20. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [19. PONT.] Borzalmasan éhes vagy. (-5 életerő.) Haladsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [24. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [25. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [14. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [13. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [11. PONT.] Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-5 életerő.) Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [30. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [90 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 33 37 42 mozogsz 33 37 42
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 47 50 51 mozogsz 47 50 51
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 1 mozogsz 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 2.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a púpos burástya. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 234 pontot. A következő körben tehát 236 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LÁNCKESZTYŰ (230. TÁRGY)
Ezt a kesztyűt harcosok számára készítették, rengeteg apró fémkarikából. A finom tapintású, könnyű kézvédő aránylag könnyű, mégis jó védelmet nyújt: hárommal növeli a védettségedet.

ELDARAN KARKÖTŐJE (373. TÁRGY)
Ezeket a mágikus erejű elf karkötőket eredetileg Eldaran, II. Worx fővadászmestere részére készítették. Ez egy nagyon könnyű, bőr csuklóvédő, amelyet a KF 373 paranccsal vehetsz fel. A varázsképessége abban nyilvánul meg, hogyha gyakorlással próbálod az ügyességedet fejleszteni (TF 3), minden 5 elköltött TVP 6-nak fog számítani (elfeknél 7-nek). Tehát ha Eldaran karkötőjét viseled, az ügyességed 11-ről 12-re növelése 120 TVP helyett mindössze 100 TVP-t igényel (elfeknek még kevesebbet).

ÉLŐHOLT MIRG (135. SZÖRNY)
Az élőholt mirgek a természet megcsúfolását jelentik. Ezeket az aránylag békés, csak fészküket védelmező madarakat a varkaudar mágusok gonosz, lélektelen szolgálókká változtatták haláluk után. Az élőholt mirg félelmetes látványt nyújt, ahogy imbolygó, végtelenül vézna testével közelít - a csontokra közvetlenül a megsárgult bőr tapad, amelyet itt-ott még mindig tollak borítanak. Az üres szemgödrökből vörösen izzó szempár tekint vissza. Az élőholt mirg immúnis a méregre és a mentális varázslatokra, a hideg támadások pedig kevesebbet sebeznek rajtuk. Leghatékonyabb ellenük az ütőfegyver.

TOPRÁNYPOLIP (86. SZÖRNY)
Ne lepődj meg (nagyon) ha a föld alatt egy sötét üregből egyszercsak hatalmas fekete csápok nyúlnak feléd. A mozgásra képtelen, a sziklafalra tapadva élő szárazföldi puhatestű félelmetes erővel tudja áldozatát fojtogatni. Mielőtt észbekapnál, máris csápok tekeredtek rád, aztán már csak a csontok ropogása hallatszik... ínyencek számára ajánlatunk: topránypolip saláta zagmózium gombával.

CSONTSZURONY (12. TÁRGY)
Ha már nem készíthetsz szuronyos puskát, elégedj meg egyenlőre a szuronyos bottal. Egy csontkést a botod végére erősítve, egy hosszú, nagy sebet ejtő (3d4+2) szúrófegyvert kapsz. Rohamra fel! A csontszurony készítéséhez a KT 12 parancsot kell kiadnod, 20 pontért.

NAGY BRONZKULCS (185. TÁRGY)
A nagy bronzkulccsal egészen bonyolult zárakat is ki tudsz nyitni. Hátránya viszont, hogy egyszerűeket viszont nem. Ahhoz, hogy ezt a kulcsot zárnyitó készlettel helyettesítsd, már egész komoly zárnyitással kell rendelkezned.

KARAKTERLAP

Erril, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű elf férfi vagy. Bőröd mintha a halál csókjával érintette volna. Elenios hittérítője vagy. A Vértestvérek (#9146) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 93. fordulód.

Erő: 22 (23) Szint: 14 Merészség: 6/5 Magasság: 161 cm
IQ: 20 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 20 Menekülés: 35 % Életkor: 159/159 év
Egészség: 15 Életpont: 208/108 Jellem: jó (112) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 173/13 Pénz: 959 arany Kép. pont: 7
Vérpont: 32/6
Eddig összesen 350 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1844 TP-t kaptál. Jelenleg 72552 TP-d van. A következő szinthez még 2448 TP szükséges. Trófeáid: ryuku légiós, quwarg harcos, arató csattanat. Jóllakottság: -16%.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/15 szúrófegyverek: 18/99 (+10%) vágófegyverek: 5/68 (+21%)
ütőfegyverek: 6/18 lőfegyverek: 13/75 (+5%) dobófegyverek: 10/8 (+24%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << rövid kard (#171) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); ubuk dobónyíl (#138) (4 -9.); nyílvessző (#108) (10 -59.); bumeráng (#249) (60 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/99 2. nyomkövetés: 16/73 (+15%) 3. mászás: 2/27
4. csapdakészítés: 7/42 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/39 6. gyógyítás: 17/43
7. titkosírás: 1/60 8. felderítés: 2/24 9. szörnyidomítás: 1/49
10. teológia: 9/45 (+10%) 11. taumaturgia: 7/27 (+3%) 12. versengés: 1/87
13. zene: 1/29 14. szörnyismeret: 3/18 15. vadászat: 15/27
16. bányászat: 3/72 (+25%) 17. főzés: 2/86

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 36% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot, csak egyszer)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
vadász varkaudar (#108) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
Alakváltó és tudati képességeid
savlehelet (#225, 10 ÉP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
bűvölés (#20) (190,2) bűvölés (#20) (2,3) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> 10. szintű lényekre izomernyesztés (#33) >> 11. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> 10. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.
3.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 0)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
vámpír születése (241)
a butaság ára (273)
csepp a vérteng. (281)
halandóság álcája (325)
a vámpír álma (347)
halhatatlanság ára (358)
vérmágia (366)
a Szörny érintése (375)
hármas szövetség (383)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 34 TU. szükséges még: 16 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 950 TU szükséges.)

Összsúly: 64.37 kg Megterheltség: 103%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 57 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
21 arany (#50) 1 nyílvessző (#108)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bőrpáncél (#51) 1 csontszurony (#12) 3 kaja (#2)
1 kötél (#92) 4 madártoll (#112) 1 nagy bronzkulcs (#185)
2 pirkit (#153) 1 varkaudar csont (#1113) 37 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(51,24) a 48. labirintus bejárata, mély kút (#93), tavacska, barátság szent tüze (#484), Raia oltár, Chara-din monolitja (#534), élőholt mirg (#135), topránypolip (#86), varkaudar (#64)
(52,25) nukleáris cickány (#155), Elenios rúnaköve, szent tölgyfa (#393), Elenios oltár, vérszomjas csüldő (#114)
(53,25) Elenios oltár, 50. jellempróba, vaskohó (#155), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek