93. forduló, 95. forduló, Erril összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. nov. 25. 12h:15'
EZ A 307. JÁTÉKHETED, 94. FORDULÓD
308. játékheted kezdete: nov. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5237
SZÁMLA : XXXX

ERRIL KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [51,24] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 30. pontnál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+19 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Vadászatod meghozta eredményét (+4 vérpont).

* 1. KP: elmormolod az 5. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-7 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 241.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
20 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 22 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 241.]

ef 5 505 energia fejlesztése 5
Véred forrni kezd, ahogy hatalmát felhasználva az ősi Tudás kutatására fordítod. Elégettél 5 vérpontot. [35 pontot használtál fel, van még 206.]

kf 373 kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat
Leveszed az obszidián karkötőt, majd a csuklódra húzod az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

d 51 eldobod az 51. tárgyat
Elhajítasz 1 bőrpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

lm 31 33 37 mozogsz 31 33 37
Úgy suhansz, mint az árnyék. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [38. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [37. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy élőholt mirg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 180 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Mész tovább, előre. A folyosó kanyarodik. [36. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. 9 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Mész tovább, előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [34. PONT.] Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-5 életerő.) Haladsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [31. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy élőholt mirg lakik itt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-4 életerő.) Egy nagyobb terembe érkezel. [33. PONT.] Hirtelen egy vadász varkaudart veszel észre magad előtt. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász varkaudar testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vadász varkaudar testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a vadász varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 407 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát és 1 kis bőrpajzsot. Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar mágus. (ld. enc.) Fegyvere egy bunkósbot. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 7 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar mágus testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a rövid kardot. Megmarkolva a rövid kardot ellenfeledre ugrasz. Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar mágus testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar mágus jobb vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot és 1 kavadu iszákot. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy bronzkulcs nyitja a ládát. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészleted egy része gőzzé válva párolog el. (-3 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 ezüst nyaklánc, 1 igazgy. fülbevaló (ld. enc.), 1 pular kristály (ld. enc.), 1 zárnyitó készlet (ld. enc.) és 1 távcső. Gyorsan kiüríted a ládát. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-5 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-7 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [31. PONT.] Borzalmasan éhes vagy. (-4 életerő.) Továbbsuhansz a folyosón. Az egyenes folyosó közepén vagy. [34. PONT.] Szörnyen éhezel. (-4 életerő.) Nincs megállás - továbbtotyogsz. Kanyarodik a járat. [36. PONT.] Szörnyen éhezel. (-6 életerő.) Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [37. PONT.] Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-5 életerő.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [55 pontot használtál fel, van még 151.]

lm 42 47 50 mozogsz 42 47 50
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [38. PONT.] Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-5 életerő.) Haladsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [39. PONT.] Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-5 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-7 varázspont.] Egészséged TF-elődött. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [40. PONT.] Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-3 életerő.) Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [41. PONT.] Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-5 életerő.) Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Nyitva van! Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [42. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy zombi. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a zombi foszladozó testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a zombi testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 mérg. vas dobónyilat. Borzalmasan éhes vagy. (-5 életerő.) Hangtalan léptekkel osonsz előre. Kanyarodik a járat. [41. PONT.] Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-5 életerő.) A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [40. PONT.] Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-5 életerő.) Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [46. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. És aztán felnyársal téged. 8 életpontot vesztettél.
Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-6 életerő.) Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [47. PONT.] Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerő.) Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [46. PONT.] Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerő.) Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [48. PONT.] Borzalmasan éhes vagy. (-4 életerő.) Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [49. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Életpontod a kritikus érték alá zuhant. Ezért óvatosságod mostantól 5: Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-5 életerő.) Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [50. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy agglomerátor az. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 49. pontnál vagy. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-4 életerő.) [88 pontot használtál fel, van még 63.]

lm 51 1 mozogsz 51 1
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [52. PONT.] Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-4 életerő.) A fenébe! Egy zsákutca. [51. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy kisebb faládikót. A láda csapdával van védve! Szerencsére észrevetted, így tudod hatástalanítani. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő csontkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 zöld üveg és 6 ragasztó. Gyorsan kiüríted a ládát. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-3 életerő.) Haladsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [26. PONT.] Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-6 életerő.) Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [14. PONT.] Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerő.) Úgy suhansz, mint az árnyék. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [13. PONT.] Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-4 életerő.)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [55 pontot használtál fel, van még 8.]

m 3 mozogsz a 3. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

im imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 7.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a púpos burástya. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Most már nem aggódsz a labirintusok csapdái miatt: óvatosság beállításod újra a régi (azaz 0).
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 235 pontot. A következő körben tehát 242 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR MÁGUS (128. SZÖRNY)
A varkaudar mágusok ugyan csak szagolgatják a mágia tudományát, de lángcsóváikkal és energiatüskékkel azért komoly fejfájást tudnak okozni egy kezdő kalandozónak. Közelharcban nem annyira jók, mint egy harcos varkaudar, de azért megállják a helyüket. Nagy, földig érő, fekete köpenyben járkálnak, bunkósbotjukra támaszkodva. Vörösen izzó szemük látszik csak ki a csuklya alól. Varázslataikhoz nem használnak varázslatkomponenseket: hogy hogyan képesek erre, még senki sem tudta kiszedni belőlük. Titkukat mindig magukkal vitték a sírba.

IGAZGYÖNGY FÜLBEVALÓ (197. TÁRGY)
Egy gyönyörű és értékes ékszer, amelyet a KF 197 paranccsal akaszthatsz a füledbe. Ha valahol találnál egy ládára valót, máris olyan gazdag lennél, hogy rögvest visszavonulhatnál.

PULAR KRISTÁLY (239. TÁRGY)
Ez az érdekes, óriási hópehelyre emlékeztető kristály áttetszően fehér. Tapintásra nagyon kemény, bár egy kőkalapáccsal és hosszas munkával porrá tudnád zúzni. De ennek ugyan mi értelme lenne? A pular kristály inkább így szép, egyben. Csak ne lenne ilyen nehéz...

ZÁRNYITÓ KÉSZLET (39. TÁRGY)
Nos, egyik legnagyobb felfedezésedhez érkeztél. Számtalan helyen találkozhatsz zárt ládákkal, ajtókkal, amelyeket esetleg nem tudsz kinyitni. Kulcs hiányában néhány drótszerszám is megteszi. Honnét lehetne ilyeneket beszerezni? Igazad van, a nálad levő drótszálakat a gumifa nedvébe mártogatva, rögzítheted, könnyen használhatóvá teheted a girbegurba drótszálakat. Egy komplett zárnyitó készlet elkészítéséhez 20 ponton és egy gumifán kívül 10 ép drótszőr szükséges (KT 39 parancs).

KARAKTERLAP

Erril, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű elf férfi vagy. Bőröd mint a sírok márvány fehérje. Elenios hittérítője vagy. A Vértestvérek (#9146) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 94. fordulód.

Erő: 22 (23) Szint: 14 Merészség: 6/5 Magasság: 161 cm
IQ: 20 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 20 Menekülés: 35 % Életkor: 159/159 év
Egészség: 15 Életpont: 209/33 Jellem: jó (113) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 173/6 Pénz: 959 arany Kép. pont: 7
Vérpont: 32/5
Eddig összesen 355 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1023 TP-t kaptál. Jelenleg 73575 TP-d van. A következő szinthez még 1425 TP szükséges. Trófeáid: ryuku légiós, quwarg harcos, arató csattanat. Jóllakottság: -20%.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/15 szúrófegyverek: 19/7 (+8%) vágófegyverek: 5/75 (+7%)
ütőfegyverek: 6/18 lőfegyverek: 13/75 dobófegyverek: 10/32 (+24%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << rövid kard (#171) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); ubuk dobónyíl (#138) (4 -9.); nyílvessző (#108) (10 -59.); bumeráng (#249) (60 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/99 2. nyomkövetés: 16/73 3. mászás: 2/27
4. csapdakészítés: 7/47 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/79 (+40%) 6. gyógyítás: 17/43
7. titkosírás: 1/60 8. felderítés: 2/24 9. szörnyidomítás: 1/49
10. teológia: 9/57 (+12%) 11. taumaturgia: 7/27 12. versengés: 1/87
13. zene: 1/29 14. szörnyismeret: 3/18 15. vadászat: 15/27
16. bányászat: 3/72 17. főzés: 2/86

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 36% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot, csak egyszer)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
vadász varkaudar (#108) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
Alakváltó és tudati képességeid
savlehelet (#225, 10 ÉP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
bűvölés (#20) (190,2) bűvölés (#20) (2,3) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> 10. szintű lényekre izomernyesztés (#33) >> 11. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> 10. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.
3.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 1)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
vámpír születése (241)
a butaság ára (273)
csepp a vérteng. (281)
halandóság álcája (325)
a vámpír álma (347)
halhatatlanság ára (358)
vérmágia (366)
a Szörny érintése (375)
hármas szövetség (383)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 39 TU. szükséges még: 11 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 950 TU szükséges.)

Összsúly: 69.32 kg Megterheltség: 111%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 51 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrpáncél (#51) 2 kaja (#2) 12 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bunkósbot (#9) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
1 kavadu iszák (#25) 1 kis bőrpajzs (#45) 4 madártoll (#112)
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 pular kristály (#239) 6 ragasztó (#83)
1 távcső (#42) 1 varkaudar lándzsa (#224) 1 zárnyitó készlet (#39)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(51,24) a 48. labirintus bejárata, élőholt mirg (#135), vadász varkaudar (#108), varkaudar mágus (#128), zombi (#49)

Üzenet küldése a karakternek