94. forduló, 96. forduló, Tücsöktalp összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 6. 9h:09'
EZ A 96. JÁTÉKHETED, 95. FORDULÓD
97. játékheted kezdete: febr. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4959
SZÁMLA : XXXX

TÜCSÖKTALP KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,12] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+17 tvp ). Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+162 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+86 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 6 2 0 elmormolod a 6. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 248.]

* 2. KP: v 2 0 0 elmormolod a 2. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tolvajszem varázslatot! Felkészülsz, hogy a mágia segítségével majd más motyóját kileshesd. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

* 3. KP: v 23 0 0 elmormolod a 23. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a jellemrejtés varázslatot! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 243.]

* 4. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 238.]

kpb kezd. parancs berakása:

p 64 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 233.]
[A parancs tárolásra került.]

ftv 35 111 felt. tám/véd. varázslat a 35. varázslatot a 111. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

ba 157 nem támadod a 157. szörnyet
BA 157 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

f 272 kísérletezel a 272. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Lázasan töröd a fejed... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz szuper dobóhálót. (ld. enc.) 122 tapasztalati pontot kaptál. Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 223.]

f 272 kísérletezel a 272. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Lázasan töröd a fejed... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz alligátorbőr cipőt. (ld. enc.) 245 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 213.]

m 6 mozogsz nyugatra
[100,12] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy ragyás burástya. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy mágiatörés varázslat. Kioltottad az ellenfeleden levő varázslatokat! Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a ragyás burástya testét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (6 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a ragyás burástya jobb lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya bal csápját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 3 életpontot sebeztél. A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápol, de mindhiába. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a ragyás burástya jobb oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 8 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 786 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes lopás:) Hamar felfedezed azt a helyet, ahol a törpe férfi tábort vert. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Közel lopódzol a másik motyójához. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: ezüst kulcs, fekete gyöngy, fiatalság itala, fűszertartó, gromak bőr. A szégyentelen áldozatod csapdát állított! Felordítasz, mert nem vetted észre, és belemásztál. Vesztettél 39 életpontot. Elszaladsz, mielőtt még péppé vernének.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 tüskét. [22 pontot használtál fel, van még 191.]

kt 108 5 elkészíted a 108. tárgyat (5 darabot)
Legyártottál 5 nyílvesszőt. [20 pontot használtál fel, van még 171.]

kt 129 5 elkészíted a 129. tárgyat (5 darabot)
Legyártottál 5 sallank nyilat. [15 pontot használtál fel, van még 156.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 151.]

fl 1889 148 lopsz az 1889. kalandozótól a 148. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[99,11] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy varkaudar kósza nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a varkaudar kósza testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar kósza bal karját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar kósza újra meg újra lecsap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 15 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar kósza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 1 068 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [98,10] Tovább barangolsz a fák között. Gyanús mozgást látsz a fák között. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vadász varkaudar. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász varkaudar jobb vállát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a vadász varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a vadász varkaudar fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [97,9] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy ryuku légiós. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 sallank nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós bal lábát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra rontasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a ryuku légiós jobb lábát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a ryuku légiós jobb vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku légiós feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Látsz egy tűzbokrot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy tűzrakó helyet. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 121.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[98,8] Szűnni nem akar a zöld síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Délre fekszik egy helytartói város. " Látsz egy gyöngymangó bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Egy vortexmágus les rád a sátor sötétjéből.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 64 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus jobb oldalát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra ugrasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a vortexmágus ködlő lábát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a vortexmágus testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 54 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vortexmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 vortex talizmán. 1 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 118, gyógyulás: 0, összesen: -118 ÉP}


Nagy hévvel érkezel a szirén labirintusához. A bejáratnál álló férfi elmosolyodik bátorságod láttán, elveszi tárgyaidat, majd beenged. Sétálsz egy darabig az össze-vissza kanyargó folyosókon. Hamar kiismered a labirintus építője milyen elvet követett a járatok kialakítása során, így az egyetlen továbbvezető útra is könnyedén rábukkansz. Nagyot kordul éhes gyomrod, épp amikor suhogó hangra leszel figyelmes. Óvatosan közelíted meg a zaj forrását, így még láthatod, amint az anyamadár fenséges szárnycsapásokkal otthagyja tojásoktól rogyadozó fészkét.
- Ekkora szerencséd nem is lehet - gondolod, majd lábujjhegyen közelebb osonva, rabolsz néhányat az árván maradt tojásokból. Elégedetten nyalod meg utána mind a tíz dolgos ujjad. A fejedben megszólaló zenéről hamar megállapítod, hogy az csak a szirén próbatételének része lehet. Mielőtt még magatehetetlenné válnál az ének hatására, fütyörészni kezdesz, majd tapasztalva, hogy ez kevés, torkod szakadtából énekelni. Csak a veszély elmúltával hagyod abba, amikor csend támad körülötted. A sötét folyosó hirtelen egy megvilágított terembe torkollik, melynek közepén egy alak fekszik. Közelebb lépve már azt is meg tudod állapítani ki az: a szirén. Rosszul van. Gyógymasszázst alkalmazol, de semmi nem változik. Aztán - éppen akkor, amikor már feladnád - a beteged megmozdul és rád mosolyog. Úgy néz ki, mégis használt!
- Az utolsó feladat az építészethez való hozzáértésedet teszteli - mondja neked a szirén, majd egy másik terembe vezet, ahol egy félig kész oltár áll. Az oszlopok már nagyjából a helyükön állnak, viszont még rengeteg szögletesre csiszolt kő hever a földön szanaszét. Lelkesen látsz hozzá a falak felhúzásának, és hamar végzel. 421 tapasztalati pontot kaptál.
- Sikerült - örül sikerednek a szirén. - Végre valaki végigküszködte magát a próbákon. - Ajándékul a szirén köpenyét kapod, boldogan indulsz vele utadra. (ld. enc.)
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy phua-kúpot. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy phua-kúp van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku gárdista közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 2x 3d6+5.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista bal karját. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy alpesi tehén. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az alpesi tehén testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel néhányszor megcsapod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd az alpesi tehén jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 7 kaját. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,7] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kérődző etra. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra farkát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kérődző etra testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A kérődző etra patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. A kérődző etra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 859 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy patakot. Nyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [40 pontot használtál fel, van még 81.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Télen láthatod, de nyáron sosem
Bár könnyű, mint egy tollpihe,
Még a legnagyobb harcos sem tudja sokáig tartani.
[5 pontot használtál fel, van még 76.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[100,6] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét.

(Továbbmész...) [101,5] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy goldugar lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a goldugar csillogó páncélját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a goldugar bal első lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A goldugar csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A goldugar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Hmm, csak egy partravetett medúza. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a partravetett medúza testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod a partravetett medúza testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a partravetett medúza bal vállát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a partravetett medúza. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a partravetett medúza. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A partravetett medúza elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 810 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes lopás:) Könnyűszerrel megtalálod azt a helyet, ahol Boázu tábort vert. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Közel lopódzol a másik motyójához. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: krónika, magszim bél, mandibulapenge, mászókampó, mászókarom, mérg. vas dobónyíl, moa zafír, mocsári penke. Hoppsz, lebuktál! Sajna túl nagy zajt csaptál. Szégyen a futás, de ilyen ciki helyzetben célszerű. Lelécelsz. Eszel valamit. (-1 kaja.) [35 pontot használtál fel, van még 41.]

a 112 1889 5 átadod a 112. tárgyat az 1889. kalandozónak (5 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 5 madártollat Boázu részére. [0 pontot használtál fel, van még 41.]

a 152 1889 3 átadod a 152. tárgyat az 1889. kalandozónak (3 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 vasércet Boázu részére. [0 pontot használtál fel, van még 41.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[102,5] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy uzbány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az uzbány jobb oldalát. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször eltalálod az uzbány bal oldalát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd az uzbány testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ököllel többször eltalálod az uzbány jobb oldalát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az uzbány testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 uzbány csőrt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [103,5] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Utad során felfedezel egy mákrózsa bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Ráismersz a lényre. Egy ryuku légiós. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a ryuku légiós testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ragyás burástya. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (13 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. Ököllel néhányszor megcsapod a ragyás burástya jobb lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a ragyás burástya testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya melléd csap a farkával! Csápjával megérint a ragyás burástya. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 786 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 tüskét. [29 pontot használtál fel, van még 12.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku légióst. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

ef 4 502 energia fejlesztése 4
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 2.]
Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a goldugar. 2 kaját fal föl a púpos burástya. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a tolvajszem hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 236 pontot. A következő körben tehát 238 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZUPER DOBÓHÁLÓ (273. TÁRGY)
Két szuperkötélből egy aranytű felhasználásával mindennek ellenálló, könnyű de erős dobóhálót varrhatsz. Ezt mág a hihetetlenül/borzasztóan erős szörnyek is csak nagy ritkán képesek eltépni! Elkészítéséhez a KT 273 parancsot kell kiadnod, 20 TVP-ért. Ha ki akarod találni, hogy ezt hogyan használhatod szörnyek befogására, (és már megkaptad a szörnyelfogás enciklopédiáját) nem árt, ha kiadsz a kész dobóhálóra is egy F parancsot.

ALLIGÁTORBŐR CIPŐ (662. TÁRGY)
Két alligátorbőr, egy aranytű, 6 csepp spiritusz és 6 csepp ragasztó segítségével, 25 TVP árán kényelmes magas szárú cipőt készíthetsz magadnak, amely hárommal növeli a védettségedet, és sokkal, de sokkal jobban néz ki, mint egy vacak fekete bőrcsizma.

VARKAUDAR KÓSZA (347. SZÖRNY)
Néhány varkaudar a törzstől elszakadva, magányosan járja a vadont. Ezek a természetet kedvelő, az állatokkal szót értő varkaudarok ugyan nem gonoszak, de fajtársaikhoz hasonlóan, gondolkodás nélkül megtámadják a humanoid lényeket, igaz, más okból, mint a többi varkaudar - ők úgy gondolják, a földet meghódító kalandozók idővel a természet elpusztítói lesznek. Ezek a renegát varkaudarok képzettek bizonyos mértékig a mágia használatában is.

A SZIRÉN KÖPENYE (820. TÁRGY)
Ez az átlátszó, halványkék színben úszó, bokáig érő köpeny nem csupán a kinézete miatt vált a szirének kedvenc ruhadarabjává. A méltóságteljesség és szépségérzet mellett, ami viselőjét övezi, a következő előnyökkel jár magadra ölteni: +5 védettséget, +2 teológiát (de csak ha már legalább 1), +2 intelligenciát ad. Ezenkívül lesz +2% esélyed, hogy egy ritka tárgyat találj egy szörnyben. A tárgy nem átadható.

PARTRAVETETT MEDÚZA (363. SZÖRNY)
Néha a tengerparton sétálva, megpillanthatsz egy-egy partravetett medúzát, amint a szárazon haldoklik. Még ezeknek a mozdulatlan monstrumoknak sem érdemes a közelébe menni, mert hatalmas csápjaikkal elkaphatnak, túlélésük utolsó reménységét látva benned. És mivel ezek a csápok erősen mérgezők... Nos, valószínűleg nem érdemes ecsetelni, miért is nem jó a medúzákat piszkálni.

KARAKTERLAP

Tücsöktalp, egy hosszú ezüsthajú, izzóan vörös szemű drow férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon ministránsa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 95. fordulód.

Erő: 20 (33) Szint: 18 Merészség: 7/5 Magasság: 158 cm
IQ: 23 (33) Támadás: 31 Agresszió: 5 Testsúly: 42 kg
Ügyesség: 22 (33) Védekezés: 37 Menekülés: 30 % Életkor: 144/144 év
Egészség: 12 (20) Életpont: 409/231 Jellem: gonosz (74) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (36) Varázspont: 378/4 Pénz: 1584 arany Kép. pont: 22
Tudatpont: 14/5 Pszi pont: 7/1
Eddig összesen 667 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 553 TP-t kaptál. Jelenleg 293 158 TP-d van. A következő szinthez még 46 842 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, élőholt quwarg, Ayagira Tanaka. 6 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 24 az új rendszer szerint.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7/57 (+42%) szúrófegyverek: 18/85 (+4%) vágófegyverek: 18/26 (+20%)
ütőfegyverek: 3/39 lőfegyverek: 20/55 (+30%)

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << ököl (#28) << ryuku szablya (#695)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -7.); kerek kő (#19) (8 -10.); mérg. ubuk tüske (#137) (11 .); sallank nyíl (#129) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
103,5 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1360 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/35 (+300%) 2. nyomkövetés: 23/80 (+61%) 3. lopás: 4/43 (+309%)
4. mászás: 9/33 5. csapdakészítés: 9/54 (+8%) 6. csapdaészlelés: 5/34 (+305%)
7. gyógyítás: 11/85 (+11%) 8. titkosírás: 2/92 9. felderítés: 6/9 (+307%)
10. szörnyidomítás: 4/3 11. teológia: 10/94 (+10%) 12. taumaturgia: 8/68 (+23%)
13. szerencsejáték: 2/9 14. versengés: 7/83 (+18%) 15. zene: 3/53 (+11%)
16. szörnyismeret: 6/56 17. pszi: 1/29 (+5%) 18. zárnyitás: 4/5 (+300%)
19. vadászat: 5/93 (+11%) 20. bányászat: 2/92 21. testépítés: 2/0
22. főzés: 1/26

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot )
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Silistra (#6107), purifikátor (#157)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP)
puha ütés (#60, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
jellemrejtés (#23) hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64) tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
energiatüskék (#29), mágiatörés (#35), méregfelhő (#37)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
mágiatörés (#35) >> púpos burástya (#92) mágiatörés (#35) >> ragyás burástya (#111)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
púpos burástya (#92) (málhás: +7 kg teher) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
2.) Remélem, már hozzáláttál a varázslók titkainak elsajátításához. Használj harcban mágiatörés varázslatot! (teljesítve)
3.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 80-as gonoszságot].

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 44 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Az új képesség készen van, de még 4 nap szükséges, hogy használhassátok.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * méregfog (#1553) 3 orgyilkos tőr (#225) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 mandibulakasza (#127) 1 ryuku szablya (#695)
Ütőfegyverek
2 bunkósbot (#9) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 parittya (#18)
Lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) 10 tüske (#22) 42 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138)
Pajzsok
1 kis vaspajzs (#159)
Páncélok
1 láncing (#222) 1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 bronzsisak (#88) 1 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 2 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
2 tankány karom (#237)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * zangrozi csizma (#451)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
2 * denevér szimbólum (#140) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 * gólem talizmán (#811)
2 * halálhozó talizmán (#813) 2 korinthai talizmán (#814) 1 nap szimbólum (#141)
1 trófea nyaklánc (#196) 4 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 Eldaran karkötője (#373) 2 * obszidián karkötő (#229) 1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * zafír védőgyűrű (#532)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. ametisztje (#2207)
Nyergek
1 trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
7 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 28 csepp tinta (#101), fér még: 42]
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
7 huhogó bibe (#332) [bennük 6 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 78]
4 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 40]
8 sullár hólyag (#168) [bennük 30 csepp spiritusz (#170), fér még: 130]
14 uzbány csőr (#169) [bennük 73 csepp ugh méreg (#166), fér még: 95]
1 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]
5 zöld üveg (#82) [bennük 9 csepp ragasztó (#83), fér még: 91]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 2 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819)
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 3 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
1 ezüst kulcs (#184) 2 Fairlight szütyője (#2108) 3 fáklya (#36)
1 fiatalság itala (#473) 1 furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147)
40 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40)
3 kötél (#92) 17 krónika (#1725) 1 lant (#238)
10 leviatán hólyag (#2182) 1 megsemmisítő (#1540) 3 nagy bronzkulcs (#185)
2 nagy vaskulcs (#186) 1 ork csodaszer (#1228) 1 quwarg teleportgömb (#1534)
9 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 smaragd kulcs (#241)
1 súlyzó (#347) 2 szeksztáns (#32) 3 szent jogar (#150)
1 távcső (#42) 5 vaskulcs (#183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 1 alligátorbőr (#661) 14 álompor (#396)
20 amniosz (#203) 8 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95)
1 bordacsont (#16) 2 csillezsályalevél (#1253) 1 csuklyavirág (#133)
1 darázsszárny (#652) 3 dorony tüdő (#212) 4 drótszőr (#37)
1 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712) 4 ezüstdarab (#326)
4 fekete gyöngy (#99) 1 grákóbőr (#41) 1 grifftojás (#179)
9 gyöngymangó (#135) 8 hebrencs állkapocs (#130) 10 kaktusztüske (#114)
1 karbin plazma (#199) 1 kék orchidea (#68) 6 lajhár csont (#236)
4 lapockacsont (#33) 1 liumbe bimbó (#656) 2 liumbe hajtás (#655)
1 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 1 mákrózsa virág (#56)
3 mandibulapenge (#125) 1 moa burát (#384) 1 moa gyöngy (#378)
1 moa smaragd (#377) 1 mocsári penke (#148) 6 móri gyümölcs (#116)
1 mutáns csont (#331) 5 nektoraf faggyú (#667) 1 óndarab (#85)
4 ormánygőte csont (#21) 10 pirkit (#153) 1 pular kristály (#239)
1 purifikátor háj (#269) 1 rakolits por (#669) 1 rákpáncél (#97)
3 rézdarab (#70) 2 rinóbőr (#651) 1 rókafarok (#124)
7 sallank karom (#128) 22 sünmedve tüske (#14) 5 szárnyas hernyó (#69)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172) 1 vadász tatu bőr (#15)
1 vapár ág (#110) 5 varányszem (#30) 3 varkaudar csont (#1113)
1 vasérc (#152)

Összsúly: 146.58 kg Megterheltség: 80%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 16 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 madártoll (#112) 5 ragasztó (#83) 5 sallank karom (#128)
3 tinta (#101) 3 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 arany (#50) 3 álompor (#396) 1 aranyló ugarhéj (#100)
3 kaja (#2) 1 szirén köpenye (#820) 3 tüske (#22)
6 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169) 1 vortex talizmán (#812)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

96 97 98 99 100 101 102 103 104
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
(97,9) ryuku légiósok (#361), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(98,8) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, vortexmágus (#418), ryuku gárdisták (#360), alpesi tehén (#91)
(98,10) vadász varkaudar (#108)
(99,7) kérődző etra (#368), phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(99,11) varkaudar kósza (#347)
(100,6) Leah oltár
(100,12) ragyás burástyák (#111), egy törpe férfi
(101,5) goldugarok (#65), partravetett medúza (#363), Boázu (1889. kalandozó)
(102,5) uzbányok (#102), Fairlight oltár
(103,5) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ryuku légiósok (#361), ragyás burástya (#111)

Üzenet küldése a karakternek