Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. aug. 21. 12h:02' EZ A 134. JÁTÉKHETED, 96. FORDULÓD 135. játékheted kezdete: aug. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2334 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: tps 5 0 0 | TVP spórolása: 5 pontért |
* 2. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
kpk 2 | kezd. parancs kivétele: 2 |
hu 76 | hulladék: 76 |
tv 44 | támadó/véd. varázslat a 44. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tisztítótűz varázslat. 23 életpontot sebeztél. Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nómenklatúra testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a nómenklatúra egyik csápját. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a nómenklatúra testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csápjaival a nómenklatúra lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges pordémon trófeát, és kinyersz egy alkalmas nómenklatúra trófeát. 963 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a fémbontó szójer testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 59 életpontot sebeztél. Rövid karddal épp hogy eltalálod a fémbontó szójer bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a fémbontó szójer. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüst karkötő felszínére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [97,26] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy trappoló dinymák közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák jobb oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a trappoló dinymák testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Patájával a trappoló dinymák többször megrúgja az oldaladat. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt tigris farkát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [98,26] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy vaskohót. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy világítótornyot. Délre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy szeppent rákfatty. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Csatabárddal megvagdalod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 24 életpontot vesztettél. Csatabárddal néhányszor megcsapod az élőholt quwarg bal középső lábát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted az élőholt quwarg testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 17 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 104, gyógyulás: 0, összesen: -104 ÉP}
m 3 3 1 | mozogsz délkeletre, délkeletre, északkeletre |
A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a bíbor szulfagor vörös bundáját. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a bíbor szulfagor jobb oldalát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Agyarával a bíbor szulfagor a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kőkéssel megcsapod a bíbor szulfagor fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Beléd öklel a bíbor szulfagor! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 szulfagor agyart. 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
(Továbbmész...) [100,28] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy fémbontó szójer lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. {CSTT:} Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer farkát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 61 életpontot sebeztél. Rövid karddal megvagdalod a fémbontó szójer fejét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a fémbontó szójer csáprágójával. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő drótszőr felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [101,27] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Találsz egy világítótornyot. Észreveszel egy teljesen lerombolt vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy világítótorony van. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy alpesi tehén. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az alpesi tehén testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed az alpesi tehén testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz az alpesi tehén patájától. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 6 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 2 3 5 | mozogsz keletre, délkeletre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [103,28] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Látsz egy sziklafészket. Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Alex DiMarco előtt. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
(Továbbmész...) [102,29] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep.
f 212 | kísérletezel a 212. tárggyal |
h 233 30 | használod a 233. tárgyat |
* 1. BP: tpf 5 0 0 | TVP elővétele: 5 pontért |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
ELHAGYOTT BÁNYA (1685. TÁRGY) Sziklás hegyek oldalában néha sötéten tátongó nyílásokra bukkanhatsz. Nem mások ezek, mint régi, elhagyatott bányák bejáratai. Ki tudja, mit rejt a mélyük? Ha kíváncsi vagy rá, bemerészkedhetsz, hogy körülnézz. Ha a bányászat szakértelmed nincs legalább 13-as, nem merészkedsz be a bányába, hiszen egész biztonsan nem tudnád felmérni, hogy melyek azok a járatok, amelyek nem fognak a fejedre omlani. Ezenkívül egy kötélre is szükséged lesz, és legalább 4-es szintű mászásra, mivel a bányába bejutáshoz egy rendkívül meredek, omladékos járatba kell lemászni. Fáklyára viszont nem lesz szükség, mivel a bányák falán olyan különleges moszat tenyészik, ami halvány, zöldesen foszforeszkáló fénnyel árasztja el a járatokat. Ha lemerészkedsz, a H 92 parancsot kell kiadnod, ezt egy fordulóban egy bányánál egyszer teheted meg. A kutakodás 32 TVP-be kerül. (Ha a feltételeknek megfelelsz, a Feltételes Mászás parancs is kisül az elhagyott bányára.) |
NÓMENKLATÚRA (158. SZÖRNY) Ez a csupa nyálka, trutyi és gyanúsan csavarodó izom szörny főként sötét vagy ködös helyeken fordul elő. Ne aggódj, az első pillantásra undorító zsezsgés egy félelmetes, és minden érzelmet nélkülöző, mélységesen gonosz lényt takar. Ebből a lényből csak úgy csöpög a méreg, a sav, ahogy azt majd az első pillantás alkalmával majd látni is fogod. Kezdeti pucolásnak érdemes egy alkalmas tisztítótűzzel kezdeni, aztán ragadj valamilyen steril fegyvert - lehetőleg vágót, ha az nincs, akkor esetleg szúrót - és aprítsd péppé. A trutyiban nem bizonyos, hogy érdemes a harc után nagyon nyúlkálni, mert előfordulhat, hogy valamilyen iszonyatosan gyilkos és idegen vírust is sikerül magadhoz venni. |
ZOMBI MESTER (251. SZÖRNY) Amikor egy nagyhatalmú nekromanta úgy dönt, hogy most pedig leigázza a szomszéd tartományt / országot / világot zombihadseregével, rádöbben a zombigyártás közepette, hogy nem lehet egyszerre ötezer zombit személyes szóbeli paranccsal irányítani, kaotikusan megindítani őket egy irányba pedig nem mindig éri el a kívánt hatást. Hosszadalmas és bonyolult eljárással tehát minden ötvenedik zombit a csapatban ellát egy mágikus csatornával, amelyen keresztül a többi zombit irányíthatja. És hogy a sereg "agya", a zombi mester nehogy megsemmisüljön egy kósza tisztítótűztől (igen! hat rá!), igényesen előállítható, de nagyon hatékony önregeneráló rendszerrel látja el a gazdája. Olyannyira, hogy pl. ha ütőfegyverrel kezded el csépelni, akkor nagy valószínűséggel gyorsabban fog magához térni, mint ahogy sebzed. |
SZUBREÁLIS VÁMPÍR (223. SZÖRNY) A szubreális vámpírok az élőholtak lordjai. Iszonyatos hatalommal rendelkeznek, és emellett közel sebezhetetlenek - hacsak nem birtokolsz egy bizonyos tárgyat, puszta gázzá válnak, amikor lecsapsz rájuk. És a támadásod még ilyenkor is hasztalan, kivéve, ha mágikus vagy ezüst fegyvert birtokolsz! A szubreális vámpír érintése iszonyatosan hideg, képes a szintszívásra. |
RAMIT KŐ (226. TÁRGY) Ez egy furcsa, ezüstösen csillogó kőzetfajta. Közelebbről megvizsgálva, a felületén hajszálvékony, fekete vonalakat veszel észre, amelyek körbefutják az egész követ. A ramit könnyen morzsolható, felülete kissé szivacsos tapintású. Vajon mire lehet jó? |
DORONY DUDA (235. TÁRGY) A dorony tüdőre három furulyát húzva, és azokat három csepp ragasztóval rögzítve, kiváló skót dudát készíthetsz, csekély 12 TVP-ért. A dorony dudát ezután a H 235 paranccsal használhatod, ha zene szakértelmed legalább 4. szintű. Második paraméterként kell azt megadnod, hogy hány TVP-t használsz muzsikálásra. |
Erő: | 20 | Szint: | 16 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 123 cm |
IQ: | 19 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 15 (16) | Védekezés: | 14 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 68/68 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 255/220 | Jellem: | jó (157) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 20 | Varázspont: | 90/12 | Pénz: | 550 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 12/7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 10/85 | vágófegyverek: | 21/59 (+12%) |
ütőfegyverek: | 13/38 (+8%) | lőfegyverek: | 8/56 | dobófegyverek: | *19/100 |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << orgyilkos tőr (#225) << Mallon botja (#1526) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (4 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
102,48 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 685 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 34/60 (+44%) | 2. nyomkövetés: | 18/9 (+21%) | 3. mászás: | 9/37 (+1%) |
4. csapdakészítés: | 12/12 (+12%) | 5. csapdaészlelés: | 2/12 | 6. gyógyítás: | 17/58 |
7. titkosírás: | 1/33 | 8. felderítés: | 3/3 | 9. szörnyidomítás: | 5/75 |
10. teológia: | 6/77 (+15%) | 11. taumaturgia: | 1/10 | 12. szerencsejáték: | 1/65 |
13. versengés: | 4/50 | 14. zene: | 1/64 (+33%) | 15. szörnyismeret: | 5/49 |
16. zárnyitás: | 6/72 | 17. vadászat: | 1/83 | 18. bányászat: | 28/97 (+140%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
segítesz max. 30 TVP-ért |
kutatsz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 90 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot, csak egyszer) |
elfogod tigroszlánt (#43) háló-csapdával (#220), gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
élőholt tigris (#766), szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
vízionár (#66), fabontó szójer (#71), szeppent rákfatty (#186), óriás csontváz (#176), Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), tisztítótűz (#44) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tisztítótűz (#44) | >> | szintszívó (#96) | tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | |
tisztítótűz (#44) | >> | élőholt tigris (#766) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sörényes ubuk (#89) (málhás: +7 kg teher) státusz: OK |
kőszáli disznó (#34) (hátas: 9 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
2.) Raia papjainak ütöképesnek kell lennie a mágia mindenfajta formájával: használj harcban lángcsóva varázslatot! |
3.) Hozz egy varkaudar lándzsát, és törd össze oltáromnál. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 19, 25, 33, 34, 35, 46, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 257 (limit: 1085), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 26095. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 32 TU. szükséges még: 18 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 499 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | 1 | * | boszorkánykendő (#1697) | 1 | * | bronzpáncél (#90) |
1 | * | bronzsisak (#88) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | |
1 | tankány karom (#237) | |||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | csatabárd (#555) | 1 | csontszablya (#64) | 1 | + | esszenciakristály (#350) | |
1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | 1 | Mallon botja (#1526) | |||
1 | * | rövid kard (#171) | ||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | * | nap szimbólum (#141) | ||
1 | * | nekrofun medál (#253) | 2 | * | regeneráló gyűrű (#254) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) |
1 | * | umbatari karkötő (#278) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | acéltű (#334) | 1 | ásó (#34) | $1 | bronzkulcs ($76) | |||
2 | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | 1 | éjkő (#2369) | |||
5 | fáklya (#36) | 1 | fenőkő (#1618) | 1 | furulya (#233) | |||
2 | kaja (#2) | 1 | Korrum pálcája (#1545) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | légiós hátizsák (#1560) | 1 | mászókampó (#165) | 1 | megsemmisítő (#1540) | |||
1 | + | nyílcsapda (#243) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | távcső (#42) | ||
1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 5 csepp tinta (#101), fér még: 15] | ||||||
1 | Fekete Kehely (#283) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
2 | fűszertartó (#210) | [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 8] | ||||||
3 | huhogó bibe (#332) | [bennük 3 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 33] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | ||||||
3 | sullár hólyag (#168) | [bennük 34 csepp spiritusz (#170), fér még: 26] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
5 | uzbány csőr (#169) | [bennük 24 csepp ugh méreg (#166), fér még: 36] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 17 korty víz (#27), fér még: 3] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 37] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 4 | álompor (#396) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
4 | csuklyavirág (#133) | 3 | dorony tüdő (#212) | 7 | dözmöng szív (#122) | |||
4 | drótszőr (#37) | 1 | elkarog szőr (#665) | 1 | fabontó (#106) | |||
2 | grifftojás (#179) | 1 | gyíkfű (#201) | 9 | gyöngymangó (#135) | |||
5 | karbin plazma (#199) | 26 | madártoll (#112) | 3 | magszim bél (#103) | |||
1 | mákrózsa virág (#56) | 7 | manifeszt.nyúlvány (#214) | $9 | óndarab ($85) | |||
13 | pirkit (#153) | 2 | purifikátor háj (#269) | 1 | ramit kő (#226) | |||
1 | remák szív (#264) | $7 | rézdarab ($70) | 4 | rókafarok (#124) | |||
5 | sünmedve tüske (#14) | 2 | szárnyas hernyó (#69) | 3 | szulfagor agyar (#677) | |||
1 | szuperkötél (#209) | 3 | + | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | téfea-agy (#172) | ||
1 | tükör (#43) | 1 | vapár ág (#110) | 18 | vasérc (#152) |
Összsúly: 67.72 kg | Megterheltség: 82% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 58 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | drótszőr (#37) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | fáklya (#36) | |||
2 | ubuk dobónyíl (#138) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | csuklyavirág (#133) | 2 | kaja (#2) | 6 | óndarab (#85) | |||
1 | ramit kő (#226) | 4 | rézdarab (#70) | 2 | szulfagor agyar (#677) | |||
5 | tinta (#101) | 4 | vasérc (#152) |
94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | |
25 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|