95. forduló, 97. forduló, Tücsöktalp összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 9. 9h:09'
EZ A 97. JÁTÉKHETED, 96. FORDULÓD
98. játékheted kezdete: febr. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4959
SZÁMLA : XXXX

TÜCSÖKTALP KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [103,5] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Boázuval. Leah hűséges követője. Egy aranygyűrűt, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy mind. ametisztjét, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy ónix masszavadítót, egy rejtőköpenyt, egy sárga erőövet, egy vassisakot és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy részeg kalandozó trófea, egy varkaudar felderítő trófea és egy hadroszaurusz trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy parittya. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jelleme gonosz, akárcsak Neked. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon találkozol egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Elenios hűséges követője. Egy kvazár kesztyűt, egy mind. ametisztjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy velociraptor trófea, egy szutykos remák trófea és egy tüskés harci gromak trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Egy széncinege repked körülötte. Auráját érzékelve máris tudod, fehér, mint minden jónak. Pfuj! Összeismerkedtek. Az ő neve Claire DeVrinn. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 2. napon újból találkozol Claire DeVrinnel. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fehér, mint minden jónak. Pfuj! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 3. napon ismét összeakadsz Claire DeVrinnel. Tisztán érzed auráját: fehér, mint minden jónak. Pfuj! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Boázu, amikor összefutottatok, adott neked egy ketrecet. A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ). Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+178 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+86 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku légiós nyomára vezet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 8 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a ryuku légiós jobb lábát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku légiós jobb lábát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a ryuku légiós bal vállát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 8 életpontot sebeztél. A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 247.]

* 1. KP: v 6 2 0 elmormolod a 6. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 242.]

* 2. KP: v 2 0 0 elmormolod a 2. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a tolvajszem varázslatot! Felkészülsz, hogy a mágia segítségével majd más motyóját kileshesd. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

* 3. KP: v 23 0 0 elmormolod a 23. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a jellemrejtés varázslatot! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 237.]

* 4. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 232.]

* 5. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 227.]

f 216 kísérletezel a 216. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Lázasan töröd a fejed... Teljes kudarc! Az eddigi eredményekhez képest a továbblépés NULLA. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 217.]

kf 820 kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

ftv felt. tám/véd. varázslat
Összes feltételes támadó/védekező varázslás törölve. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

fl 1889 148 lopsz az 1889. kalandozótól a 148. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[104,4] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. A víz fölött sirályok köröznek. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Ráismersz a lényre. Egy hattyúkirály. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 6 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a hattyúkirály bal vállát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a hattyúkirály bal vállát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a hattyúkirály nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 5 életpontot sebeztél. Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A hattyúkirály összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 6 hattyútollat. (ld. enc.) 724 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [105,4] A tengerpartot bozótos vidék váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy ryuku légiós nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 10 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós jobb oldalát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a ryuku légiós testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 3 életpontot sebeztél. A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 945 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét.

(Továbbmész...) [106,4] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy ryuku légiós. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+7.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 12 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku légiós bal karját. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a ryuku légiós jobb vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 945 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku gárdista közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 11 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista fejét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel néhányszor megcsapod a ryuku gárdista páncélos testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Méregfoggal tökéletesen perforálod a ryuku gárdista jobb karját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a ryuku gárdista, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét. [48 pontot használtál fel, van még 169.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +11 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve gondolatolvasás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! 2.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet! 3.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 80-as gonoszságot]. [30 pontot használtál fel, van még 139.]

m 3 2 3 mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre
[107,5] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő vadász varkaudar nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 3x 3d4+2.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász varkaudar jobb lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a vadász varkaudar jobb lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 7 életpontot sebeztél. Kisebb sebet ejt oldaladon a vadász varkaudar. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [108,5] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy alpesi tehén. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén jobb oldalát. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször eltalálod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 5 kaját. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délről folyik északra. Teleiszod magad a hűsítően hideg, tiszta vízzel. Feltöltöd a vizestömlőt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Tetszik neked az árnymanó ötlete, ezért gyorsan lekapod a manólány sapkáját, és bedobod az odúba. Mivel nincs a lányon sapka, gyorsan őt is betuszkolod a nyíláson. Fütyörészve indulsz tovább. (+2 gonoszság.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy mély kutat. Délre nézve látsz egy patakot. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy tavacska van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 kaktusztüskét.

(Továbbmész...) [109,6] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié.
(Feltételes mászás:) Magabiztosan szemléled a mélységet. Egy pillanatig koncentrálsz, majd nekirugaszkodsz. Gyorsan leérkezel, csak az utolsó pillanatban csúszik meg a lábad, és elesel. Kapkodva porolod le magad. A kút mélyén félhomály honol. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy topránypolip!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a topránypolip puha testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a topránypolip testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a topránypolip testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A topránypolip elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 3 kaját. 231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy százfogú!

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a százfogú jobb hátsó lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a százfogú jobb hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A százfogú állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
65 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 3 óndarabot. Levitálva hagyod el a helyet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy patak van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy uzbány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az uzbány jobb szárnyát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az uzbány bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 uzbány csőrt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [74 pontot használtál fel, van még 65.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[109,7] Síkság, továbbra is csak síkság.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy patakot. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [109,8] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Kocsusz orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét. [30 pontot használtál fel, van még 35.]

kt 6 elkészíted a 6. tárgyat
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 27.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[110,8] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék.

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [20 pontot használtál fel, van még 7.]

f 661 kísérletezel a 661. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

ef 5 502 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 0.]

h 238 20 használod a 238. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a goldugar. 2 kaját fal föl a púpos burástya. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a tolvajszem hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 237 pontot. A következő körben tehát 234 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HATTYÚKIRÁLY (776. SZÖRNY)
Karcsú, mesébe illő szépségű hattyú úszik a tenger hullámain. Néha ledugja fejét a mélybe, hogy kiválasszon egy halat eledelül. Időnként megrázza szárnyait, és bizony ilyenkor látszik csak, hogy a két végtag csúcsa közötti távolság a három métert is elérheti. Na de elég a bámészkodásból, észrevett, spuri innen. Ha nem teszed, megtapasztalhatod, milyen, amikor a hattyúk rendkívül agresszív királya támadásba lendül. Pillanatok alatt teszi meg a távolságot közte és a part között, s máris ott áll előtted teljes valójában. Messziről kisebbnek tűnt, most már kezdhetsz aggódni embermagasságú termete láttán. Csőrével neked esik, és tép, ahol csak ér. Csak nem szánsz ilyen véget magadnak.

HATTYÚTOLL (1222. TÁRGY)
Ha legyőzöl egy hattyúkirályt, válogathatsz áldozatod tollai közül, melyiket is vinnéd magaddal. A legnagyobb tollakat nem választhatod, hiszen azok van, hogy méternyi hosszúak, be sem tudnád gyömöszkölni a hátizsákodba. De a kisebbek közül néhányat bátran magaddal vihetsz, nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kimetszed a hattyú testéből. A puha pihés tollak talán jók lesznek még valamire a jövőben.

GONDOLATOLVASÁS (8. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat lehetővé teszi, hogy bizonyos mértékig beleláss más kalandozók agyába. Különösen a más kalandozók iránt érzett gyűlölködő és alattomos gondolatokat (ezek a legerőteljesebbek) tudod fogni. A varázslat egy fordulón keresztül tart, és minden kalandornál, akivel találkozol, van esély (minél gyengébb a másik mentális ellenállása, annál nagyobb), hogy megtudod egy vagy több feltételes lopás vagy támadás parancsát, amit fajra vagy játékosra adott ki. Az, hogy hány parancsot tudsz kifürkészni, függ attól, hogy milyen rég óta vagy istened követője. Elmondása 9 VP-be kerül.

KARAKTERLAP

Tücsöktalp, egy hosszú ezüsthajú, izzóan vörös szemű drow férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon ministránsa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 96. fordulód.

Erő: 20 (33) Szint: 18 Merészség: 7/5 Magasság: 158 cm
IQ: 23 (35) Támadás: 31 Agresszió: 5 Testsúly: 42 kg
Ügyesség: 22 (33) Védekezés: 42 Menekülés: 30 % Életkor: 144/144 év
Egészség: 12 (20) Életpont: 411/411 Jellem: gonosz (75) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (36) Varázspont: 389/5 Pénz: 1630 arany Kép. pont: 22
Tudatpont: 14/6 Pszi pont: 7/1
Eddig összesen 677 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 862 TP-t kaptál. Jelenleg 299 020 TP-d van. A következő szinthez még 40 980 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, élőholt quwarg, Ayagira Tanaka. 6 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 23 az új rendszer szerint.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7/93 (+36%) szúrófegyverek: 18/89 (+4%) vágófegyverek: 18/38 (+12%)
ütőfegyverek: 3/39 lőfegyverek: 20/76 (+21%)

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << ököl (#28) << ryuku szablya (#695)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -7.); kerek kő (#19) (8 -10.); mérg. ubuk tüske (#137) (11 .); sallank nyíl (#129) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
110,8 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1360 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/35 (-300%) 2. nyomkövetés: 24/25 (+45%) 3. lopás: 1/43 (-300%)
4. mászás: 9/35 (+2%) 5. csapdakészítés: 9/61 (+7%) 6. csapdaészlelés: 2/34 (-300%)
7. gyógyítás: 11/85 8. titkosírás: 2/92 9. felderítés: 3/9 (-300%)
10. szörnyidomítás: 4/3 11. teológia: 13/4 (+210%) 12. taumaturgia: 8/95 (+27%)
13. szerencsejáték: 2/9 14. versengés: 7/83 15. zene: 3/53
16. szörnyismeret: 6/80 (+24%) 17. pszi: 1/34 (+5%) 18. zárnyitás: 1/5 (-300%)
19. vadászat: 5/93 20. bányászat: 2/92 21. testépítés: 2/0
22. főzés: 1/26

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, az 1889. karaktertől (1889) mocsári penkét (#148)
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot )
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Silistra (#6107), purifikátor (#157)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
szárazság (#48, 6 VP) puha ütés (#60, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
jellemrejtés (#23) hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
energiatüskék (#29), mágiatörés (#35), méregfelhő (#37)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
púpos burástya (#92) (málhás: +7 kg teher) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
2.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet!
3.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 80-as gonoszságot].

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 7 TU. szükséges még: 43 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Az új képesség készen van, de még 1 nap szükséges, hogy használhassátok.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * méregfog (#1553) 3 orgyilkos tőr (#225) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 mandibulakasza (#127) 1 ryuku szablya (#695)
Ütőfegyverek
2 bunkósbot (#9) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 parittya (#18)
Lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) 10 kerek kő (#19) 10 tüske (#22)
42 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138)
Pajzsok
1 kis vaspajzs (#159)
Páncélok
1 láncing (#222) 1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 bronzsisak (#88) 1 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 2 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
2 tankány karom (#237)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * zangrozi csizma (#451)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
2 * denevér szimbólum (#140) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 * gólem talizmán (#811)
2 * halálhozó talizmán (#813) 2 korinthai talizmán (#814) 1 nap szimbólum (#141)
1 trófea nyaklánc (#196) 4 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 Eldaran karkötője (#373) 2 * obszidián karkötő (#229) 1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * zafír védőgyűrű (#532)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. ametisztje (#2207)
Nyergek
1 trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
7 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 28 csepp tinta (#101), fér még: 42]
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
7 huhogó bibe (#332) [bennük 6 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 78]
4 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 40]
8 sullár hólyag (#168) [bennük 30 csepp spiritusz (#170), fér még: 130]
15 uzbány csőr (#169) [bennük 73 csepp ugh méreg (#166), fér még: 107]
1 vizestömlő (#3) [benne 18 korty víz (#27), fér még: 2]
5 zöld üveg (#82) [bennük 9 csepp ragasztó (#83), fér még: 91]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 2 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819)
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 3 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
1 ezüst kulcs (#184) 2 Fairlight szütyője (#2108) 3 fáklya (#36)
1 fiatalság itala (#473) 1 furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147)
44 kaja (#2) 1 ketrec (#216) 1 kis aranykulcs (#240)
2 kis vaskulcs (#40) 3 kötél (#92) 17 krónika (#1725)
1 lant (#238) 10 leviatán hólyag (#2182) 1 megsemmisítő (#1540)
3 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186) 1 ork csodaszer (#1228)
1 quwarg teleportgömb (#1534) 9 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 smaragd kulcs (#241) 1 súlyzó (#347) 2 szeksztáns (#32)
3 szent jogar (#150) 1 távcső (#42) 5 vaskulcs (#183)
2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 1 alligátorbőr (#661) 15 álompor (#396)
20 amniosz (#203) 8 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95)
1 bordacsont (#16) 2 csillezsályalevél (#1253) 1 csuklyavirág (#133)
1 darázsszárny (#652) 3 dorony tüdő (#212) 4 drótszőr (#37)
1 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712) 4 ezüstdarab (#326)
4 fekete gyöngy (#99) 1 grákóbőr (#41) 1 grifftojás (#179)
9 gyöngymangó (#135) 6 hattyútoll (#1222) 8 hebrencs állkapocs (#130)
10 kaktusztüske (#114) 1 karbin plazma (#199) 1 kék orchidea (#68)
6 lajhár csont (#236) 4 lapockacsont (#33) 1 liumbe bimbó (#656)
2 liumbe hajtás (#655) 1 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
1 mákrózsa virág (#56) 3 mandibulapenge (#125) 1 moa burát (#384)
1 moa gyöngy (#378) 1 moa smaragd (#377) 1 mocsári penke (#148)
6 móri gyümölcs (#116) 1 mutáns csont (#331) 5 nektoraf faggyú (#667)
4 óndarab (#85) 4 ormánygőte csont (#21) 10 pirkit (#153)
1 pular kristály (#239) 1 purifikátor háj (#269) 1 rakolits por (#669)
1 rákpáncél (#97) 3 rézdarab (#70) 2 rinóbőr (#651)
1 rókafarok (#124) 7 sallank karom (#128) 22 sünmedve tüske (#14)
5 szárnyas hernyó (#69) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172)
1 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110) 5 varányszem (#30)
3 varkaudar csont (#1113) 1 vasérc (#152)

Összsúly: 160.59 kg Megterheltség: 87%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 12 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
46 arany (#50) 1 álompor (#396) 6 hattyútoll (#1222)
4 kaja (#2) 10 kerek kő (#19) 3 óndarab (#85)
1 uzbány csőr (#169) 18 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

102 103 104 105 106 107 108 109 110 111
3
4
5
6
7
8
9
(103,5) ryuku légiósok (#361)
(104,4) hattyúkirály (#776)
(105,4) oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ryuku légiósok (#361)
(106,4) ryuku légiósok (#361), Dornodon oltár, ryuku gárdista (#360)
(107,5) vadász varkaudar (#108)
(108,5) alpesi tehén (#91), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), patak, 21. jellempróba
(109,6) mély kút (#93), Sheran oltár, topránypolip (#86), százfogú (#53), uzbány (#102)
(109,7) Raia rúnaköve
(109,8) Sheran rúnaköve, művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek