TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. dec. 29. 15h:25'
EZ A 102. JÁTÉKHETED, 97. FORDULÓD
103. játékheted kezdete: jan. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX
|
LULU KING KALANDJAI
29 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [118,63] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Sajnos nem tudtál átadni neki 4 mérgezett tüskét. A büntetés tételenként 15 arany. Átvette a felajánlott 39 madártollat (100 arany kikiáltási áron), 1 mandibulakaszát (30 arany kikiáltási áron), 1 göcsörtös bunkót (30 arany kikiáltási áron), 3 nyu-shurikent (30 arany kikiáltási áron), 1 tolmokov-koktélt (50 arany kikiáltási áron), 17 sünmedve tüskét (50 arany kikiáltási áron), 3 szulfagor agyart (100 arany kikiáltási áron), 2 raptor karmot (50 arany kikiáltási áron), 1 lánckesztyűt (70 arany kikiáltási áron), 1 lánckesztyűt (75 arany kikiáltási áron), 1 rákpajzsot (100 arany kikiáltási áron), 1 szöges páncélt (89 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Nem vette át tőled a felajánlási árért eladhatatlannak talált 1 monstrum vállvédőt (felajánlva 500 aranyért), 1 rinóbőrt (felajánlva 100 aranyért).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 39 madártoll (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany), 1 mandibulakasza (eladási ár: 30 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 3 nyu-shuriken (eladási ár: 30 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 göcsörtös bunkó (eladási ár: 30 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 17 sünmedve tüske (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany), 3 szulfagor agyar (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 tolmokov-koktélt, 2 raptor karmot, 1 lánckesztyűt, 1 lánckesztyűt, 1 rákpajzsot, 1 szöges páncélt.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 aranyláncot (30 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 aranylánc (eladási ár: 30 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét.
Vemhes Guppi, amikor összefutottatok, adott neked 2 ragasztót. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a mocsári ácsorgó (ld. enc.) és a hattyúkirály (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) liumbe bimbót (ld. enc.), hattyútollat (ld. enc.) és vadászkést (ld. enc.). Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank karmot. A teremtés zsákja létrehozott 1 kerek követ. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+133 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+156 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+53 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 688. hetének nyerőszámai: 9, 11, 21. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
* 1. KP: |
használod a 71. pszi képességet |
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz energiával. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 239.]
* 2. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot |
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 234.]
* 3. KP: |
elmormolod a 12. varázslatot |
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 229.]
* 4. KP: |
használod a 65. pszi képességet |
Koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 219.]
v 224 |
elmormolod a 224. varázslatot |
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 219.]
m 4 4 |
mozogsz délre, délre |
[118,64] Még mindig füves síkságon vagy. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy arató csattanat. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 69 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az arató csattanat testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 885 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah híveié. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Hő! - mondod a spagulárnak. Az - látva, hogy szakember szólt hozzá - engedelmesen közeledik feléd. A megfelelő időben, a megfelelő módon elkapod a kantárt. Az ember megköszöni a segítségedet, elmeséli, hogy milyen hasznos egy ilyen állat, hiszen naponta akár 27 mérföldet is meg tud vele tenni. (+4 jóság.)
Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy Leah templom van. Északnyugatra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [118,65] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Találsz egy templomot. Leah hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délnyugatra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet.
Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [45 pontot használtál fel, van még 174.]
kt 259 9 |
elkészíted a 259. tárgyat (9 darabot) |
Legyártottál 9 szopókövet. Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [27 pontot használtál fel, van még 147.]
[117,65] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku gárdista. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 73 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku gárdista bal karját. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 737 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. [10 pontot használtál fel, van még 137.]
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 137.]
v 96 93 53 |
elmormolod a 96. varázslatot |
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(117,65) oltár, 43. jellempróba, ryuku gárdista (#360)
(118,64) arató csattanat (#144), phua-kúp (#372), Leah oltár, 35. jellempróba, művészi porolit (#720)
(118,65) oltár, Leah oltár, Chara-din monolitja (#534)
[93,53] Egy kisebb településhez érkeztél. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy élőholt quwarg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg nyakát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Te itt életveszélyben vagy. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Brutaliti isten rúnaköve innen 123 mérföldre keletre van. Egy hű követője. " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Szomjúságodat oltod. Feltöltöd a vizestömlőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sörsátrat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Metamorph Böffenet harcművész-iskolája innen 81 mérföldre délre megnyílt! " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Fairlight gyermekei! Álljatok közénk, hittársaitok közé az Arany Magisztrátus soraiba! " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.).
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Libertan város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 75 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 80 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 15 mérföld északra. A belépés ingyenes! "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 127.]
pbe 2000 1734 |
beraksz a bankba 2000 aranyat |
Perbit számlájára átutalsz 2000 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 127.]
pbe 1000 1896 |
beraksz a bankba 1000 aranyat |
Apa Tifusz számlájára átutalsz 1000 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 127.]
m 4 4 |
mozogsz délre, délre |
[93,54] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Az élet a halál előjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Úgy gondolod, hogy a közeledő útonálló nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 63 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
93 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " Van itt egy ékszerbolt (584. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (587. épület.).
Eladsz 1 ezüst karkötőt 14 aranyért, 1 igazgy. fülbevalót 20 aranyért, 1 nodonrod kitűzőt 90 aranyért.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. "
(Továbbmész...) [93,55] Még mindig a városban vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy csodák kútját. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy orgyilkos került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 70 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
[20 pontot használtál fel, van még 107.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Feltámad a szél. Más azonban nem történik. Ha már nem történt semmi, a hátizsákodban újabb aranyérme után kutatsz. Valami ragadós anyagba nyúlsz, és eltelik pár pillanat, míg rájössz, hogy egy nálad lévő szopókő az. Hát igen, a szerencse elkerül mostanában. Teljes letargiában fordítasz hátat a kútnak. [4 pontot használtál fel, van még 103.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Az egyetlen dolog, ami történik, hogy egy apró quwarg mászik végig a kút oldalán. Megpróbálod eltaposni, de fürgén elszalad rúgásod elől. Egyéb csoda nem történik. Átkozott szopókő! Biztos ezért nem történt semmilyen csoda! Bárcsak megszabadulhatnál az összestől! Elszomorodva fordítasz hátat a kútnak. [4 pontot használtál fel, van még 99.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Feltámad a szél. Más azonban nem történik. Ha már nem történt semmi, a hátizsákodban újabb aranyérme után kutatsz. Valami ragadós anyagba nyúlsz, és eltelik pár pillanat, míg rájössz, hogy egy nálad lévő szopókő az. Hát igen, a szerencse elkerül mostanában. Teljes letargiában fordítasz hátat a kútnak. [4 pontot használtál fel, van még 95.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Hamar kiderül, most már sem a sebeid nem fognak beforrni, sem a kút szelleme nem fog megjelenni előtted. Pedig ez a csodákról híres csodák kútja, neked mégsem nyújtott semmi jót. Vajon mi lehetett a baj? [4 pontot használtál fel, van még 91.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. A kút belsejére fókuszálva várod, hogy megtörténjen a csoda. Az azonban csak nem akar megtörténni. Tekintetedet a hátizsákodból kikandikáló szopókőre szegezve töprengsz, vajon miért nem történt semmi. Nah, ha a szörnytermés is ilyen lesz a közeljövőben, nagy bajok lesznek. [4 pontot használtál fel, van még 87.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Vársz néhány pillanatig, reménykedő mosollyal ajkadon, de a csodák kútja nem ontja magából a csodákat. Pedig ez a csodákról híres csodák kútja, neked mégsem nyújtott semmi jót. Kedveszegetten indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 83.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Vársz néhány pillanatig, reménykedő mosollyal ajkadon, de a csodák kútja nem ontja magából a csodákat. Nem elég, hogy szopókő van nálad, még a kút sem működik! Jellemző: a beleölt pénzedet persze nem adja vissza. [4 pontot használtál fel, van még 79.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Vársz pár percet, de semmi nem történik. Tekintetedet a hátizsákodból kikandikáló szopókőre szegezve töprengsz, vajon miért nem történt semmi. Elszomorodsz a kút inaktivitásának láttán, de hát csak nem hagyod, hogy ez tönkretegye az egész napodat. Kényszeredett mosollyal ajkadon indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 75.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Az egyetlen dolog, ami történik, hogy egy apró quwarg mászik végig a kút oldalán. Megpróbálod eltaposni, de fürgén elszalad rúgásod elől. Egyéb csoda nem történik. Ha már nem történt semmi, a hátizsákodban újabb aranyérme után kutatsz. Valami ragadós anyagba nyúlsz, és eltelik pár pillanat, míg rájössz, hogy egy nálad lévő szopókő az. Hát igen, a szerencse elkerül mostanában. Nah, ha a szörnytermés is ilyen lesz a közeljövőben, nagy bajok lesznek. [4 pontot használtál fel, van még 71.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Az egyetlen dolog, ami történik, hogy egy apró quwarg mászik végig a kút oldalán. Megpróbálod eltaposni, de fürgén elszalad rúgásod elől. Egyéb csoda nem történik. Pedig ez a csodákról híres csodák kútja, neked mégsem nyújtott semmi jót. Lógó orral indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 67.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Vársz pár percet, de semmi nem történik. Nem elég, hogy szopókő van nálad, még a kút sem működik! Teljes letargiában fordítasz hátat a kútnak. [4 pontot használtál fel, van még 63.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Eltelik pár perc, mire ráébredsz, most ugyan hiába vársz csodára. Ha már nem történt semmi, a hátizsákodban újabb aranyérme után kutatsz. Valami ragadós anyagba nyúlsz, és eltelik pár pillanat, míg rájössz, hogy egy nálad lévő szopókő az. Hát igen, a szerencse elkerül mostanában. Lógó orral indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 59.]
in 1896 383 510 |
leírod az 1896. kalandozónak a 383. szörnyet az 510. tárgyat |
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Elenios avatárja. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ostromlétrát. [0 pontot használtál fel, van még 59.]
in 1896 384 511 |
leírod az 1896. kalandozónak a 384. szörnyet az 511. tárgyat |
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Sheran avatárja. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 59.]
in 1896 385 512 |
leírod az 1896. kalandozónak a 385. szörnyet az 512. tárgyat |
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Tharr avatárja. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Eldereth szilánkot. [0 pontot használtál fel, van még 59.]
in 4528 216 286 |
leírod a 4528. kalandozónak a 216. szörnyet a 286. tárgyat |
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy élőholt sullár. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Sheran főzetét. [0 pontot használtál fel, van még 59.]
in 4528 224 288 |
leírod a 4528. kalandozónak a 224. szörnyet a 288. tárgyat |
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy nanda. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) zan indukátort. [0 pontot használtál fel, van még 59.]
in 4528 226 289 |
leírod a 4528. kalandozónak a 226. szörnyet a 289. tárgyat |
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy norpadolótika. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) sárkányölő kardot. [0 pontot használtál fel, van még 59.]
in 4528 227 319 |
leírod a 4528. kalandozónak a 227. szörnyet a 319. tárgyat |
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kultúrmasztodon. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ködkardot. [0 pontot használtál fel, van még 59.]
* 1. BP: |
használod a 396. tárgyat |
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 59.]
* 2. BP: |
használod a 73. pszi képességet |
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 49.]
* 3. BP: |
használod a 147. tárgyat |
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 46.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 16 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 16 pontért |
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [16 pontot használtál fel, van még 30.]
Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 11, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a mutáns pók. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 238 pontot. A következő körben tehát 268 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
MOCSÁRI ÁCSORGÓ (774. SZÖRNY)
Ez a kosforma állat a mocsarak mélyén él. Tömzsi lábai szinte mindig a vízbe lógnak, és többnyire csak így áll órák hosszáig, fejét az ég felé tartva, mélyeket lélegezve a cseppet sem kellemes illatú levegőből. Jobb is számára, hogy nem mozdul, hiszen a szárazföldi teremtményeket ilyen tevékenység közben szokta ellepni a láp. Tudja a titkát, hogyan maradjon a felszínen, de hogy mire vár ebben a relaxációs testhelyzetben, azt bizony senki nem tudja. A mocsári ácsorgó nem egy agresszív teremtmény, ha azonban feldühítik - azzal pl. ha fegyverrel hadonásznak felé -, megvív ellenségeivel. Könnyű beidomítani arra, hogy téged kövessen, csak kérdés érdemes-e: hiszen egy kalandozó nem valószínű, hogy efféle, lassú mozgású hátasállatra vágyik. |
HATTYÚKIRÁLY (776. SZÖRNY)
Karcsú, mesébe illő szépségű hattyú úszik a tenger hullámain. Néha ledugja fejét a mélybe, hogy kiválasszon egy halat eledelül. Időnként megrázza szárnyait, és bizony ilyenkor látszik csak, hogy a két végtag csúcsa közötti távolság a három métert is elérheti. Na de elég a bámészkodásból, észrevett, spuri innen. Ha nem teszed, megtapasztalhatod, milyen, amikor a hattyúk rendkívül agresszív királya támadásba lendül. Pillanatok alatt teszi meg a távolságot közte és a part között, s máris ott áll előtted teljes valójában. Messziről kisebbnek tűnt, most már kezdhetsz aggódni embermagasságú termete láttán. Csőrével neked esik, és tép, ahol csak ér. Csak nem szánsz ilyen véget magadnak. |
LIUMBE BIMBÓ (656. TÁRGY)
Néha sikerül elkapni a ritka pillanatot, amikor a liumbe épp szaporodásra készül. Ha ilyenkor legyőzöd, hozzájuthatsz egy szépséges, és önmagában veszélytelen liumbe bimbóhoz. |
HATTYÚTOLL (1222. TÁRGY)
Ha legyőzöl egy hattyúkirályt, válogathatsz áldozatod tollai közül, melyiket is vinnéd magaddal. A legnagyobb tollakat nem választhatod, hiszen azok van, hogy méternyi hosszúak, be sem tudnád gyömöszkölni a hátizsákodba. De a kisebbek közül néhányat bátran magaddal vihetsz, nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kimetszed a hattyú testéből. A puha pihés tollak talán jók lesznek még valamire a jövőben. |
VADÁSZKÉS (1264. TÁRGY)
A vacak kis kőkéssel, illetve még ennél is nagyobb vágófegyverekkel nem igazán lehet a szörnyek húsát kimetszeni, a finom husi jórészét kénytelen vagy a drónkeselyűknek hagyni. Ez így nem mehet tovább, egy speciális vágóeszközön töröd a fejed. A legközelebbi vaskohónál hozzá is látsz, hogy elkészítsd. Először is szükséged lesz 2 vasércre és 1 pirkitre, valamint egy kőkalapácsra, na meg persze egy vaskohóra, ahol mindezt összedolgozhatod. A munka 12 TVP-dbe kerül, de megéri a fáradtságot! Mostantól, ha egy szörnyből kaját "szerzel", akkor a recés szélű vadászkést fogod használni, és így kétszer annyi kajához jutsz! A vadászkést harcban is használhatod, akár balkezes fegyverként is, de sebzése csekély, mindössze 2D4. Elkészítéséhez minimum 2-es szintű bányászat szakértelem szükséges. |
KARAKTERLAP
Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Raia eljövendő papja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 97. fordulód.
Erő: |
17 (20) |
Szint: |
17 |
Merészség: |
8/5 |
Magasság: |
144 cm |
IQ: |
29 (32) |
Támadás: |
26 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
38 kg |
Ügyesség: |
20 (23) |
Védekezés: |
34 |
Menekülés: |
15 % |
Életkor: |
3/3 év |
Egészség: |
17 (20) |
Életpont: |
298/227 |
Jellem: |
jó (318) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
27 (1) |
Varázspont: |
534/147 |
Pénz: |
1790 arany |
Kép. pont: |
2 |
Tudatpont: |
14/10 |
Pszi pont: |
153/103 |
|
|
EFejl: |
23 |
Eddig összesen 443 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2070 TP-t kaptál. Jelenleg 195703 TP-d van. A következő szinthez még 64297 TP szükséges. Trófeáid:
hadroszaurusz,
velociraptor,
Földrengető. A 96. fordulódban 12450 arany került a bankszámládra. 12512 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
1 |
ökölvívás: |
1 |
szúrófegyverek: |
1 |
vágófegyverek: |
21 |
ütőfegyverek: |
1 |
lőfegyverek: |
19 |
dobófegyverek: |
1 |
|
|
|
|
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
4 |
2. nyomkövetés: |
23 |
3. mászás: |
5 |
4. csapdakészítés: |
10 |
5. csapdaészlelés: |
1 |
6. gyógyítás: |
16 |
7. titkosírás: |
2 |
8. felderítés: |
5 |
9. szörnyidomítás: |
2 |
10. teológia: |
12 |
11. taumaturgia: |
30 (+1) |
12. versengés: |
2 |
13. harcművészetek: |
1 |
14. szkanderozás: |
1 |
15. zene: |
9 |
16. szörnyismeret: |
4 |
17. pszi: |
18 |
18. zárnyitás: |
1 |
19. vadászat: |
1 |
20. bányászat: |
4 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 30 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
|
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet! |
2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! |
3.) Áldozz fel oltáromon három xirnox szívet. |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(93,53) élőholt quwarg (#202), helytartói hivatal (#578), bank (#581), szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486)
(93,54) ékszerbolt (#584), tanácsadó bölcselő (#587), útonálló (#130)
(93,55) csodák kútja (#1096), orgyilkos (#131)