Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
A hegyek szerzetesei
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Ghalla magashegységeiben, a világtól zajától távol, visszavonultan élnek még szerzetesek, akik briliáns harcművészet-tudásukat csak a ritkán arra vetődő, arra érdemesnek talált kalandozókkal osztják meg. Így váltak lakhelyeik a kobuderák kedvenc zarándokhelyévé...
Nézz szét a galériában!
Zén Legendái: Rémháború
HKK tiltások és nerfek 2024 július
Nyári MondoCon 2024. július 13-14.
Roxat céhei akció 2024.07.02.-2024.07.14.
Ajándéksorsolás július + júniusi eredményhirdetés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Lapötletek (64981)
TF help (6660)
HKK tiltások és nerfek 2024 július (62)
Roxat céhei akció 2024.07.02.-2024.07.14. (3)
Kitaposatlan utakon (4)
HKK kérdés? (47145)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Mit Lopez 98. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. okt. 3. 10h:39'
EZ A 349. JÁTÉKHETED, 98. FORDULÓD
350. játékheted kezdete: okt. 4.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3955
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 608

MIT LOPEZ KALANDJAI


66 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [107,86] koordinátán. Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki, melynek neve kedvenc táborhely. (ld. enc.) A táborozás 41. napján találkozol egy hófehér, kontyos hajú, homokóra szemû, rövid bajszú kobudera férfival. A bõre sötétbarna. A Halál, a Tûz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy bíbor erõövet, egy gólem talizmánt, egy jing-jang fejpántot, egy koponya szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy quwarg parafenomén trófea és egy óriásféreg trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Holmiját egy karmos tankány cipeli. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: gonosz, mint Te. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Morogva Chen. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól. Az 59. napon találkozol egy copfos ezüsthajú, csillogó szemû elf nõvel. Bõre babarózsaszín. Leah kisebb papja. Egy bíbor erõövet, egy bronzsisakot, egy fekete bõrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy láncinget, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védõgyûrût és egy umbatari karkötõt visel. Fegyverzetét egy erszényes elkarog trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy vérfürdetõ magszim trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: szellõjárta fûzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított sullár. Egy erdei tündér álmos fejecskéje bukkan ki hátizsákjából. Gyorsan megnézed, a tiedben is van-e. Phu, ezt megúsztad... Érzékeled auráját: éjfekete, akárcsak a Tiéd. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Rainbow Flower. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Az elf tart neked egy kis lövészbemutatót, és a ballisztikáról mesél. Próbálsz minél többet megjegyezni a dologból. Nem nagyon megy. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a gyíkember (ld. enc.), a bakkura (ld. enc.) és a móleon (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) mérleget (ld. enc.), rákpajzsot (ld. enc.) és vapár ágat (ld. enc.). Nocsak, kaptál egy sötét tekercset! A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erõd egy részét. (+3 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+32 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A táborozás ideje alatt hosszú idõt töltöttél azzal, hogy törpemammut nyomok után kutattál. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [8 pontot használtál fel, van még 236.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöda munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 236.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 236.]


ef 2 energia fejlesztése 2
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] A befejezéshez még 2371 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 226.]

(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+11 életerõ). [-5 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+11 életerõ). [-5 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 216.]

v 1 9999 5 elmormolod az 1. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölõ életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver elsõ csapásával legalább 5 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 211.]

t 102 támadod a 102. szörnyet
FT 102 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy uzbány! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az uzbány bal lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyû lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod az uzbány fejét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerõ). Árnyéktõrrel jól megszúrod az uzbány testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Belecsipked az uzbány a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 uzbány csõrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 lõfegyver). Elmúlt a vámpirizáció hatása.

m 4 4 mozogsz délre, délre
[107,87] Kaptatók és lejtõk váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ezeket az elszórt dombokat együttesen Ibin domnoknak hívják. Régen királyok temetkeztek itt. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Úgy gondolod, hogy a közeledõ mélységi grittang nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a mélységi grittang bal oldalát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Árnyéktõrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkõ, azzal újra kifehérítheted a bõrét, megmentve a veréstõl. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [107,88] Továbbra is dombság. Látsz egy kazmárt. (ld. enc.) Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Megéheztél, elõ az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. [24 pontot használtál fel, van még 187.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 5 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

kt 205 elkészíted a 205. tárgyat
Begyûjtöttél 1 kazmár gyökeret. Egészséged TF-elõdött. [6 pontot használtál fel, van még 181.]

ba 124 nem támadod a 124. szörnyet
BA 124 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[108,89] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Látsz egy tûzbokrot. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa elõtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbõr kesztyûre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy uzbány lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsõvel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyû lándzsát a másikra támadsz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod az uzbány fejét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Árnyéktõrrel megérinted az uzbány jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csõrével, de sikertelenül. Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 uzbány csõrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.

(Feltételes lopás:) Hamar felfedezed azt a helyet, ahol Rainbow Flower tábort vert. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelõnek látszik. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A fenébe, a tábort csapda védi! Hála kifinomult csapdaészlelésednek, észrevetted. Hoppsz, lebuktál! Sajna túl nagy zajt csaptál. Szégyen a futás, de ilyen ciki helyzetben célszerû. Lelécelsz. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [108,90] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy piromenyét. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A fúvócsõvel célzol és lõsz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a piromenyét farkát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tûztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát a másikra rontasz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a piromenyét testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Árnyéktõrrel felnyársalod a piromenyét testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa a levegõben csattan. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [108,91] Szûnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledõ ork sámán nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled ujjai a levegõben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekezõ mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lõ rád. 9 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsõvel célba találj. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az ork sámán testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával több döféssel felnyársalod az ork sámán fejét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Árnyéktõrrel eltalálod az ork sámán jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kritikus ütés (+14 sebzés). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lõ rád. 22 életpontot vesztettél. Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 sámán erszény (ld. enc.). 405 tapasztalati pontot kaptál. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tûzbokrot. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [41 pontot használtál fel, van még 140.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 5 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 140.]

v 10 elmormolod a 10. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 5 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 140.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[108,92] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 12 tüskét. Egészséged TF-elõdött.

(Továbbmész...) [108,93] Még mindig sûrû bozótos van mindenfelé. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy móricserjét. Esni kezd az esõ. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedût. Vizestömlõdet is az ég felé fordítod, hogy feltöltõdjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztõl (-2 életerõ). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ragyás burástya került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a ragyás burástya bal karját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bõrödet. (14 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyû lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyû lándzsával tökéletesen perforálod a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Árnyéktõrrel jól megszúrod a ragyás burástya testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A ragyás burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Csápjaival a ragyás burástya lecsap a bal karodra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.

(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor mirõl kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsbõl kinyerhetõ barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erõs, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+51 életerõ.) Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 2 tüskét. Egészséged TF-elõdött.

(Továbbmész...) [108,94] Még mindig bozótos. Látsz egy ovimon-bokrot. Egy rosszkedvû elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitõl semmit. A rokonai meghaltak a tûzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [90 pontot használtál fel, van még 50.]

szk 124 keresed a 124. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási idõd egy részében keresni próbálsz egy manifesztátort. [0 pontot használtál fel, van még 50.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel, van még 47.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 4 17 fejleszted a 4. tulajdonságodat 17 pontért
Légzõgyakorlatokat, a szervezetet megedzõ tornagyakorlatokat végzel. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 egészség.) [17 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 239 pontot. A következõ körben tehát 269 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KEDVENC TÁBORHELY (395. TUDATI KÉPESSÉG)
Kalandozásaid közben sosem tudhatod biztosan hol ér az este, hol kell álomra hajtanod a fejed. Van mikor gyönyörû erdei tisztáson versz tábort a csobogó patak mellett, de bizony van mikor nincs ilyen szerencséd és egy dögletes bûzû mocsárban, vagy egy hegycsúcson hófúvás közepette kellene kipihenned kalandozásaid fáradalmait. Ilyenkor elgondolkozol azon, milyen jó is volt a kis erdei tisztáson, mennyivel szívesebben lennél most is ott a mocsár, vagy a hegycsúcs helyett. Tudattársaiddal való mentális beszélgetéseitek során kiderült, hogy nekik is vannak kedvenc helyeik, ahol sokkal szívesebben táboroznak, mint máshol és õk is szívesen visszatérnének egy-egy kedvenc táborhelyükre. Közös erõvel sikerült megtalálnotok a megoldást. Mostantól a Közös Tudatotok minden tagja megjelölheti a kedvenc táborhelyét és kalandozásai végén, erre az általa megjelölt helyre tud teleportálni, hogy ott tölthesse táborozásának idejét. Mostantól használhatod a Kedvenc táborhely képességet. Ha egy helyet annyira szimpatikusnak ítélsz, hogy oda feltétlenül vissza szeretnél térni táborozni, akkor nem kell mást tenned, mint az EK 395 parancs kiadásával megjelölni azt Kedvenc táborhelyedként 20 TVP-ért és 6 TU pontért. Jól gondold meg azonban a dolgot, mert egyszerre mindenkinek csak egy Kedvenc táborhelye lehet, amit új Kedvenc táborhelyet választasz, jeled eltûnik a korábbi helyrõl. Tapasztalataid alapján az igazán kellemes és nyugodt pihenéshez szükséges körülmények csak síkságon, bozótosban, ritka-, és sûrû erdõben adottak, ezért Kedvenc táborhely csak ezeken a tereptípusokon jelölhetõ meg. A képesség segítségével saját Kedvenc táborhelyedre teleportálhatsz, az EK 395 <X> <Y> paranccsal. Költsége alapesetben 3 TU és 5 TVP. Az elköltendõ TU pontok mennyiségét azonban a KT-képesség fejlesztésével csökkentheted. 6 TU befejlesztésével kerül eggyel kevesebbe az utazás, de a parancs költsége nem mehet 1 TU alá. A képességet körönként csak egyszer használhatod, és nem keresztezheted vele az Alanori Csatornát, és nem használhatod épületbõl ill. labirintusból, vagy ha éppen másik teleport hatása alatt állsz. A teleport hatása addig tart, amíg el nem mozdulsz Kedvenc táborhelyed mezejérõl.

GYÍKEMBER (51. SZÖRNY)
Ezek a sunyi, pikkelyes testû félig gyík teremtmények mocsarakban és földalatti tavak közelében élnek. Bár intelligens lények, azt a minimális IQ-t, ami nekik van, inkább gonoszkodásra, bajokozásra használják, mint értelmes dolgokra (pl. GO játszmák lefolytatása). Valamivel magasabbak, mint egy törpe, de jóval gyengébbek. Igaz, ami terén hiányt szenvednek erõben, azt ügyességben pótolják.

BAKKURA (52. SZÖRNY)
Képzelj el egy hatalmasra nõtt csíbort, amelynek több száz, de egészen parányi lába van alul, és két hatalmas, fekete csápja elöl. Ez a bakkura, a dombos vidékek különös ragadozója. A csápok természetesen nem díszítõelemként szolgálnak: ezekkel szorongatja meg a bakkura áldozatát annyira, hogy az elájuljon vagy elpusztuljon. Ezután rámászik az áldozatra, most már védtelen hasát mutatva, és leereszti az emésztõcsövét, amin keresztül szép lassan felszívja a számára ehetõ részeket. Puha, ámde rugalmas bõre ellen talán legjobb a vágófegyver.

MÓLEON (68. SZÖRNY)
Ezeknek a kétlábon járó, sáskaszerû teremtményeknek fémesen csillogó, csontvázszerû teste van. Mivel csak két lábukat használják járásra, a maradék négy mind fegyverforgatásra fogható. Nem csoda, hogy kevesen múlják felül õket az átlagos humanoid fegyverforgatók közül. Leginkább hegyvidéken találkozhatsz velük.

MÉRLEG (81. TÁRGY)

Ha túl sok tárgy van nálad, túlterheltté válsz, irritáló lehet, hogy esetleg nem tudod, mit lenne érdemes eldobni, vagy mi mindent kell eldobnod ahhoz, hogy már ne legyél túlterhelve. Ha azonban lenne egy mérleged, megmérhetnél mindent pontosan... A mérleg készítéséhez nem kell más, csak két lapkorong. Bozótos terepen kell ehhez a KT 81 parancsot kiadnod, 30 pontért. Bozótosban lehet ugyanis állványnak és egyéb apró komponenseknek való anyagokat találni. Ha már van mérleged, bármely nálad levõ tárgyat megmérheted (néhány egységnyi súlyú kõ felhasználásával). Ehhez a használ: H 81 (tárgy) parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Példa: H 81 4 utasítással megméred a botod súlyát.


RÁKPAJZS (98. TÁRGY)

Mi sem egyszerûbb, mint rákpajzsot készíteni: két csepp ragasztóval összeerõsítesz két rákpáncélt (KT 98, 26 pontért), és masszív, kemény, emellett könnyû pajzsot kaptál (4-et ad a védettségedhez).


VAPÁR CSERJE (109. NÖVÉNY)

A vapár hosszú, rugalmas ágain halálos mérgû tüskék nõnek. A közelbe merészkedõ élõlényekre a vapár ezeket a tüskéket automatikusan kilövi... Ha a kilõtt tüskéket fel tudod fogni és képes vagy semlegesíteni egy móleon fémrúddal, akkor van esetleg idõd arra, hogy lenyisszants egy ágat a vapár cserjérõl. Bár a mérget ilyenkor már nem tudod kinyerni, felhasználhatod a vapár ágát valami egészen másra, rugalmassága és törhetetlensége miatt. A vapár ág lenyisszantásához a KT 110 parancsot kell kiadnod, 10 pontért.


KAZMÁR (204. NÖVÉNY)
A kazmár egy szúrós-tüskés növény, amely mélyen a sziklás talajban gyökeredzik. Sem termése, sem virága nem jó semmire, gyökerei azonban állítólag mágikus erõvel bírnak. Ahhoz, hogy kiásd a kazmár gyökerét, a KT 205 parancsot kell kiadnod, 6 TVP-ért, és szükséged van egy ásóra. Egyszerre csak egy gyökeret tudsz kiásni, és egy fordulóban maximum három darabot.

SÁMÁN ERSZÉNY (650. TÁRGY)
Ha legyõzöl egy ork sámánt, néha elõfordul, hogy találsz nála egy koszos, bõrbõl készült erszényt, benne mindenféle megmagyarázhatatlan eredetû izével - megfeketedett füvek, félig elrohadt lényszervek stb. Ezt az ocsmány tárgyat nem adhatod oda más kalandornak, még a boltban sem veszik meg, legfeljebb eldobhatod a D 650 paranccsal.



KARAKTERLAP
Mit Lopez, egy tüsi ezüsthajú, szürke szemû árnymanó férfi vagy. Fekete a bõröd. Leah ministránsa vagy. Az Árnymenõk (#9153) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 98. fordulód.

 Erõ:18 (20)  Szint:14  Merészség:3/3 Magasság:101 cm 
 IQ:27  Támadás:13  Agresszió:3 Testsúly:39 kg 
 Ügyesség:24 (25)  Védekezés:29  Menekülés:30 % Életkor:22/22 év 
 Egészség:16  Életpont:174/104  Jellem: gonosz (21) Tul. pont:
 Szerencse:18 (19)  Varázspont:102/2  Pénz:0 arany Kép. pont:
 Tudatpont:10/0         EFejl:
Eddig összesen 366 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2030 TP-t kaptál. Jelenleg 63872 TP-d van. A következõ szinthez még 11128 TP szükséges. Trófeáid: nukleáris cickány, dombi yeti, kérõdzõ etra. A 79. fordulódban 429 arany került a bankszámládra. 551 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1/48   szúrófegyverek: 19/50 (+15%)   vágófegyverek:2/81
  lõfegyverek: 10/23 (+30%)   dobófegyverek: 6/90   

Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 25/42   2. nyomkövetés: 23/18 (+16%)   3. lopás:12/26 (+5%)
  4. mászás: 4/58   5. csapdakészítés: 7/73 (+8%)   6. csapdaészlelés:14/94 (+3%)
  7. gyógyítás: 23/60 (+40%)   8. titkosírás: 1/30   9. felderítés:1/70
  10. teológia: 4/31 (+12%)   11. taumaturgia: 8/38 (+8%)   12. szörnyismeret:7/50 (+18%)
  13. vadászat: 9/77   14. bányászat: 10/75 (+10%)   

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 60% életpont alatt [életszívás (#10)]
lopsz az emberektõl (1) drótszõrt (#37) (2x), a törpéktõl (3) drótszõrt (#37) (3x), az árnymanóktól (4) madártollat (#112) (3x), a trolloktól (5) drótszõrt (#37) (3x), a gnómoktól (6) madártollat (#112) (3x), az alakváltóktól (7) drótszõrt (#37) (3x), a kobuderáktól (8) madártollat (#112) (1x), a mutánsoktól (9) drótszõrt (#37) (3x), a kobuderáktól (8) drótszõrt (#37) (3x), az elfektõl (2) drótszõrt (#37) (3x), a mutánsoktól (9) madártollat (#112) (3x)
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot )
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)  
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
2.) Beszélgess egy halott lelkével.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
$1   bakkura csizma ($96) 1 * bíbor erõöv (#291) $1   bõrsisak ($57)
1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * gromak páncél (#270) $1   kígyóbõr kesztyû ($49)
1 * lánckesztyû (#230) 1   Mágikus Koponya (#279) 1   mászókarom (#78)
1   nagy vaspajzs (#161) 1 * rejtõköpeny (#277) $3   rézsisak ($72)
$1   rõtmanó kacagány ($714) 1   szürke bõrkesztyû (#271) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 * árnyéktõr (#557) 1   ezüsttõr (#322) 2 * fúvócsõ (#20)
1   hosszú íj (#111) 1   kõkalapács (#13) 1   kõkés (#6)
1   mandibulakasza (#127) 30 * tüske (#22) 1 * vashegyû lándzsa (#182)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1   aranylánc ($191) $1   borostyán függõ ($162) $1   denevér szimbólum ($140)
1 * koponya szimbólum (#139) 1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * ritualista amulett (#708)
1 * umbatari karkötõ (#278)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1) 1   fáklya (#36)
1 + hebrencs csapda (#147) 1   kötél (#92) 1   Leah tekercse (#1258)
1   nagy vaskulcs (#186) 1   rézkulcs (#75) 1   szeksztáns (#32)
Löttyök és porok, tartóstul
5   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 10 csepp tinta (#101), fér még: 40]
2   kavadu iszák (#25) [bennük 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 13]
1   sullár hólyag (#168) [benne 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 17]
6   uzbány csõr (#169) [bennük 13 csepp ugh méreg (#166), fér még: 59]
1   vizestömlõ (#3) [benne 18 korty víz (#27), fér még: 2]
1   zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
7   álompor (#396) 1   aurach bõr (#658) 1   bakkura bõr (#95)
2   csillezsályalevél (#1253) 14   drótszõr (#37) 3   evaporõr háj (#105)
4   fekete gyöngy (#99) 1   fémrúd (#104) 5   fõnixtoll (#563)
1   grákóbõr (#41) 2   gyöngymangó (#135) $1   hebrencs állkapocs ($130)
1   kazmár gyökér (#205) 1   kék orchidea (#68) 2   lajhár csont (#236)
5   lapkorong (#80) 26   madártoll (#112) 1   móri gyümölcs (#116)
2   óndarab (#85) 8   pirkit (#153) 5   rézdarab (#70)
11   sallank karom (#128) 1   sámán erszény (#650) 6   smirglilevél (#29)
2   szulfagor agyar (#677) 1   szulfin (#676) 1   trikornis szarv (#198)
1   troll csont (#704) 1   vadász tatu bõr (#15) 1   varkaudar csont (#1113)
5   vasérc (#152)        

Összsúly: 58.43 kgMegterheltség: 116%
GYJ: Legalább 3 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 68 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranypikkely (#415) 4 kaja (#2) 1 sötét tekercs (#535)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kazmár gyökér (#205) 2 pirkit (#153) 1 sámán erszény (#650)
3 spiritusz (#170) 4 tüske (#22) 3 ugh méreg (#166)
2 uzbány csõr (#169) 18 víz (#27)    



E körben tett lépéseid térképe

(107,86) uzbányok (#102)
(107,87) mélységi grittangok (#103), Chara-din monolitja (#534), 28. jellempróba
(107,88) kazmár (#204, belõle készíthetõ: #205), oltár, érclelõhely
(108,89) tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), 21. jellempróba, uzbányok (#102), Rainbow Flower (4628. kalandozó)
(108,90) piromenyétek (#99)
(108,91) ork sámán (#345), tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36)
(108,93) móricserje (#115, belõle készíthetõ: #116), ragyás burástya (#111)
(108,94) ovimon-bokor (#206, belõle készíthetõ: #207), 38. jellempróba

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* A könnyebb követhetõség kedvéért mostantól folyamatosan írjuk a karakterlapon, mennyi szabad hely van az adott karakter hátizsákjában.
* A kiírthoz képest egy héttel késõbb, de véget ért a Beholder találkozón a TF csapat által megnyert kéthónapnyi +10% TP a szörnyekért.
* Ha egy labirintusban a karakter életereje menekülés% alá kerül, automatikusan átáll ötösre az óvatossága. Mostantól mûködik a következõ: ha gyógyít magán a karakter, és menekülés% fölé kerül életereje, az óvatossága a következõ mozgás elõtt visszaáll az általa beállított értékre. Ha ez mégsem történt meg (már nem mozog többet, vagy nem tud eleget gyógyítani), a forduló végén mindenképp visszaállítódik az elõzõ óvatosság beállítás.
* Hibásan törlõdött eddig az egyszeri direkt FT parancs az olyan kalandozó-kalandozók közötti találkozásokban, ahol az egyik fél láthatatlan volt, és emiatt nem is került sor csatára. Kijavítottuk.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.