Vissza a Főoldalra
 
  • Játékok
    • ?m=tf
    • http://argumcity.beholder.hu
    • ?m=ov
    • http://www.vegzetur.hu
    • http://www.magiamesterei.hu
    • http://www.kalandokfoldje.hu
    • ?m=sarkany&in=sarkany.php
    • https://www.hkk.hu/hirek/hkk
    • ?m=alomfogo
    • ?m=kgk
    • ?m=puzzle&in=puzzle.php
  • Könyvesbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/beholder_konyvek
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/kartyak
    • https://webbolt.hkk.hu/cimkek/magazin
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/jatekkiegeszitok
  • Olvasnivaló
    • ?m=bolt&in=cikk.php&category=all&tipus=5
    • ?m=ak
    • ?m=sr
    • ?m=bt
    • ?in=cikk.php&category=all&tipus=1
    • ?m=bolt&cikk=4467
    • ?m=bolt&cikk=4468
  • Egyéb
    • ?in=forum.php
    • ?in=galeria.php
    • ?in=letoltes.php
    • ?in=beallitasok.php
    • ?in=szlainf.php
  • Beholder Kft.
    • ?cikk=26
    • ?cikk=28
    • ?cikk=29
    • ?cikk=4477
Webbolt
 
Keresés a cikkeinkben

 
Hírlevél
Feliratkozás Hírleveleinkre!
 
 
Adatvédelmi Tájékoztató
 
 
Ország Boltja helyezéseink
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
 
Ingyen játék!
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
 
Kártyaújdonságok
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK 30 augusztus 23.
Zén Legendái: Dinók július 19.
Hatalom Kártyái – Gigászok június 28.
Zén Legendái: Cápák és polipok május 24.
 
A pillanat képe
A szelek ura
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Állítólag léteznek más létsíkok is, ahol olyan teremtmények uralkodnak, akikről még sosem hallottuk. Legendák szólnak a levegő síkjáról is, ahol egy ott keletkezett elementál az úr.
Nézz szét a galériában!
 
Legfrissebb hírek
LI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
Gigászok paklibemutató: Termik
HKK közösségi program Szolnokon
HKK30 lapbemutató 2. hét
Híresember videója a júliusi versenyről

A lista folytatása...
 
Módosult cikkek
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
 
Fórumok
Gigászok paklibemutató: Termik (2)
HKK30 lapbemutató 2. hét (68)
Lapötletek (65148)
LICIT! (4875)
HKK kérdés? (47509)
Kérdezz-felelek 58. (9)

További témák...
 
Képeslapkedvencek
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
A vadászkutya
Küldj te is képeslapot!
 
Hirdetések
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
 
Impresszum
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 
Fórum - Kombók a HKK-ban (Hatalom Kártyái: Stratégiák) 
     

 Új hozzászólás 
 Növekvő sorrendben 
  ... | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ...
Nézet:
 
5472. Poghy (előzmény: hd1992 5470.)2015.11.25. 16:40
 
 
Én ezt a szabályt nem így ismerem.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
5471. Mr Punk2015.11.25. 16:39
 
 
A feledés korszaka után kijátszok egy Fogyó időt, majd leszedem a korszakot (vagy passzivizálom Illúziószurkálással). Nyertem?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
5470. hd1992 (előzmény: Poghy 5469.)2015.11.25. 16:35
 
 
Nem működik mivel A fókusz meglelése nem enged 1 alá, és ugye az a szabály, hogy ha több olcsóbbítás van és bármelyik nem enged 1 alá akkor nem is mehet.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
5469. Poghy2015.11.25. 16:32
 
 
A fókusz meglelése + Szörnycsábítás + Gigantikus lovas (új) x3 = 21 sebzés 1 mana 1 lapból.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
5468. Paul Finch (előzmény: Paul Finch 5467.)2015.11.25. 16:25
 
 
húzod*

Amúgy azért (is) imádom az új kieget, mert 20000 új kérdés merül fel ilyenkor a lapok működésével kapcsolatban.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
5467. Paul Finch (előzmény: zoralltigris 5466.)2015.11.25. 16:24
 
 
Előny: a többi nagyon erős lapodat nagyobb eséllyel hútod fel!
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
5466. zoralltigris (előzmény: Jancsár János 5463.)2015.11.25. 16:12
 
 
Jancsár Úr!
Akkor mondj egyetlen olyan szitut,ahol előny az, ha a paklimból kidobatom a horizontot és a Semmibe kerül! De ne olyanokat,hogy az ellenfél pont ki tudná játszani egy Rhatt pappal
Értem én,hogy nincs előtte a hátrány szó és emiatt nem az,de attól még egyértelműen hátránya a lapnak,hiába nem tekinthetünk úgy rá.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
5465. Mr Punk2015.11.22. 22:40
 
 
Sötét összpontosítás + Az örök telihold völgye + Ezeréves alkotás (új) = ingyen VP-ért és nekronért jövő lapok.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
5464. Magicmaster17 (előzmény: Poghy 5459.)2015.11.01. 10:24
 
 
Ugyannyira előny, mint hátrány a "nem áldozhatod fel" kitétel, mint a Horgony is. Utóbbi a ködös időszakban értékelődött fel igazán, sok lapra rákerült a tesztelések alatt.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
5463. Jancsár János (előzmény: zoralltigris 5462.)2015.11.01. 06:29
 
 
Nem, nem az. A kiado (tervezes es teszteles utan) donti el h a lap hogyan mukodjon es nem a jatekosok sajat szajizuk szerint. Ha egy lapszoveg (es most nem az isregi lapokrol beszelek) nem teszi hatrannya a szovegreszt akkor az nem az. Biznunk kell a kiadoban. Ha pedig hiba tortenik akkor azt a kiadonak kell korrigalnia es nem a jatekosoknak onkenyesen ertelmezni a lapszovegeket.
Szerintem.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
5462. zoralltigris (előzmény: Jancsár János 5461.)2015.10.30. 12:16
 
 
De ezzel most sem foglalkoznak igazán vagy benézik. Itt van a Fénylő horizont új verziója,az első sora egyértelműen hátrány,még sincs megjelölve hátránynak. Innentől kezdve tök mindegy.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
5461. Jancsár János (előzmény: enarobi13 5460.)2015.10.28. 19:12
 
 
A hatrany nem jatszhato ki. A gondom az h hatrany az, aminel ezt a kiado egyertelmuen jelzi ezt a "Hatrany:" megjelolessel. A 2004 vagy regebbi kiadasoknal ez meg nem volt egyseges. Annak a merlegelese h hatranyos-e a jatekosra valami vagy sem nem szukseges.
Az idezett faq egy bizonyos laphoz fuzodik. Tartalmaz egy altalanos kiterjesztest. Ha ez a kiado szandeka szerint szabaly, akkor szabaly szintre kell emelni. (Ennek egyebkent nincs akadalya.) Velemenyem szerint is hatranynak kene lennie egyebkent.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
5460. enarobi13 (előzmény: Poghy 5459.)2015.10.28. 18:18
 
 
Ez a nem lehet feláldozni, pont a diszkoszvetővel való kombó kivédése miatt került a lapra. Egy kis lapgyengítés gyanánt. Ezt veheted hátránynak is, de mint olvashattad, ez egy kijátszható hátrány. Ez eszembe se jutott volna, ha a János nem írja le
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
5459. Poghy (előzmény: Jancsár János 5458.)2015.10.28. 17:47
 
 
(AK113) Hátránynak minősülnek-e a Tleikan áruló képességei? Először is definiáljuk a hátrány fogalmát! Hátrány az, ami a lap gazdája számára hátrányos. Ezután nézzük egyesével a képességeket! Az első az, hogy átkerül az ellenfélhez. Ez ugye a legtöbb lénynél hátrányos lenne, itt azonban nem az. Ezért a Tleikan áruló ezen képessége, a Manaszívó kullancshoz hasonlóan nem hátrány, hanem speciális képesség. Egy Fehér tigris, vagy más hasonló lénynél ez egyértelműen hátrányos számomra, ezért azoknál ez hátrány. Nem lehet feláldozni, nem építkezhet. Ezek egyértelműen hátrányok. be kell mennie az őrposztba, és ha üt, akkor az ellenfelet segíti. Ezek is egyértelműen hátrányok a lap gazdájára nézve (még ha a tulajdonosára nézve nem is), így ezek is hátrányok. A fentiekből következik tehát, hogy mondjuk A feledés korszaka mellett nem érdemes kirakni, hiszen nem fog átkerülni az ellenfélhez, viszont a többi képessége működni fog.

Ezen FAQ alapján úgy gondolom, hogy a "nem lehet feláldozni" az mindig hátrány. Véd ugyan a kényszerített áldozástól, de ezt leszámítva szerintem ez egy egyértelmű hátrány a lap gazdája számára.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
5458. Jancsár János (előzmény: Darkmelon 5455.)2015.10.28. 17:26
 
 
Ezt így nem jelenteném ki. A "Nem áldozhatod fel" szövegrész egy képesség. Ha passzivizálod a lapot, akkor nem működik. Voila!
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
5457. GL (előzmény: Darkmelon 5455.)2015.10.28. 15:20
 
 
Uh, ezt benéztem.
Hiába, az ember csak azt látja, amit látni akar.
Köszi.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
5456. enarobi13 (előzmény: GL 5454.)2015.10.28. 14:54
 
 
A diszkoszvetéssel nem is, de a sima ongolianttal viszont kombózik. az is ugyanolyan jó!
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
5455. Darkmelon (előzmény: GL 5454.)2015.10.28. 14:20
 
 
Olvassuk el a lapokat mielőtt leírjuk a tutit:P
Dungeon nem feláldozható.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
5454. GL2015.10.28. 14:19
 
 
Dungeon + Ongóliant diszkoszvetés, BUMM.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
5453. Mr Punk (előzmény: Balage 5452.)2015.06.27. 00:13
 
 
Viszont egy másik nő... egy asszony! Na, ő keresi a mentort!
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
5452. Balage (előzmény: Dagadt Vámpír 5451.)2015.06.26. 21:52
 
 
de Nő(0) nem keresi Nő(1)-et
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
5451. Dagadt Vámpír (előzmény: hd1992 5448.)2015.06.26. 21:44
 
 
Ősköd nélkül is működik.
Az első varázslónő önmagát még nem számolja bele a hálóba. Here-Nő(0)-Nő(1)-Mentor(2).
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
5450. hd19922015.06.26. 18:35
 
 
Korlátozás mellett Iszonykeltő + Achát gólem... ?!
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
5449. blackdiablo (előzmény: hd1992 5448.)2015.06.21. 07:58
 
 
Nagyon beteg...
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
5448. hd1992 (előzmény: blackdiablo 5447.)2015.06.21. 07:30
 
 
Őshangya here - Alakváltó ősköd - Varázslónő - Ördögi mentor
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
5447. blackdiablo2015.06.21. 07:18
 
 
Hogy van a hét törzs főnökre épülő varázslónős kombó?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
5446. Poghy2015.05.30. 16:39
 
 
Mint ahogy Nika is írta, a Vishera már játékban és aktív, amikor elveszi a képességet, szóval lényegtelen, hogy nem aktivizálódhat, és ez a képesség-elvevés nyilván nem számít kijátszásnak.

Kirurgussal nem működik, mert ott megkapja a késleltetett jelzőket is.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
5445. galambd (előzmény: Nika911 5443.)2015.05.30. 10:31
 
 
Hát, nem tudom...

Az Eleven épület átalakulása is kijátszásnak minősül tokozó szempontjából...
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
5444. schumi-hkk (előzmény: Nika911 5443.)2015.05.30. 08:32
 
 
időleges/késleltetett jelzős lapok másolásából indult ki nem alaptalanul... pl. a kirurgus is ilyen lap
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
5443. Nika911 (előzmény: enarobi13 5442.)2015.05.30. 07:16
 
 
De Robi,az a kijátszására vonatkozik. Vishera pedig már az asztalon van és aktív. Szóval csak azt kapja meg,hogy ha beüt,akkor nyersz. Szvsz.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
  ... | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder@beholder.hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.