Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Karácsonyi menü december 11.
Hatalom Kártyái – Ősi Káosz november 25.
A pillanat képe
A szerelem hatalma
(Túlélők Földje életkép)
Küldd el képeslapként!
Szép dolog a szerelem! Még a Túlélők Földje veszélyekben hemzsegő világában is! Meghódíthatod mások szívét azzal, hogy mákrózsavirágot ajándékozol neki, illetve kedves szavakat suttogsz kiválasztottad fülébe. Ha szerelmed viszonzásra talál, akkor ha a frissen szerzett bőrök mosására, vagy brekkfőzésre nem is, egyéb programra azonban biztos, hogy rá tudod bírni szíved választottját!
Nézz szét a galériában!
Beholderes HKK verseny február 17. - Versenybeszámoló
Császárváros akció - 2024.02.20. - 2024.03.06.
Olimpiák eredmémyei
HKK további versenystatisztikák
HKK Legendás cél: Császárváros

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
[HKK Piac] Lapokat keresek (28437)
HKK kérdés? (47043)
HKK Legendás cél: Császárváros (23)
Császárváros akció - 2024.02.20. - 2024.03.06. (2)
Olimpiák eredmémyei (7)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Árnyjáték

szabálylap

Ha egy lény sebződik a lény gazdája is sebződik ugyanannyit, de max. annyit amennyi a lény ÉP-je.
Közös képesség: K: XÉP: Célpont lény gyógyul X-et.
"Párbaj!"
 
Morbid humor

1 nekron leah azonnali/reakció

Ha nincs lapod játékban: nem lehet rá reagálni.
Megakadályoz egy forrást, és ha ez egy asztalon lévő lap képessége volt: a lap a gyűjtőbe kerül.
Hátrány: a következő köröd végéig minden lapod +1 nekron.


Óriáscsirke

2 VP 5/5 sheran szörny „szárnyak” „rezisztens” [+2]

Hátrány: nem támadhat lényt.


Fixálás

0 VP sheran azonnali/gnóm

A kör végéig minden gnómod egy aktiválást kívánó képességét egyszer ingyen használhatod VAGY max 2 célpont lap kap 1-1 fixálás jelzőt. Ha egy lapon ilyen jelző van, a gazdája nem hajthat vele végre olyan cselekvést (pl. áldozás), amitől az kikerülne a játékból.
„Én csak úgy hívom, Fixálás… Nezopurrafixálás.”
 
Hullazabáló (új) (új)
Leah, szörny, élőholt, KF, 1 SZK, 2/3 IK: 1 VP 1 ZSZ

Feltámad.
Kijátszási feltétel: áldozz 2 max. ÉP-t.
K: célpont lény aktivizálódik VAGY passzivizálódik.
K, Semmizés1: célpont lény kap 1 izomjelzőt.
„Raia arkangyala itt van? Megölöm, aztán megeszem
a tetemét.”

144 karakter

Mentális vámpír (új) (új)
Leah, szörny, élőholt, vámpír, KF, 1 SZK, SZÁRNY, 2/2, IK: 2 VP 1 nekron
K: amennyit egy célpont lény/építmény sebez
a körben, annyi VP-t kapsz.
K4, áldozd fel 1 ÉP-d: egy célpont gyógyul 1 ÉP-t.
"Adj vért, és ments meg három életet!"
120 karakter

Szubreális vámpír (új) (új)
Leah, szörny, vámpír, élőholt, SZÁRNY, 4M/4, IK: 1 VP 1 ZSZ 1 nekron
Láthatatlan.
K, áldozd fel X ÉP-d: ellenfelednek fel kell
áldoznia X+1 ÉP-t. (x max. 5)
Halálsikoly: passzívan a tartalékodba kerül,
minden jelző és lap leesik róla.
"Nem lehet vele alkudni?"
161 karakter
 
Keljfel Jancsi 1VP 2 ZSZ

kalandozó KF Tharr
törpe 3/3

Nem hajók építésénél 2 építőnek számít.
K, ha passzivizálódik azonnal aktivizáld!
J: Aktivizálhatod.


Az élet iskolája 2ÉPÍTŐ

építmény szárnyak Raia 5SP

S: Passzivizáld egy lényedet: a lény kap egy életet, de ha feláldozod 3 ÉP-d akkor 2-t.
J: Vegyél le X életjelzőt a lényekről: Célpont lény, vagy játékos gyógyul X-et.



Város X ÉPÍTŐ

építmény +2 Fairlight X SP

X min. 2 max. 5.
Legalább 2 lénynek kell építeni.
Ha egy lény felépít egy épületet azonnal kap egy izomjelzőt(már azok is akik a Várost építik). Ez ellen semmilyen immunitás nem működik.
 
Nem szeretnék semmi ilyesmit...
Ahogy a Tango és Cash-ben elhangzik (nagyjából így): "az egyszerűség [...] szempont lehet egy spagetti elkészítésénél, de nem itt..."

Ez a lap csak egy egyedi, kivételes mechanika lenne. Semmi több.
 
Az Ebdühnél a VP vesztés lett volna igazából a lényeg. Az erőforrásos dolgot nem gondoltam át annyira nagyon, csak a VP vesztést akartam kárpótolni valahogyan. Meg a nevet viccesnek találtam. Legyen akkor ilyen:

Ebdüh, 2 <nekron>
Leah, bűbáj, vérfarkas
Minden játékos a köre végén elveszíti az összes varázspontját.
Áldozd fel és rakd a semmibe: A gyűjtődből rakj játékba egy vérfarkast.
"A vérfarkasok születését megelőző ragály, amit a kutyák harapása terjesztett. Az értelmes fajok ritkán kapták el."

A Döbröginél meg azt akartam elérni, hogy háromszor verjék rajta vissza a dolgot. A kirotált Roskadt vityilló képességét akartam ezzel pótolni valahogyan. Azt sok játékostól hallom, hogy hiányzik a játékból, főleg a mostani metában. Hogyha az én leszedéseimet is megfogná [K]-ra az is túl erős lenne?

Döbrögi, a nagyságos úr, 1 VP 1 <nekron>
Bufa, kalandozó, ember, horgony, KF, [+1] reakció drágítás, 0/1,
Élet: 3. Képességeit nem veszítheti el.
[K], a körben az első célzó forrásnak ő lesz a célpontja.
"ISPÁÁÁÁÁÁN!!!"
 
Igy külön nem szoktam a lapötletekre kommentálni, amikor feldolgozzuk őket, akkor egyben átnézzük őket, de most van itt pár, amire felszaladt a szemöldököm, úgyhogy írok pár szót segítő szándékkal:

blackdiablo / 6 sírásó: pörgősre elég jól néz ki költségnek gyűjtőbe dobálni az is szép dolog, van pár dolog a HKK-ban ami gyűjtőben jobb, mint kézben... 6 lapos kezdéssel kapcsolatban egyébként. lásd Krigis.

János / halvaszületett: látom szeretnél egy új fejezetet a Kódexbe abban a témában, hogy ezentúl hatás által létrehozott dolgokra is lehet reagálni... szerintem ennél a lapnál milliószor egyszerűbbek, és nem vetnek fel szabálykérdéseket az NTI-hez hasonló leszedések, amik azt a lényt ugyanúgy meg fogják tudni oldani (anti-mágia ellen meg rakj be egy kreatív termiket vagy egy őrjöngő xenót; de akár ott vannak az előre-kánterelések vagy a semlegesítések is).

pirateninja: húha! nem hiszem, hogy az ebdüh mellé bárki vérfarkast rakna... egyszerűen csak jelentős löketet adna (az egyébként nemkívánatosnak minősített) 1-2. körös pörgésnek... ingyen 1. körtől vp-t adni és lapot húzni, ilyen még a rota csúcsán se volt (az meg, hogy a vp elvész, mindegy, ha a 2. körben nyersz). Döbröginél meg most a tucatnyi szabálykérdéstől tekintsünk el, de 1vp-ért megfogom ellenfelem követkető 3 célzó forrását, ez is szép lap!

Korábban írtam egy részletes összefoglalót, hogyan kell lapötletet kitalálni (64857-es poszt), azt továbbra is ajánlom mindenki figyelmébe. Laperősséghez még annyi kiegészítést, hogy képzeld el azt is, hogy ellenfeled rakja ezt ki... utána is szeretnéd-e a lapot
 
Ebdüh, 2 <nekron>
Leah, bűbáj, vérfarkas
[S], <1>: Kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot.
Minden köröd végén elveszíted az összes varázspontodat.
"A vérfarkasok születését megelőző ragály, amit a kutyák harapása terjesztett. Az értelmes fajok ritkán kapták el."

Vámpíráram, 1 VP
Fairlight/Leah, bűbáj, villám, élőholt, vámpír
Minden előkészítő fázisodban eggyel kevesebb VP-t kapsz.
[S], 1ZSZ: Minden játékos sebződik 1 ÉP-t és húzz egy lapot.

Döbrögi, a nagyságos úr 1 VP 1 <nekron>
Bufa, kalandozó, ember, horgony, KF, [+1] reakció drágítás, 0/1,
Élet: 3. Képességeit nem veszítheti el.
[K]: Ellenfeled következő célzó forrása őt fogja célozni.
"ISPÁÁÁÁÁÁN!!!"
 
1 Vp Halvaszületett (új)
Leah
azonnali védekezés
reakció

Megakadályoz egy lényt. Használhatod nem kézből kijátszott, anti-mágiával rendelkező, vagy olyan lény megakadályozására is, amire egyébként nem lehet reagálni.
A megakadályozott lényből kinyerheted a szörnykomponenst.
 
2VP 1ZSZ

Halló

szörny
pegazus, 1szk, szárnyak Elenios-Sheran
szirén 3/3

Csábítás:X vagy Újrahasznosítás:X
X annyi ahány különböző színű permanensed van játékban.
Ha X min. 4 akkor lapot is csábíthat.

"Szokták vízilónak is hívni."
 
Még annyi kiegészítés átbeszélést követően h a semmizés költsége egy lap kézből gyűjtőbe dobása
 
6 Sírásó és mind égnek emeli a koponyát
 
HAT ásós stratégia
Szabalylap

Nem használhatsz kiegészítő paklit.
A játékot HAT lappal kezded
J6: semmizzés 1

A grafikán 6 alak egy sír körül mindnek a kezében egy ásó
 
Ja, oké, az első is token.

Ezzel együtt is felesleges. Gyógyító tokennek a Kerubocska sokkal erősebb, a max ép-t növelése tokeneken keresztül meg egy olyan játékmechanika, ami szerintem senkinek nem hiányzik (erre van kismillió más lap).

Skorpiónál szintén van egy másik, majdnem ugyanilyen funkciójú token, az repül, ennek több az élete és a mérgezése, de ezek miatt nincs értelme egy teljesen újat kiadni.

Ami a küklopszot illeti, értem én a hangulati elemét, de ez egy olyan erőtlen lap, hogy még bontotton sem tenném be pakliba. Hasonlítsd össze az Ork harcossal, ami egy token lap! Az sokkal jobb ennél...egy ilyen hátrány mellett egy repülő, minimum 5-6-ot ütő lény az, ami olyan kategóriát képezne, hogy legalább megfontolom, hogy valamilyen pakliba tegyem.
 
Ereklye: Ez mire jó?
max ÉP t növelő tóken ami melett még ereklyézhetsz. a képessége nem az erekje képessége mert az ÉS ez pedig VAGY

vagyis 50% eséllyel rosszul járunk...
Így van. ha már szemkötős egy küklopsz előfordul hogy eltéveszti a célt.

Sziklaskorpió (új)
Ezt is tókennek képzeltem el. ezért ennyire nem hatékony a képessége
 
Ereklye: Ez mire jó? Ha eleve ereklye ikon van rajta, akkor semmi szükség az írott képességére. Amúgy egészen marginális az előny, amit adhat, még az ÚN lapok szintjén is.


Szemkötős küklopsz: A második mondatát nem tudom értelmezni...ez így szövegezve azt jelenti, hogy a te lényeid 50% eséllyel őt sebzik, vagyis 50% eséllyel rosszul járunk...


Sziklaskorpió (új): Igazából ebben a formában sok értelme nincs a lapnak, majdhogynem tök mindegy, mennyi a mérgezése, önmagában ez nem igazán releváns képesség. A mérgező lények számától egy ennél hatékonyabb képességnek kellene függenie.


Álomtündér (új): nem tudom, akarunk-e új tókent megint, de annak egy elég komoly tesztelés kell.


Izompuffasztás: Ez végülis egy töltelék lapnak akár rendben is lehet.
 
Tleikan véreb (új)

2 VP

Chara-din szörny

életkioltó,szárnyak

Kijátszásakor egy célpont lapot visszaküldhetsz a tulajdonosa kezébe (ha ellenfeled több lappal kezdte a játékot,a Semmibe).
Ha ellenfeled eldobatja a kezedből,egy célpont lényt a gyűjtőbe küldhetsz.

3/2
 
Ereklye

1 ZSZ Bufa token tárgy Ereklye,Kincs

Áldozd fel és rakd a Semmibe: kapsz 1 szörnykomponenst, vagy 3-mal nő a max. ÉP-d, és gyógyulsz 3-at.


Szemkötős küklopsz

1 VP 1 nekron Tharr szörny 3/3 1 SZK
Ha van más lényed az őrposztban 50% eséllyel őt sebzi meg.

Sziklaskorpió (új)

1 VP Sheran token szörny 2/2 1 SZK
mérgezés X
X mindíg annyi ahány mérgező lényed van játékban


Álomtündér (új)

1 VP Elenios token szörny 1/1 repül KF 1 SZK
Kijátszásakor célpont lényre rakhatsz 1 álomjelzőt

Izompuffasztás (új)

1 VP Chara-Din bűbáj

Kijátsásakor célpont lényre tehetsz egy izomjelzőt.
Áldozd fel: célpont rényre tehetsz egy izomjelzőt.
 
3 Vp Fogolycsere (új)
általános
Elenios

Ha csak saját lapot célzol vele ingyen kijátszhatod.
Max. 2 célpont lap gazdát cserél.
Ha saját lapodat is céloztad, nem lehet rá reagálni.
Ha minden célpont az ellenfélé, ez a lap megakadályozható 2 Vp és 4 Ép elköltésével.
 
A tokozó bosszúja

1 VP elenios azonnali „mentális”

Kijátszási feltétele, hogy ebben a körben került le álomjelző lényről.
Kompenzáció: tehetsz egy lényre 2 álom jelzőt.
Megakadályoz, vagy gyűjtőbe küld egy lapot.


Álomharcosok

2 VP 2/1 elenios kalandozó/vízió, ember KF

Semlegesítés: semmiző forrás, vagy újrahasznosítás.
Ha nem semlegesített: kijátszásakor játékba rakhatsz egy vízió lényt a gyűjtődből (olyat is, amilyen nevűt már játszottál ki ebben a körben).


Az álmok ura

2 VP elenios kalandozó/ember KF

Semlegesítés: max X költségű lap, ahol X az álom jelzők száma.
Nem működnek ellenfeled álom jelzős lényeinek képességei.


Álomgyerek

0 VP 1/1 elenios kalandozó/ember KF „szárnyak”

Kijátszásakor tehetsz egy lényre 2 álom jelzőt.
Ha a kör végén a gyűjtőbe kerül: tehetsz célpont lapra 2 dermesztés jelzőt.


Az utolsó rémálom

? VP leah azonnali

Kijátszási feltétele, hogy semmizz egy azonnalit, vagy általánost a gyűjtődből.
Minden szempontból úgy kell tekinteni, mintha a semmizett varázslatot játszanád ki (de továbbra is víziónak számít)
 
Meglepő fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Dobd a kezedből a semmibe: „semmizés: 2” VAGY ha „duplakötelék” akkor tehetsz célpont lapra 1 dermesztés jelzőt.
Kijátszásakor kapsz egy Chara-din fattyát.


Testőrök céhe

tharr céh

Ha egy lényed bemegy az őrposztba: kapsz egy testőr jelzőt az őrposztba (2/2-es tharr szörny, semmilyen módon nem kerülhet ki őrposztból, ellenfeled lényei csak testőr jelzőt támadhatnak és ellenfeled célzó forrásai csak testőr jelzőt célozhatnak).
J 2 VP: megakadályoz egy forrást, ami egy lényedre hatna.


Börtjauk nevetése

1 VP 1 nekron tharr azonnali

Kijátszási feltétele, hogy ebben a körben legalább 2 nekront költöttél.
Megakadályoz egy lapot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Kompenzáció: előkereshetsz egy 2 nekron költségű lapot.


Vérsörényű pegazus

3 VP (4)/4 dornodon szörny/pegazus „szárnyak” [+1]

K 2 ÉP: minden játékosnak fel kell áldoznia annyi lapját, hogy minden színből csak egy lapja maradjon.
Áldozd fel: megakadályoz egy olyan lapot, amilyen színű már van játékban.


Végzetes pegazus

3 VP 2/2 leah szörny/pegazus „szárnyak”

IK-jából minden VP-t helyettesíthetsz 1-1 különböző színű pegazus gyűjtődből semmizésével.
Kijátszásakor célpont lap a gyűjtőbe kerül, majd a Végzetes pegazus kap annyi izom jelzőt, amennyi a lap költsége volt.
 
Tobzódó burástya

1 VP 1/1 elenios szörny/burástya

J: ellenfeled következő azonnalijának a hatása erre módosul: „Ellenfeled kap 1 Burástya kölyköt”
Áramlás: kapsz annyi Burástya kölyköt amennyi lapot ellenfeled ebben a körben sikeresen kijátszott (min 1-et).


Gyengeség (új)

szabálylap

Minden játékos 5-tel kevesebb max. ÉP-vel és max. VP-vel kezd.
Minden gyógyító forrás 2-vel kevesebbet gyógyít.
Minden VP adó forrás 1-el kevesebb VP-t ad.


Kettős erőbedobás (új)

szabálylap

A 2. körödtől kezdve minden játékos kétszer annyi lapot húz a húzás fázisában, mint egyébként.
A 3. körödtől kezdve minden játékos +1 VP-t kap az előkészítő fázisában.


Jóképű hentes

2 VP 3/3 chara-din kalandozó/ember KF

Nem cserélhet gazdát.
Csábítás: 2.
E: célpont lény, vagy építmény sebződik annyit, amennyi a játékban lévő lények csábítása összesen.


Zarknod verme

szabálylap

Egyik játékos sem kaphat VP-t az előkészítő fázisán kívül és nem húzhat lapot a húzás fázisán kívül (hátrányra egyik sem vonatkozik).
Az első 3 körben semmilyen módon nem lehet megszüntetni, sem feláldozni.
 
A negatív követő így túl erős. Gondolj bele, hogy minden fixen élőholt altípusnak (vámpír, csontváz, motyogó) van saját követője. Amik ennél gyengébbek, és szűkebb az etnikumuk.
Ennek a narancs lapnak az egyetlen igazán egyedi újítása a dupla jelenés lenne, és ez megér egy misét.

Talán szabálylapként kellene megalkotni, és kifejezetten erre kihegyezni.

Mondjuk valahogy így:
Felemésztés
szabálylap

Minden játékos körönként kétszer használhat jelenést. Minden gyűjtőben lévő lapod, aminek nincs jelenése az alábbi képességet kapja: "Jelenés: semmizz ki 2 lapot a gyűjtődből: dobj 1 lapot a paklid tetejéről a gyűjtődbe."
 
Robbantó

1 VP 3/3 dornodon szörny/ork „szárnyak” KF

Kijátszásakor max. 2 célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz, majd ellenfeled is gyűjtőbe küldhet egy célpont lapot.
halálsikoly: ellenfeled sebződik 3-mat.


Brákó, a mentalista

követő/epikus

Kedvelt lap: „mentális”
S ha játszottál ki ebben a körben „mentális” lapot: ellenfeled veszít 1 VP-t, VAGY ha legalább a 3. kör van és ellenfelednek legalább 2 lap van a kezében, akkor eldob egy lapot.
J 2 VP ha nincs lap a kezedben: keress elő egy „mentális” lapot.


Kísértetbarlang

1 ZSZ 5 SP leah építmény „szárnyak”

Kijátszhatod a gyűjtőből is, de ekkor csak úgy, hogy kísértet építi.
S dobj a paklid tetejéről 2 lapot a gyűjtődbe, majd ha ezek után van kísértet a gyűjtődben: kapsz 1 VP-t és gyógyulsz 2 ÉP-t.


Negatív követő

követő/epikus

Kedvelt lap: élőholt.
Körönként max 2-szer használhatsz jelenést.
E mutass meg egy élőholtat a kezedből: dobj 2 lapot egy pakli tetejéről a gyűjtőbe.
J 2 VP: visszavehetsz egy élőholtat a gyűjtődből.


Alvilági agresszor

követő/epikus

Kedvelt lap: olyan lény, aminek min. 4-es alap SB-je van.
S: egy ilyen lényed aktivizálódik, vagy a kör végéig láthatatlanságot, vagy forrásimmúnitást kap.
 
Minotaurusz nehézgyalogos

4 VP 1 nekron (4)/4 tharr szörny/minotaurusz, óriás

Ha egy lap ellenfeled asztaláról, vagy gyűjtőjéből a kezébe kerülne, ehelyett visszakerül a pakliba.
Áramlás: célpont lap visszakerül kézbe.


Bozótlakó

3 VP 1 nekron 3/(1) rhatt szörny „köd”

Kijátszásakor kap annyi, izom jelzőt, ahány követőt és szabálylapot használsz.
K végy le róla egy jelzőt: ellenfeled egy célpont lapja visszakerül kézbe.


Emberevő farkas

1 VP 1 nekron (3)/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

S feltámad.
Ha bárhonnan egy vagy több vérfarkasod kerül a Semmibe: ellenfeled paklijának a tetejéről ugyanannyi lap kerül a Semmibe.


Aravis

2 VP 3/2 raia kalandozó/ember KF „szárnyak”

Ha ebben a körben nem kerestél elő lapot: ingyen kijátszhatod.
S 2 VP: keresd elő a paklidból.


Z’ontar, a dolog a Daxxról

2 VP 3/3 chara-din szörny „szárnyak” [+2]

Kijátszásakor kapsz 3 szutyogány jelzőt (1/1-es chara-din szörny, „szárnyak”)
K: ha egy szutyogányod megsebez egy lényt, vagy épületet: ellophatod azt a lényt/épületet.
 
Köszönöm szépen.
 
Kreatív ötletek, tetszenek!
 
Soha ki nem hunyó láng

1 VP dornodon azonnali „tűz”

Egy célpont sebződik 1-et.
A kör végén kapsz 1 VP-t és vedd vissza ezt a lapot a gyűjtődből a kezedbe.


Bozóttűz

1 VP dornodon azonnali „tűz” „védekezés”

Egy célpont sebződik annyit, ahány követőt és szabálylapot használnak a játékosok összesen.
S áldozd fel egy követőd, vagy szabálylapod: vedd vissza a gyűjtődből a kezedbe.


Eleven rettenet (új)

3 VP (3)/5 chara-din szörny „szárnyak”

Lények képességei nem hatnak rá. Lények nem támadhatják meg.
Ha ellenfeled játékba hoz egy lényt, az eleven rettenet kap 1 izom jelzőt.
K végy le róla 1 izom jelzőt: megakadályoz egy varázslatot.


Holt rettenet

3 VP (3)/5 leah szörny „szárnyak” „élőholt”

Ellenfeled varázslataira immúnis.
Ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy varázslatot, a Holt rettenet kap 1 izom jelzőt.
K végy le róla 1 izom jelzőt: visszavehetsz egy lényt a gyűjtődből a kezedbe.


Tü’phón, az elfajzott óriás

4 VP 1 nekron (6)/6 sheran/tharr szörny/óriás, kígyó „szárnyak” [+1]

3-mas mérgezés.
Ellenfeled mágikus védelmű és/vagy támadású lényeinek képességei nem működnek.
S, ha van rajta kívül óriásod, vagy kígyód játékban: kapsz egy Ekharion bébit, vagy 1 VP árán előkereshetsz egy szörnyet.
 
A túlbuzgók büntetése

szabálylap

Ha valaki sikeresen kijátszik egy lényt a kezéből: sebződik annyit, amennyi a lény sebzése.
Ha valaki sikeresen kijátszik egy varázslatot: sebződik annyit, amennyi a varázslat költsége.


Agyrohasztó ork

1 VP 2/1 dornodon szörny/ork KF szárnyak

Ha kézből, vagy asztalról a Semmibe kerülne: helyette a gyűjtőbe kerül.
Ellenfeled nem áldozhat fel lapokat.
E: ellenfeled veszít 1 VP-t.


Khór fiai

2 VP 2/2 dornodon szörny/ork, varkaudar KF szárnyak

Dobd ezt a lapot és egy másikat a kezedből a gyűjtőbe: előkereshetsz egy orkot, vagy varkaudart a paklidból.
Minden orkod és varkaudarod (kivéve Khór fiait) annyi sebzést kap, ahány orkod és varkaudarod van játékban.


Tharrgodan

1 ZSZ 2 SZK (4)/4 tharr/chara-din szörny/thargodan

Ellenfeled a zanszilánk költséget csak SZK-ból fizetheti.
K, ha ellenfeled SZK-t kap, vagy költ: húzz egy lapot, vagy kapsz egy Mhorgot.


Gyanús összefonódások

szabálylap

Ha egy játékos egy lényből SZK-t nyerne ki: helyette ugyanannyi VP-t kap.
Ha egy játékos egy forrással VP-t kapna, helyette ugyanannyi SZK-t kap.


Olcsó játék

szabálylap

Minden kör végén minden játékos kivehet egy lapot az ellenfél paklijából, majd a Semmibe rakja.
J: ellenfeled a következő kör végéig nem játszhat ki olyan lapot, amilyen nevű lapja már van a Semmiben.
 
Az átváltozás mestere

követő/epikus

Kedvelt lap: alakváltó.
K: egy alakváltód átkerül a másik alakjába.
J 1 VP: visszavehetsz egy alakváltót a gyűjtődből a kezedbe.


Alakváltó (új)

2 VP sheran kalandozó/alakváltó KF „szárnyak”

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban válaszd ki az alakját:
Párduc: 4/1 Láthatatlan. Ha sebez: kapsz 1 VP-t.
Humanoid: 1/4 Rezisztens. E, húzz egy lapot!


A tengerek ura (új)

2 VP sheran/elenios kalandozó/alakváltó, szirén KF

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban válaszd ki az alakját:
Szirén: 2/2 S 1 VP: ellophatsz egy célpont lapot.
Ember: 3/3 K 1 VP: megakadályoz egy varázslatot.


Gwendolen (új)

2 VP elenios kalandozó/alakváltó KF „szárnyak”

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban válaszd ki az alakját:
Álomhozó: 4/2 K: célpont lény kap 2 álom jelzőt.
Dermesztő: 2/4 K: célpont lap kap 2 dermesztés jelzőt.


A reménytelenség bajnoka (új)

3 VP chara-din kalandozó/alakváltó KF „szárnyak”

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban válaszd ki az alakját:
Káosz forma: 3/5, Ha sebzést okoz, ellenfeled eldob egy lapot. Halálsikoly: ellenfeled eldob egy lapot.
Harcos forma: 6/4 Ellenfeled nem célozhatja. Ha megüt egy lényt, vagy épületet: célpont lap a gyűjtőbe kerül.


Ködmágus

2 VP színtelen kalandozó/alakváltó KF „köd”

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban válaszd ki az alakját:
Tűzmágus: 3/1 „tűz ikon” K egy célpont sebződik 2-t.
Gyógyító: 1/3 K egy célpont gyógyul 4-et.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.