Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - Moa civilizáció november 30.
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Öngyilkos goblinok
(Kalandok Földje)
Küldd el képeslapként!
Az, hogy mikor és mitől tör ki a goblinokon az öngyilkos hajlam, az rejtély. Az viszont köztudomású, hogy szeretnek másokat maguk előtt küldeni a halálba, talán pont azért, hogy őket szolgálják a túlvilágon.
Nézz szét a galériában!
HKK Online 2 személyes béta teszt
Moa civilizáció lapelemzés 2. rész: gonosz jellemű lapok
Ajándéksorsolás december + novemberi eredményhirdetés
61. Beholder Találkozó 2024.11.30. - Beszámoló
Táplálási szünet - 2024. november 29-30.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Túlélők Földje - A programban történt változtatások listája
Hatalom Kártyái - Profi versenyzők listája
Hatalom Kártyái - Versenykiírások

A lista folytatása...
TF help (6764)
HKK Online 2 személyes béta teszt (45)
HKK kérdés? (47268)
Jégmágus kt. alakulna (9381)
Lapötletek (65053)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (241)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
A negatív követő így túl erős. Gondolj bele, hogy minden fixen élőholt altípusnak (vámpír, csontváz, motyogó) van saját követője. Amik ennél gyengébbek, és szűkebb az etnikumuk.
Ennek a narancs lapnak az egyetlen igazán egyedi újítása a dupla jelenés lenne, és ez megér egy misét.

Talán szabálylapként kellene megalkotni, és kifejezetten erre kihegyezni.

Mondjuk valahogy így:
Felemésztés
szabálylap

Minden játékos körönként kétszer használhat jelenést. Minden gyűjtőben lévő lapod, aminek nincs jelenése az alábbi képességet kapja: "Jelenés: semmizz ki 2 lapot a gyűjtődből: dobj 1 lapot a paklid tetejéről a gyűjtődbe."
 
Robbantó

1 VP 3/3 dornodon szörny/ork „szárnyak” KF

Kijátszásakor max. 2 célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz, majd ellenfeled is gyűjtőbe küldhet egy célpont lapot.
halálsikoly: ellenfeled sebződik 3-mat.


Brákó, a mentalista

követő/epikus

Kedvelt lap: „mentális”
S ha játszottál ki ebben a körben „mentális” lapot: ellenfeled veszít 1 VP-t, VAGY ha legalább a 3. kör van és ellenfelednek legalább 2 lap van a kezében, akkor eldob egy lapot.
J 2 VP ha nincs lap a kezedben: keress elő egy „mentális” lapot.


Kísértetbarlang

1 ZSZ 5 SP leah építmény „szárnyak”

Kijátszhatod a gyűjtőből is, de ekkor csak úgy, hogy kísértet építi.
S dobj a paklid tetejéről 2 lapot a gyűjtődbe, majd ha ezek után van kísértet a gyűjtődben: kapsz 1 VP-t és gyógyulsz 2 ÉP-t.


Negatív követő

követő/epikus

Kedvelt lap: élőholt.
Körönként max 2-szer használhatsz jelenést.
E mutass meg egy élőholtat a kezedből: dobj 2 lapot egy pakli tetejéről a gyűjtőbe.
J 2 VP: visszavehetsz egy élőholtat a gyűjtődből.


Alvilági agresszor

követő/epikus

Kedvelt lap: olyan lény, aminek min. 4-es alap SB-je van.
S: egy ilyen lényed aktivizálódik, vagy a kör végéig láthatatlanságot, vagy forrásimmúnitást kap.
 
Minotaurusz nehézgyalogos

4 VP 1 nekron (4)/4 tharr szörny/minotaurusz, óriás

Ha egy lap ellenfeled asztaláról, vagy gyűjtőjéből a kezébe kerülne, ehelyett visszakerül a pakliba.
Áramlás: célpont lap visszakerül kézbe.


Bozótlakó

3 VP 1 nekron 3/(1) rhatt szörny „köd”

Kijátszásakor kap annyi, izom jelzőt, ahány követőt és szabálylapot használsz.
K végy le róla egy jelzőt: ellenfeled egy célpont lapja visszakerül kézbe.


Emberevő farkas

1 VP 1 nekron (3)/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

S feltámad.
Ha bárhonnan egy vagy több vérfarkasod kerül a Semmibe: ellenfeled paklijának a tetejéről ugyanannyi lap kerül a Semmibe.


Aravis

2 VP 3/2 raia kalandozó/ember KF „szárnyak”

Ha ebben a körben nem kerestél elő lapot: ingyen kijátszhatod.
S 2 VP: keresd elő a paklidból.


Z’ontar, a dolog a Daxxról

2 VP 3/3 chara-din szörny „szárnyak” [+2]

Kijátszásakor kapsz 3 szutyogány jelzőt (1/1-es chara-din szörny, „szárnyak”)
K: ha egy szutyogányod megsebez egy lényt, vagy épületet: ellophatod azt a lényt/épületet.
 
Köszönöm szépen.
 
Kreatív ötletek, tetszenek!
 
Soha ki nem hunyó láng

1 VP dornodon azonnali „tűz”

Egy célpont sebződik 1-et.
A kör végén kapsz 1 VP-t és vedd vissza ezt a lapot a gyűjtődből a kezedbe.


Bozóttűz

1 VP dornodon azonnali „tűz” „védekezés”

Egy célpont sebződik annyit, ahány követőt és szabálylapot használnak a játékosok összesen.
S áldozd fel egy követőd, vagy szabálylapod: vedd vissza a gyűjtődből a kezedbe.


Eleven rettenet (új)

3 VP (3)/5 chara-din szörny „szárnyak”

Lények képességei nem hatnak rá. Lények nem támadhatják meg.
Ha ellenfeled játékba hoz egy lényt, az eleven rettenet kap 1 izom jelzőt.
K végy le róla 1 izom jelzőt: megakadályoz egy varázslatot.


Holt rettenet

3 VP (3)/5 leah szörny „szárnyak” „élőholt”

Ellenfeled varázslataira immúnis.
Ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy varázslatot, a Holt rettenet kap 1 izom jelzőt.
K végy le róla 1 izom jelzőt: visszavehetsz egy lényt a gyűjtődből a kezedbe.


Tü’phón, az elfajzott óriás

4 VP 1 nekron (6)/6 sheran/tharr szörny/óriás, kígyó „szárnyak” [+1]

3-mas mérgezés.
Ellenfeled mágikus védelmű és/vagy támadású lényeinek képességei nem működnek.
S, ha van rajta kívül óriásod, vagy kígyód játékban: kapsz egy Ekharion bébit, vagy 1 VP árán előkereshetsz egy szörnyet.
 
A túlbuzgók büntetése

szabálylap

Ha valaki sikeresen kijátszik egy lényt a kezéből: sebződik annyit, amennyi a lény sebzése.
Ha valaki sikeresen kijátszik egy varázslatot: sebződik annyit, amennyi a varázslat költsége.


Agyrohasztó ork

1 VP 2/1 dornodon szörny/ork KF szárnyak

Ha kézből, vagy asztalról a Semmibe kerülne: helyette a gyűjtőbe kerül.
Ellenfeled nem áldozhat fel lapokat.
E: ellenfeled veszít 1 VP-t.


Khór fiai

2 VP 2/2 dornodon szörny/ork, varkaudar KF szárnyak

Dobd ezt a lapot és egy másikat a kezedből a gyűjtőbe: előkereshetsz egy orkot, vagy varkaudart a paklidból.
Minden orkod és varkaudarod (kivéve Khór fiait) annyi sebzést kap, ahány orkod és varkaudarod van játékban.


Tharrgodan

1 ZSZ 2 SZK (4)/4 tharr/chara-din szörny/thargodan

Ellenfeled a zanszilánk költséget csak SZK-ból fizetheti.
K, ha ellenfeled SZK-t kap, vagy költ: húzz egy lapot, vagy kapsz egy Mhorgot.


Gyanús összefonódások

szabálylap

Ha egy játékos egy lényből SZK-t nyerne ki: helyette ugyanannyi VP-t kap.
Ha egy játékos egy forrással VP-t kapna, helyette ugyanannyi SZK-t kap.


Olcsó játék

szabálylap

Minden kör végén minden játékos kivehet egy lapot az ellenfél paklijából, majd a Semmibe rakja.
J: ellenfeled a következő kör végéig nem játszhat ki olyan lapot, amilyen nevű lapja már van a Semmiben.
 
Az átváltozás mestere

követő/epikus

Kedvelt lap: alakváltó.
K: egy alakváltód átkerül a másik alakjába.
J 1 VP: visszavehetsz egy alakváltót a gyűjtődből a kezedbe.


Alakváltó (új)

2 VP sheran kalandozó/alakváltó KF „szárnyak”

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban válaszd ki az alakját:
Párduc: 4/1 Láthatatlan. Ha sebez: kapsz 1 VP-t.
Humanoid: 1/4 Rezisztens. E, húzz egy lapot!


A tengerek ura (új)

2 VP sheran/elenios kalandozó/alakváltó, szirén KF

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban válaszd ki az alakját:
Szirén: 2/2 S 1 VP: ellophatsz egy célpont lapot.
Ember: 3/3 K 1 VP: megakadályoz egy varázslatot.


Gwendolen (új)

2 VP elenios kalandozó/alakváltó KF „szárnyak”

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban válaszd ki az alakját:
Álomhozó: 4/2 K: célpont lény kap 2 álom jelzőt.
Dermesztő: 2/4 K: célpont lap kap 2 dermesztés jelzőt.


A reménytelenség bajnoka (új)

3 VP chara-din kalandozó/alakváltó KF „szárnyak”

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban válaszd ki az alakját:
Káosz forma: 3/5, Ha sebzést okoz, ellenfeled eldob egy lapot. Halálsikoly: ellenfeled eldob egy lapot.
Harcos forma: 6/4 Ellenfeled nem célozhatja. Ha megüt egy lényt, vagy épületet: célpont lap a gyűjtőbe kerül.


Ködmágus

2 VP színtelen kalandozó/alakváltó KF „köd”

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban válaszd ki az alakját:
Tűzmágus: 3/1 „tűz ikon” K egy célpont sebződik 2-t.
Gyógyító: 1/3 K egy célpont gyógyul 4-et.
 
Inkább majd én

1 VP chara-din azonnali/reakció

Anti-semlegesítés: 0.
Megakadályoz egy varázslatot, majd előkereshetsz egy a megakadályozottal azonos nevű lapot a paklidból.


Konfigurált káosz

szabálylap

A játék elején válassz 2-t ezek közül:
Senki sem tehet ellenfele lapjaira jelzőket.
Senki sem vehet le jelzőket ellenfele lapjairól.
Minden lény passzívan jön játékba.
Minden varázslat + 1 VP.
Minden köröd végén 1-gyel nő a max. ÉP-d és max. VP-d.


Tu’faddil, a preferáló

4 ZSZ 1 nekron (4)/4 chara-din szörny/éjfatty

Élet: 1.
Ellenfeled minden „életkioltó” lapja +2 VP.
Használhatod a gyűjtődben lévő éjfattyaid áramlását, mintha a kezedben lennének.
Áramlás: a következő éjfattyad 3 VP-vel olcsóbb (min 1 VP), vagy húzz egy lapot!


T’áudún, a visszatérő

5 ZSZ (5)/6 leah szörny/éjfatty „szárnyak”

Élet: 1.
K vegyél vissza egy éjfattyat a gyűjtődből, vagy semmizés: 2.
Áramlás 1 VP: játékba rakhatsz a gyűjtődből egy éjfattyat passzívan.


T’udamiru, a pusztító

6 ZSZ 9/5 chara-din szörny/éjfatty

Élet: 2.
K ha használsz egy áramlást: célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.
Minden más éjfattyad kap +2 SB-t.
Áramlás: célpont nem gonosz lap a gyűjtőbe kerül.


Kh’altúna, a keverő

4 ZSZ 4/6 chara-din szörny/éjfatty „szárnyak”

Élet: 1.
K ha használsz áramlást: ellenfelednek vissza kell kevernie egy lapot a kezéből a pakliba.
Minden éjfattyad kap „2 ÉP-t.
Áramlás: a következő éjfattyad 3 VP-vel olcsóbb (min 1 VP) és gyógyulsz 5 ÉP-t.
 
Jellemhibás pegazus

2 VP 4/3 tharr szörny/pegazus „szárnyak”

K mutass meg 3 különböző jellemű lapot a kezedből: ha az őrposztban van, akkor ellenfeled őrposztjából egyébként a tartalékából minden lény a gyűjtőbe kerül.
Halálsikoly: kapsz egy gyakori, semleges tókent.


Szárnyaszegett pegazus

2 VP 2/2 sheran szörny/pegazus

K: mutass meg 2 különböző jellemű lapot a kezedből, majd ha ezek
gonosz és jó jellemű: max 2 célpont lap a gyűjtőbe kerül
jó és semleges: kapsz 2 VP-t, vagy húzz egy lapot
gonosz és semleges: ellenfeled eldob egy lapot, vagy semmizés: 3.


Gránitsörényű pegazus

3 VP 6/3 dornodon szörny/pegazus „szárnyak”

Ha ellenfeled forrásával megakadályozza, vagy gyűjtőbe küldi az asztalról egy pegazusod: rakd játékba a kezedből, majd keress elő egy attól eltérő színű pegazust.
Épületek ellen +6 SB-je van.


Kíváncsi pegazus

2 VP 3/2 chara-din szörny/pegazus „szárnyak”

K, mutass meg 3 különböző jellemű pegazust a paklidból: ellenfeled ezek közül egyet kiválaszt, ezt vedd a kezedbe, a többit rakd a semmibe.
Ellenfelednek nyílt lapokkal kell játszania.


Semleges pegazus

? VP 1/1 fairlight szörny/pegazus „szárnyak”

IK-ja 2 VP, de ha „kötelék” akkor 1 VP.
Semlegesítés olyan színű lap, amilyen színűt megmutatsz a kezedből.
Ha nem semlegesített: egy másik pegazusodra tehetsz egy izom jelzőt.
 
A világhódítás kardjai

1 VP színtelen általános

Újrahasznosítás: X.
Max X célpont lap a gyűjtőbe kerül és ellenfeled eldob X lapot. X annyi, ahány különböző nevű kardod van játékban (max 3).

Médeni berta (új)

1 VP 1/3 kalandozó/alakváltó bufa KF „szárnyak”

P: kapsz 1 VP-t, de ha van rátett lap rajta, akkor 2 VP-t.
Áramlás: előkereshetsz egy más lapra rakható lapot.

Sajbi (új)

2 VP 3/3 kalandozó/alakváltó bufa KF „szárnyak”

S 1 VP: húzz egy lapot, de ha van rátett lap Saibin, akkor 2-t.
Kompenzáció és halálsikoly: keress elő, egy más lapra rakható lapot!

Karacs

2 VP 1/2 kalandozó/alakváltó bufa KF „szárnyak”

Amíg van rátett lap rajta, addig ellenfeled forrásaira immúnis.
Kijátszásakor ellophatsz, vagy egy gyűjtőből rárakhatsz Karacsra egy rárakható lapot.


Médeni áldás

1 VP bufa általános „ősmágia” [+1]

Kapsz X VP-t és húzz X lapot! X annyi, ahány más lapra tett lap van játékban, de max 3.
Hátrány: a kör végéig max 1 nem más lapra rakható lapot játszhatsz ki sikeresen a kezedből.
 
Bátor fegyverhordozó

1vp
1/1 Tharr kalandozó / ember, KF

Kijátszásakor célpont kalandozó szintet lép (kivéve Bátor fegyverhorodó)
Hogyha egy kalandozódra teszel egy KF tárgyat, akkor tegyél a Bátor fegyverhordozóra egy bátorságjelzőt.
Vegyél le róla 2 bátorságjelzőt és áldozd fel: megakadályoz egy lapot
J: Keress elő egy KF tárgyat
 
A halhatatlanság átka

X vp
általános / Dornodon

X annyi, ahány életjelző van játékban (max. 3). X életjelzővel rendelkező lényről lekerül X életjelző, és ha ezáltal mínuszba menne az életjelzők száma, akkor az a lény a gyűjtőbe kerül.

,,A halhatatlanság áldás és átok is egyben"
 
A generikum büntetése

szabálylap

Az altípussal nem rendelkező lények képességei nem működnek.
Minden forrás, aminek szövegében a „célpont lap” vagy a „megakadályoz” kifejezés szerepel +1 VP.


Halhatatlan születése

1 VP színtelen, általános

Célpont lény kap egy élet jelzőt, vagy előkereshetsz egy élet képességgel rendelkező lényt.


A lich tanítványa

2 VP 2/2 leah szörny/nekromanta „élőholt”

Élet: 2.
K végy le egy lényedről egy élet jelzőt: kapsz egy Nekromanta csontvázat, vagy visszavehetsz egy „élőholt”, vagy Élet képességgel rendelkező lényt a gyűjtődből.


Lady Olivia macskája (új)

3 VP 3/1 elenios szörny

Anti-mágia: 1. Élet: 9.
K végy le lényeidről össz. X élet jelzőt: megakadályoz, vagy gyűjtőbe küld egy X költségű lapot.


A halhatatlanok edzője

2 VP 3/2 raia kalndozó/kobudera KF

Élet: 2.
Ellenfeled minden „életkioltó” lapja +1 VP.
S: önmagán kívül minden „élet” képességgel rendelkező lényed kap 1-1- izom jelzőt.


Druida őr

2 VP 1/5 sheran kalandozó/elf, druida KF

Élet: 2.
K ha egy élet jelződ kikerül a játékból: kapsz 1 VP-t és ha nem költség miatt került ki, akkor a kör végén húzz egy lapot is.
 
Rémisztő fatty

1vp
szörny/Chara-din
Chara-din fattya / 0/2

K, célpont lény passzívan a tartalékba kerül. S, 1szk: célpont lény vagy játékos gyógyul 2-t

Ijesztőnek tűnhet, de ez az egyik legveszélytelenebb
- Chara-din követője
 
Hipochondria

1vp, 1zsz
bűbáj lényre / Elenios

Dobd a kezedből a gyűjtőbe: célpont lényre rakj egy méregjelzőt. Költségéből 1vp-t helyettesíthetsz egy méreg/dermesztés/elmúlásjelző lapról való levételével. A lény az alábbi hátrányt kapja: Ha egy lapra X méreg/dermesztés/elmúlás/gyengülésjelző kerül, ez a lény megkap X+1 ugyanolyan jelzőt.
 
Porhattka(tóken)

0vp
szörny 1szk Rhatt
pók 1/1

Blokkolás:X
X annyi ahány Rhatt lapod van játékben.(max.3)
 
Haragos fúria

2 VP 2/1 dornodon kalandozó/ember KF „szárnyak” „rezisztens”

Ha megsebzi őt egy lény: az a lény a gyűjtőbe kerül.
K, ha egy lapod ellenfeled forrásától a gyűjtőbe kerül: célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob egy lapot.


Raptorlovas

2 VP 2/4 chara-din szörny/varkaudar

K 1 SZK vagy 2 VP: rakj játékba egy Raptor szablyát.
S: megakadályoz egy varázslatot.


Ködhidra

3 VP (6)/3 sheran szörny „köd” „szárnyak”

Bármennyi lényt támadhat és nem ütnek vissza rá.
J: kapsz annyi Második fejet a kezedbe, ahány követőt és szabálylapot használnak a játékosok összesen.


Jobbágy

1 VP 1/1 raia kalandozó/ember KF

Bármennyi lehet a pakliban.
Nem cserélhet gazdát.
Minden előkészítő fázisodban kapsz 1 VP-t vagy 1 SZK-t.
 
Geomi a gömböc (új)
Leah
5vp-x
Szörny
Motyogo

3/3
X Annyi ahány lapja van ellenfeled gyűjtőjében de max 4. Ellen gyűjtőjéből bármennyi lapot átrakhatsz a semmibe.
Jelenés: kapsz egy passzív motyogo kölyköt
 
Mardakor régész

3 vp színtelen kalandozó

Mardakor régészből csak egyet használhatsz.A játék elején mutasd meg a paklidból.
Használhatsz 3 olyan minimum 2-es idézési lapot amit a kiadási év miatt nem használhatnál az alábbi kivételekkel: UR, isteni, helyszín.
 
A végzet istenének sóhaja
4vp Chara-din azonnali

Idézési költségéből 3vp-t helyettesíthetsz ha a kezedből, gyűjtődből vagy paklidból a semmibe raksz 2db Az istenek végzete lapot.
Célpont lap a semmibe kerül vagy megakadályoz egy ultraritka lapot. Ezt a képességet nem lehet drágítani és nem véd ellene semmilyen célozhatatlanság vagy immunitás.
Jelenés: Kapsz egy Az istenek végzete lapot a kezedbe.
 
Korlátlan elme

1 VP elenios azonnali/vízió „mentális”

Nevezz meg egy víziót: a kör végéig ilyen nevű vízióból bármennyit kijátszhatsz, de ha gyűjtőből játszod ki, akkor sikeres létrejötte után a semmibe kerül.
E jelenés: előkereshetsz egy víziót, amilyen nevű már van a Semmidben.


Zanzásítás

1 VP elenios általános/vízió

Dobj egy lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe, VAGY a kör végéig vízióid költségében a VP-t fizetheted ZSZ-ból.


Képzelt pajzs

1 SZK elenios tárgy/pajzs KF

A gyűjtődből is kijátszhatod.
Vízióra ingyen rakhatod, akkor is ha nem tud KF-elni.
Hordozója +1/+1-et kap, nem hatnak rá az ellenfél varázslatai és a kör végén nem kell feláldozni.
Jelenés: megakadályoz egy semmiző forrást.


Álomrém

1 VP 1 ZSZ 2/2 dornodon szörny/vízió

Vízió lényeidet bármikor kijátszhatod, amikor azonnalit játszhatsz ki (önmagát is) és a következő képességet kapják:
„Ha megsebez egy lényt, az a lény a gyűjtőbe kerül.”


Képzelt barát

1 VP 1/1 elenios kalandozó/ember, vízió KF

K ha kijátszol egy víziót: azonnal dobj egy lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe.
Ha a gyűjtődben van: ellenfeled csak Képzelt barátot semmizhet ill. hasznosíthat újra a gyűjtődből.
 
Szürke aktivátor

Színtelen tárgy
IK: 0 csont

Kompenzáció: Húzz egy lapot.

Ha sikeresen használod egy asztalon levő lapod képességét, kapsz egy varázspontot.


Sötét kastplom (új)
Dornodon építmény
1 zsz 1 építő
Szárny ikon

1 vp: egy célpont lény kap egy erőjelzőt (1/1, szintlépést is jelent)
K(2) 1vp: egy célpont lény sebződik vagy gyógyul 2-t.
S, 1vp: Kapsz egy Kastplom szolgát.
3 vp: kapsz egy Toragh katonáját

"A káosz istene a tébolyt is szereti"
 
Fricska 3 VP
Rhatt
azonnali varázslat
Ha valamelyik játékos több mint 3 VP-t vagy 3 csontit
költött az adott körben, akkor annyit sebződik Max ÉP-re is, amennyivel többet költött mint 3.
 
Átváltozás 1 VP azonnali varázslat
Chara-din
Kijátszási feltltele, hogy 1 kézben lévő
lapodat a gyűjtőbe dobj.
Az összes örposztban lévő lényed eggyé alakul:
összeadódik a sebzésük, és ÉP-jük. + láthatalan lesz
A kör végén a lény a semmibe kerül. A szörnykomponensei a tiéd lesznek.
 
Zarknod Dühe
Fairlight
1 vp bűbáj

Minden asztalon levő lap, vagy jelző kikerülése
után a játákból, kapsz annyi VP-t vagy csontit
(lehet vagyesen is) amennyi kikerült a játékból.
 
Motyó
2zsz
tárgy, motyogó
ereklye
húzz egy lapot, ha kijátszol egy motyogót ellenfeled paklija tetejéről rakj 2 lapot a semmibe.

"Ha motyiknál beindul a motyó mutyi ,éjjel elszabadul a subidubi"
 
Kotyogó motyogó

1,(1)
szörny, motyogó, _repül, _kf

(S), ha nincs lap a kezedben, feltámad.
Kijátszásakor válassz: dobj 5 lapot egy pakli tetejéről a gyűjtőbe vagy a Semmibe, VAGY keress elő 1 élőholtat a paklidból (kivéve Kotyogó motyogót), VAGY célpont lapot ellopod.
 
Fetőpi, a költő

1vp Raia Kalandozó ember
4/3 repül, háló, kf

Kézből csak idézve játszhatod ki.
J: kör végén húzz 1 lapot
Áramlás: 1zsz: keress elő egy Dornodon, Raia vagy Sheran lapot.
 
A kastplom hívása

1 VP dornodon azonnali

Megakadályoz egy 0 költségű lapot VAGY ha van 0 költségű lapod játékban: megakadályoz egy lapot VAGY ha van doronodon építményed játékban: célpont permanens a semmibe kerül.

A kastplom kulcsa

2 ZSZ dornodon tárgy „kincs”

S: előkereshetsz egy dornodon építményt.
P: célpont lényen megduplázódnak az izom jelzők, vagy egy építmény aktivizálódik.

A kastplom tornya

1 építő 4 SP dornodon építmény

Ha 0 költségű lény építi: nem lehet rá reagálni.
Kijátszásakor játékba rakhatsz a gyűjtődből, vagy a kezedből egy 2 építő költségű építményt.
Dornodon lényed +2/+1-et kapnak.

Katplom főpap

1 VP dornodon kalandozó/ember KF

Kijátszásakor a paklidból előkereshetsz, vagy 1 VP árán játékba rakhatsz egy dornodon templomot.
K áldozd fel egy másik lényed: célpont lap a gyűjtőbe kerül.


A kastplom kapuja

1 építő 3 SP dornodon építmény

Ha dornodon lény építi: nem lehet rá reagálni.
Kijátszásakor minden építményed aktivizálódik, vagy előkereshetsz egy dornodon nem lény lapot.
Dornodon lényeid rezisztenciát és +1 SB-t kapnak.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.