| Hegyvidéki pegazus
2 VP 2/2 tharr szörny/pegazus „szárnyak” [+1]
Nem olcsóbbítható.
Kijátszásakor mutass meg X különböző színű pegazust a kezedből: kap X izom jelzőt.
K végy le róla 1 izom jelzőt: célpont lap a gyűjtőbe kerül és kapsz egy Pegazus jelzőt (1/1 szörny/pegazus, színét te határozod meg).
Síkvidéki pegazus
2 VP 2/2 rhatt szörny/pegazus „szárnyak”
S 1 ZSZ: kapsz egy Pegazus jelzőt (1/1 szörny/pegazus, színét te határozod meg).
S áldozd fel egy pegazusod: megakadályoz egy lapot, amelynek színe megegyezik a feláldozott lapéval.
Átkristályosított fókuszsárkány
2 VP 2/4 elenios szörny/sárkány [+1] „szárnyak”
„Harci képesség”: ha ellenfele lény, akkor a gyűjtőbe kerül, és a gazdája sebződik annyit, amennyi a sebzése volt.
Halálsikoly: minden lény a gyűjtőbe kerül VAGY ellenfeled kezéből eldobathatsz egy általad választott lényt.
Kapzsi fókuszsárkány
2 ZSZ (3)/3 fairlight szörny/sárkány „kincs” „szárnyak”
Kijátszásakor ellenfeled elveszíti minden SZK-ját és te kapsz annyit, amennyit elveszített.
E 1 ZSZ: megakadályoz egy aktiválást kívánó hatást.
Halálsikoly: ha elköltesz 1 SZK-t, gyűjtő helyett visszakerül a kezedbe.
Mételysárkány
3 VP 4/4 leah szörny/sárkány
3-mas mérgezés. Kijátszásakor minden lény, vagy ellenfeled minden lénye kap 1 méreg jelzőt.
K: célpont lény, amin van méreg jelző, a gyűjtőbe kerül és a Mételysárkány a kör végéig megkapja a lény minden képességét és hátrányát. |
Sötét hadtáp
1 VP chara-din bűbáj „ősmágia”
K: rakj játékba a gyűjtődből, vagy a kezedből egy lényt, aminek nincs képessége, és ha ez egy chara-din lény volt, akkor ellenfeled eldob egy lapot.
Krabbernádó
1 VP leah azonnali „védekezés”
Célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Ha nem védekezésként játszottad ki: kijátszásakor kapsz egy passzív Csattogó krabbert.
„Kötelék”: Ennek a lapnak a kijátszása nem számít bele a „háló” korlátjába.
Krabber mágus
1 VP 1/2 leah szörny/krabber „háló”
Kijátszásakor előkereshetsz vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy krabber nem lény lapot.
Ellenfeled minden lapja játékba kerülése után kap egy dermesztés jelzőt.
Újrajátszás
1 VP 1 nekron chara-din azonnali „ősmágia”
Áldozd fel és rakd a semmibe egy max 2 költségű lényed: a paklidból vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy, a feláldozottal azonos nevű lényt.
Ha ellenfelednek több lapja van játékban, vagy a kezében mint neked: akkor reakcióként is kijátszhatod. |
Teknős taktikus
2 VP 3/2 sheran szörny/teknős
Anti mágia: 1.
Ha ellenfeled lapo(ka)t húz: meg kell mutatnia a húzott lapokat, és minden varázslat után sebződik 2 ÉP-t.
Áldozd fel és nevezz meg egy lapot: a kör végéig egyik játékos sem játszhat ki ilyen nevű lapot a kezéből.
Csapásmérő teknős
2 VP 1/1 sheran szörny/teknős
Anti mágia: 1.
Ha ellenfeled lapot dob a kezéből: sebződik 2 ÉP-t, a Csapásmérő teknős pedig kap egy izom jelzőt.
K: ellenfelednek vissza kell vennie egy általad választott varázslatot a gyűjtőből a kezébe, de a kör végéig ilyen nevű lapot nem játszhat ki a kezéből.
Kannibál xenomorf
1 VP 0/1 chara-din szörny/xenó
Kompenzáció: ellenfeled eldob egy lapot.
S áldozz fel egy xenót (akárkiét): a Kannibál xenomorf kap egy izom jelzőt vagy ellenfeled eldob egy lapot.
A harcos elhívatása
1 VP színtelen azonnali
Ellenfeled körében, a csere fázis után játszhatod ki.
Rakj játékba a kezedből vagy a gyűjtődből egy max 4 költségű kalandozót. Ellenfelednek ezt a kalandozót muszáj támadnia ebben a körben, ha tudja. Az így kijátszott kalandozó a következő képességet kapja: „Ha megöl egy lényt, a kör végén húzz egy lapot!”.
Takaida
2 VP sheran kalandozó/ember KF
Kijátszásakor eldobhatsz egy lapot a gyűjtőbe: ekkor előkereshetsz 2 különböző nevű sheran lényt.
Minden lényed a következő képességet kapja: „Halálsikoly: ellenfelednek el kell dobnia egy lapot!” |
Háát, azért lássuk be, hogy ez kb. egy felturbózott molluszk. Hogy ha nem a saját paklijába rakjuk, még akkor is nagyon undorító körönkénti fix laphúzás, vagy a kánterelő tárgyakat beáldozni. + a legfőbb követős setupok alapja is lenne. Kötelező lenne szüntetni, de viszont nem tudom mit tudna kezdeni ezzel kf pakli 4 lap esetén.
Jaaa, és erdővel nagyon broken lenne első körtől már ütni |
A Zarknod kovácsának felújítására egy másik megoldás:
Zarknod kovácsa (új)
követő
Megszüntetés: 14 Ép
KF tárgyaid költségét helyettesítheted 1 Vp-vel.
S: kapsz egy aktív kovácsinas jelzőt (1/1-es, színtelen törpe kalandozó).
K, áldozd fel egy kovácsinasodat vagy tárgyadat: húzz egy lapot. |
zarknod kovácsa (új)
követő, epikus
Kedvelt lap: kf tárgy
s: a következő kf tárgyad idézési költségét helyettesítheted 1 vp elköltésével.
Kf tárgyaidat kijátszhatod sima tárgyként is, ilyenkor a hordozóra vonatkozó hatások nem érvényesülnek.
A buták akarata
szabálylap
Minden lap a következő képességet kapja: Kompenzáció: 1 vp, vagy egy lap húzása kör végén. Egy körben maximum kétszer sülhet ki egy játékosnál a kompezáció.
J: tegyél egy nem varázslat lapot a gyüjtőből a semmibe: a következő reakció idézési költsége 1vp-val drágább (csak. az ellenfél 2. körétől). |
Zuppé bűbája
2 VP bufa bűbáj „horgony”
Idézési költségét helyettesítheted egy lap semmibe dobásával.
S: a gyűjtődből játékba rakhatsz egy 2 vagy 3 költségű lényt, de a következő hátrányt kapja: „ha kikerülne a játékból, helyette a semmibe kerül”.
Jelenés: a kör végén húzz egy lapot!
Varn Banett szolgája
3 VP 1/1 elenios szörny/manó „szárnyak”
Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy manód asztalról kézbe visszavételével.
Kijátszásakor kap annyi izom, jelzőt, ahány manód van a semmiben.
Halálsikoly: húzz egy lapot!
Gyógyító manó
2 VP 1/1 raia szörny/manó „szárnyak”
Idézési költségét helyettesítheted egy lap semmibe dobásával.
Ha legfeljebb 5 ÉP-d van: kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki. Kijátszásakor te vagy célpont lény gyógyul, vagy sebződik annyi ÉP-t amennyi a semmiben lévő manóid összsebzése.
Száműzött xenomorf
1 VP 2/2 chara-din szörny/xenó
Kijátszásakor nevezz meg egy laptípust majd válassz egy véletlenszerű lapot ellenfeled kezéből, és ha az a megnevezett típusú lap, akkor ellenfelednek a lapot a semmibe kell dobnia, és a paklijából minden ilyen nevű lap a semmibe kerül, egyébként a kiválasztott lap a gyűjtőbe kerül.
S: ellenfeled veszít 1 VP-t. |
Visszacsatoló fatty
1 VP 1nekron 2/2 chara-in szörny/chara-in fattya
S mutasd meg a kezedből: ha ellenfeled játékba hozott egy lényt: sebződik kétszer annyit, mint a lény sebzése.
Kijátszásakor kapsz egy aktív Chara-din fattyát.
Vérdémon
2 áldozás (3)/3 dornodon szörny
+3-mas tűzlehelet.
Ha nincs permanensed játékban, vagy csak áldozós költségű permanensed van játékban: kijátszásához ellenfeled lapjait is áldozhatod.
Jelenés 2 nekron: előkereshetsz a paklidból egy Vérdémont.
Védelmező fatty
1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Ha van fattyad az őrposztban: kijátszhatod az ellenfél körében a támadók kijelölése után: ekkor minden támadónak kijelölt lényt vissza kell keverni a pakliba.
S 1 ZSZ: előkereshetsz a paklidból egy fattyat (kivéve védelmező fattyat).
Fatty sorozó
1 VP 1 nekron 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya
S 1 VP: játékba rakhatsz legfeljebb 2 fix max 3-mas költségű fattyat a kezedből aktívan, de a következő hátrányt kapják: „A kör végén mindenképpen visszakerül a kezedbe”.
Kompenzáció és halálsikoly: kapsz egy Chara-din fattyát.
A praglonc áldása
1 VP fairlight általános
Dobj egy lapot a kezedből a semmibe: előkereshetsz a paklidból két, a dobottal azonos nevű lapot. |
elkészítettem néhány Hőskorszakos lap friss verzióját
1 nekron Bölcsesség
bűbáj színtelen
Húzz egy lapot.
Minden kalandozód +1/+1-et kap.
Késleltetett hatás: 2: kapsz egy Bölcsesség lapot.
Halálsikoly: tegyél egy kalandozódra egy izomjelzőt.
flavour maradhat
1 Vp Csupasz izom
bűbáj Tharr
Húzz egy lapot.
Azok a KF lényeid, amelyeken nincs semmilyen rátett lap vagy jelző, +2/+2-őt kapnak.
Ha 'bűbáj lényre' lapként játszod ki, akkor emellett a célpont lényre tegyél 2 izomjelzőt.
1 Vp Meddőség
bűbáj ősmágia Dornodon
Nem lehet rá lény kijátszásával reagálni.
Nem lehet lényt kijátszani.
Hátrány: ha megkísérelsz kijátszani egy lényt, annak az lesz a kijátszási feltétele, hogy a Meddőséget fel kell áldoznod.
0 Vp Azonnali bűbáj
azonnali Leah
Kijátszásakor válassz: a kör végéig bármikor kijátszhatsz bűbájt, amikor azonnalit játszhatnál ki VAGY keress ki egy bűbájt, és azt ingyen játékba teheted.
Kompenzáció: húzz egy lapot. |
Vlagyimir kétszöge
1 VP színtelen bűbáj
Ellenfeled minden nem lény lapja +1 ZSZ.
E: kijátszhatsz a kezedből egy lényt az idézési költség kifizetésével.
S áldozd fel ezt a lapod és egy lényed: húzz 2 lapot!
Acél fókuszsárkány
1 VP 3/1 elenios szörny/sárkány „szárnyak”
Követő nem drágíthatja.
Semlegesítés: reakció.
Halálsikoly: kapsz 1 VP-t vagy a kör végén húzz egy lapot! Ha saját forrásodtól kerül a gyűjtőbe, akkor mindkettőt megkapod.
Négydimenziós ganüid
2 VP 4/2 rhatt szörny/ganüid
Kijátszásakor mutass meg X (max 4) Ganüid ifjoncot a kezedből, majd tégy rá 4 dimenziójelzőt.
K végy le róla egy dimenziójelzőt: megakadályoz egy lapot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy húzz egy lapot a kör végén.
Mobius
3 VP (5)/4 rhatt szörny/ganüid
Kijátszásakor dobj X (max 3) ganüidet a semmibe: ellenfelednek el kell dobnia X lapot, Mobius pedig kap X izom jelzőt.
K ha ellenfelednek kevesebb lap van a kezében, mint neked: célpont lény vagy játékos sebződik 2 ÉP-t.
Sebesült dohratog
1 VP 1/1 sheran szörny
Kijátszásakor 6 ÉP árán előkereshetsz, vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy 1 költségű sheran bűbájt.
K, ha sebződsz: gyógyulsz 2 ÉP-t |
Pislákoló lámpás
1zsz
tárgy, dzsinn, kincs ikon, [+1] (reakciódrágítás), Rhatt
Anti-mágia: 0
Kijátszásakor tégy rá egy jelzőt, és minden előkészítő fázisodban végy le róla egyet!
[K], ha kijátszol egy tárgyat vagy dzsinnt, tegyél rá egy jelzőt!
Ha van rajta jelző: [K], célpont lap passzivizálódik vagy aktivizálódik.
Ha nincs rajta jelző: [S], kapsz egy szk-t, VAGY a következő tárgyad vagy dzsinned [+1]-et kap
Áldozd fel: kör végén húzz annyi lapot, ahány jelző van rajta (de max. 2-t)! |
X Vp Karantén
általános Sheran
X+1 célpont lényre tegyél egy-egy álom- és dermesztésjelzőt. Ha költsége legalább 3 Vp, akkor +2 reakciódrágítást kap.
K, mutasd meg a kezedből: célpont lényre tegyél 1 álomjelzőt.
Dobd el a Semmibe: húzz egy lapot.
"Maradj otthon!" |
1 nekron Spóra (2020 - tóken, Zén-be)
szörny 1 szk színtelen
'repül'
P: kapsz egy passzív Spóra lapot.
Áldozd fel: célpont lényre tehetsz egy +1/+1 erősödés jelzőt.
0 / 1 |
Olga
1 Vp
Kalandozó KF Elenios
Kijátszáskor és minden előkészítő fázosodban célpont lényre rakj egy -2 ÉP-t jelentő jelzőt.
K: Ha egy lény a gyűjtőbe kerül, húzz egy lapot.
"Olga, tudja mi a dolga!" |
1 Vp Léna
kalandozó KF Elenios
alakváltó
Csábítás: 2
S, X zsz: célpont max. X költségű lény minden képességét megkapja a kör végéig, és ha a célponton volt lap vagy jelző (életjelző is), akkor közülük egyet áttehetsz Lénára.
"Léna a puszta jelenlétével képes volt megbabonázni mindenkit."
1 / 2 |
Fatty progenitor
2 ZSZ (3)/3 chara-din szörny/ chara-din fattya [+1]
Újrahasznosítás: 2.
S: a kezedből játékba rakhatsz egy Fatty progenitort.
E: előkereshetsz a paklidból egy Fatty progenitort.
Fatty ellencsapás
1 VP 1 nekron cahar-din azonnali/reakció, éjfatty, chara-din fattya
Kijátszási feltétele, hogy legyen játékban olyan fattyad, ami nem előre kikészített lap.
Megakadályoz egy lapot, és ha akarod célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Ganüid korlátozó
2 VP (4)/3 rhatt szörny/ganüid
Idézési költségét helyettesítheted egy ganüid asztalról kézbe visszavételével.
Ellenfeled minden reakciója +1 VP.
E: a kör végéig „háló” képességet kap, a kör végén pedig húzz egy lapot vagy kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
Toborzó morf
2 ZSZ színtelen szörny/morf „idézés”
S nevezz meg egy gyakori tókent: minden játékos kap egyet ebből a tókenből.
K: célpont tóken lény kap 1 izom jelzőt.
Thargodan kidobóember
2 ZSZ chara-din szörny/thargodan 3/3
Kijátszásakor visszavehetsz 2 thargodant a gyűjtődből a kezedbe, de ilyen nevű lapokat ebben a körben már nem játszhatsz ki.
S dobj egy kockával: ellenfeled sebződik X ÉP-t vagy célpont max. X költségű lap a gyűjtőbe kerül, ahol X annyi, amennyit dobtál |
Megelőzés
szabálylap háló
K, dobj a kezedből 1 lapot a Semmibe, vagy semmizz ki 3-at egy gyűjtőből: megakadályoz egy reakciót.
A képesség használatának feltétele, hogy se a kezedben, se a gyűjtődben nincs reakcióként kijátszható lap (mutasd meg a kezed).
"Légy a villámnál is gyorsabb, ha egy mágus trükközni készül! - Lord Kovács" |
Mélytengeri teknős új
1vp 1nekron
sheran,teknős,szörny,szk, védekezésből kijátszható
Anti-mágia: 1. Ellenfeled szabálylapja és követője nem működik.
2/4
Teknős mágia
1zsz
sheran,teknős,azonnali,reakció,védekezésből kijátszható
Megakadályoz egy nem lény lapot ha kötelék akkor lapot. Ha nem védekezésként játszod ki akkor kapsz a kezedbe egy Teknős mágiapáncél-t.
Nem lehet eldobni Anti-mágiának. |
Negatív szellem
1VP 1 nekron 1/3 leah szörny/kísértet „élőholt”
Kijátszásakor dobj 3 lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe.
K ha a gyűjtődből lap kerül a semmibe: húzz egy lapot vagy ellenfeled eldob egy lapot.
Jelenés: a kezedből vagy a gyűjtőből játékba rakhatsz egy Negatív létsíkot.
Ébredő istenség
2 áldozás (?)/(?) színtelen avatár
Anti mágia: 0. Csak 2 azonos színű lényt áldozhatsz a kijátszásához. Színe a feláldozott lények színe, SB-je és ÉP-je a feláldozott lények SB-jének ill. ÉP-jének összege.
Forrásra immúnis.
S: megakadályoz egy lapot.
E 1 VP: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Teknős tréfamester
2 VP 3/(3) sheran szörny/teknős
Anti mágia: 0.
Kijátszásakor kiválszthatsz egy varázslatot ellenfeled gyűjtőjéből, amit vissza kell vennie a kezébe, de a kör végéig ilyen nevű lapot nem játszhat ki.
K ha ellenfeled lapot dob a kezéből: húzz egy lapot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Keselyűteknős
2 VP 3/4 sheran szörny/teknős
Anti mágia: 1.
S ha ellenfeled azonnalit vagy általánost dob anti mágiának (kivéve önmagáénak): létrejön a dobott varázslat hatása, mintha te játszottad volna ki.
Mentőakció
0 VP chara-din azonnali/reakció „ősmágia”
Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy egy lényed nem áldozástól a gyűjtőbe kerülne, vagy gazdát cserélne.
A lény ehelyett visszakerül a kezedbe. Ebben a körben nem játszhatsz ki ilyen nevű ényt a kezedből és a kör végén húzz egy lapot |
Nekron-morf
2nekron
színtelen, szörny,morf,kf,csont,
Idézési költségéből max. 1 nekront fizethetsz ellenfeled paklijából is.
Ha akarod repül.
Kijátszásakor ha van játékban vele egyező altípusú lapod, ellenfeled a paklija tetejéről 6 lapot a semmibe kell dobnia.
K: Ebben a körben háló képességet vagy rezisztenciát kap.
3m/4 |
Bankválság
szabálylap
A lapok és helyszínek idézési költségét semmilyen módon nem lehet sem módosítani, sem helyettesíteni.
S, 1 zsz: ellenfeled veszít 1 Vp-t, ha nincs neki, akkor 1 szk-t, ha az sincs, akkor 1 Ép-t.
"Mikor egyetlen napra bezárt a Fairlight Bankház, azonnal kitört a pánik." |
Ez a mérhuana nagyon hiánypótló. Kevés az olyan side lap bilincs vagy börtön ellen ellen ami nem végzi ki az eredeti paklid. Jó ötlet volz előkaparni. |
Hagyjuk már Mr. régi Mágiasík.  |
Ez a mérhuana nagyon hiánypótló. Kevés az olyan side lap bilincs vagy börtön ellen ellen ami nem végzi ki az eredeti paklid. Jó ötlet volz előkaparni. |
Morgan átkozott ajándéka új új
2zsz
Leah, bűbáj, rezisztencia
Idézési költségét semmilyen módon nem lehet módosítani. Vedd vissza az asztalról vagy a gyűjtődből a kezedbe: célpont lény vagy játékos sebződik 4ÉP-t.
Nem lehet feláldozni.
Körönként csak egyszer vehetsz vissza morgan átkozott ajándékát. |
Megidézett tűzszellem
2 VP (3)/1 dornodon szörny/elementál „tűz”
+3-mas tűzlehelet (ÉP-ből is).
S ha van játékban Tűz síkja, vagy a gyűjtődben min. 3 „tűz” lap: játékba rakhatod a kezedből, vagy a gyűjtődből.
Késleltetett robbanás
1 VP dornodon azonnali „tűz”
Célpont lény vagy játékos sebződik 1 ÉP-t és a kör végén húzz egy lapot.
A következő tűzsebzés, amit okozol, megduplázódik.
Nyugalom (új)
0 VP raia azonnali „ősmágia”
Célpont permanens a gyűjtőbe kerül, vagy megakadályoz egy lapot.
A következő húzás fázisodban eggyel kevesebb lapot húzol.
Vámpír grófnő
2 VP 1 nekron leah szörny/vámpír 3/3 „szárnyak”
S 6 ÉP: feltámad.
K: ha gyógyulsz, célpont permanens a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.
Életivó
2 VP (2)/2 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak”
Semlegesítés: semmiző forrás vagy élőholtadra kijátszott/használt reakció.
K X ÉP: célpont lény kap +X/+X-et a kör végéig (csak 2. körtől, és X max. 5). |
1 Vp 1 szk 2 nekron Rémségek kicsiny boltja
helyszín színtelen
Kijátszásakor kapsz 3 különböző gyakori tóken lapot mindenképp passzívan.
S: egy általad választott, max. 2 idézési költségű előre kikészített lapból kapsz még egyet.
"Csak mondd ki titkos vágyad, és itt teljesül." |
Gaddar ultimátuma új
2 vp +2 reagáni azonnali
Húzz egy lapot!
Ellenfeled nem játszhat ki lapot ebben a körben és te szétoszthatsz 3 jelzőt az alábbiak közül: elmúlás, dermesztés, álom, méreg.
Áramlás: 3vp
Béklyó új
1vp bűbáj
Húzz egy lapot!
Nem lehet rá reagálni. Nézd meg ellenfeled kezét majd nevezz meg belőle egy lapot. Ilyen lapot nem lehet kijátszani.
Áramlás: 3 vp |
2zsz Angyalok sóhaja
azonnali Raia
Célpont permanens a Semmibe kerül VAGY a játékból minden általad választott jelző (életjelző is) kikerül a játékból
ÉS kapsz eggyel több Kisebb angyalt mint ahány jelző vagy lap így kikerült (de max. 4-et).
----------
Xvp A visszatérés hírnöke
kalandozó KF Rhatt
próféta
Semlegesítés: lap
X a semlegesített lap költsége, ha nem semlegesítésként játszod ki, akkor 1.
J: Ha egy permanens az asztalról a gyűjtőbe kerül, a kör végén vegyél vissza 1 lapot a gyűjtődből a kezedbe
X/X
----------
X+1zsz Zanzásítás
általános Dor nodon
Kijátszási feltétele, hogy megmutass egy lényt a kezedből. X a mutatott lény idézési költsége.
Rakd a mutatott lényt a kezedből a játékba mintha kijátszottad volna.
Jelenés: 2zsz: kör végén húzz 1 lapot |
A mágia felszabadítása
Dornodon 2 vp azonnali életkioltó
Kijátszásakor elveszted összes varázspontod. Célpont lény vagy játékos sebződik annyit amennyit vesztettél(játékosba max 9) és húzz egy lapot.
Dobd el a kezedből a semmibe: célpont követő vagy szabálylap ebben a körben nem fejti ki hatását. | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2023
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|