Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Womath
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"A womathok a mélyen fekvő barlangcsarnokokban élő békés kérődzők. Vaksi szemükkel állandóan a sötétséget fürkészik, és ha kell, megvédik magukat a homály ragadozóitól hatalmas patáikkal." - Encyclopedia Fantasya
Nézz szét a galériában!
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
Legendák Viadala paklibeküldés
HKK Kódex változások
A Sötétség Kora - helyzetjelentés
Hatalom Szövetsége - 54. félév végeredmény

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Lapötletek (64954)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9481)
[HKK Piac] Régi lapok (1523)
Épülettervezői pályázat 2. (11)
Legendák Viadala (30)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8130)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Szeptett

7zsz
Leah Általános
+1 reakciódrágítás

Kijátszási feltétele hogy legyen legalább 7 lap a semmidben.
Rakj játékba max. 7 olyan permanenst a gyűjtődből amilyen van a semmidben majd ez a lap a semmibe kerül.
Áramlás és Jelenés: 2nekron: Dobj a paklid tetejéről 2 lapot a gyűjtődbe.


Motyó

1nekron 2zsz
Leah Tárgy-motyogó
KF, Kincs

Kijátszásakor hordozója a semmibe kerül és ha saját lényedre játszottad ki előkereshetsz a kiegészítő paklidból egy lapot de ebben a körben azt nem játszhatod ki.


Komi-blokk

2zsz
Rhatt Épület
Repül, háló

Blokkolás: 2.
Kijátszásakor ellenfeled max. ép-je és max. vp-je megcserélődik.
S: A kör végén vedd vissza a kezedbe.
Áramlás: 2vp
 
Káoszörvény

Chara-din. 1 vp. Védekezés.

Kijátszásakor ellenfeled egy véletlenszerűen
Választott lapja a semmibe kerül

Áramlás: célpont lapja rakj 1 dermesztés vagy 1 izom jelzőt!
 
Sajnos ez nem így működik, hogy valamire, ami nem hátrány, ráírhatjuk, hogy az A bilincsen ez egyébként ki is van írva, hogyha egy lap hátránya, hogy az ellenfél húz... de ugye itt te is húznál... Ez csak úgy működhetne, ha csak az ellenfélre hatna a lap.
 
Köszönöm szépen az értékelést.

Multiverzum: ha így túl gyenge, akkor vagy a reagálhatatlanság, vagy a leszedhetetlenség megmaradhatna.

Mulgan áldása: azért került rá, hogy hátrány, hogy bilincs/börtön mellett ne lehessen lenullázni vele az ellenfél kezét.

G behajtó: Esetleg ha kicsit univerzálisabb lenne?

Ganüid behajtó (jav)

2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid

Semlegesítés: VP adó/laphúzó forrás, majd kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, ahány VP-t ellenfeled kapoot, vagy ahány lapot húzottt volna.
S "duplakötelék": visszaveheted a behajtót a gyűjtődből, vagy az asztalról a kezedbe.


Ganüidinátor: Valóban, de voltak eddig is olyan reakciók, amik nem megakadályoztak lapot (pl. Robbanó birka, Manaszüretelés, árnyék képesség). És én speciel szeretem is az ilyeneket.

Armageddon: Na, már alig várom.
 
Irok egy gyors reakciót ezekre, mert alapvetően nagyon ötletesek:
Multiverzum: az oké hogy a szabálykap miatt érdemes egy csomó szabálylappal játszanom így. De miért jó az nekem, ha az ellenfél minden 0-1-s kánterével és leszedésével megoldhatja őket? helyszíneket egyébként egy ideje nem adtunk már ki, lassan kirotál mind.
Mulgan áldása: biztos jó, ha a börtön bilincs miután begenerált már pár lapot a gyűjtőbe, 1 nekronért el tudja dobatni a kezedet?
G.behajtó: VP-t adó forrás azért elég kevés van, jó eséllyel csak szorongatod a kezedben és nem csinál semmit
Szurkáló: hát az ilyen 1-eket ütő lények sem túl jók.
Ganüdinátor. alapvetően ok, de reakcióból reagálni szoktunk, nem leszedni.
Ganüid armageddon: ötletes, de lehet hogy valami hasonló lap jönni fog amúgy is hamarosan
 
Multiverzum

szabálylap

Bármennyi helyszín lehet játékban.
A helyszínek kijátszása normál lapkijátszásnak számít és ekképpen is lehet rájuk reagálni.
A helyszínek játékban lévő lapnak számítanak és nem csak olyan forrás hat rájuk, amire külön rá van írva.


Mulgan áldása

1 nekron színtelen általános

Nézd át minden játékos kezében a lapokat, majd bármennyi általad választott lapot keverj vissza a paklikba. Mindenki húz annyi lapot, ahány lapja így vissza lett keverve (hátrány).
E Jelenés 1 VP: húzz egy lapot!


Ganüid behajtó

2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid

Semlegesítés: VP adó forrás, majd kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, ahány VP ellenfeled kapott volna a forrással.
S dobj egy ganüidet a kezedből a gyűjtőbe: visszaveheted a behajtót a gyűjtődből, vagy az asztalról a kezedbe.


Szurkáló ganüid

1 VP 1/4 rhatt szörny/ganüid „szárnyak”

Harci képesség: ellenfele sebződik annyit, ahány Ganüid ifjoncot mutatsz a kezedből.
E: kapsz 2 Ganüid ifjoncot a kezedbe, vagy egy célpont sebződik 1-et, vagy passzivizálódik.


Ganüidinátor

2 VP 2/3 rhatt szörny/ganüid

Ganüideid kapnak +2 SB-t.
Reakció; áldozd fel: célpont lap a gyűjtőbe kerül és ha ez egy gonosz lap volt, akkor kapsz 1 Ganüid ifjoncot a kezedbe.


Ganüid armageddon

4 VP rhatt azonnali/ganüid

Kijátszásakor dobj 7 Ganüid ifjoncot a kezedből a Semmibe: ellenfeled kezéből és asztaláról minden lap a Semmibe kerül, majd a paklija tetejéről 10 lap a Semmibe kerül.
 
Érdekes mechanika.... lenne... de az asztalról véletlenszerűen kiválasztani egy lapot nem egyszerű dolog. Ha 6 vagy kevesebb lapja van, oké, mert egyszerű dobókocka mindenkinél van, de mi van akkor ha mondjuk van 15 lap az asztalon? összeszedni őket és húzni egyet nem szerencsés, mert akkor emlékezni kell arra, hogy melyik hol volt, ha meg vannak púpozva jelzőkkel, megint csak gáz... Sokoldalú kockával kidobni se egyszerű, mert akkor meg azt kell megjegyezni, hogy melyik dobott érték, melyik lapot jelenti...
 
Káoszörvény

Chara-din. 1 vp. Védekezés.

Kijátszásakor ellenfeled egy véletlenszerűen
Választott lapja a semmibe kerül

Áramlás: célpont lapja rakj 1 dermesztés vagy 1 izom jelzőt!
 
Köszönjük szépen a rengeteg lapötletet!

Mivel lassan zárjuk az idei kiegészítőt, ősszel elkezdjük a következőket tervezni, ezért végig fogjuk nézni az itt leírt lapötleteket is.

Szeretnék írni néhány direktívát a laptervezéssel kapcsolatban, mire kell odafigyelni, ha szeretnéd, hogy a lapötleted megvalósuljon.

- A lapon levő szöveg maximum 230 karakter lehet (gyakorin 150, nem gyakorin 200 karakter).
- A lap ne legyen túlkomplikált. Még egy kezdő játékos számára is érthető legyen, mit csinál a lap, ne legyenek félreértések a működéséből.
- A lap szövegét próbáld a jelenleg érvényes terminológiával megfogalmazni, ld. már megjelent HKK lapok, ott hogy van az írva, amit te szeretnél.
- A lap hiánypótló legyen. Tehát ne csak a lapot találd ki, hanem azt is, hogy milyen pakliba raknád be, és ott valóban hasznos legyen. (vagy ha sidelap, akkor mi ellen).
- A lap erőssége. Nyilván ezen tudunk igazítani, de ami nagyon messze van az elvárttól, nagyon sokat kell alakítani, azzal nem tudunk foglalkozni. A legjobb az, hogyha a lapod erősségét hasonlítod mostanában kiadott lapokhoz, amelyek funkcióban, működésben hasonlóak a tiedhez. Fontos, hogy a lap erőssége arányos legyen a költségével! Reakció / leszedésvédelmet csak drágább lapokra teszünk, mint ahogy erősebb kijátszáskori képességet is. A reakciók és körönként lapelőnyt adó lapok erősségére pedig különösen oda kell figyelni, hogy ne lépjék túl a többi, hasonló lap szintjét.
 
Talán túl sok, de ki tudja..

név: Türkiz, a bosszantó
gyakoriság: nem gyakori
idézési ktg: 1 Vp, 1 Zsz, 2 nekron
szín: Leah/Elenios, háló, nincs benne csont
Aktívan jön a játékba.
Kijátszásakor ossz el 1 dermesztést, vagy álom jelzőt. Lények ellen kap +2/2-t.
Ha megsebzi az ellenfelet a paklija alsó 7 lapját a semmibe kell dobnia.
Hátrányok: Semmilyen módon nem kerülhet rá jelző, vagy lap. Nem cserélhet gazdát. Nem építkezhet. Körönként sebez rajtad 1 Ép-t.

(5) / 5
 
[Löket
0 vp
azonnali varázslat
Húzz egy lapot!
Akár a paklidból, akár a gyújtőd tetejéről

Lökés
1 vp
azonnali varázslat
Húzz 2 lapot!
Akár a paklidból, akár a gyújtőd tetejéről
Ebből az egyiket ebben a körben ki kell
játszanod különben a semmibe kerül,
Ha sikeresen létrejött húzz egy lapot!

Lövet
2 vp
Húzz 3 lapot!
Akár a paklidból, akár a gyújtőd tetejéről
Ebből kettőt ebben a körben ki kell
játszanod különben a semmibe kerül.
Ha sikeresen létrejött a varázslat húzz 2 lapot!
 
Förtelemzombi (új)
Leah, szörny, 2/2, élőholt, SZÁRNY
IK: 1 zsz, 1 nekron

Feltámad.
Halálsikoly: ellenfeled veszít 5 max. Ép-t.
Költségéből a <zsz>t helyettesítheted
5 max. Ép-vel.
"A holtak mindig, ha vérezniök kell,
Bosszút állanak.
Értik, hogyan s szánjátok, kit ököllel
porba sújtanak." - Verlaine

Árnymanó pletyka
Dornodon, azonnali, IK: 2 VP védekezés

Célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Ha nem <védekezés> játszottad ki, kapsz 1 dobótőrt.
K, dobj 1 lapot a Semmibe: visszaveheted a gyűjtőből a kezedbe.
"Úgy hírlik, Ön meghalt!"


Kreátor műhelye
Követő, hordaparancsnok

A játékot 4 lappal kezded.
J: kapsz egy tókent.
S, áldozz fel, és tégy a Semmibe egy tókent: kapsz egy tókent.

"Apám sírt, anyám jajgatott,
S hipp-hopp, e zord földön vagyok,
Pőre kisded, vinnyogó,
Mint egy ködbe bujt manó." - Blake
 
Bölcs tigris

követő/epikus

Kedvelt lap: tigris.
Lényeid nem cserélhetnek gazdát. Tigriseid nem veszíthetik el kijátszáskori képességeiket.
J 1 VP: visszavehetsz egy tigrist az asztalról, vagy 2 VP árán a gyűjtőből a kezedbe.


Élőholt tigris (új)

3 VP 3/3 leah szörny/tigris „élőholt”

Kijátszásakor max 2 célpont lap a semmibe kerül, vagy ellenfeled paklija tetejéről 13 lap a semmibe kerül, majd az Élőholt tigris átkerül ellenfeledhez.
Minden nem tigris lény kap -1/-1-et.

Szellemtigris

3 VP 3/3 leah szörny/tigris „élőholt” „horgony”

Kijátszásakor a gyűjtőkből játékba rakhatsz max 1 lényt, vagy max 2 tigrist (ezek a kör végéig nem cserélhetnek gazdát), majd a Szellemtigris átkerül ellenfeledhez.
Hátrányok: Nem másolható. Nem lehet a gyűjtőből kijátszani.


Bűvös tigris (új)

3 VP 3/3 elenios szörny/tigris

Kompenzáció: előkereshetsz egy tigrist.
Kijátszásakor ellophatsz max 2 permanenst, vagy bármennyi tigrist, majd a Bűvös tigris átkerül ellenfeledhez.
Minden tigris kap +1/+1-et.


Ezüsttigris

3 VP 3/3 fairlight szörny/tigris

Kijátszásakor ellenfeled kezéből játékba rakhatsz egy általad választott permanenst, majd az Ezüsttigris átkerül ellenfeledhez.
Jelenés: ellophatsz bármennyi tigrist, vagy vegyél vissza egy tigrist a gyűjtődből.


Koralltigris

3 VP 3/3 fairlight szörny/tigris

Kijátszásakor keress elő max 2 tigrist a paklidból, majd a Koralltigris átkerül ellenfeledhez.
Minden tigris Idézési költsége 1 VP-vel kevesebb, de nem mehet 1 alá.
 
1 Zsz Örült burástya
szörny burástya Eleinos reakciódrágítás: X
1/1

Sikeres kijátszása után, általad meghatározott sorrendben rakj X lapot a kezedből ellenfeled paklijának tetejére. Keress elő X+1 olyan különböző típusú gyakori vagy nemgyakori lapot, mely nevében a burástya szó szerepel.



Szerintem triviális, de azért érdemes megjegyezni, hogy X-nek annyi a felső korlátja amennyivel tudod teljesíteni a keresést.
 
Sziklarepesz (új)

? VP tharr azonnali „ősmágia”

Ha költsége 0: célpont lény, vagy játékos sebződik 1 ÉP-t. Ha 1, akkor 2 ÉP-t.
Rakd a gyűjtődből a paklid aljára: célpont lény, vagy játékos sebződik 1 ÉP-t.


A sziklák atyja (új)

2 VP 3/3 tharr szörny/óriás „szárnyak”

Amíg van helyszíned játékban: forrásra immúnis.
J: előkereshetsz a paklidból egy lapot, aminek a nevében a „szikla” szó szerepel, vagy kapsz egy Sziklarepeszt a kezedbe.


Sziklahajítás (új)

? VP tharr általános/óriás

IK-ja 4 VP, de ha „kötelék, akkor 1 VP.
Egy célpont sebződik 7-et.
Kompenzáció: kapsz 2 Sziklarepeszt a gyűjtődbe.


Sziklaomlás

2 VP 1 nekron tharr azonnali

Célpont lény, vagy épület a gyűjtőbe kerül.
Ha nem került így lap a gyűjtőbe, akkor kapsz 2 Sziklarepeszt a kezedbe, vagy a gyűjtődbe (egyébként egyet).


Sziklagörgetés

1 VP tharr bűbáj


K X-1 VP: kapsz egy Sziklarepeszt a kezedbe, vagy a gyűjtődbe, majd tégy rá egy görgetés jelzőt.
X annyi, ahány görgetés jelző van rajta.
 
Rendkívül kreatív lapötlet! Szívesen látnék egy Fischer változatot belőle a kövi kiegben.
 
Tiltott varázslat Chara-din
4 zsz
Kijátszási feltétele 4 ÉP, és 4 Max ÉP áldozás.
Csak akkor játszhatod ki, ha az elenfelednek több lapja
van az asztalon és a kezébem mint neked.
Ebben a körben az asztalon maradó lapjaid seciális
képességei megduplázódnak, a költségök ugyanannyi
marad. Ugyanígy a kijátszott nem asztalon maradó
lapjaid hatása is megduplázódik ebben a körben.
 
Név: Quwarg fodrász
Költség: 2 zsz.
Stat: 1/3
Dornodon quwarg szörny, 1 szk van benne, +1vp rá reagálni.

S,1zsz: Minden quwargod kap egy életjelzőt! Ha legalább 3 jelzőt osztottál így ki, húzz egy lapot!
K: Kapsz egy nyomorult quwargot.

Színesítő szöveg: Mennyit vágjak belőle? - Fogd be és meglátjuk.

Illusztráció: A quwarg vendég a székben ül unott fejjel, egy hajszál lóg ki a fejéből, a fodrász quwarg egyik kezében olló kinyitva, a hajszál körül, másik kezében fésű, a hajszállal fókuszál odahajolva.
 
Moa drón

1 SZK 1 nekron 1 ZSZ tharr tárgy/moa „kincs”

K: megnézheted az ellenfeled kezében lévő lapokat.
Áldozd fel: célpont lény, vagy épület sebződik 10 ÉP-t, vagy ellenfeled elveszíti minden VP-jét és SZK-ját.


Sziránusz ellentámadás

1 VP 1 nekron tharr azonnali

Kijátszási feltétele, hogy ellenfeled ebben a körben forrásával megakadályozta, gyűjtőbe küldte, vagy ellopta permanensed.
Megakadályoz egy lapot, vagy ellophatsz egy lapot.
Ha krabberre vagy olyan lapra hatott, aminek te vagy a tulajdonosa: a kör végén húzz egy lapot!


Krabber gátrobbantó

2 VP 3/2 leah szörny/krabber „háló”

Ellenfeled őrposztjának a mérete eggyel csökken.
K: célpont épület a gyűjtőbe kerül, majd ellenfeled egy lénye sebződik annyit, amennyi SP-je volt az épületnek.


Krabber puccskísérlet

1 VP leah azonnali/krabber

Ha több krabbered van játékban, mint ahány permanense van ellenfelednek: kapsz 2 VP-t, húzz egy lapot és célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Egyéb esetben a kör végéig a most játékban lévő krabbereid nem sebződhetnek és immúnisak ellenfeled forrásaira.


Krabber mozgósítás

1 VP leah bűbáj/krabber „háló”

Kompenzáció és halálsikoly: kapsz 2 Csattogó krabbert.
Minden krabbered 1 VP-vel olcsóbb (de min 1 VP) és kap +1 SB-t.
A „háló” képesség nem korlátozza krabbereid kijátszását.
 
Szójer királynő (új)

2 VP 2/6 sheran szörny/szójer

Nemlény lapok képességei nem hatnak rá.
Ellenfeled minden nemlény lapja +1 ZSZ.
J: célpont játékos elveszíti minden SZK-ját, vagy előkereshetsz egy szójert.


Fabontó szójer (új)

2 VP 3/3 sheran szörny/szójer

Nemlény lappal és ilyen lap képességével nem lehet rá reagálni.
K: célpont tárgy, vagy 1 VP árán célpont nemlény lap a gyűjtőbe kerül.


Falánk szójer

2 VP 4/1 sheran szörny/szójer

K: minden játékosnak el kell dobnia egy tárgyat, vagy ha elköltesz 1 VP-t, akkor egy nemlény lapot.
S ha ellenfelednek van tárgya játékban: feltámad.


Bomlasztó szójer

1 VP 1 ZSZ 2/2 sheran szörny/szójer

K: megakadályoz egy tárgyat, vagy egy nemlény lapot, de utóbbi esetben fel kell áldoznod.
Ha a gyűjtődben van és ellenfeled sikeresen kijátszik egy tárgyat: játékba rakhatod a gyűjtődből.


Blokkoló szójer

1 VP 2/1 sheran szörny/szójer

Semlegesítés: tárgy.
Ha nem semlegesítésként játszod ki: ellenfeled a következő köröd elejéig nem játszhat ki tárgyat (+1 VP-ért nemlény lapot) a kezéből.
Hátrány: ha a gyűjtőbe kerülne, helyette a semmibe kerül.
 
Abszolút sötétség

szabálylap

Saját forrásával egyik játékos sem kereshet lapot és nem játszhat ki lapot pakliból, továbbá nem nézheti meg az ellenfele kezében lévő kártyákat és nem vehet vissza lapot a gyűjtőből a kezébe.
K 1 VP: Homályúr követődre tehetsz egy homály jelzőt.


Fekete test

2 ZSZ leah tárgy

Képességeit nem veszítheti el.
Homályurad mindenképp működik, kivéve, ha feláldoztad.
A gonosz jellemű lapokat kivéve minden lap gyűjtő helyett a semmibe kerül.


Dimenziókapu

1 építő 4 SP leah építmény

Kijátszásakor válassz ki a paklidból 5 különböző gonosz lapot, majd rakd őket alá.
K: válassz egy véletlenszerű lapot alóla, majd játszd ki (ha ki tudod) vagy rakd a semmibe.


Sötét beholder

2 VP 1 nekron 3/3 leah szörny/beholder „szárnyak”

Ha bárhonnan véletlenszerűen kéne lapot választanod, helyette te választod ki a lapot.
E: kijátszhatsz egy gonosz azonnalit a gyűjtődből (sikeres létrejötte után a semmibe kerül).


Megazus

5-X VP Bufa avatár/pegazus (5)/5 szárnyak

X annyi, ahány különböző színű permanens van játékban (max 3).
K rakj át összesen 5 különböző színű lapot a paklidból és/vagy a gyűjtődből a semmibe: megakadályoz egy lapot.
 
1VP 1 Nekron Rokkó, a rumos rabló

szörny 1szk KF Dornodon-Fairlight
kalóz 1/2

Csábítás:X (X annyi ahány rumos kulacsod van játékban)
Ha van hajód játékban permanenst csábít.

"Rokkó, a rumos rabló rácsapott egy ragyogó drágakő rakományra."
 
Daergaoth Császár

Chara-din szörny
2vp 1zsz
Életkioltó

5/5

Kijátszásakor célpont lényt a gyűjtőbe küldhetsz.

X nekron: X-es idézési költségű lényt a gyűjtöbe küldhetsz.

Repül.
 
2VP Hány éves a kapitány?

általános ősmágia Dornodon
kalóz

Nézd meg a paklid felső öt lapját és ha tudsz kiválaszthatsz egy max. 2-es költségű kalóz szörnyet és ingyen játékba rakhatod(keresés)! A többi lapod dobd a semmibe és sebződsz annyit ahány lapot dobtál!
 
Paradicsom
1 vp sheran, tárgy


Csak az előkészítő fázisban aktivizálódhat. Ha passzív nem lehet célpontja
semmilyen varázslatnak.
Ha aktív minden lényed kap +1 ÉP-t.
p: célpont őrposztban lévő lény kap -1 ÉP-t
p: 1 vp, nem sebződhetsz varázslattól, de vesztessz 1 ÉP-t, és 1 max ÉP-t.
p: 1 csonti, kapsz egy "paradicsom" lapot passzívan a tartalékba.
Ha 2-nél több paradicsom lapod van játékban akkor,
azonal mind a semmibe kerül
 
Grooms

követő
epikus

Kedvelt lap: Ork

S, Ha egy orkodra tárgyat teszel, vagy egy orkod felépít egy hajót, kapsz 1VP-t.
J: Ha orkjaidon legalább 3 tárgy van következő körben kapsz még egy húzás fázist.
 
Morf mágia
X-1 zsz általános

Keress elő egy altípussal nem rendelkező X költségű nemgyakori lény a paklidból és rakd játékba (X legalább 2). A lény kijátszásakor általad meghatározott altípust kap.
A Morf mágia kijátszása után a semmibe kerül.
 
Csontváz lord (új)

3 VP 3/4 leah szörny/csontváz „élőholt”

Minden csontvázad kap +1/+1-et.
K: kapsz egy aktív Nekromanta csontvázat egy izom jelzővel és ellenfeled következő kézből kijátszott lapja 1-el olcsóbb lesz (ez utóbbi hátrány).


Óriás csontváz (új)

3 VP 4/4 leah szörny/csontváz, óriás „élőholt”

Ellenfeled minden lapja 1 VP-vel olcsóbb, de minden lapjának kijátszási feltétele 1 VP elköltése.
Ha bemegy az őrposztba: ellenfeled minden lénye kap 1-1 álom és dermesztés jelzőt.
Jelenés: kapsz egy Nekromanta csontvázat.


Csontváz íjász

2 VP 2/1 leah szörny/csontváz, ében íjász „élőholt”

S áldozd fel egy csontvázad, vagy ében íjászod: ellenfeled kezéből max 2 általad választott lapot eldobathatsz, majd ellenfeled előkereshet egy max 1 költségű lapot a paklijából (a keresés hátrány).
Ha feláldoztad: kapsz egy Nekromanta csontvázat.


Csontváz hoplita

1 VP 2/2 leah szörny/csontváz „élőholt”

Rox, a csontok ura követőd képességét körönként eggyel többször használhatod.
Áldozd fel: megakadályoz egy min 2 költségű lapot.


Csontváz a bokorban

1 VP 1/1 leah szörny/csontváz „élőholt” „szárnyak”

Láthatatlan.
K ha sebzést okoz: kapsz egy Nekromanta csontvázat, vagy eldobathatsz ellenfeled kezéből egy min 2 költségű lapot.
„A tavalyi bújócska verseny győztese”


Niol szekrénye

2 ZSZ leah tárgy

S, fordítsd fel a paklid felső lapját és ha szerepel rajta a „csont” szó, akkor a kezedbe veheted, egyébként tedd a semmibe.
Ha feláldozod: kapsz egy Nekromanta csontvázat, vagy ellenfeled paklijából egy max 1 költségű lapot a paklija tetejére tehetsz.
„Alig várom, hogy lássam, milyen csontvázakat rejtegetsz a szekrényedben.”
 
+1: A hét törzs főnöke epikus altípust kap.
Szerintem még úgy sem lenne erős.
 
Közkívánatra itt van jó sok epikus lapötlet.

Hoohoo, a tett kísérője
Követő, epikus
Kedvelt lap: kísértet.
[S]: Ebben a körben eggyel több Jelenést használhatsz.
[J]: Megakadályoz egy semmiző vagy újrahasznosító forrást vagy költséget.

A köd ura
Követő, epikus
Kedvelt lap: köd lap.
[S]: A következő nem ködkereső varázslatként kijátszott [köd] lapod 1 VP-vel olcsóbb, de nem mehet így 1 VP alá.
Hátrány: [köd] lappal nem kaphatsz VP-t az első körben.
(Hadd tiltsa csak le a keresést, az furcsa volt amúgy is a régin. Mellesleg sosem volt vele értelmes kombó.)

Transzcendáló rakshallion
Követő, epikus
Kedvelt lap: Áramlás képességgel rendelkező lap.
[K], [J2]: Ebben a körben eggyel többször használhatsz Áramlás képességet.
Az áramlást bármikor használhatod azonnali hatásként, akár az ellenfél körében is. Az első körben is használhatsz Áramlást, de ilyenkor nem kapsz VP-t.

Antimágikus rakshallion (2025)
Kedvelt lap: reakciódrágítással nem rendelkező lap.
[S]: A következő kijátszott lapod [+2]-t kap.
[J], minden lapod "Kárpótlás: húzz a kör végén egy lapot" képességet kap addig, amíg ez ki nem sül.

Raia követője
Követő, epikus
Kedvelt lap: raia tóken.
[J2], [S], ha sikeresen kijátszol egy raia lapot a kezedből, akkor kapsz egy Raia tókent.

A Mennyek úrnője
Követő, epikus
Kedvelt lap: angyal.
[K2], áldoz fel X ÉP-t: célpont lény gyógyul legfeljebb annyit, hogy a módosított max ÉP-jére kerüljön.
[J]: Egy angyalod képességének a feltételét nem kell teljesítened egyszer, de a költségét el kell költeni.

Átkozott követő
Követő, epikus
[J], Áldozz fel 15 ÉP-t és 15 max. ÉP-t: Átkerül hozzád az ellenfeled követője. Minden jelzőt és előre kikészített lapot megkapsz, ami a játék elején rá kerülne. Hogyha ez egy epikus követő volt, akkor csak 10 ÉP-t és 10 max. ÉP-t kell áldozni, mert azok nagyon cukik.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.