Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
S: Feltámad.
Ellenfeled minden lapja +1 nekronba kerül.
Farkasodú
1 építő 1 nekron 5 SP leah építmény „szárnyak”
S áldozd fel egy vérfarkasod: játékba rakhatsz egy max 2 költségű vérfarkast a paklidból.
Ellenfeled minden „ősmágiás” lapjának kijátszási feltétele egy nekron elköltése.
Szürke farkas
1 VP 1 nekron 2/1 leah szörny/vérfarkas
S feltámad.
K: ha bárhonnan lap kerül a Semmibe: kap 1 izom jelzőt.
Foltozottpáncélú teknős
1 VP 1/1 sheran szörny/teknős
Anti-mágia: 2 (csak olyan lapot lehet neki dobni, aminek leírásában a „célpont” szerepel.
Teknőseid nem lehetnek ellenfeled varázslatainak célpontjai.
K: célpont teknős gyógyul 3 ÉP-t.
+1 VP forrással célozni.
1-es mérgezés.
Minden tóken és Leah lényed(rajta kívül) kap +1 ÉP-t.
Halálsikoly: kapsz egy Csatornapatkányt.
1/3
"Ez csak egy páncélos csatornapatkány volt!"- Helvir bosszankodva
Ballonos goblin
1 VP,1 ZSZ
Tharr szörny
goblin
Szárnyak
Anti-semlegesítés:0
Láthatatlan.
Kijátszásakor egy passzív lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
K,1 SZK: egy célpont sérül 2-t.
1/4
"Népünk égi egységei úgy suhannak át a kalandozók őrségein,mint Surranó kígyók a puszta füvein."-Gormug
Zeron,a kívülálló
Követő
Hordaparancsnok
A játékot 4 lappal kezded.
S,J2: A következő altípus nélküli lényed 1 VP-vel olcsóbb (de nem mehet 1 alá).
Minden ilyen lényed kap +1 ÉP-t
J:áldozz fel egy ilyen lényt és tedd a Semmibe: célpont altípussal rendelkező lap a gyűjtőbe kerül.
Ha legalább 2 VP-t költöttél rá: „oltalom: 2”.
K keverj vissza két lényt a gyűjtődből a pakliba: megakadályoz egy varázslatot.
Ha egy paklit megkevernek: ellenfeled veszít 1 VP-t és sebződik 1 ÉP-t.
Elveszett ereklyék osztogatója
követő/epikus
Kedvelt lap: ereklye.
Ereklye képesség használatához kötrönként max 2-szer áldozhatsz lapot és nem kell a Semmibe raknod.
Ereklye képesség használata +1 SZK-t ad és +3 ÉP-t gyógyít.
J2 S 2 SZK: előkereshetsz egy ereklyét a paklidból.
Kijátszásakor előkereshetsz egy moát, vagy ereklyét.
Ha gyakori, vagy nem gyakori lapot keresett: ellenfeled veszít 1 VP-t.
Ha tárgyat keresett: ellenfeled következő húzó, vagy VP adó forrása nem jön létre (nem adódik össze).
Gruangdag csatlósa (tóken)
1 VP 3/2 tharr szörny „szárnyak”
Nem tharr varázslatok nem hatnak rá.
Gruangdag harci dobja (új)
2 SZK tharr tárgy „kincs” „ereklye”
Semlegesítés: húzó, vagy gyógyító forrás.
P 1 ZSZ: kapsz 1 gyakori tharr tókent, vagy a kör végéig minden tharr lényed kap +2/+2-t.
K2 ha ÉP-t áldozol: ellenfeled sebződik annyit, amennyit áldoztál (max 5-öt, és csak ha fix. mennyiségű ÉP-t éldozol).
S semmizz 1 vámpírt a gyűjtődből: feltámad.
5 lehet a paklidban.
Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, ahány Pokoldenevér van a gyűjtődben.
Halálsikoly: 3 ÉP feláldozásával játékba rakhatsz a paklidból egy Pokoldenevért.
Nina
1 VP 1/1 elenios kalandozó/ember KF
Ha ellenfeled több lappal kezdte a játékot: 1 VP árán előkeresheted (de játékonként csak egyszer).
Kijátszásakor egy másik kalandozódra tehetsz 1-1 izom és élet jelzőt.
Tarek-hun zavaró
1 VP 1 nekron 2/2 tharr szörny/moa
Semlegesítés: célzó forrás, és ha olyan lapot semlegesített, amire ellenfeled az alap IK-jánál kevesebbet költött: kapsz 1 VP-t, vagy egy Dobótőrt.
S 2 ÉP: ellenfeled veszít 1 VP-t.
Börtjauk kutatómunkája
2 nekron tharr azonnali
Előkereshetsz, vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy 2 nekron költségű lapot.
S: kapsz 1 Elemi kő lapot!
K: ha elementált, vagy tharr előre kikészített lapot hozol játékba (kivéve Kőelementállal): kapsz 1 SZK-t és húzz egy lapot!
Kőhalom
1 építő 4 SP tharr éptmény
IK-jából 1 építőt helyettesíthetsz 1 nekronnal.
S: megekadályoz egy célzó, vagy húzó forrást.
Jelenés 1 ZSZ: kapsz 1 Elemi kő lapot!
Kőóriás
4 VP 3/7 tharr szörny/óriás
Kompenzáció: 2 VP, vagy 1 lap húzása.
K ha sebződik: kapsz 1 Elemi kő lapot.
J: megakadályoz egy forrást, ami egy tharr lapodra hatna.
Kőeső
1 VP tharr azonnali
Célpont lap a gyűjtőbe kerül és kapsz annyi passzív Elemi kő lapot, amenniy a lap IK-ja volt (max. 2-t).
A kőszívű ember
2 VP 1 nekron 4/4 tharr kalandozó/ember KF
Kompenzáció és halálsikoly: kapsz egy Elemi kő lapot.
Minden tharr forrásod +1-et sebez.
S: egy célpont sebződik annyit, ahány tharr előre kikészített lapod van játékban.
Kijátszásakor húzz, vagy dobj el annyi lapot a kezedből, hogy 2 lapod legyen.
Ha dobtál: kapsz 2 VP-t.
Ha húztál: minden játékos veszít 1 VP-t.
Harak-shan műszerész
1 VP 1 nekron tharr szörny/moa KF
Anti mágia: 0.
J: előkereshetsz egy tharr tárgyat.
Ha rákerül egy lap, vagy egy forrás célozza: ellenfeled azonnal veszít 1 VP-t.
Timik-shin toxikológus
1 VP 1 nekron tharr szörny/moa KF „sav”
Moáid 2-es mérgezést kapnak.
Ha egy dobótőröd sebzést okoz: célpont lényre tehetsz egy méreg, álom, vagy dermesztés jelzőt.
Minden kör végén, ha abban a körben ellenfeled nem költött VP-t: kapsz 1 Dobótőrt.
Manaevő farkas
1 VP 1 nekron 2/1 leah szörn/vérfarkas „szárnyak”
S: feltámad.
Ha ellenfeled kezdte a játékot: kijátszásakor ellenfeled veszít 1 VP-t.
Káoszalkímia
1 VP chara-din általános „sav”
Kompenzáció: kapsz egy passzív A hatalom kék italát.
Kapsz annyi SZK-t és húzz anyi lapot, ahány „sav” lapod és olyan lapod van játékban és a gyűjtődben összesen, ami tud A hatalom kék italá-t játékba hozni (max 3 lapot húzhatsz).
Minden játékos visszavesz a gyűjtőből a kezébe bármennyi olyan lényt, ami ebben a körben került oda az ellenfele forrásától, vagy lényének ütésétől.
Ganüid obszcenitás
2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid
Dobd a kezedből a Semmibe: visszavehetsz bármennyi Ganüid ifjoncot a gyűjtődből a kezedbe.
J: kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, ahány Ganüid ifjoncod van a Semmiben.
Minden Ganüid ifjoncod kap +3/+2-t.
Antimorf
2 ZSZ 2/2 színtelen szörny/morf
Minden vele megegyező altípusú lény 1 VP-vel drágább és kap -1/-1-et.
Fekete főnix
1 VP 2/1 leah szörny/főnix „szárnyak”
S, ha támadt fel lényed ebben a körben: feltámad.
Ha a gyűjtődből játszod ki: célpont lényt a gyűjtőbe küldhetsz, vagy ellenfeled sebződik 2-t.
Mazochizmus
1 VP chara-din azonnali
A kör végéig, ha ellenfeled megsebezne: helyette ugyanannyit gyógyulsz, mint amennyit sebződnél.
A kör végén húzz egy lapot!
Kijátszásakor minden 4. Semmiben lévő lapod után eggyel nő a max Ép-d, és ellenfeledé csökken ugyanennyivel. Ha a gyűjtőből játszod ki, a Semmibe kerül.
"Mikor a múmia megszólalt, szétfutottunk. Már aki túlélte..." - Zén.
Áldozd fel egy lapod, majd keress elő egy 3 költségű leah lapot, vagy vegyél vissza egy ilyet a gyűjtődből a kezedbe.
Ördögi garabonciás
3 ZSZ 3/3 leah szörny
Ahány lapot áldoztál a kijátszásához, annyi varázslatot vehetsz vissza a gyűjtődből.
Ha feláldozod: ellenfelednek is fel kell áldoznia egy lapját.
Ha egy lap kikerül egy gyűjtőből: ellenfeled sebződik 1 ÉP-t.
Ördögi szatócs
3 ZSZ 3/3 leah szörny
Ahány lapot áldoztál a kijátszásához: annyi nemlény permanenst rakhatsz játékba a gyűjtődből 1-1 elmúlás jelzővel.
Ha feláldozod: ellenfeled eldob egy lapot.
K2 ha egy lap kikerül egy gyűjtőből: ellenfeled veszít 1 VP-t.
Ördögi borbély
3 ZSZ 3/3 leah szörny
Ahány lapot áldoztál kijátszásához: annyi lényt rakhatsz játékba a gyűjtődből 1-1 méreg jelzővel.
Ha feláldozod: egy célpont sebződik 3-mat.
K4 ha egy lap kikerül egy gyűjtőből: gyógyulsz 2 ÉP-t.
Ördögi vincellér
3 ZSZ 3/3 leah szörny
Ahány lapot áldoztál kijátszásához: annyi permanenst játékba rakhatsz ellenfeled gyűjtőjéből 1-1- elmúlás jelzővel.
Ha feláldozod: semmizés: 3.
K ha egy lap kikerül egy gyűjtőből: kapsz 1 VP-t vagy a kör végén húzz egy lapot!
Ördögi kanonok
3 ZSZ X/X leah szörny
X annyi, ahány lapot áldoztál kijátszásához.
Rakj rá egy -1/-1-es jelzőt: megakadályoz egy forrást.
K: semmizés: 1.
Raia és rhatt lappal nem lehet rá reagálni.
Megakadályoz egy varázslatot és ha van működő homályurad: tehetsz rá 2 homály jelzőt.
Sikoltó káoszfatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Ha kijátszottad: a kör végéig ellenfeled nem használhat aktiválást kívánó hatásokat.
„Duplakötelék”: kijátszhatod az ellenfél körében is.
Halálsikoly: visszavehetsz egy véletlenszerű alpot a gyűjtőből.
Az elveszett világ
Követő
Képesség nélküli lényeidre nem hatnak ellenfeled forrásai.
Kijátszási feltétellel rendelkező lényeidre ellenfeled nem reagálhat.
S 1 VP: előkereshetsz egy hátránnyal rendelkező lapot a paklidból (kivéve olyat, ami kijátszásakor átkerül ellenfeledhez).
Moa csillagkapu
1 építő tharr építmény/moa 4 SP
P 1 VP: játékba rakhatsz a paklidból egy helyszínt, de a kör végéig nem játszhatsz ki több lapot a kezedből (ez utóbbi hátrány).
Thraxi halálmágia
1 VP leah általános „ősmágia” [+1]
Egy gyűjtőből játékba rakhatsz egy fix max 2 költségű lényt 1 dermesztés és 1 álom jelzővel.
Adok kapok
Követő
K: Kapsz egy VP-t ellenfeled pedig egy SZK-t.
K: Kapsz egy SZK-t ellenfeled pedig egy VP-t.
K: Kapsz egy VP-t és egy SZK-t maj ellenfeled húz egy lapot.
Egy körben csak egy K-s képességet használhatsz és nem használhatod egymás után kétszer ugyanazt.
J: Ellenfeled húz egy lapot, majd ingyen kijátszahatsz egy lapot a kezedből aminek az idézési költsége nem tartalmaz X-et vagy ?-et.
Válassz ki egy kalandozót a kezedből, gyűjtődből vagy paklidból (keresés): és tedd a paklid mellé, ezt a lapot pedig a Semmibe. A kalandozó minden szempontból követőnek számít, ezzel a hátránnyal: "Megszüntetés: 14 Ép"
A játékot 4 lappal és +4 ÉP-vel kezded.
Minden játékos körönként legfeljebb 2 aktiválást kívánó hatást használhat sikeresen.
J: a következő kézből kijátszott lapodra ellenfeled nem reagálhat.
A mágia kudarca
1 VP sheran azonnali
Anti-mágia: 0.
Ha eldobod saját anti-mágiának: ellenfelednek el kell dobnia egy nem varázslat lapot.
Minden játékos következő 2-2 kézből kijátszott varázslata nem jön létre.
K’udnak, a világtörő
5 VP (6)/6 chara-din szörny/éjfatty
Élet: 1.
Ha egy lap a kezedből a paklidba kerül: célpont lapot (akár helyszínt is) visszakeverhetsz a pakliba.
Áramlás: célpont helyszín a gyűjtőbe kerül, vagy a következő éjfattyad 3 VP-vel olcsóbb (de min 1 VP).
S 3 VP: célpont lény sebződik 2 ÉP-t és a kör végén húzz 3 lapot!
Jelenés: a következő köröd végéig a szabálylapod mindenképpen működik.
Specializált fatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
S 3 VP: célpont lény a gyűjtőbe kerül és előkereshetsz egy 2/1-es lényt.
E 3 VP: célpont építmény a gyűjtőbe kerül és a kör véget ér.
Fatty mesterlövész
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
S 1 ZSZ: keress ki, majd azonnal játssz ki a paklidból egy célpontot kívánó chara-din azonnalit.
Jelenés 1 ZSZ: kapsz egy Chara-din fattyát.
Második esély
1 VP bufa azonnali
Kijátszási feltétele, hogy ÉP-d 1-nél kevesebb.
Gyógyulsz annyit, hogy 1 ÉP-d legyen és a kör végéig nem sebződsz.
Kapsz 2 VP-t, húzz 2 lapot és ez a lap a semmibe kerül.
Hátrány: ha bármikor van 2 ilyen lapod a Semmiben, azonnal elvesztetted a játékot.
Halogatás
szabálylap
Az első előkészítő fázisában senki sem kap VP-t, viszont a másodikban +1-et kap.
Az újrakeverés lehetőségével bármikor élhetnek a játékosok, amikor azonnali hatást használhatnak (de továbbra is csak egyszer).
S áldozd fel egy fattyad: ellenfeled eldob egy általad választott lapot.
„Duplakötelék” dobd a kezedből a Semmibe: gyűjtőbe küldhetsz egy olyan lapot, ami ebben a körben használta egy aktiválást kívánó képességét.
A felakasztott
2 VP 2/2 leah kalandozó/ember KF
Ellenfeled forrása nem küldheti gyűjtőbe. Nem lehet megsebezni.
Ha ellenfelednek több lénye van játékban, mint neked: nem játszhat ki lényt a kezéből.
Háborús héja
2 VP 3/1 dornodon szörny „szárnyak”
Semlegesítés: nem lény lap.
Költségét helyettesítheted követőd, vagy szabálylapod feláldozásával.
Ellenfeled minden körben köteles annyi lényt bemozgatni az őrposztba amennyit tud, és annyival támadni, amennyivel csak tud.
Békegalamb (új)
2 VP 1/1 sheran szörny „szárnyak”
Semlegesítés: lény.
Költségét helyettesítheted követőd, vagy szabálylapod feláldozásával.
Ellenfeled lényei csak akkor támadhatnak, ha ellenfeled elkölt lényenként 2 VP-t.
Kijátszásakor előkereshetsz egy sárkányt.
K ha egy sárkányod képességével (kivéve a sajátjával) lapot húzol/keresel: kapsz 1 VP-t és ellenfeled veszít 1 VP-t.
A fattyak öreganyja
követő
Fattyak öregapja követődet ellenfeled nem szüntetheti meg.
Minden fattyad a következő képességet kapja: „Halálsikoly: ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.”
J2, ha ellenfeled megakadályozza egy fattyad: kapsz 1 Chara-din fattyát.
Oltalmatlanítás
X VP fairlight azonnali/reakció
X min 1.
Megakadályoz egy lapot.
Musztanisz, a szelíd
2 VP 2/1 chara-din kalandozó/mutáns
Kijátszásakor egy gyűjtőből, vagy az asztalról célpont lapot vissza kell keverni a pakliba.
Áramlás 1 ZSZ: keress elő egy mutánst!
Infláció
1 VP fairlight bűbáj/politika
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban rakj rá egy inflációjelzőt.
Ellenfeled minden VP és SZK adó adó forrása X-el kevesebb VP-t/SZK-t ad. Minden húzó forrása X-el kevesebb lapot húzat.
X annyi, ahány infláció jelző van rajta.
Jelenés 1 SZK: a kör végén húzz egy lapot!
Áldozd fel egy permanensed és 2*X ÉP-d: kapsz X VP-t (max 3-mat és csak a 2. körtől), vagy előkereshetsz egy X költségű, gonosz jellemű lapot.
Smack (új)
2 VP 2/2 leah kalandozó/troll KF
K4: gyógyul 1 ÉP-t.
P: célpont nemlény lap a gyűjtőbe kerül.
Ha ellenfeled egy permanense a gyűjtőbe kerül: gyógyulsz 2 ÉP-t.
Smack rabszolgái (új)
3 VP leah általános „ősmágia”
Kapsz 3 rabszolga jelzőt (0/1-es leah szörny, hátrány: nem mehet őrposztba), de ha van játékban Smacked, akkor 4-et.
Jelenés, áldozd fel egy lényed: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Smack elit osztaga
2 VP 1 nekron leah azonnali
Kapsz 2 Animált csontvázat, de ha van Smacked akkor 3-mat.
Amíg a gyűjtődben van: minden leah lényed kap +1 ÉP-t.
Smack írnokai
1 VP 1 nekron leah általános
Kapsz 2 Csattogó krabbert, de ha van Smacked, akkor 3-mat.
Amíg a gyűjtődben van: ha ellenfeled egy lapja kikerül a játékból, gyógyulsz 1-et.
Építmény altípust is választhatsz neki. Ha valaki kijátszik egy "kötelék" lapot, kap egy stabilitás-jelzőt.
Ha bármilyen módon kikerül a játékból, ellenfeled sebződik annyit, amennyi jelző volt rajta (de max. 9-et).
Jó jellemű lappal nem lehet rá reagálni.
K rakj a lényre egy álom, dermesztés, vagy -1/-1-es jelzőt: kapsz egy Chara-din fattyát, vagy egy Xenó parazitát.
A fattyszerencse áradása
1 VP chara-din azonnali „ősmágia”
Dobj egy kockával: kapsz feleannyi Chara-din fattyát (lefelé kerekítve), mint amennyit dobtál.
Jelenés: 50% eséllyel megakadályoz egy forrást, ami egy fattyadra hatna, vagy reagálna.
Ganüid filozófus
2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid
Kijátszásakor nevezz meg egy laptípust.
Minden kezedben lévő Ganüid ifjoncod a következő képességet kapja: „semlegesítés: a megnevezett típusú lap”.
Ganüid intrapolátor
2 VP 4/(4) rhatt szörny/ganüid
K: mutass X ganüidet a kezedből, majd:
ha X=1: kapsz 1 VP-t
ha 2: húzz egy lapot
ha 3: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Teknős sziklaerőd
1 építő sheran építmény 4 SP „szárnyak”
Anti-mágia: 1.
Ha sheran forrással kerested elő: kapsz 1 VP-t.
Minden teknősöd mágikus védelmet kap.
K ha egy játékos lapot dob (kivéve Jéghideg űrtől): célpont lap kap 2 dermesztés jelzőt VAGY kapsz egy Xenó parazitát.
K ha egy lapra dermesztés jelző kerül (kivéve Jéghideg űrtől): ellenfelednek el kell dobnia egy lapot.
A kreativitás jutalma
1 VP rhatt azonnali
Nem lehet rá olyan lappal reagálni, amilyen nevű már van ellenfeled gyűjtőjében.
Célpont lap a gyűjtőbe kerül és a kör végéig ellenfeled nem játszhat ki ilyen nevű lapot.
Varkaudar hős
2 VP 4/3 dornodon/chara-din szörny/varkaudar
S ha egy gonosz lényed ellenfeled forrásától a gyűjtőbe került: játékba rakhatod a Varkaudar hőst a kezedből, majd keress elő egy a gyűjtőbe került lénnyel megegyező nevű lapot.
Nem lehet rá reagálni.
A kör végén húzz egy lapot!
A következő 2 kézből kijátszott lapod a következő képességet kapja: „Ellenfeled köteles reagálni erre a lapra, ha tud.”
Anti-mágia: 1, de leah és raia lapot nem lehet neki dobni.
S, ha kevesebb lappal kezdted a játékot, mint ellenfeled: kapsz egy Nekromanta csontvázat.
E, ha kevesebb lapod van játékban, mint ellenfelednek: kapsz egy Kisebb angyalt.
Antimágikus csontváz
1 VP 3/1 leah szörny/csontváz „élőholt”
Anti-mágia: 1, de leah lapot nem lehet neki dobni.
J: ellenfeled következő varázslatának hatása erre módosul: „Kapsz egy Nekromanta csontvázat a kezedbe.”
Niol tanítványa
2 VP 2/3 leah szörny/nekromanta,csontváz
Anti-mágia: 0.
S: a kör végéig ellenfeled nem játszhat ki varázslatot.
E: kapsz egy Nekromanta csontvázat, és ha ellenfeled játszott ki ebben a körben lapot, akkor 1 izom jelzővel kapod.
Ellenhatás
0 VP chara-din általános
Kijátszási feltétele, hogy ebben a körben ellenfeled megakadályozta legalább 3 lapod létrejöttét.
Ellenfeled minden lapja a gyűjtőbe kerül, vagy el kell dobnia minden lapot a kezéből.
Áramlás: a kör végén húzz egy lapot!
Kedvelt lap: lény.
Minden lényed a következő képességet kapja: „P: kap 1 izom jelzőt.”
J passzivizáld egy lényed: egy célpont sebződik annyit, amennyi a lény sebzése.
+1 ZSZ-ért feltámad.
K ha egy lény, vagy játékos egy követőtől sebződik, vagy gyógyul: húzz egy lapot, vagy kapsz egy VP-t.
Empusa
1 VP 2/1 leah szörny/vámpír „szárnyak” „élőholt”
Kijátszásakor válaszd ki egy követődet: egy célpont sebződik annyit, ahány jelző van rajta.
Áldozd fel: megakadályoz egy forrást, ami egy lényedre hatna és gyógyulsz 5 ÉP-t.
Képzelt ellenség
0 VP 1/1 leah szörny/vízió „szárnyak”
S, ha egy lény az asztalról a gyűjtőbe kerül: kapsz 1 VP-t, vagy húzz egy lapot.
Ősi démon
1 VP 3/1 leah szörny „szárnyak”
Ha követőd/szabálylapod nevében szerepel az „ős” szó, akár ragozva is: nem lehet rá reagálni.
Kijátszásakor célpont lény a gyűjtőbe kerül és halálsikolya nem érvényesül.
Kijátsdzásakor és minden előkészítő fázisodban kap 5 végzet jelzőt, és ha sebződsz, akkor lekerül róla egy. Ezen jelzők száma más módon nem változtatható.
K, ha nincs rajta semmilyen jelző: megnyerted a játékot.
Visszadobott javaslat
0 VP fairlight azonnali/reakció, politika „ősmágia”
Megakadályoz egy forrást, ami jelzőt osztana, vagy permanenst hozna játékba.
Jelenés, reakció: ha ellenfeled egy forrásával jelzőt rakna egy vagy több lapra, te döntöd el, hogy milyen jelző kerüljön rájuk (de a jelzők száma nem változik). „Másodjára már elfogadták, de csak módosításokkal.”
Zombihangya parazita
1 VP sheran bűbáj lényre
A lény quwarg altípust kap. Képességei nem működnek és a következő hátrányokat kapja.
„Nem lehet feláldozni. Ellenfeled minden köre végén előkereshet egy X költségű őshangyát, ahol X a quwargjaid száma. Minden köröd végén sebződsz X-et.”
Ha egy forrás célozza, vagy ellenfeled kijelöl egy lényt, hogy támadja: a Cserebogár visszakerül a kezedbe, és a kezedből, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy max. 2 költségű lényt (kivéve Cserebogarat).
Krabber hentelő
2 VP 3/3 leah szörny/krabber „háló”
Kijátszhatod ellenfeled körében is.
Kijátszásakor ellenfeled minden lapja passzivizálódik, majd sebződik annyit, ahány lapja így passzivizálódott.
Halálsikoly: kapsz egy Csattogó krabbert.
J: kapsz X VP-t és a kör végén húzz X lapot, a következő előkészítő fázisodban pedig előkereshetsz egy Elsüllyedt kastélyt.
X annyi, ahány elsüllyedt kastélyod van játékban.
„… az utolsó az leégett, összedűlt és csak aztán süllyedt el.”
Rozsdalovag
2 VP 3/3 raia kalandozó/ember KF
Kijátszásakor a gyűjtődből rárakhatsz max három 0 költségű KF tárgyat.
K áldozd fel egy ilyen tárgyad: max ÉP-re gyógyul, vagy megakadályoz egy forrást.
Átmeneti emlékezetkiesés
1 ZSZ chara-din általános
Célpont játékos eldob 2 lapot a kezéből.
A kör végén ez a játékos visszavehet bármennyi, az eldobottakkal megegyező nevű lapot a gyűjtőből.
Örök harag (új)
szabálylap
Szabálylappal nem lehet megszüntetni.
A 2. körtől ellenfeled minden előkészítő fázisban sebződik 3 ÉP-t.
Solkim desztillációja
1 VP chara-din általános
Kijátszási feltétele, hogy ellenfeled ebben a körben sikeresen játszott ki lapot.
Keress elő, vagy vegyél vissza a gyűjtődből egy chara-din lapot!
P 1 VP: húzz egy lapot az ellenfél paklijából!
2 szintlépés, S 1 VP: vegyél egy lapot ellenfeled gyűjtőjéből a kezedbe!
3 szintlépés: képességeit nem veszítheti el, és nem kell rájuk VP-t költened.
K ha nincs más lap a kezedben: rakd játékba.
Ellenfelednek +X VP fattyaidat célozni és +X VP reagálni rájuk. X annyi, ahány fattyad van játékban.
Elfuthatsz…
1 VP chara-din azonnali
Célpont lap visszakerül a tulajdonosa kezébe.
A kör végén ellenfelednek minden, a célponttal megegyező nevű lapot a kezéből a gyűjtőbe kell dobnia.
„… de el nem bújhatsz.”
Gondolkodósapka
1 SZK tharr tárgy KF
S rakj egy lényt a paklidból a Semmibe: a hordozója a kör végéig megkapja a Semmibe rakott lény képességeit és hátrányait.
Jóvanazúgy!
? VP tharr általános/vízió
Ha gyűjtőből játszod ki: költsége 2 VP, egyébként 1 VP.
Rakj játékba egy tárgyat célpont gyűjtőből, 1 elmúlás jelzővel.
„Most működik, nem? Ha holnap elromlik, megint megjavítom.”
A Semmi vonzása
Leah, bűbáj, ősmágia, védekezés, IK: 0 Vp
Anti-mágia: 0
Forrásra immunis.
Ha egy lap a Semmibe kerülne, ehelyett
tedd erre a lapra. Minden lap kijátszási feltétele [1]
Ha legalább 60 lap van rajta, húzd fel őket!
Áramlás: húzz egy lapot!
Hátrány: Ha másik „Semmi vonzása” kerül játékba, az előzőt fel kell áldozni.
Jegyzet: igen, ez UR lenne. Igen, tényleg 0 vp-t javaslok IK-nak, mert n+1 körön keresztül nettó 1 lap hátrány - ennyit tud.
Az [1] 1 nekront jelöl