Vissza a Főoldalra
 
  • Játékok
    • ?m=tf
    • http://argumcity.beholder.hu
    • ?m=ov
    • http://www.vegzetur.hu
    • http://www.magiamesterei.hu
    • http://www.kalandokfoldje.hu
    • ?m=sarkany&in=sarkany.php
    • https://www.hkk.hu/hirek/hkk
    • ?m=alomfogo
    • ?m=kgk
    • ?m=puzzle&in=puzzle.php
  • Könyvesbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/beholder_konyvek
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/kartyak
    • https://webbolt.hkk.hu/cimkek/magazin
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/jatekkiegeszitok
  • Olvasnivaló
    • ?m=bolt&in=cikk.php&category=all&tipus=5
    • ?m=ak
    • ?m=sr
    • ?m=bt
    • ?in=cikk.php&category=all&tipus=1
    • ?m=bolt&cikk=4467
    • ?m=bolt&cikk=4468
  • Egyéb
    • ?in=forum.php
    • ?in=galeria.php
    • ?in=letoltes.php
    • ?in=beallitasok.php
    • ?in=szlainf.php
  • Beholder Kft.
    • ?cikk=26
    • ?cikk=28
    • ?cikk=29
    • ?cikk=4477
Webbolt
 
Keresés a cikkeinkben

 
Battletech
Hírek
Hírek
Mi is az a Battletech?
Mi is az a Battletech?
Háttértörténelem
Battletech univerzuma
Közösség
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
Egyéb
Battletech könyvek
Írások, novellák
Linkek
 
Hírlevél
Feliratkozás Hírleveleinkre!
 
 
Adatvédelmi Tájékoztató
 
 
Ország Boltja helyezéseink
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
 
Ingyen játék!
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
 
A pillanat képe
Mechek párharca
Küldd el képeslapként!
A csatamechek egy ember által irányított harci egységek, a legfélelmetesebb fegyverek a Battletech világában.
Nézz szét a galériában!
 
Módosult cikkek
Könyvismertető - Martin Delrio: A holtak szolgálata
Könyvismertető - Martin Delrio: A menny csöndje
Könyvismertető - Robert E. Vardeman: A hatalom romjai
Könyvismertető - J. Steven York: Hazugságok erődje

A lista folytatása...
 
Fórumok
Battletechről általában (1300)
Bem Hussars (964)
Hogy tetszenek a Battletech regények? (115)
Szerinted lehet jó filmet forgatni a Battletech világában történtekről? (94)
A kötelesség szava (59)
Loren L. Coleman: A győzelem illúziója (26)

További témák...
 
Hirdetések
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
 
Impresszum
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 
Fórum - Válaszolok (Egyéb: M.A.G.U.S.) 
     

 Új hozzászólás 
 Növekvő sorrendben 
 | 1 | 2 |
Nézet:
 
24. Kalandmester (előzmény: Quinn 23.)2003.01.30. 08:18
 
 
Szia Gaga!

Nem rossz! Az a baj, hogy efféle szabályokat kell bevezetni, mert a játékosok képtelenek a varázslatok lélektani hatását megélni! Hiszem azt, hogy a tűzaura egy kétoldalu varázslat(pl.) mivel téged véd, mindenki mást pedig megrémít!

Válasz:csak a különbséget, mivel most még soknak tűnhet a kp, de mikor megalkotjátok a 10. saját képzettségeteket, és megveszitek a 3. kiegészítőt akkor már nem lessz ilyen rózsás a helyzet...

Kérdés:a személyes kontaktra nem reagáltál!

KalandMester
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
23. Quinn (előzmény: Kalandmester 22.)2003.01.28. 22:28
 
 
Ezt így elég nehézkes lenne leírni. Az a baj, hogy soha em vezettük papírra a dolgokat, csak fejből használjuk, ha sor kerül rá.

Azt amelyiket biztos tudom, a tűz, sav, jég, villám, de ezt már leírtam. Durván működik. Illetve, a varázshasználók varázmodás közbeni sérülésének kihatása magára a varázslat létrejöttére.
Jó mondat
Itt ugye az a léyeg, hogy a varizó nem biztos, hogy belesül a mágiahaszálatba csak azért mert átlövik egy nyíllal. Ilyenkor a sérülés mértéke (10 Fp vagy 1 Ép) -1-es módosítót ad az akaraterejére. Ha megdobja le tudta varázsoli a cuccot. Természetesen ez a negatív hatás a köv. varázslatnál már nem játszik szerepet. A járulékos ép sebződést is figyelembe kell veni. Tehát a 10 fp nyílnál -3 at ad, mert van még 2 ép sérülés is. Hosszúkardnál csak -2, mert 8 fp/1 ép az átváltási arány.

Egy kérdés: Ti a képzettségeknél a két használati fok közti külöbséget fizetitek ki, vagy a kívánt szint kp értékét.
Tehát dorbézolás 4-ről 5-re növelése alapból 10 kp, vagy 20?

Bye Gaga
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
22. Kalandmester (előzmény: Quinn 19.)2003.01.27. 10:06
 
 
Kedves Quinn!

Nagyon érdekelnének a házi szabályaid! Ha nem gond kérlek küld el őket! Működésükkel kapcsolatban, pedig majd értsítelek téged!

KalandMester
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
21. Quinn (előzmény: Radirmonsta 20.)2003.01.26. 17:51
 
 
Igen,

kivéve a zárnyitásnál, zsebmetszésnél, csapdaleszerelésnél.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
20. Radirmonsta2003.01.26. 14:57
 
 
Na, egy nagyon hülye kérdés, de csak azért, mert nincs itthon UT-m, és nem tudom megkérdezni: A százalékosokhoz itt is számíódik az ügyesség 10 feletti része?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
19. Quinn (előzmény: Kalandmester 18.)2003.01.24. 19:24
 
 
Nem hördülök fel
Teljesen logikus a 12-es IQ feletti pszi vásárlás, ebben az esetben. Nekem azzal volt csak problémám az ÚT-n belül, hogy venni kell a pontokat. A pszi az egyik legnagyobb táp, és így alapfokú pszi használó juthat ugyanannyi, vagy több pszi ponthoz mint egy pyarr mesterfokú vagy akár egy slan. Ez pedig nekem nem tetszik. /A magasfokú pszi használók szövetsége nevében hivatalosan is tiltakozom ezen szabály ellen /

Házi szabályokat mindenki használ Én pl. ezt a kevert ET-ÚT pszit, illetve a tűz-, jég- és savsebzés bónuszait (fp/kör kábulat, ép/kör bódulat), meg ilyesmiket.

Quinn /aki szintén km /
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
18. Kalandmester (előzmény: Quinn 17.)2003.01.24. 08:17
 
 
A pszi-je a dzsennek is megmarad, (akárcsak az elf CÉ-je)de az, hogy ő ezt milyen szinten kívánja kamatoztatni ez már rajta múlik. Természetesen álláspontod elfogadható, de akkor bátran megkaphatja a titkos diszcíplinákat is induláskor. A pszi-pont problémát, pedig úgy oldottam meg, hogy minden pszi használó az Intelligencia 12 feletti részét veheti meg, de max. az iskolájának megengedettet. Erre talán hörögve felkapod a fejed, de hidd el működik, és szeretik. A különböző okait most helyhiány miatt nem fejtem ki, ez is csak eggyike a felénk uralkodó "házi"szabályoknak.
A kasztokat azért kellet belekevernem, mert fajspecifikusak.

KM
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
17. Quinn (előzmény: Kalandmester 16.)2003.01.23. 18:43
 
 
Hali,

Ebbe azért beleszólék.
A dzsenn szerintem nyugodtan megkaphatja a pyarr 4. fokot is. Nagy táp, de erre épül az egész faj. Mondjuk, nálunk ET szerint kapják a pszi pontokat, de UT szerint van a képzettség. Nem lehet pszi pontot venni. Azzal ugyanis tényleg irreális lett

A kasztokat ne keverd bele, itt a fajról van szó. Az elf cé-jét sem veszed el, pedig nem sok kaszt kap alapból.

Bye Quinn
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
16. Kalandmester (előzmény: Alessandro 15.)2003.01.23. 17:58
 
 
Jól emlékszel, de ez egy olyan módosítás amivel a dzsenn nem veszti el sem a saját pszit, és sokkal reálisabbá válik a dolog, mert a mentálmozaikokkal nem csak "támadni" hanem "védekezni" is lehet.
Továbbá nem lessz az, hogy a dzsenn alapból "tápos" ugyanis az UT szabályrendszerében a 4. fokú pyar pszi is nagyon erős! Ezenkívül sokból nem tart neki megtanuni, de tanulja meg, hiszen csak a kp-t kell kifizetnnie és még csak új képzettségnek sem számít. Az UT rendszere alapján Ynev talán 10%-a jut el a pyar pszi 2. fokára! Ezek alapján érdemes sok dolgot újra átgondolni és ezek alapján az új rendszerbe illeszteni. Legyen csak elég arra gondolni, hogy a Dzsenn 1 pszi pontot automatikusan kap minden szintlépéskor, és már 1. tsz 4. fokú pszije van. Mindezt egy olyan rendszerben ahol induláskor csak 4 kaszt kap pszit! Természetesen amit írtál igaz mindaz amit itt írtam opcionális, de a játék realitását igyekszik szem elött tartani.

KM
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
15. Alessandro (előzmény: Kalandmester 14.)2003.01.23. 16:25
 
 
Nem akarok hülyeséget mondani, de úgy emlékszem, hogy az MTK azt írja, hogy a dzsenn pszi automatikusan magába foglalja a pyarroni módszert. Az UT új szabályt hozott?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
14. Kalandmester (előzmény: Alessandro 11.)2003.01.23. 15:58
 
 
Köszönöm a kérdést! Már nagyon régót vártam valami hasonlót. A dzsenn alapból megkapja a pszi(dzsenn) 4. fokát, azaz képes másokra is kiterjeszteni a befolyását, vehet pszi pontokat ha tapasztalati szintet lép. Ám amennyiben el kívámja sajátítani a pyarroni módszert, akkor ki kell fizetni a 1. és 2. fok közötti különbséget és felírhatja a pszi(pyarroni) módszer 2. fokát, de ez a képzettség nem számít bele a maximális képzettségek számába. Ha késöbb titkos pszi-t kíván tanulni az viszont már igen.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
13. Alessandro (előzmény: Kalandmester 12.)2003.01.23. 15:49
 
 
Pedig logikus lenne a nem ember fajok különleges képességei miatt.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
12. Kalandmester (előzmény: Alessandro 10.)2003.01.23. 15:48
 
 
Nem!

KM!
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
11. Alessandro2003.01.23. 15:09
 
 
Még egy kérdés, a dzsenn pszi hányadfokúnak számít UT szerint?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
10. Alessandro2003.01.23. 14:53
 
 
Szia, KM!

Ha UT szerint nem ember fajú karaktert csinál az ember, arra kell KAP-ot áldozni?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
9. Kalandmester2003.01.21. 14:48
 
 
Azért dobtam fel ezt a kérdést, mert megkértek rá. Mindenkinek igaza van! Annak is aki azt mondja, hogy nem kiváncsi az öntömjénezésre, annak is aki pedig reggel nem akar 100 hozzászólást olvasni 4 embertől, mert erre van az IRC, stb. Csak kalandmesteri kötelességemnek szerettem volna eleget tenni. Ám ha racionálisan nézed a kérdést, a "Boszi topic" mint kifejezés sokkal kedvesebb mintha pl. kört írtam volna. Ha megbántottalak akkor Bocsánatot kérek.
Értetek vagyok nem ellenetek!

KalandMester
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
8. Crimson (előzmény: Kalandmester 7.)2003.01.21. 14:38
 
 
Nos? Akkor megtudhatom, hogy miért akarod, hogy "döntsünk"?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
7. Kalandmester2003.01.21. 08:30
 
 
Legalább innen mellőzhetnétek a baromságokat
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
6. Radirmonsta2003.01.21. 02:27
 
 
KM, leszünk barátok?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
5. Kalandmester (előzmény: Jesper Blomquist 4.)2003.01.20. 17:23
 
 
Varázsló aki a hogyanokra és a miértekre keresi a választ. Olyannak akit inkább a nyers és szárasz tények érdekelnek.
Lovag akit érdekelnek a múlt nagy eseményei.
Természetesen a Legendaismeret is magába foglal bizonyos mértékü történelemismeretet, de míg a történelem átfogóan foglalkozik az eseményekkel (ki, hol, mikor, miért, következménye), addig a legendaismeret főként az egyéni vagy kisebb csoportokban végrehajtott már-már hihetetlen cselekedetekkel és azok rövid távu kihatásával foglalkozik.
Természetesen ez csak példa értékü hiszen kellő fantáziával szinte bármelyik kasztból ki lehet hozni egy jó történészt.
Pl.: Realista bárd, Tolvajklán ex-boszmestere aki a város történelmével foglalkozott és megtetszett neki a múlt, Ordani tűzvarázsló aki választ keres a godoni hagyatékra

Nagyon szívesen, de kérek E-mailt!
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
4. Jesper Blomquist2003.01.20. 16:23
 
 
Figyi, KM!

Szerinted, ha egy főprofilban történész-karit készít az ember, azt milyen kasztból érdemes megcsinálni? Nyílván a Krad-pap a kézenfekvő, de azt valahogy sablonosnak érzem.

És még: Mondtad azt a karakter-kérdőívet. El tudnád küldeni?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
3. Kalandmester (előzmény: Crimson 2.)2003.01.20. 11:26
 
 
Nem lettél vissza fogva, sőt jó úton jársz, de a megoldást nem kizárólag az eggyéválás jelenti ennél azért még egy kicsivel bonyolultabb a dolog még más kasztoknak is, de annyit elárulok, hogy a lélek átmentésből a Boszorkányok jönnek ki a legjobban.

KalandMester
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
2. Crimson (előzmény: Kalandmester 1.)2003.01.20. 09:47
 
 
...akkor sem tetszik, hogy ennyire visszafogtál. A mágiánk csúcsa, az Eggyéválás emberre alkalmazása többet kell, hogy érjen, gondold már végig... Mit érek egy tetszhalottal?! Az a boszorkánymesterek dolga, hogy hullákat mozgassanak; nem a boszorkányok területe!
Arrrgh!
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
1. Kalandmester2003.01.17. 17:56
 
 
Üdvözlök minden Jk-t és Km-et!

Ha bármi problémád, kérdésed van a legjobb tudásom szerint fogok válaszolni.Bugok kiküszöbölése, tanácsok, ötletek, könnyen használható háziszabályok, egyedi képzettségek, varázslatok, egyszóval minden amit egy Km-nek tudni illik.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 | 1 | 2 |
Nézet:
Shadowrun | Filmek, TV | Sárkányölő - Kérdések | Puzzle - Online puzzle | Battletech | Puzzle - Dobozos asztali puzzle | Humor | Káosz Galaktika Kártyajáték | AD&D | Zene | Vampire | Sport | Magic | PC játékok | On-line játékok | PS2 | M.A.G.U.S. | Sárkányölő - Vélemények | Sárkányölő - Egyéb | Sárkányölő - Szavazások | Egyéb | Egyéb - Kártya

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder@beholder.hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.