Vissza a Főoldalra
 
Egyelőre üres.

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (béta)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új, béta)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Hóditások december 10.
A pillanat képe
Bányászvorthag
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"A dombos vidékek földfelszín alatt élő, rovarokkal táplálkozó ragadozója a bányászvorthag. Egy-egy példány sok-sok mérföldre elnyúló barlangrendszert képes mindennapos tevékenységével kiépíteni, melyet az árnytündérek is sokszor használnak titkos céljaikra." Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Új versenyhelyszín. KMO Művelődési Központ
Hódítások lapok a versenyen
Beholderes HKK verseny január 21. - Versenybeszámoló
Résföld akció - 2023.01.23. - 2023.02.02.
HKK Legendás cél: Résföld

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019
Hatalom Kártyái - Lezajlott versenyek

A lista folytatása...
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (7768)
Új versenyhelyszín. KMO Művelődési Központ (18)
Beholderes HKK verseny január 21. - Versenybeszámoló (74)
Lapötletek (64753)
Hódítások lapok a versenyen (2)
[HKK Piac] Régi lapok (1500)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
A szabályok szerint ha a vízió lényt a kör végén a vízió szabály miatt áldozod, nem jár érte csont és az izomjelző sem sül ki.
 
Sziasztok!

Vízió lény meghal a kör végén vs izomjelző kérdése valamelyik topicban ment róla vita, a hivatalos kiadói álláspont mi ezzel kapcsolatban? Holnap hogy fog működni?

Köszi,
Dév
 
A dragitas az ik resze. Epitmeny ik-et pedig epitheted nyilvanvaloan.
 
Ha ellenfelem Estelle-el, vagy weird, az admirálissal játszik, és én építménnyel akarom megfogni a kánterdrágított a lapot, akkor a zsz drágítás részét építhetem is? (a kódex jelölt pontja szerint igen)



"7.2.1. A zanszilánk idézési költség minden tekintetben varázspontnak számít, de a játékos minden egyes zanszilánk idézési költséget kifizethet 1 szörnykomponens vagy 1 áldozás elköltésével. Építmény kijátszásakor minden egyes zanszilánk fizethető 1 építő elköltésével is."
 
Nyilván nem lehet félreérteni A mélység szülöttét. Viszont mivel pontosan ugyanolyan szintaktikával van fogalmazva a Fantom motyogó, így bizony az az intuitív, hogy a Fantom motyogó sebződik.
(K), ellenfeled sebződik 3-at, ha... - ez lett volna szerintem az ugyanannyi karakterből álló precíz megfogalmazás
 
Facebook-on volt a lap beharangozónál (Magyar HKK-sok). Én voltam az egyik aki ott feltette a kérdést, de több játékos is megerősítette, hogy szerinte sem egyértelmű a megfogalmazás alapján. Ott ezt a beszélgetést lezongoráztuk más nyelvtan professzorokkal is.

De én is amellett lennék, hogy egy FAQ azért megerősíthetné ez, lezárva minden további vitát.
 
Ez nem annyira az én kérdésem volt, mint inkább láttam ezt feltenni teljesen komolyan valamelyik fórumon (megpróbáltam visszakeresni, nem lett meg), és tőlem rendszeresen kérdeznek ilyeneket Exben.

Mivel jön egy nagyobb volumenű verseny, ahol ez valószínűleg használt lap lesz, jobb látni leírva, hogy nem valami szövegezési malőr van, hanem egybeesik a valósággal a tervezői szándék (láttunk már az ellenkezőjére is példát).
 
Szerintem pl.Rolandnak (eredeti kérdező) nem volt egyértelmű, azért kérdezte, nem kötözködésből.
 
Te hogy gondolod?

Kijátszani csak játékos tud lapot. Játékosra nem kerülhet izomjelző. A lapot félreérteni nem lehet.

Nyilván a legjobb az lenne, ha "ugyanazt a dolgot mindig ugyanúgy írnánk", de ez csak akkor lenne lehetséges, ha 30-40 féle kifejezés, kulcsszó szerepelhetne a lapok szövegében, itt viszont több, mint 1000 féle lehetőség van. Ha a magyar nyelvtan, az elemi logika és a kulcsszavak ismerete alapján egyértelmű mindenki számára, hogy egy adott lap mit csinál, akkor annak a szövege korrekt.

Nyilván mindig lesz, aki már csak hobbiból is beleköt a lapok szövegébe, velük meg szívesen elvitázok itt a fórumon, ez mindig hasznos, már csak azért is, mert segít abban, hogy a lapok szövegezése egyre tökéletesebb, mindenki számára egyértelmű legyen.
 
Egyertelmuen, hiszen
"(J), ha valaki sikeresen kijatszik egy lenyt vagy varazslatot, kap 2 izomjelzot".

Mit állítunk?
kap (állítmány)
Ki kap?
valaki (alany)

Ebben a mondatban nincs másik alany.

Ha A melyseg szulotte kapna, na azt ki kéne írni.


Ha nem ez volt a terv akkor valamelyik lap FAQ-ert kialtozik.
 
Akkor a mélység szülötténél a "valaki" kapja a 2 izomjelzőt?
 
Elnézést, de szerintem nem kell ehhez FAQ, csak a magyar nyelvtan ismerete.

"Ha ellenfeled paklijából lap kerül a Semmibe, sebződik 3-at."

Mit állítunk?
sebződik (állítmány)
Ki sebződik?
az ellenfeled (alany)

Ebben a mondatban nincs másik alany.

Ha a Fantom motyogó sebződne, na azt ki kéne írni.
 
Igen ez mindenképp egy FAQ-t megérdemelne.
 
Sziasztok, hülyeségnek is tűnhet, de muszáj rákérdeznem, hogy legyen nyoma a Behós verseny előtt: a Fantom motyogó sebző képessége önmagát vagy az ellenfelet sebzi ha kisül a trigger?

Jó lenne látni egy megerősítést az egyik oldalra, mert az örök karakterspórolás miatt elég érdekes az egyeztetés a mondaton belül.
 
A semlegesítés az asztalon maradó lapokon van, és ez egy kijátszási módja az adott lapnak. Kijátszhatod "üresben", ha úgy tetszik: "csak úgy", hogy nem semlegesítesz vele semmit. Ekkor ez a lapszöveg értelemszerűen közömbös a továbbiakban. És kijátszhatod semlegesítésként is, arra a dologra reagálva a lappal, amit semlegesíteni képes.
De ha így játszod ki, akkor is egy asztalon maradó lap lesz. Ha ez egy lény, akkor a tartalékba kerül, ha nem lény, akkor aktívan valahová az asztalra.

Ami zavaró szokott lenni, hogy vannak olyan asztalon maradó lapok (jellemzően lények), amik kijátszhatók azonnaliként (vagy azonnali reakcióként) is. Ilyenkor ezek a lapok minden tekintetben azonnali varázslatként viselkednek, tehát kijátszásuk után mennek a gyűjtőbe. De a semlegesítés az más. Ott az van, amit fentebb írtam.
 
Az asztalon marad ha nincs ezzel ellentétes szöveg a lapon(pl:új árnyrém).
 
Sziasztok!
Semlegesítéssel rendelkező lény, lapra alkalmazott semlegesítéssel történő kijátszása esetén, a semlegesítést követően normál lényként lekerül az asztalra, vagy semlegesítésként (mint azonnali reakció) egyből a gyűjtőbe kerül? A kódexben ezt nem találtam egyértelmüen definiálva.

Köszönöm szépen a választ!
 
Ok, köszi.
 
Csak bepasszivizálja őket.
 
A Nagytanács ítélete leszedi a hajókat? Csak 1db leszedésnek számít és nincs rajta, hogy "mindenképpen" leszedi a lapot. Csak az van rajta, hogy egyszer garantáltan kisüti rá a leszedést.
 
Elhagyott vizes kulaccsal elő lehet keresni Nefilimet vagy a Főapátot.
 
Igen. Ugyanugy mint, hogy egy Kodszitalassal is reagalhatsz az anti-magia: 1-es kepessegre.
 
moa homokfutóval megfoghatom egy anti-semlegesítéses lap, minimum 1-es anti-semlegesítését?

Szerintem igen a válasz, mert nem közvetlenül a lapra, hanem a kijátszáskori képességére, mint forrássra reagálok.
 
Vezércsellel csak kikeresni nem lehet másik Vezércselt, de visszavenni vissza lehet? Pl. ha van ott egy lekánterelt/kidobatott.

Se keresni, se visszavenni nem lehet. Ez semmiképp sem kívánatos, hogy egy lap mást jelentsen attól, hogy a zárójeles rész előbb vagy utóbb van. Remélem az eunuchnál is sikerül ezt idővel kilobbizni.

Hogyha a Hamis csillogással visszaadom a Kvarcgólem [J] képességét, akkor megint ki kell várni a "Késleltetett hatás: 2"-t?

A késleltetett hatás jelzőket csak a lap sikeres kijátszásakor kell rárakni. A Hamis csillogással a (J) képesség azonnal újra használható lesz.
 
Hogyha a Hamis csillogással visszaadom a Kvarcgólem [J] képességét, akkor megint ki kell várni a "Késleltetett hatás: 2"-t?
 
Köszönöm a választ.
 
"Minotaurusz eunuch mintájára nem mindegy hol van a zárójel" kérdés:
Vezércsellel csak kikeresni nem lehet másik Vezércselt, de visszavenni vissza lehet? Pl. ha van ott egy lekánterelt/kidobatott.
 
Szia!

Természetesen nem csak privát csoportban van fent a videó, hanem a saját HKK oldalunkon is. Bejelentkezés nélkül is megnézhető:
https://www.facebook.com/hatalomkartyai/videos
 
A videót nem láttam, mert a cikkbe nem tetted bele. Csak egy privát FB csoportban van fent tudtommal és nincs FB felhasználóm.
És szerintem nem mindegy. Más kártyajátékok tudtommal erre figyelnek aktívan.
 
A videót a gyártásról nem tudom, láttad-e, nézd meg, hogy működik a keverés, talán abból érthető, ez miért nem megoldható.

Ha jobban utánaszámolsz, nagyjából 10 DP-ként egyszer fog előfordulni, hogy 1 normál ritka és egy foil ugyanabban a boosterben van, talán ez elviselhető még.

Egyébként nem mindegy, hogy ugyanannak a lapnak a foil és normál verzióját akár 2 egymás utáni boosterből bontod ki, vagy ugyanabból?
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2023
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.