Vissza a Főoldalra
 
  • Játékok
    • ?m=tf
    • http://argumcity.beholder.hu
    • ?m=ov
    • http://www.vegzetur.hu
    • http://www.magiamesterei.hu
    • http://www.kalandokfoldje.hu
    • ?m=sarkany&in=sarkany.php
    • https://www.hkk.hu/hirek/hkk
    • ?m=alomfogo
    • ?m=kgk
    • ?m=puzzle&in=puzzle.php
  • Könyvesbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/beholder_konyvek
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/kartyak
    • https://webbolt.hkk.hu/cimkek/magazin
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/jatekkiegeszitok
  • Olvasnivaló
    • ?m=bolt&in=cikk.php&category=all&tipus=5
    • ?m=ak
    • ?m=sr
    • ?m=bt
    • ?in=cikk.php&category=all&tipus=1
    • ?m=bolt&cikk=4467
    • ?m=bolt&cikk=4468
  • Egyéb
    • ?in=forum.php
    • ?in=galeria.php
    • ?in=letoltes.php
    • ?in=beallitasok.php
    • ?in=szlainf.php
  • Beholder Kft.
    • ?cikk=26
    • ?cikk=28
    • ?cikk=29
    • ?cikk=4477
Webbolt
 
Keresés a cikkeinkben

 
Hatalom Kártyái
Hírek
Hírek, változások
Info
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Megmérettetések
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Közösség
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Interaktív
Pakliszerkesztő (új)
Megosztások
Linkek
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
Egyéb
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltések
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
 
Hírlevél
Feliratkozás Hírleveleinkre!
 
 
Adatvédelmi Tájékoztató
 
 
Ország Boltja helyezéseink
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
 
Ingyen játék!
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
 
Kártyaújdonságok
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Dinók július 19.
Hatalom Kártyái – Gigászok június 28.
Zén Legendái: Cápák és polipok május 24.
 
A pillanat képe
Halálhozó
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Az óriás csak a pillanatra várt, hogy a következő kalandozót (vagyis engem) a sátorba engedhesse. Aztán e lényt megpillantva rájöttem: az a keserves vonítás, ami az imént a cirkuszi sátorból kihallattszott, nem egy bestia hörgése volt, hanem a szerencsétlenül járt kalandor elődömé." - Flandrigo első cirkuszos élményei
Nézz szét a galériában!
 
Legfrissebb hírek
XI. Kelet-Magyarországi HKK Találkozó
Gigászok lapelemzés 3. rész: Gonosz színek
Legfőbb inváziómester Tiltott mágiára
Beholderes HKK verseny hétvégén
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Dinók

A lista folytatása...
 
Módosult cikkek
Országjáró feladat 2024
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
 
Fórumok
HKK kérdés? (47493)
Gigászok lapelemzés 3. rész: Gonosz színek (30)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8303)
Beholderes HKK verseny hétvégén (3)
Lapötletek (65140)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (284)

További témák...
 
Hirdetések
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
 
Impresszum
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 
Fórum - HKK kérdés? (Hatalom Kártyái: Kérdések) 
     

 Új hozzászólás 
 Növekvő sorrendben 
  ... | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ...
Nézet:
 
47073. Katu2024.04.06. 10:24
 
 
97.0. Hatás a lapok és jelzők minden képessége és hátránya, valamint a helyszínek, követők, szabálylapok és őslichek képességei és hátrányai akkor, ha azok játékban lévő permanensre vagy gyűjtőben lévő lapra hatnak. A céhek minden képessége hatás (és így forrás).

most akkor, egy lény képessége, ami rakot lap játékba, vagy dobat (azaz nem hat semmilyen lapra) az hatás?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47072. Katu (előzmény: Novalisk24 47071.)2024.04.06. 10:19
 
 
Nem

49.3.5. A céhekre kizárólag azok a források hatnak, amelyek szövege kifejezetten említi, hogy céhre hat.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47071. Novalisk242024.04.05. 18:00
 
 
Üdv

Dornodon papja erősíti a piros céh sebzo képességét? Emlékszem hogy volt már hasonló téma de nem emlékszem a végére.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47070. Miklós (előzmény: Jancsár János 47069.)2024.04.03. 11:44
 
 
Így van! Egy időben azt mondtuk, hogyha egy lapnak fix költsége van, de szövege szerint ettől eltérhet a költsége, akkor az mind változó költségű. És pont az idézés ikon eredeti bevezetésekor szembesültünk vele, hogy akkor ez egyúttal azt is jelenti, hogy minden idézés ikonnal bíró lap változó költségű... Ezt akkor elvetettük, és megállapodtunk abban, ami a Kódexben is szerepel, hogy csak akkor változó a költsége, ha X v ? van a bal felső sarokban, egyébként nem.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47069. Jancsár János (előzmény: Álmos96 47066.)2024.04.03. 06:28
 
 
Igen, ha a költségében X vagy ? szerepel. Egyébként nem.

7.7. Változó idézési költség. Ha egy lap idézési költségében X vagy ? szerepel, akkor a lapot változó idézési költségű lapnak nevezzük.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47068. p1rat3n1nj42024.04.02. 20:51
 
 
A Sir Rasolphius (2022) a bármilyen módon rá került erőjelzők hatására is képes nyerni vagy csak a saját képessége által kapott erőjelzőktől?
Mi a helyzet a Mágikus korbács által kapott +2/+2-es jelzőkkel? Azok kettőnek számítanak? Vagy számítanak akár egynek is?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47067. Jancsár János (előzmény: Álmos96 47066.)2024.03.29. 07:43
 
 
Ez egy ravasz kerdes, meditalni fogok rajta.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47066. Álmos96 (előzmény: Jancsár János 47065.)2024.03.28. 21:56
 
 
Köszi a választ!

Akkor minden idézhető lap változó idézési költségűnek számít?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47065. Jancsár János (előzmény: Álmos96 47063.)2024.03.28. 08:52
 
 
Nem kapcsolja ki, mert az idezes a lap alapkoltseget csokkenti. Tehat a lap a sajat koltseget modositja. Ez pedig, barmilyen fura, nem szamit idezesi koltseg modositasanak. Pont olyan, mintha a lapnak X lenne a koltsege, es eldonthetned h 1-ert vagy 0-ert jatszod ki. Az idezesi koltseg modositasan a mar kiszamitott alap koltseg tovabbi, mas lapoktol eredo modosutasat ertjuk.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47064. p1rat3n1nj4 (előzmény: Miklós 47062.)2024.03.28. 07:05
 
 
köszi a válaszokat
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47063. Álmos962024.03.27. 23:02
 
 
Hali!

Az idézés szabály kikapcsolja az ősmágiát?

Kérlek a miértet is írjatok meg a válaszban.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47062. Miklós2024.03.27. 16:14
 
 
Be is raktuk, 172.9.-es pont.
Ez akkor azt a kérdést szabályosítja, ami eddig is szerepelt FAQ-kban (pl. Alanori piac vs Leira), hogyha másoljuk egy lap képességét, ami a lap nevére hivatkozik, ott ezt helyettesíteni kell a másoláskor a másoló lap nevével.

Tehát pl. ha az Unikális morf képességét másolja a Gábriel, akkor az így fog szólni:
(J): keress elő Gábriellel megegyező színű varázslatot! Ha ezt a varázslatot sikeresen kijátszod ebben a körben, a kör végén előkereshetsz egy Gábrielt.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47061. Jancsár János2024.03.27. 11:16
 
 
Nem kell kitalalni a megoldast, mert korabban mar kitalaltuk, csak nem lett belole szabalypont. Most majd lesz. A lenyeg, hogy ha egy kepesseget masolunk, akkor a lap nevet a kepessegben ki kell cserelni a kepesseget lopo/masolo lap nevere.

Tehat itt, az "Unikalis morf" lapnev helyere a "Gabriel, a trukkos" kerul, es Gabriel mar igy hasznalja a masolt kepesseget.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47060. p1rat3n1nj4 (előzmény: Katu 47059.)2024.03.27. 07:29
 
 
Én ezt úgy értelmezném, hogy egyáltalán el sem kezdődik a színválasztási lehetőség, mert nem az ő morfjáról van szó.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47059. Katu (előzmény: Jancsár János 47058.)2024.03.26. 21:07
 
 
62.2. Ha egy lap szövege pakliban, gyűjtőben vagy kézben levő lények vagy lapok színére vagy altípusára hivatkozik, akkor a játékos meghatározhatja, hogy az itt lévő morfjainak milyen színe, illetve másodlagos lény altípusa legyen.

ezt én úgy értelmezem, hogy én megmondom az ellenfélnek az unikális morf milyen színű, és ő olyan varázslatot kereshet ki
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47058. Jancsár János (előzmény: p1rat3n1nj4 47057.)2024.03.26. 08:05
 
 
Az unikális morf színe: színtelen. Szóval vákuumban vizsgálva a kérdést, szerintem színtelen varázslatot lehet vele keresni. De rémlik egy korábbi döntés (csak az nem, hogy melyik laphoz lett csatolva), ahol a képesség másolásnál a lap nevét átírtuk a másoló lap nevére. Ha meglesz, szerintem analógiát lehet rá használni. Meditálni fogok rajta, hogy melyik lapról van szó.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47057. p1rat3n1nj42024.03.25. 19:16
 
 
Gábriel tudja használni egy Unikális morf képességét, ami az ellenfél kezében van? Az van rajta, hogy az "Unikális morffal megegyező színű" varázslatot keres, de a Gábriel az nem az Unikális morf, hanem Gábriel.
Valamint a morf szabályt csak a lap gazdája használhatja, úgyhogy azzal nem működik a dolog.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47056. Riandal (előzmény: Miklós 47055.)2024.03.10. 14:01
 
 
Köszönöm a gyors választ.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47055. Miklós (előzmény: Riandal 47054.)2024.03.10. 13:26
 
 
Igen, emlékeim szerint ez régen is egy közismert kombó volt.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47054. Riandal2024.03.10. 09:13
 
 
Az 1998-as Gépezeten az alábbi szöveg szerepel:
Vedd vissza egy aktív lapodat az asztalról a kezedbe (nem lehet az idézési költsége 0, még módosítva sem): célpont játékos vagy lény sebződik 2 ÉP-t. Ezt a képességet egy körben csak egyszer használhatod.

Saját magát így vissza tudom venni, ha aktív?

Ha igen, és lemásolom kisebb Zannal, akkor ha visszaveszem a kisebb Zant (gépezetet), akkor egész addig újra ki tudom játszani, majd visszavenni, amíg van szörnykomponensem?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47053. Jancsár János (előzmény: p1rat3n1nj4 47052.)2024.03.07. 12:13
 
 
Igen, ezt a versenybírók amúgy szokták tudni, de a forrást, ahova le van írva, nem feltétlenül.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47052. p1rat3n1nj4 (előzmény: Jancsár János 47051.)2024.03.07. 11:20
 
 
Az, hogy valami "használható" vagy "tiltott" értelmezhető úgy is, hogy a paklimban szereplő lapok között ott van-e vagy sem. Az előre kikészítés nem adja magát feltétlenül.
De a 150.5-ről nem tudtam, amiatt egyértelmű a dolog. Köszi.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47051. Jancsár János (előzmény: p1rat3n1nj4 47050.)2024.03.07. 07:52
 
 
150.5. Az adott versenyen tiltott lapokat más lapokkal sem lehet létrehozni.

158.1. A hatalom korlátozása versenyen csak gyakori és nem-gyakori besorolású lapok használhatók. Ez a szabály vonatkozik a szabálylapokra, és követőkre is.

158.2. Tiltott az összes ritka és ultraritka besorolású lap, [...]

Ezt egyszerű értő olvasással össze lehet rakni, szerintem.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47050. p1rat3n1nj4 (előzmény: pumpesz 47045.)2024.03.07. 07:42
 
 
Miért és mire hivatkozva?
Ennek az ítéletnek a fényében vinnék a héten paklit egy gyngy versenyre.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47049. Riandal (előzmény: Balage 47048.)2024.03.07. 06:50
 
 
Köszönöm a válaszokat!
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47048. Balage (előzmény: Riandal 47046.)2024.03.06. 18:26
 
 
Ezt a mondatot nem vetted eszre a Kaosz... szekcioban:
"Minden az előző részben szereplő gyengítés érvényes a Káosz formátumú versenyeken is."
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47047. Miklós (előzmény: Riandal 47046.)2024.03.06. 13:54
 
 
Lehet, hogy akkor ez így félreérthető, a leírást pontosítani fogjuk.

Olyan lap van, ami csak Új Nemzedékről van tiltva, káoszról nincs.

Olyan lap azonban nincs, ami Új nemzedéken és Káoszon máshogy működik. Az, hogy a módosítás az Új nemzedék vagy a Káosz alatt van felsorolva, szimplán csak annyit jelent, hogy azok a lapok, amik az Új nemzedéken jelenelg használhatók, azoknak a nerfje az ÚN szekcióban van felsorolva, hogyha ilyen versenyre készülsz, ne kelljen a káoszban szereplő listát is végigböngészni.
Ha káoszon akarsz játszani, akkor viszont az ÚN-nél felsorolt nerfek is vonatkoznak.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47046. Riandal2024.03.06. 10:57
 
 
A módosított szövegű lapoknál az új nemzedék gyengített lapjai alatt szerepel A fájdalom szépsége szabálylap javítása: "A képessége körönként csak egyszer használható (mintha K lenne rajta)". Ez a gyengítés a káosz formátumnál nem szerepel, ha jól gondolom, ott nincs körönkénti limit, igaz?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47045. pumpesz (előzmény: p1rat3n1nj4 47044.)2024.03.05. 16:52
 
 
Nem.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47044. p1rat3n1nj42024.03.05. 15:50
 
 
Hatalom korlátozása versenyen tud termelni 2db Ködszilánk 1db Nagyobb ködszilánkot (ritka lap)? A Tiltott mágia versenyen az volt ítélet, hogy nem termelhetőek a tiltólistán lévő lapok más lapokkal sem.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
  ... | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder@beholder.hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.