Vissza a Főoldalra
 
  • Játékok
    • ?m=tf
    • http://argumcity.beholder.hu
    • ?m=ov
    • http://www.vegzetur.hu
    • http://www.magiamesterei.hu
    • http://www.kalandokfoldje.hu
    • ?m=sarkany&in=sarkany.php
    • https://www.hkk.hu/hirek/hkk
    • ?m=alomfogo
    • ?m=kgk
    • ?m=puzzle&in=puzzle.php
  • Könyvesbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/beholder_konyvek
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/kartyak
    • https://webbolt.hkk.hu/cimkek/magazin
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/jatekkiegeszitok
  • Olvasnivaló
    • ?m=bolt&in=cikk.php&category=all&tipus=5
    • ?m=ak
    • ?m=sr
    • ?m=bt
    • ?in=cikk.php&category=all&tipus=1
    • ?m=bolt&cikk=4467
    • ?m=bolt&cikk=4468
  • Egyéb
    • ?in=forum.php
    • ?in=galeria.php
    • ?in=letoltes.php
    • ?in=beallitasok.php
    • ?in=szlainf.php
  • Beholder Kft.
    • ?cikk=26
    • ?cikk=28
    • ?cikk=29
    • ?cikk=4477
Webbolt
 
Keresés a cikkeinkben

 
Hatalom Kártyái
Hírek
Hírek, változások
Info
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Megmérettetések
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Közösség
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Interaktív
Pakliszerkesztő (új)
Megosztások
Linkek
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
Egyéb
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltések
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
 
Hírlevél
Feliratkozás Hírleveleinkre!
 
 
Adatvédelmi Tájékoztató
 
 
Ország Boltja helyezéseink
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
 
Ingyen játék!
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
 
Kártyaújdonságok
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK 30 augusztus 23.
Zén Legendái: Dinók július 19.
Hatalom Kártyái – Gigászok június 28.
Zén Legendái: Cápák és polipok május 24.
 
A pillanat képe
A hírnök szava
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
"Halljátok hát, Alanor városának lakói, Borax rendeletét! Kerek egy hónap múlva olimpiai játékok kerülnek megrendezésre, melyen amellett, hogy kiválasztjuk a legrátermettebb kalandozót, artista látványosságokkal is fogunk szórakoztatni benneteket!"
Nézz szét a galériában!
 
Legfrissebb hírek
HKK közösségi program Szolnokon
HKK30 lapbemutató 2. hét
Híresember videója a júliusi versenyről
Ajándéksorsolás augusztus + júliusi eredményhirdetés
HKK30 lapbemutató - 1. hét

A lista folytatása...
 
Módosult cikkek
Országjáró feladat 2024
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
 
Fórumok
HKK30 lapbemutató 2. hét (66)
Lapötletek (65148)
HKK kérdés? (47509)
Kérdezz-felelek 58. (9)
mással is lehet üzletelni nem csak hkk-val (692)
Gigászok lapelemzés 4. rész: Többszínű lapok (34)

További témák...
 
Hirdetések
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
 
Impresszum
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 
Fórum - HKK kérdés? (Hatalom Kártyái: Kérdések) 
     

 Új hozzászólás 
 Növekvő sorrendben 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
 
47419. Görgöte2025.04.10. 21:53
 
 
A Minotaurusz visszavonulással megtehetem-e azt, hogy az aszralon lévő visszavenni kívánt lényem áldozásával fizetem a költségét.

Lapkijátszás lépései

1.lépés: a lap kijátszásának bejelentése, és a lap megmutatása (felfedése)
2.lépés: a kijátszási feltétel teljusítése
3.lépés: a célpontválasztás, és a kijátszáshoz szükséges egyéb döntések meghozatala

Jelen esetben kiválasztom a lényemet. Megtehetem, hiszen vagy az asztalon vagy a gyűjtőben kell lennie.

4.lépés: az idézési költség kiszámítása
5 lépés: az idézési költség kifizetése

Jelen esetben feláldozom a lényemet.

6.lépés: a lap saját képességeinek végrehajtása

Jelen esetben visszaveszem a lényemet amit a gyűjtőből is visszavehetek nem csak az asztalról.


7.lépés: a kijátszáshoz kapcsolódó hatások végrehajtás
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47418. Jancsár János2025.04.06. 21:29
 
 
1. Igen. Minden nagykepes verzioja az adott tokennek, hasznalhato. A tokenek nem rotalnak.

2. Nem. A pakli szinkorlatja a pakliban eredetileg bent levo lapok szinere vonatkozik. Tehat sem a kiegeszitore, sem az elore kikeszitett lapokera nem. Vannak kivetelek (ahol aformatumon epp a pakli szine van korlatozva), de ez a foszabaly.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47417. LuiDragon2025.04.04. 21:31
 
 
Sziasztok!
Megint én.

1. Ha tókent játszok ki mindegy melyik verzióját használom?
Konkrét példa: Hasznalhatom a Kisebb angyal lap 2012es verzióját?

2. A tóken szinének meg kell egyezni a pakli szineivel?
Konkrétan a pakli Raia-Rhatt-Tharr és az egyik Raia lap termel Főnix fiókát, ami eleinos. Ezt így használhatom előre kikészített lapként vagy feleslegesen szereztem be?
(Káosz pakliról van szó)

Válaszokat előre is köszönöm.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47416. Jancsár János (előzmény: Görgöte 47415.)2025.04.04. 07:14
 
 
A Glória szövege szerint a képesség "esetleges feltételei"-nek nem kell teljesülniük. A morf képességének is ez egy feltétele, hogy kézből kijátszáskor jön létre, ennek sem kell teljesülnie.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47415. Görgöte (előzmény: Miklós 47414.)2025.04.03. 15:22
 
 
Ha jól értelmezem akkor ezek szerint ha a Rajzó morf altípusa angyal és ráteszek egy Glóriát, akkor se tudom a kijátszáskori képességét újra kisütni? (A "kézből" kijátszási feltétel vagy sem?)
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47414. Miklós (előzmény: eraklon 47413.)2025.04.03. 11:33
 
 
A Rajzó morf kijátszáskorija csak akkor jön létre, ha a kezedből játszod ki.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47413. eraklon2025.04.03. 11:28
 
 
Ha egy 3 ért kirakott Rajzó Morf megépít egy Varázslathárító korvetett, akkor kaphatok-e még 3 rajzó morfot a korvett miatt?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47412. LuiDragon (előzmény: cfhbenyo 47409.)2025.03.31. 13:47
 
 
Rendben. Köszönöm a választ.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47411. Jancsár János (előzmény: Palabadanavakri88 47410.)2025.03.31. 07:17
 
 
Létrejönnek a kijátszáskori képességek. Vannak kivételek, amelyeknél vagy a lap szövegéből ez következik, vagy az adott képességre vonatkozó szabályok szigorúak.
Pl. az Élet: X képesség csak kézből kijátszáskor jön létre, és vannak lapok, amiknek úgy szól a szövege, hogy "kézből kijátszásakor..."
Ahol nincs ilyen szigorú szabály, ott létrejönnek a kijátszáskori képességek, bármilyen kijátszáskor.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47410. Palabadanavakri882025.03.30. 22:55
 
 
Sziasztok!
Nézzétek el nekem ha már volt mint kérdés, nem rég kezdtem el a játékot és nem találtam a kódexben ezzel kapcsolatban semmit (vagy csak elsiklottam felette) .
Ha egy lapra az van írva, hogy " kapsz egy XY-t" az gondolom a játékba kerül de nem számít kézből való kijátszásnak. Ez annyira nem is gond egy szellemszolgánál, viszont ha a lapnak kijátszáskori képessége van csak, akkor az nem jön létre?
Írok egy konkrét példát: Görény Greg automatikus K képessége, hogy ha lap kerül a gyűjtőbe kapok egy Rumos kulacsot . Viszont a rumos kulacsnak csak kijátszáskori képessége van. Ilyenkor a rumos kulacs képessége létrejön, vagy csak kerül az asztalomra egy lap de konkrétan semmi képessége?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47409. cfhbenyo (előzmény: LuiDragon 47408.)2025.03.30. 22:16
 
 
A 3 elég szerintem. a gyűjtőben lévőket kockával tudod számon tartani. az asztalon pedig kb bármelyik lap jó lehet lefordítva helyettesíteni a többedik példányokat
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47408. LuiDragon (előzmény: cfhbenyo 47407.)2025.03.30. 17:54
 
 
Es ha többet is tud termelni a pakli mint 3 akkor is elég a 3 db? Vagy ki kéne számolnom, hogy mennyi is lehet?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47407. cfhbenyo (előzmény: LuiDragon 47406.)2025.03.30. 09:29
 
 
Szia!

A szabály szerint egy db elég mindenből. De érdemes 3 at beszerezned mindenből, ugyanis előfordulhat hogy különböző helyekre is kerülhet és van hogy számít hogy van ottis és mennyi (gyüjtő, kéz)

 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47406. LuiDragon2025.03.29. 19:25
 
 
Sziasztok!

Megint a tókenek a kérdésem.
Van ez a szabály (a kódexben találtam):

96.4. Tóken szabályA HKK versenyeken használt lapok csak akkor hozhatnak létre előre kikészített lapot ill. tókent, ha a játékos rendelkezik legalább egy ilyen lappal, amit a létrehozásakor be kell tudni mutatnia.

Ez azt jelenti, hogy egy fajta előkészitett lapból elég 1 db és a többi jelzőként csinálom, VAGY kell lennie annyi db előkészített lapnak nálam, amennyit tudok termelni?

(Azért érdekel, hogy mennyit is szerezzek be. )
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47405. Miklós (előzmény: BuTa 47403.)2025.03.27. 14:54
 
 
Nem. Én csak ebben az abszolút egyértelmű szituációban ítélném ezt be, amire a FAQ is van. Nincs se pakli, se kéz, 1 db lény van, akié a lény, az nyerni fog. De még ide tartozik az az eset is, amikor nincs pakli, de a kezében olyan lapot szorongat, amit nem lehet kijátszani.
És a végtelen ciklus úgy jön ide, hogy ha az első ilyen körben ütök és nem csinál semmit, akkor a többiben sem fog, tehát nyugodtan le lehet játszani 10 mp alatt akár végtelen kört, ha nem, akkor az már időhúzásnak minősül.
Ha van paklid, vannak kijátszható lapjaid stb akkor ott már bármi lehet...
És azért nem is érdemes ezen hosszan rágódni, meg szabályokba beemelni meg hasonló, mert gyakorlatban szinte sosem fordul elő, ha meg mégis, ott a FAQ rá, alkalmazni kell.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47404. Jancsár János2025.03.27. 07:09
 
 
Ez a spekuláció nagyon messzire, és bizonytalansághoz vezethet. Én is azt mondom, hogy ennek elejét kellene venni, és kiszorítani az efféle bejóslásos eredményszámítást.
Ezzel az erővel én mezővel játszom, az ellenfél 3 bűvös erdővel. Belátjuk, hogy hangyafasznyi esélye van nyerni, ezért nyertem. Ne már.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47403. BuTa (előzmény: Miklós 47401.)2025.03.26. 20:26
 
 
Köszönöm szépen a választ! És ez az eljáras csak erre a paklielfogyós szituációra vanatkozik, vagy minden olyan esetre, ahol szintén egyértelműen megállapítható a győztes? Példálul: Ellefelem csatamezővel játszik, nekem van egy lényem, neki nincs semmilye az asztalon. Lejár az idő, elhangzik, hogy "Aktív játékos...". A hátralévő körökben egyikünk sem tud nyerni, de mivel én a mező miatt elvileg ismerem az ellenfelem pakliját és ha tudom, hogy nincs semmilye, amivel hosszú távon meg tudná akadályozni, hogy nyerjek, mondhatom, hogy én nyertem (a döntetlen helyett)? Ugyanúgy egyértelműen megállapítható a dolog.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47402. Balage2025.03.26. 20:26
 
 
Hát a Kódexben még csak hasonlót sem találtam.
A Végtelen ciklust néztem, de az hangsúlyosan 1 körben történő több cselekvésre vonatkozik.
Tudomásom szerint versenyen is annyi a szabály: "lejárt az idő, aktív játékos köre plusz még egy kör, ha nem sikerült nyerni, akkor a meccs döntetlen".

Engem nagyon meglep ez a "kiértékelés" elképzelés, nagyon messzire vezetne (régen volt , de rég elengedtük már ezt).
De ha netán így változna ez, akkor arról biztos, hogy kellene hír, meg Kódexbe bevezetés.
Ha nem változik így, akkor viszont ne legyen ott zavaróan ez a faq légyszi.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47401. Miklós (előzmény: Balage 47400.)2025.03.26. 19:19
 
 
Csak azért kérdem, mert nem tűnik gyakran előadódó szituációnak, és így általános gyakorlat se kéne, hogy legyen rá, szerintem én összesen 1x láttam ilyet az elmúlt 20 évben.

De igen én mint bíró azt ítélném, hogy ha senkinek nincs se paklija se lapja semmilye, csak 1 játékosnak van 1 db ütő lénye, akkor ő nyert, akkor is, ha a másiknak van 100.000 ÉP-je, alapvetően a "végtelen ciklus" c pontra hivatkozva, ami ugyan csak egy adott körön belüli cselekvés végtelenítésére vonatkozik, de ez nyugodtan általánosítható erre a konkrét esetre. Épp ezért szerintem ez a FAQ helytálló, nem kell törölni.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47400. Balage2025.03.26. 13:51
 
 
Igen, referenciaként használta játékos, hogy ez lenne a kiértékelés szabálya.

Ahogy referenciaként használnak játékosok pl. Lélekrezonancia alatti faqt más hasonló lapokhoz.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47399. Miklós (előzmény: BuTa 47398.)2025.03.25. 22:47
 
 
A faq-ban leírt szituáció előjött gyakorlatban?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47398. BuTa2025.03.25. 08:38
 
 
Sziasztok! Egyetértés esetén szeretném kérni a Jövő alakítása alatti, a győzelem kiértékelésére vonatkozó faq törlését, mivel szembemegy a gyakorlattal. Előre is köszönöm!
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47397. Jancsár János (előzmény: Valkitor 47396.)2025.03.23. 06:32
 
 
A lenyek foszabaly szerint passzivan kerulnek jatekba. A repules ikon ezt a foszabalyt irja felul. Tehat azok a lenyek, amiken ez az ikon rajta van, aktivan kerulnek jatekba. Ez a lap mukodesenek a magyarazata.
Ha van ervenyben egy olyan hatas, ami miatt az ilyen leny passzivan jon jatekba, akkor az annyit csinal, hogy az ilyen lenyek is a foszabaly szerint, tehat passzovan, kerulnek jatekba. Ez mar lathato az idezesi koltseg kiszamitasanal is. Tehat tudjuk elore, hogypasszivan fog erkezni a leny, ergo: nem kerul +1 Vp-be.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47396. Valkitor2025.03.23. 00:20
 
 
Kérdezz-felelek 57.
Ha van egy Dermesztő köd a gyűjtőmben, az ellenfél forrásimmunis lapjai is passzívan kerülnek játékba?
Igen, mivel nem a kijátszás után passzivizálja a lapokat, hanem azok már eleve passzívan jönnek játékba.

Ez így van a kérdezz-felelekben.
A kérdésem ehhez kapcsolódóna, hogy akkor Hegymélyi keltetlőnél, +1-be kerül egy repülő lényem vagy nem ennél a szitunál? És a vasorrú bába ugyanez a szitu? Köszi
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47395. Balage (előzmény: hegilord 47392.)2025.03.21. 18:58
 
 
Ja es vasarnap Vacott tali!
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47394. Balage (előzmény: jnashville 47393.)2025.03.21. 18:57
 
 
A Foldinduals lapnal a FAQ-bol csak a kerdes lathato
DE itt
https://www.hkk.hu/blog/kerdezz_felelek_56
megvan a valasz is:
"A Földindulás (2025) esetén kötelező-e áldozni / lapot dobni? Lehet-e vegyesen?
Igen, ezt végre kell hajtani, ha tudod, és lehet vegyesen is."

Szerintem ez azt ohajtja jelenteni hogy amit csak tudsz, vegre kell hajtani, vagyis ha nincs lap a kezedben, akkor asztalrol kell, es viszont. Ha mindkettot meg tudod tenni, akkor vegyes modon is vegrehajthatod.

Akkor hasonlokepp a Granitlampasnal sem tudod kicselezni a hatranyt.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47393. jnashville (előzmény: hegilord 47392.)2025.03.21. 10:37
 
 
Az új Földindulás lap FAQ-ja kapcsán született a döntés, szerintem azzal egyező a helyzet.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47392. hegilord2025.03.21. 09:16
 
 
Sziasztok!
Hogy működik a Gránitlámpás nevű Réaföldes nemgyakori lap?
Ha az ellenfél kijátszik egy lapot, és nincs keze, de van asztala, akkor dönthet úgy, hogy lapot dob?
Illetve, ha nincs asztala, de van keze, dönthet úgy, hogy lapot áldoz?

Eddig úgy játszottuk, hogy valamelyiket mindenképpen végre kell hajtania, ha lapot játszik ki, ennek ellenére az egyik versenyen született ezzel ellentétes döntés. Ha valaki szombat estig kiokosít, azt megköszönöm.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47391. LuiDragon (előzmény: hegilord 47390.)2025.03.19. 15:11
 
 
Köszönöm a gyors választ!
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
47390. hegilord (előzmény: LuiDragon 47389.)2025.03.19. 14:32
 
 
Nálad kell lennie, nem számít keresésnek. Nem a kiegészítőd és nem a paklid része. A versenyjátékosok nagy része magánál hordja a token mappát, vagy stócot, ami általában tartalmaz minden termelhető lapot.
Hisztisebb ellenfél azt mondja, hogy nem kapod meg a tokent, amennyiben nincs nálad az adott lap
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder@beholder.hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.