Vissza a Főoldalra
 
Egyelőre üres.

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő
Pakliszerkesztő (mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Hóditások december 10.
Zén Legendái: Hordázás szeptember 15.
A pillanat képe
Kyra
(Túlélők Földje kalandozó)
Küldd el képeslapként!
Kyra egyika a valaha létezett legszebb árnymanó csajoknak. Legutóbb a csatornától nyugatra, Huertol városa mellett látták táborozni. Rohamra hát, hátha pont te leszel azon szerencsés, ki Kyra ölelő karjaiban hajthatja álomra fejét. Persze reggel nem árt ellenőrizni, nem hiányzik-e valami a hátizsákodból...
Nézz szét a galériában!
Hódítások lapbemutató 4. hét
Látogatás a Cartamundinál
Hódítások előrendelés: 2022.11.25-től
Nemzeti 2. nap döntő - videó
10. kiadás a lapkeresőben

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Résföld
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Kristályláz

A lista folytatása...
Lapötletek (64672)
Hódítások lapbemutató 1. hét (92)
Látogatás a Cartamundinál (7)
HKK kérdés? (46444)
Hódítások előrendelés: 2022.11.25-től (2)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (7682)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Káosz pillangó
6 vp
0/1, szörny
Az örposztban nem foglal helyet.
Kijátszásakor ellenfeled őrposztjába kerül,
és minden játékos annyit sebződik, ahány aktív lapja van játékban. Ha bármely módon kikerülne a játékból helyette az elenfeled kezébe kerül.
 
Veszett fejsze nyele
tárgy 2 csonti
Kijátszásakor dönts: lényekre, varázslatokra, tárgyakra
vagy építményekre fejtse ki a hatását.
A megjelölt laptipust nem lehet kujátszani, csak akkor ha a kjátszója eldobja az összes többi lapot a kezéből a semmibe.
 
2VP1Nekron
Ha jó, ha nem jó

általános Fairlight

Keress ki egy hajót a paklidból és rakd játékba!
A kör végén a hajó mindenképp a semmibe kerül(akár a gyűjtőből is) és te sebződsz annyit amennyi az SP-je volt.
 
Nem ígérem, hogy ezentúl rendszerszinten válaszolok minden lapötletre, de néha azért hasznos ez, hogy lássátok, milyen szempontok kerülnek előtérbe.

Az epikus követőt alapvetően egy-egy konkrét etnikumhoz szánjuk, nem lapok szélesebb köréhez. KF-elni tudó lényből iszonyú sok van, a lap túl univerzális lenne.

A tárgyak olcsóbbításáról: már a VP-vel való olcsóbbítás is néha túl erősnek bizonyul, hiszen egy 2 VP-s lapot ha 1 VP-ért játszunk ki, pont elfeleztük a költségét. A tárgyaknál a csont, mint költség még komolyabban esik a latba, ha egy egy csont egy zsz költségű lapot egy zsz-ért lehet kijátszani (vagy akár egy 1 csont 1 nekronost 1 nekronért) akkor nemhogy feleztük, de még jobban csökkentettük a költséget, szóval ez túl erős.

A KF-es pakli egyébként nem tudom, mennyire létezik versenyen, Roxatban készült hozzá jópár lap, de nem emlékszem, hogy láttam volna (de ha mégis, elég jól össze lehet rakni más követővel).
 
Egy lap tervezésekor elsődleges, hogy minél egyszerűbb legyen. Nem látom, miért jó azzal bonyolítani a lapot, hogy keresés közben szerencsétlen esetben elég a fél paklim... meg 10 percig nézegetjük a lapokat, mindegyiknél gondolkodik az ellenfél, hogy égjen-e vagy sem... én biztos így írnám:

(J): keress elő egy burástyát!
 
Zarknod kovacsa
(epikus)

Kedvelt lap: KF targy, KF leny

K: A kovetkezo KF targyad 1 barmivel olcsobb, de nem mehet igy egy ala.

J: Semmizz ki egy kedvelt lapot: rakj a jatekba a gyujtodbol egy KF targyat.
 
Remélem egyértelmű, hogy bilincs és börtön mellett nem működik a kijátszáskori képessége, és hogy csak a legfelső 30 lapban keres. HA esetleg valaki 500 lapos paklival jön akkor sem meg le a nap mire megtalálódik (vagy sem) a nevezett burástya. Valamint nem lehet vele morfot, így pl Kutatómorfot se keresni.
Úgy érzem, hogy a Kutatómorf erősebb ennél a lapnál, szóval a lap erejével szerintem nincs gond.
 
Szuperburástya
1 vp 1 zsz 2/2 Elenios szörny burástya +1 reakciódrágítás

Kijátszásakor nevezz meg egy burástyát ami nem morf. Ezután a paklid tetejéről vedd le a lapokat egyesével (keresés, legfeljebb 30 lapig). Minden egyes lapnál az ellenfeled eldöntheti, hogy a lap a gyűjtőbe kerüljön vagy a paklid aljára. Ha elértél a nevezett laphoz, azt vedd a kezedbe.
 
A varázsbabot, -borsót, -tököt kiadták újra szóval befér ÚN-be is. Azt viszont nem tudom, hogy egy mostani lapötletnek mikor van esélye megvalósulni ez igaz. Amúgy se fűztem hozzá nagy elvárásokat. Csak kiírtam magamból.
 
V.I.P. (Véletlenszerű Inprovizálás Példája)
3 vp Fairlight.
Csak akkor jétszahatod ki ha min. 3 lap van a kezedben.
Az ellenfeled véletlenszerűen kell hogy kiválasszon egy lapot a kezedből ami azonnal aktívan a játékba kerül, a te oldaladon.
 
A szürkeállomány aktivizálása 2.
0 vp fairlight, azonnali varázslat

Antimágia:0
Az első körben nem játszhatod ki
Az összes asztalon lévő lap és jelző, a semmibe kerül idézési költségét megkapod (csak a VP-és lapoknak), és ugyanennyit sérülsz és a max ÉP-d is csökken ennyivel.
 
Káoszfelügyelő (új)
0 vp 0/1 Chara - din kalandozó ember

S: Minden játékosnak el kell dobnia egy általa választott lapot a Semmibe.
E: Minden játékosnak el kell dobnia egy véletlenszerűen választott lapot a gyűjtőbe.
 
Csillagbajnok (új)
2vp 2/2 elenios kalandozó alakváltó

Nem kerülhet rá jelző.
J: Ebben a körben ellenfeled szabálylapja, követője nem fejti ki hatását.
K: Vegyél le egy lapról egy jelzőt, kapsz aktívan egy az asztalon még nem lévő token lényt.
Jelenés: Létrejön a K képessége.
 
Javaslom a 64651. kommentem elolvasását.
 
1 ZSZ Varázsmag
szörny 1 szk Sheran Szárnyak

Kijátszásakor kap 7 dermesztés jelzőt.
Áldozd fel: a kezedből ingyen kijátszhatsz egy varázszöldséget(csak így írom, mindenki tudja mik azok)

1/1
 
Tocha-mach

4 ZSZ 4/4 chara-din szörny/thargodan

K, ha bármilyen okból megmutatod a kezedből: a kör végén húzz egy lapot!
Kijátszásakor gyűjtőbe küldhetsz max. annyi célpont lapot, mint ahány SZK-t költöttél a kijátszására.


Az álmok ura

követő

Megszüntetés: 15 ÉP.
Nem működnek ellenfeled azon lényeinek képességei, amelyeken van álom jelző.
S 2 VP: előkereshetsz a paklidból egy lapot, aminek nevében, vagy leírásában az álom szó szerepel akár ragozva is.


Krabber kapitány

2 VP (4)/4 leah szörny/krabber „háló” [+1]

Kijátszásakor célpont lényt a gyűjtőbe küldhetsz, vagy a paklidból egy krabbert a gyűjtőbe rakhatsz.
Jelenés: visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe annyi krabbert, amennyi lapot ebben a körben ellenfeled sikeresen kijátszott.


Varkaudar barbár

2 áldozás (6)/4 dornodon szörny/varkaudar „szárnyak”

Költségéből 1 vagy 2 áldozást fizethetsz ellenfeled erőforrásaiból. Előbbi esetben a kör végén mindenképpen fel kell áldoznod, utóbbi esetben kijátszásakor mindenképpen átkerül ellenfeledhez (ezek hátrányok).


Kötekedő fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

K: gyűjtőbe kerül 2 célpont lap, amelyek közül az egyiknek te vagy a gazdája.
Halálsikoly: a következő kör végén visszaveheted a gyűjtődből a kezedbe.
 
1 VP Csikó
színtelen tóken szörny pegazus altípussal. Repül.
0/2

Kijátszásakor eldöntheted milyen színű legyen.
 
Susogó Érzet
2VP
Leah szörny motyogó Életkioltó 1SZK KF Repül
Kötelék: Láthatatlan
Kettős kötelék: Élet 2
Ha játékost üt a sebzés helyett: X lapot egy pakli tetejéről a semmi dobhatsz VAGY célpont lények (max.2) közt ossz szét X sebzést.
(X = ellenfeled ÉP-je)
3/1
"Érintése végzetes!"
 
Motyogó invázió
5-X VP
Általános Leah ősmágia X reakció drágítás
X annyi amennyi motyogót mutatsz a kezedből, játékból, és/vagy a gyűjtőkből.
Kapsz X motyogót kölyköt vagy ellenfeled eldob X min.2 lapot vagy szétoszthatsz X+2 dermesztés jelzőt a játékban.
(X max. 4)
 
Tárgy, Belező Sinkaszter 1 csonti
kijátszási feltétele, minden játékosnak kell hogy legyen lénye játékban
Az öszes lény kivérzik (meghal). A csontik VP alakulnak. És a tulajdonosuk megkapják.
 
Lákákánnyjá

1 VP 3/2 elenios szörny/főnix „szárnyak”

Létrejöttét ellenfeled nem akadályozhatja meg.
K, vedd vissza a kezedbe: a kör végén rakd játékba a kezedből (reakcióként is használhatod).


Latyakamber

2 ZSZ 3/3 színtelen szörny/morf

Kompenzáció: ellenfeled a következő kör végéig legfeljebb 1 reakciót játszhat ki a kezéből.
S válaszd ki ellenfeled egy lényét: előkereshetsz egy azzal megegyező színű, vagy altípusú lényt a paklidból.


Gyilkos cickány

3 ZSZ 4/2 sheran szörny „szárnyak”

Kijátszásakor gyűjtőbe kerül minden lap, amin szerepel az alábbi ikonok valamelyike: „háló”, „rezisztencia”, „ősmágia”.
Dobd a kezedből a semmibe: gyűjtőbe kerül egy célpont lap, aminek mágikus támadása, vagy védelme van, vagy aminek az idézési költsége tartalmaz zanszilánkot.


A csámborgó

2 VP 1 nekron 1 ZSZ 3/2 színtelen szörny

Kijátszásakor minden játékos játékba rakhat egy helyszínt a paklijából. Amíg A csámborgó játékban van, addig bármennyi helyszín lehet játékban.
Hátrány: ha kikerül a játékból, akkor minden helyszín a gyűjtőbe kerül.


Pókasszony

2 VP 2/3 sheran szörny/pók, elf

3-mas mérgezés.
S: kapsz egy Fekete özvegyet, vagy 1 ZSZ árán visszavehetsz egy sheran lapot a gyűjtődből a kezedbe.
Jelenés: minden Fekete özvegyed kap +1/+2-t a kör végéig.
 
Végignéztem az elmúlt időszak lapötleteit, volt is, amit feltettem a tesztlistára, de őszinte leszek, elég keveset.

Két olyan probléma volt, amibe kb. állandóan belefutottam.

1. Nagyon egymásra épülnek az egy kommentben megjelenő lapok (vagy egymást termelgetik, vagy olyan szinergikus képességük van, ami akkor fog működni, ha sokan vannak). Amit nem tudtok, hogy általában egy koncepció 5-6 lapot tud kapni egy kiegben egyszerűen ennyinek van hely. És minden paklinak van egy fejlesztő tesztelője. Ha ott van laptervek között 5 olyan lap, ami egymás nélkül gyakorlatilag értelmezhetetlen, akkor a tesztelő vagy felhasználja az egészet - és akkor ő maga nem gyárt lapot - vagy elengedi az egészet. És mivel azért lett valaki egy koncepció tesztelője, mert akar tervezni hozzá lapot, nyilván a 2. opció fog megjelenni. Olyan lapokat tervezzük, amik vákuumban, vagy a 2021-2022-es lapokkal együtt tud működni.

2. Úgy látom, sokan nem ismeritek azt a szabályt, hogy a jelölőlapokra vonatkozik a rotáció, csak a tokenekre nem. Tehát hiába termel egy lap pl. Gyilkos pörölyt, azt jelenti, hogy az csak egy káoszformaton használható lap, mert ÚN-en nem tud termelni. Nyilván lehet vitázni ezen a szabályon, de ha ez a szabály, akkor erre kell figyelni. A lapoknak kb. 20-30%-a esett ki csak emiatt. Ezenkívül most már tesztelési alapelv, hogy minden lap csak a vele egyidőben megjelent lapot termelhet, hogy ne legyenek ilyen rota-csúszások. Szóval a legegyszerűbb az, hogy a lapjaitok csak tokent termelnek.

A péntekig elkészített lapokat még átnézem a Nemzeti után, azok még bekerülhetnek a következő Nemzeti ciklusba (de ez nem azt jelenti, hogy most kell 85 lapot gyártani, inkább legyen kevés jól kidolgozott).
 
Nem tudom, milyen lapok jönnek ki épületpakliba a következő 1 évben, de pár ötlet, nem írom oda, de mindegyik felújítás:


Eleven épület
Fairlight építmény
2 építő | 6 SP
_repül
(K), 1_VP: rakj az őrposztodba kör végéig egy 6/6-os jelző szörnyet, SZK nincs benne.
Jelenés: 1_VP: húzz 1 lapot vagy kapsz 1 Szellemszolga lapot.
Áramlás: húzz 1 lapot vagy kapsz 1 Szellemszolga lapot.

---

Suiraqua, a várvédő
Fairlight kalandozó
1 VP | [1]/1
alakváltó, _repül _KF

Ha nincs játékban Szellemszolgád, [[1]] és kijátszásakor kapsz 1 Szellemszolga lapot.
Minden építményednek +2 SP-ja van.
(K), kijátszásakor és kör végén rakj rá 1 élet- vagy 1 izomjelzőt, ha legalább 2 építményed van játékban.

---

Rughar gépezete
Fairlight építmény
1 építő 2 zanszilánk | 4 SP
_repül

Ha alap költségét csak építővel fizetted, időleges hatás, 2: forrásra immunis.
(P), 1_VP: a következő húzási fázisodban +1 lapot húzol.

---

Várfal
Tharr építmény
1 építő | 3 SP
_repül

(S): ha ellenfelednek nincs lénye játékban, sebződik annyit, amennyi a Várfal SP-ja.
(E): célpont lény sebződik annyit, amennyi az építményeid SP-ja összesen.
 
1 VP Zirri gondolatkísérlet
Fairlight azonnali

Ha az ellenfeled reakciót használt, keresd ki a paklidból és rakd a Semmibe: megakadályozza a reakciót. S, 1VP: keverd vissza a paklidba.

Ha a gyűjtőből a Semmibe kerül, kapsz egy Zirri átokmacskát.

"Érted te ezt?"
 
2VP, 1ZSZ Szundizom
Szörny KF/2szk Tharr
Óriás 3/3

Kijátszásakor kap 2 álomjelzőt.
Ha egy lényedről lekerül egy álomjelző
a lény kap egy izomjelzőt.
 
Állóháború

Szabálylap

Minden játékos körönként csak egy lényt játszhat ki. Lapokat csak a saját körben lehet kijátszani.
Egy játékos egy körben max. 8-at sebződhet.
 
2VP Élet-Halál mágia
Raia/Leah Életkioltó Bűbáj

Kijátszásakor minden lény kap 2 életjelzőt.
Késleltetett hatás 1: Minden lény amin életjelző van a gyűjtőbe kerül.

Jelenés: Célpont lény a gyűjtőbe kerül.
Áramlás: Célpont lény kap 1 életjelzőt.
 
Földhözragadtak

szabálylap

Minden játékos körönként legfeljebb 2 aktiválást kívánó képességet használhat.
Ha ellenfeled megszünteti, akkor a következő 2 körében (ha a játék elején szünteti meg, akkor az első 2 körében) körönként csak 2 aktiválást kívánó képességet használhat.



Toragh megmentője

2 VP 2/1 dornodon szörny/angyal,vízió „szárnyak” „KF”

K, ha ellenfelednek több lapja van játékban, mint neked: játékba rakhatod a gyűjtődből.
Áldozd fel Toragh megmentőjét és egy másik lapod: 2 célpont lapot vissza kell keverni a tulajdonosa
paklijába.


Toragh csatlósa

2 VP 2/1 dornodon kalandozó/ember,vízió „szárnyak” „KF”

K ha feláldoztad egy lapod (kivéve Toragh csatlósát): játékba rakhatod a gyűjtődből.
Áldozd fel: dobj a paklid tetejéről 2 lapot a gyűjtőbe, és ha volt közöttük vízió lény, akkor kapsz 1 VP-t és gyógyulsz 2 ÉP-t.


Toragh zsoldosa

2 VP 2/1 dornodon szörny/ork,vízió „szárnyak” „KF”

K ha sikeresen kijátszol egy dornodon lapot, vagy a paklid tetjéről egy dornodon lap a gyűjtőbe kerül: játékba rakhatod a gyűjtődből vagy a kezedből.
Áldozd fel: célpont lap aktivizálódik vagy passzivizálódik és ellenfeled veszít 1 SZK-t.


Toragh boszorkánymestere

2 VP 2/1 dornodon szörny/nakromanta,vízió „szárnyak” „KF”

Kijátszásakor játékba rakhatsz a gyűjtődből egy 2 VP költségű vízió lényt, vagy kapsz egy Toragh katonája lapot.
Áldozd fel és rakj egy víziót a gyűjtődből a semmibe: előkereshetsz a paklidból egy lapot, aminek nevében a Toragh szó szerepel.


Toragh familiárisa

2 VP 2/1 dornodon szörny/vízió „szárnyak”

Kijátszásakor mindkét játékos húz egy lapot, majd eldob egy lapot a gyűjtőbe.
K, ha van játékban víziód és ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot: játékba rakhatod a gyűjtődből.
Áldozd fel: ellenfelednek el kell dobnia egy lapot.
 
Stabil diffúzió
2VP Elenios bűbáj, [+1]
Kijátszásakor nevezz meg egy illusztrátort!
[S], 1ZSZ: Keress elő egy a megnevezett illusztrátor által rajzolt lapot!
Áldozd fel és rakd a semmibe: Semmizés: 2
"A mágia végét jelenti, hogyha a bűbájok maguk varázsolják magukat a világra."
 
Fatty mókamester

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Fattyaidra nem hatnak ellenfeled varázslatai.
„Duplakötelék”: Harci képesség: ellenfele (ha lény) a gyűjtőbe kerül és a gazdája sebződik annyi ÉP-t, amennyi a lény SB-je volt.


Fatty pretoriánus

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Fattyaidra nem hatnak ellenfeled lényeinek képességei.
K célpont fattyad kap annyi +SB-t ill. ÉP-t, amennyi ellenfeled egy általad választott lényének SB-je és ÉP-je.


Szerencsés fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Fattyaidra nem hatnak ellenfeled asztalon lévő nemlény lapjainak képességei.
K 1 VP dobj egy (6 oldalú) kockával: amennyit dobtál, olyan idézési költségű lapot ellenfeled a kör végéig nem játszhat ki a kezéből (egyszerre egy ilyen hatás lehet érvényben).


Portyázó farkas

1 VP 1/2 leah szörny/vérfarkas


S: feltámad.
K áldozd fel egy másik leah lényed: ellenfeled max ÉP-je annyival csökken, amennyi a lény SB-je.


Háborús héja

1 VP 1 nekron 2/1 leah szörny ”szárnyak”

Kompenzáció: fordítsd fel a paklid felső lapját és ha egy max 2 költségű leah lény, akkor rakd játékba, egyébként rakd a gyűjtőbe.
K ha sebzést okoz: játékba rakhatsz a gyűjtődből egy max 2 költségű leah lényt.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2022
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.