A mágikus teremtmények elleni harcban semmi jóra nem számíthat a magunkfajta kalandozó. Ha nem vagy felvértezve elegendő védőmágikus tudással, nem sok esélyed marad az asztráltestű szörnyetegek ellen.
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
A játék elején mindenki előkereshet egy olyan lapot, aminek a leírása legfeljebb 4 sor.
Az ilyen lapokra +1 VP reagálni és +1 VP célozni őket olyan lapokkal, illetve olyan lapok képességeivel, amik leírása legalább 5 sor.
6-ot éget "csak" kötelékre,az égetés meg kb tudjuk olyan,hogy ha nem építünk rá,semmit se ér,tehát inkább koncepcióteremtő/alternatív wincondition lapnak szántam. a ZSZ dolog csak akkor para,ha leolcsóbbítod,de ezek az etnikumkövetők nem erről híresek. kötelék nélkül meg szerintem egy ezüst lap szintje max. de majd dönci kiteszteli
"Azt leszámítva (a quwarg-ganüid példánál maradva),hogy egy quwarg deck így be tud rakni egy "4." Rhattot vagy a ganüid egy "4." Dornodont,ez a kétszínű dolog így már nem csak egy teljesen fölösleges dolog,ami még inkább bonyolítja a játékot?
Nem lett volna egyszerűbb inkább elengedi ezt az egészet (ha már a saját bevallásod szerint sem számít a lapok ereje szempontjából),mint ez a bohóckodás a lapszerkesztővel meg h trükközgetek h melyik az "alapszínem" és hasonlók? "
Anti-semlegesítés:0
Nem cserélhet gazdát.
Kijátszásakor kapsz egy Gólem szilánk vagy egy Motyogó kölyök lapot,de ha kötelék,mindkettőt.
Minden játékba hozott tókenért,ellenfeled a paklija tetejéről 3 lapot a Semmibe dob.
S:Ha a gyűjtődben van,5 ÉP áldozása árán a tartalékodba rakhatod és eloszthatsz egy dermesztésjelzőt.
Áldozd fel és rakd a Semmibe: válassz ki egy "hideg" vagy "élőholt" lényt,ami a gyűjtődben van, ez a lény ebben a körben "S:Feltámad" képességet kap.
Kompenzáció: Lényeid kör végéig láthatatlanok lesznek.
Csak láthatatlan lény rombolhatja.
Lényeid láthatatlanok lesznek és látják a láthatatlant.
S, ha legalább két láthatatlan lényed sebzést okoz húzz egy lapot!
A szörnyeidből te nyerheted ki a szörnykomponenst az ellenfél helyett.
Csontvázaid költségét fizetheted szörnykomponensből is (vagy vegyesen).
S: és Halálsikoly: kapsz 1 szk-t vagy 1 Nekromanta csontvázat.
Feltámad.
K: egy pakliból egy lap a gyűjtőbe kerül.
S, Semmizés 2: kapsz 1 VP-t, kör végén
húzz egy lapot VAGY visszavehetsz 1 lapot
a gyűjtőből a kezedbe.
"Van, ki kincseket gyűjt. Más barátokat. Én lelkeket"
Élet: 1
J: nézd meg ellenfeled kezét! Nevezz meg 1 lapot! Minden ilyen nevű lap ellenfeled kezéből/asztaláról/gyűjtőjéből a Semmibe kerül.
S: nevezz meg 2 lapot! Minden ilyen nevű lap ellenfeled paklijából és gyűjtőjéből a Semmibe kerül.
Élet:1
5-ös tűzlehelet.
Erre nem kell vp-t költened, de ilyenkor minden lényed sebződik annyit amennyit sebzett.
(tehát ezt úgy képzelem hogy mondjuk az 5-ből 3 sebzésre költesz manát 2-re nem, a lényeid akkor is 5-öt sebződnek.)
Legendák Viadala
1VP, Színtelen, Általános
Válassz egyet az alábbi ikonok közül:
Villám, tűz, hideg, legendás.
Amelyik játékos tud ilyen lapot mutatni a kezéből, annak nő hárommal a max. ÉP-je. Amelyik játékos nem tud ilyen lapot mutatni, annak csökken hárommal a max. ÉP-je.
Kedvelt lap: altípus nélküli lény.
Ilyen lényeidre nem hatnak ellenfeled altípussal rendelkező lapjainak képességei.
S 1 VP 1 nekron: egy ilyen lényedre tehetsz egy izom, vagy élet jelzőt.
Technokolin (új)
2 VP 2/2 elenios szörny
Ellenfeled lapjai nem aktivizálódnak az előkészítő fázisban.
K célpont lap passzivizálódik, vagy kap 1 dermesztés jelzőt.
Garokk (új)
2 VP 3/1 tharr szörny
Semlegesítés: altípussal rendelkező lap.
Minden altípussal nem rendelkező lényed kap +2 ÉP-t és mágikus védelmet.
Bakkura (új)
2 VP 1/1 tharr szörny
Kijátszásakor célpont altípussal rendelkező lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
Minden altípussal nem rendelkező lényed kap +2 SB-t és mágikus támadást.
Gátvakond (új)
2 VP 2/2 tharr szörny
Láthatatlan. Látja a láthatatlant.
Minden altípussal rendelkező lap kijátszása +1 VP.
ezzel se játszana senki, mert pont a legfontosabb pillanatban kell megmutatni a teljes kezed az ellenfélnek.
Plusz az állandó effekt amit ki akarsz belőle hozni, szimmetrikus, azaz inkább szabálylapra illik, mint követőre. Effektként pedig szerintem egy kicsit gyenge, de nem rossz. Arra is vigyázni kell ugye, hogy olyan hatása legyen, amire érdemes legyen decket építeni.
Mit szólsz ehhez?
Harcművészet
szabálylap
Nem lehet kikapcsolni és nem húzol miatta kevesebb lapot. A támadók kijelölése után azonnal a sebzéskiosztás következik. Minden lény mágikus támadást kap.
A játékot 5 lappal és annyi plusz ÉP-vel kezded ahány lényt húzol kezdőkézre.
Ha egy játékos cselekszik a támadók kijelölése után és a sebzés kiosztás előtt, akkor a cselekvés után újra a támadók kijelölése fázis következik.
Hátrány: nincs Mulligened.
Maga a ötlet szerintem nem rossz,de -1 lapot tényleg nem ér. Színtelen általánosként képzelném el,ősmágiásan,némi ÉP-ért vagy VP-ért kör végi cantripként,mert a képesség maga nagyon marginális,mégha taktikailag jó is.
Kijátszási feltétele, hogy eldobj egy elenios lapot.
X annyi, amennyi a dobott lap költsége, de minimum 2.
Csak elenios lap hatására kerülhet ki a játékból, vagy ha elenios lénnyel harcol és életpontja 1 alá csökken.
Valami horda. És akkor nem az van hogy a lényeim luftot lőnek mert az ellenfél bedobja a sajátjait ereklyének, esetleg a kijelölés után buffolja a saját lényeit, vagy valami.
Költségéből 1 SZK-t helyettesíthetsz egy jelző levételével.
K: célpont jelző kikerül a játékból és helyette eloszthatsz egy izom-,dermesztés- vagy méregjelzőt.
Ha egy lényeden van jelző,mágikus lesz a védelme,ha drakolder,a támadása is.
S:válassz ki egy lényt a kezedből és keverd vissza a pakliba vagy rakd a Semmibe:
a kezedből vagy a gyűjtődből rakj játékba egy fix ,maximum 2 költségű lényt (kijátszáskori képességek nem jönnek létre). Ha a játékba rakott lény féreg altípusú,kap egy izomjelzőt.
Ha játékból a gyűjtőbe kerülne (kivéve áldozástól)
vedd vissza a kezedbe.
Áramlás: keress elő egy Éjfattyat a paklidból vagy a következő Éjfattyad költsége 1 nekronnal kevesebb
Kijátszásakor egy célpont sebződik 5-öt, vagy célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Halálsikoly: kapsz annyi Chara-din fattyát, ahány permanenst áldoztál a költségének.
Fattyak hordája (új)
3 VP X/X chara-din szörny/chara-din fattya
X annyi, ahány fattyad van kijátszásakor játékban.
Kijátszásakor válassz X különbözőt: „szárnyak” „rezisztencia” „háló” „[+2]” „Élet: 1” „mágikus támadás és védelem” „kap 1 izom jelzőt”.
Idéző fatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Áldoz fel ezt a lapod és még X (min 1) fattyad: játékba rakhatsz a paklidból, vagy a gyűjtődből egy max X+1 költségű fattyat, vagy megakadályoz egy X költségű lapot.
Fatty testvériség
1 VP chara-din azonnali „védekezés”
Kompenzáció: kapsz egy Chara-din fattyát, vagy Éjfatty biogenezist.
Kijátszási feltétele, hogy legyen fattyad játékban.
A fattyakat kivéve minden permanens kap 1-1 dermesztés jelzőt.
A fattyak hatalma
1 VP chara-din azonnali/reakció
Megakadályoz egy varázslatot, és ha „duplakötelék” akkor kapsz egy Chara-din fattyát.
Érdekes ötlet, csak az a baj, hogy óriási szélsőség van a lapban. Ha olyat akadályoz, amire drágább reagálni, az azt jelenti, hogy egy nagyobb költségű varázslat, tehát nyersz 2-3 VP-t rajta, ez még 4 ÉP-ért is jó üzlet, mert megnyerheti a játékot. Viszont sok más esetben ez csak egy blank lap lesz a kezedben, mert nemhogy csak varázslatra jó, de azon belül is, az olcsóbb, vagy kompenzációval bíró varázslatokat se fogja. Nem véletlenül van a Tiltakozáson áramlás.
Szóval a lap várható értéke rendben van, de max. sidelap lehetne egy olyan pakli ellen, ami szembemegy a trenddel, és nem 0-1-es lapokkal játszik, hanem drágábbakkal, az ilyet meg nem biztos, hogy tovább akarjuk büntetni