Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Harci mutánsok
(Ősök Városa)
Küldd el képeslapként!
A harci mutánsok a Mutáns klán gusztustalan gárdistái, mindenféle elképzelhető és elképzelhetetlen alakkal: némelyik egy nagy, cuppogó csuszpájz, másoknak félig-meddig humanoid alakja van. Klánjuk bázisát mindhalálig védelmezik! Különleges kiképzésük miatt néha gazdag galetkik is alkalmazzák őket, testőrnek.
Nézz szét a galériában!
Hétvégi verseny és Legendák Viadala
Legendák Viadala paklibeküldés
HKK Kódex változások
Hatalom Szövetsége - 54. félév végeredmény
Ajándéksorsolás április + márciusi eredményhirdetés

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
Versenybeszámolók (19284)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8133)
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (7)
Versenyhirdető (1827)
Lapötletek (64955)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9481)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ...
Nézet:
Sárkányszülött

2 VP 3/3 raia kalandozó/ember, sárkány KF „szárnyak”

3-mas tűzlehelet.
Kijátszásakor célpont szörnyet a semmibe küldhetsz és a Sárkányszülött megkapja a szörny minden speciális képességét és hátrányát.


Égkoszorú

1 SZK raia tárgy KF „kincs” „rezisztens”

Nem játékban, hanem gyűjtőben lévő KF-es lényre rakhatod. A lény passzívan a tartalékodba kerül. Ha az Égkoszorú kikerül a játékból vagy lekerül a lényről, a lényt mindenképpen fel kell áldoznod.


A fekete csillag

2 ZSZ leah tárgy „kincs” „fém”

K ha egy lény kikerülne a játékból, helyette a semmibe kerül és A fekete csillag kap egy lélek jelzőt.
S végy le róla egy lélek jelzőt: célpont lapod a kör végéig egy S vagy K megkötéssel használható aktiválást kívánó képességét a kör végéig eggyel többször használhatja.
Halálsikoly: húzz egy lapot.
 
Beholder bolhedor

2 VP 2 ZSZ (5)/5 raia, fairlight szörny/griff „szárnyak”

Kijátszásakor, ha az ÉP-d legfeljebb 13: ellenfeled következő, kézből kijátszott nem reakció azonnali/általános varázslata úgy jön létre, mintha te játszottad volna ki.
Áramlás: megnézheted az ellenfeled kezében lévő lapokat és megnevezhetsz egyet, amit ellenfeled a kör végéig nem játszhat ki.


Ulkor familiárisa

2 VP 2/2 leah szörny/manó „hideg” „szárnyak”

Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy manó, vagy „hideg” lap kézből semmibe dobásával.
Ha a kezedből költségnek a semmibe dobod: a kör végéig minden lapra kétszer annyi dermesztés jelző kerül, mint normálisan.
Áldozd fel: minden lap, amin dermesztés jelző van, a semmibe kerül.


Jégkirálynő

2 VP 3/3 leah szörny/manó „hideg” „szárnyak”

Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy manó, vagy „hideg” lap kézből semmibe dobásával.
Ha a kezedből a semmibe dobod (kivéve szabálylapnak): célpont lapra tehetsz 2 dermesztés jelzőt.
Kijátszásakor eloszthatsz 3 dermesztés jelzőt célpont lapok között.


Hótündér

2 VP 3/3 raia szörny/manó „hideg” „szárnyak”

Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy manó, vagy „hideg” lap kézből semmibe dobásával.
Ha a kezedből a semmibe dobod (kivéve szabálylapnak): kapsz egy Hóvarázs lapot a kezedbe.
Kijátszásakor célpont lényen vagy játékoson sebezhetsz 3 ÉP-t.
 
Értem. Kár érte. Pedig céhek, epikusok meg hasonlók helyett jobb lenne régi érdekes mechanikákat visszahozni.
 
Sajnos nincs rá esély, hogy a szkritterek, mint altípus visszakerüljenek a játék vérkeringésébe. Ezt a "kétféleképp kijátszható" lénybe oltott varázslat - opciót a férgek kapták, szóval át kell dolgozni az ötleteidet ahhoz, hogy esélyt kaphassanak.
 
Númak negátor

4 ZSZ 4/4 raia szörny/szkritter

Minden szkrittered kap +1/+1-et.
Ha az asztalról visszakerül a kezedbe: célpont lap elveszíti minden képességét (körönként összesen max egyszer használhatod ezt a képességet).
Kijátszhatod azonnali reakcióként is, ekkor megakadályoz egy lapot.


Vyarg manamester

2 VP 1 nekron elenios szörny/szkritter

Anti blokkolás: 4.
Szkrittereidet ingyen veheted vissza az asztalról a kezedbe.
Minden szkrittered idézési költsége 1 VP-vel kevesebb, de nem mehet így 1 VP alá.
Kijátszhatod általánosként is: ekkor kapsz 7 VP-t, amit csak szkritter kijátszására költhetsz.


Méonechromanta

4 VP 3/6 fairlight szörny/szkritter

J: visszavehetsz max. 2 különböző színű szkrittert a gyűjtődből a kezedbe.
Jelenés 1 VP: megakadályoz egy forrást, ami gyűjtőbe küldené egy szkrittered.
Kijátszhatod általánosként is, ekkor a gyűjtődből játékba rakhatsz 1-1 lényt, aminek nevében a „méonech” „númak” „kriptod”vagy „vyarg” szó szerepel (kivéve Méonechromantát).


Pusztító vyarg

1 VP 3 ZSZ 5/4 elenios szörny/szkritter

K ha egy szkrittered visszakerül az asztalról a kezedbe: célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
Minden szkrittered rezisztenciát kap.
Kijátszhatod lapra tett bűbájként is, ekkor a célpont lapot ellopod.


Isteni númak

2 ZSZ 1 nekron raia szörny/szkritter

Ha sikeresen kijátszol egy nem varázslat lapot varázslatként: kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot!
Kijátszhatod azonnaliként is, ekkor a kiegészítő paklidból a kezedbe vehetsz egy szkrittert.


Méonech mimikriművész

3 ZSZ 1 nekron fairlight szörny/szkritter

„Duplakötelék” J: húzz annyi lapot, amennyivel kevesebb lap van a kezedben, mint ellenfelednek, vagy kapsz annyi VP-t amennyivel kevesebb VP-d van, mint ellenfelednek.
Szkrittereid [+1]-et kapnak.
Kijátszhatod általánosként is, ekkor egy azonnaliként vagy általánosként is kijátszható szkrittered varázslatként való kijátszásakor létrejövő képessége létrejön, mintha azt játszottad volna ki.
 
Ősi beholder

2 VP 1 nekron 4/4 chara-din szörny „szárnyak”

Ellenfelednek nyílt lapokkal kell játszania.
K: ha ellenfeled lapot húz (akár a húzás fázisban is): megtippelheted a húzott lap tulajdonságait. Ha eltalálod a színét: kapsz 2 VP-t, ha a típusát: kör végén húzz egy lapot, ha a nevét: célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz (akár mindhárom is létrejöhet).


Beholder őr

1 VP 1 nekron 3/2 chara-din szörny „szárnyak”

K: megnézheted célpont pakli felső lapját, és ha akarod a pakli aljára rakhatod.
S 1 VP: nevezz meg egy lapot és ha ez a lap ellenfeled kezében van, akkor el kell dobnia.
Áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot.


Beholder manipulátor

2 ZSZ 1 nekron 4/2 chara-din szörny „szárnyak”

K: megnézheted egy pakli legalsó lapját és ha akarod a pakli tetejére teheted VAGY a gyűjtődből egy lapot a paklid tetejére tehetsz.
Áldozd fel és rakd a semmibe: ellenfeled egy ebben a körben kijátszott varázslatának a hatása létrejön, mintha kijátszottad volna.


Númak negátor

4 ZSZ 4/4 raia szörny/szkritter

Minden szkrittered kap +1/+1-et.
Ha az asztalról visszakerül a kezedbe: célpont lap elveszíti minden képességét (körönként összesen max egyszer használhatod ezt a képességet).
Kijátszhatod azonnali reakcióként is, ekkor megakadályoz egy lapot.
 
Varkaudar murmillo

1 VP 3/3 dornodon szörny/varkaudar „szárnyak”

J: ellenfelednek el kell dobnia egy lapot, de ha ő kezdte a játékot, akkor sikeres kijátszása után rögtön létrejön ez a képesség.
Ha a kezedből, vagy a gyűjtődből a semmibe kerül: ellenfeled veszít 1 VP-t.


Varkaudar provokator

1 VP 3/3 dornodon szörny/varkaudar „szárnyak”

S nézd meg az ellenfeled kezében lévő lapokat és válassz közülük ki egyet, amit ellenfeled szabályosan ki tudna játszani: ellenfelednek ki kell játszania azt a lapot.
Ha ellenfeled kezdte a játékot, akkor a fenti képesség S helyett K.


Varkaudar hoplomachus

1 VP 3/2 dornodon szörny/varkaudar „szárnyak”

Ha ellenfeled kezdte a játékot: Sötét manifesztáció követőd mindenképpen működik, kivéve ha te áldoztad fel (ez a képesség a gyűjtőből is működik).
K 1 VP: célpont orkra vagy varkaudarra tehetsz egy izom jelzőt.


Varkaudar secutor

1 VP 3/3 dornodon szörny/varkaudar „szárnyak”

Ha ellenfeled kezdte a játékot, akkor kompenzáció: kapsz egy Ork harcost.
Kijátszásakor célpont max 2 költségű nem dornodon lapot a gyűjtőbe küldhetsz.


Varkaudar venator

1 VP 3/3 dornodon szörny/varkaudar „szárnyak”

Szörnyek nem tudják megsebezni és a képességeik sem hatnak rá, valamint szörnnyel nem lehet semlegesíteni.
Ha ellenfeled kezdte a játékot: anti mágia: 1, de dornodon lapot nem lehet neki dobni.
 
Diszkoszvető verseny

1 VP színtelen bűbáj

J: kapsz egy Jégdiszkoszt, vagy egy Ongóliant diszkoszt.
Minden kör végén húz egy lapot az a játékos, akinek az ellenfele abban a körben többet sebződött.


Kétfejű wyvern

2 VP 1/4 elenios szörny/sárkány „szárnyak”

Idézési költsége nem csökkenhet 2 alá.
3-mas tűzlehelet.
Halálsikoly: kapsz 2 passzív Wyvernt.
Amíg a gyűjtődben van: Wyvernjeid nem lehetnek az ellenfél forrásának célpontjai.


Főnixwyvern

2 VP 3/3 elenios szörny/sárkány „szárnyak”

3-mas tűzlehelet.
S 1 VP: kapsz passzívan 2 Wyvernt vagy 1 Főnix fiókát.
Ha a gyűjtődben van: minden elenios tóken lényed kap +1/+1-et.


Suhanó wyvern

0 VP 2/1 elenios szörny/sárkány „szárnyak”

S: Semlegesítés: azonnali.
Kompenzáció: kapsz egy Wyvernt.


Wyvern lord

2 VP 3/3 raia szörny/sárkány „szárnyak”

Kijátszásakor játékba rakhatsz a paklidból egy Wyvern ladyt VAGY ha van játékban Wyvern ladyd, akkor kapsz egy Wyvernt.
Jelenés: célpont sárkány kap egy izom jelzőt.
 
Ganüid áramlástanász

2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid

Anti mágia: 0.
J: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
Minden kezedben lévő Ganüid ifjonc az alábbi képességet kapja: „Áramlás: kapsz 2 VP-t, vagy a kör végén húzz egy lapot!”


Rugalmas ganüid

1 VP 1/3 rhatt szörny/ganüid „védekezés”

K: minden játékos kap a kezébe egy Ganüid ifjoncot.
Minden kezedben lévő Ganüid ifjonc az alábbi képességet kapja: „Áramlás: célpont lény kap egy izom-, élet-, álom-, vagy méreg jelzőt.”


Introvertált ganüid

1 VP 1/3 rhatt szörny/ganüid

Újrahasznosítás: 2 és kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, amennyit magadtól újrahasznosítottál.
Minden kezedben lévő Ganüid ifjonc az alábbi képességet kapja: „Áramlás: célpont lapra tehetsz egy elmúlás-, vagy dermesztés jelzőt.”


Extrovertált ganüid

1 VP 1/1 rhatt szörny/ganüid

Ha sikeresen kijátszottad a kezedből: célpont játékos a következő húzás fázisában húzás helyett kap annyi Ganüid ifjoncot a kezébe, amennyi lapot húzott volna.
Minden Ganüid ifjonc kap +2/+2-t.


Ganüid harcművész

1 VP 3/1 rhatt szörny/ganüid
S 1 VP: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
Minden kezedben lévő Ganüid ifjonc az alábbi képességet kapja: „Áramlás: célpont max 2 költségű permanens a gyűjtőbe kerül.”


Ganüid parafenomén

2 VP 2/2 rhatt szörny/ganüid

K: célpont Ganüid ifjonc kap 1 izom jelzőt.
Minden kezedben lévő Ganüid ifjonc az alábbi képességet kapja: „Áramlás: ellenfeled következő kézből kijátszott max 1 költségű lapja nem jön létre.”
 
1 Zsz 1 nekron
Muro-zhan logisztikus
Tharr szörny moa
1 szk KF

Kötelék: Idézési költségéből max. 1-t helyettesíthetsz 3 ÉP-vel.
Ellenfeled következő forrása, ami VP-t adna 3-mal kevesebbet ad VAGY rakd az összes Muro-zhan logisztikust a játékból, a gyűjtődből és a paklidból a Semmibe: Minden forrás, ami VP-t adna, eggyel kevesebbet ad, amíg több lap van a paklidban, mint a Semmidben.

3|1
 
Már ötlettelen szerintem. 11 éves lap.
Egy új hasonlóan kombinatív lap, más szabálylapokkal érdekes lenne.
 
Updatelni a Változó környezet szabálylapot.
Cserélni a rajta lévő szabálylapok egy részét...
 
Védelmező teknős

1 VP 1/1 sheran szörny/teknős „szárnyak”

Semlegesítés: sebző forrás.
Anti mágia: 0 (de ha nem semlegesítésként játszottad ki, akkor anti mágia: 1)
Minden teknősöd mágikus védelmet kap.


Könnyűpáncélos teknős

2 VP 1 nekron 2/(1) sheran szörny/teknős

Anti mágia: 1.
Minden mágikus védelmű lényed anti mágia: 0-t kap.
Áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot és a következő előkészítő fázisodban visszavehetsz egy teknőst, vagy mágikus védelmű lényt a gyűjtődből a kezedbe.



Parazita királynő

2 VP 0/4 chara-din,elenios szörny/xenó, burástya „háló”

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban tehetsz célpont lényre egy parazita jelzőt (-1/-1-et ad a lénynek és nem működnek az aktiválást kívánó képességei).
K végy le egy lényről egy parazita jelzőt: megakadályoz egy forrást, ami egy lényedre, vagy tókenedre hatna.


Késdobáló fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Kijátszásakor 1 ZSZ árán kapsz egy Dobótőrt.
S, ha egy fattyad sebzést okoz: kapsz egy Dobótőrt.
E, ha ellenfeled egy hatástól sebződik: kapsz egy Chara-din fattyát.


Torpedózó fatty

1 VP 1 ZSZ 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Láthatatlan.
Kijátszásakor aktivizálódik, vagy kapsz egy Moa torpedót.
S áldozd fel egy Moa torpedód: célpont lény kap +5 sebzést a kör végéig.
E: célpont jelző kikerül a játékból.
 
Hordavezér

követő/hordaparancsnok

Használhatsz mellette 2 másik, különböző hordaparancsnokot, ami miatt nem kezdenéd 10-nél kevesebb ÉP-ről a játékot.
A játékot 10 ÉP-vel és 1 lappal kezded (függetlenül a másik 2 hordaparancsnokod képességétől).
Hátrányok: Nem áldozhatod fel. Az első körben egyik hordaparancsnokod aktiválást kívánó hatását sem használhatod.


Legfőbb rakshallion

követő

A játékot 1 lappal kezded (de ha a játék elején megszüntetik, akkor 4-el).
Használhatsz mellette max. 3 másik, különböző nevű követőt, melyek nevében a rakshallion szó szerepel. Ha a játék elején megszüntetik, minden követőd megszűnik. Ha játék közben szüntetik meg, az a többi követődre nem lesz hatással.


Kincsmester

követő

Megszüntetés: 15 ÉP.
Az ellenfél körében is használhatsz „kincs” képességet nem csak a sajátodban.
S: ha ebben a körben használtál „kincs” képességet: a kör végén húzz egy lapot!
E: ha ebben a körben kaptál SZK-t: gyógyulsz 2 ÉP-t.
Hátrány: nem tárgy lapjaid IK-jában a ZSZ-t nem fizetheted SZK-ból.


Burástya nevelő

2 ZSZ 3/3 elenios szörny/burástya

Élet: 1.
Kijátszásakor kapsz egy Burástya kölyköt.
Az előkészítő fázisodban Burástya kölykeid erőjelző helyett izom jelzőt kapnak.


Adaptált burástya

2 ZSZ (4)/2 elenios szörny/burástya

Élet: 1.
Minden nem elenios varázslat kijátszása +1 VP.
Minden burástya kap annyi + sebzést, ahány jelző van az adott Burástyán.
 
Edharati, a bűbájmester

követő/epikus

Kedvelt lap: bűbáj.
Minden bűbájod a következő képességet kapja: „halálsikoly: ellenfeled sebződik 2 ÉP-t”
S: a következő kézből kijátszott bűbájod [+1]-et kap, vagy célpont bűbáj aktivizálódik.


A mogokok támogatása

2 ZSZ fairlight bűbáj

K ha egy lapod passzivizálódik: kapsz 1 VP-t és a kör végén húzz egy lapot!
Amíg passzív: minden bűbájod rezisztenciát kap.


A mogokok csele

1 VP fairlight bűbáj

Ha passzivizálódik: a kör végén húzz egy lapot!
Önmagán kívül minden bűbájod a következő képességet kapja: „P: semmizés : 1.”


A mogokok lázadása

2 VP fairlight bűbáj „ősmágia”

Kijátszása körének végén húzz egy lapot!
Ha passzivizálódik: kapsz 1 VP-t vagy egy SZK-t.
Önmagán kívül minden bűbájod a következő képességet kapja: „P: ellenfeled veszít 1 VP-t.”


A mogokok védelme

1 VP fairlight bűbáj „védekezés”

Ha passzivizálódik: gyógyulsz 5 ÉP-t.
K passzivizáld egy másik bűbájod: megakadályoz egy forrást.
 
Manó szamuráj

2 VP 2/1 raia szörny/manó „szárnyak”

Ha a kezedből a semmibe dobod: ellenfelednek vissza kell vennie egy lapot az asztalról a kezébe, vagy ha nem tud, akkor vissza kell kevernie egy lapot a kezéből a pakliba.
Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, ahány manód van a semmiben (de max. hármat).


Vérfarkas matriarcha

1 VP 1 nekron 1/2 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

Feltámad.
Vérfarkasaid kapnak +1 sebzést, és nem cserélhetnek gazdát.
Ha a gyűjtődből a semmibe kerül: 1 nekron árán előkereshetsz a paklidból egy Vérfarkas matriarchát, vagy egy Anyafarkast.


A Semmi farkasa

1 VP 2 nekron (3)/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

Feltámad.
Ha az asztalról, vagy a gyűjtőből a semmibe kerülne: helyette visszakerül a kezedbe.
Ellenfeled nem leah lapjai, amelyek az asztalról a gyűjtőbe kerülnének, helyette a Semmibe kerülnek.


Zombifarkas

2 ZSZ 1 nekron 3/1 szörny/vérfarkas „élőholt”

S: Feltámad.
Kijátszásakor a gyűjtődből játékba rakhatsz egy vérfarkast.
 
Mennyből az angyal

Raia, szörny, angyal
1 Szk, KF, szárny
1/19M
Ik: 1 vp 1 zsz 1 nekron

Élet: 1
Ha ellenfelednek több lap van a kezében
VAGY <kötelék>, <+1 reakciodragitas>
Nem cserélhet gazdát, ellenfeled nem
tehet rá jelzőt.
Amíg játékban van, ellenfeleid semmilyen
módon nem nyerhetik meg a játékot.

“eljött hozzátok, kártyások, kártyások!”


Menő manó
Elenios, szörny, manó
2/2, 1 szk, kf, szarny
Ik: 2 VP

K2, 1 ZSZ: ellenfeled kovetkezo
lapja 1 VP-vel drágább lesz.
K2: aktiválást kívánó hatásaid zanszilánk
költségéből 1-et helyettesíthetsz egy lényed
passzivizálásával.
“Tipli van!”
 
Ganüid hercegnő

2 VP 2/4 rhatt szörny/ganüid

Csábítás: X (X annyi, ahány lapot a kezedből a semmibe dobsz). Ha nem választottál célpontot a csábításnak, akkor kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
Ganüidjeid rezisztenciát és +1 SB-t kapnak.


Terranüid

3 VP 4/4 rhatt szörny/ganüid „szárnyak”

J: célpont helyszín a gyűjtőbe kerül, vagy célpont céh passzivizálódik.
S kapsz annyi VP-t, vagy húzz feleannyi lapot (lefelé kerekítve), mint amennyivel több céhhel játszik ellenfeled, mint te.


Ganüid tűznyelő

2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid „szárnyak” „tűz”

J: kapsz a kezedbe egy Ganüid ifjoncot és egy Szikrát.
K: ha bármilyen módon lap kerül egy játékos kezébe (kivéve húzástól, vagy Ganüid tűznyelőtől): célpont ganüidre tehetsz egy izom jelzőt és célpont játékos sebződik 2 ÉP-t.


Ganüid magmasodró

1 VP 3/1 rhatt szörny/ganüid „szárnyak” „tűz”

K dobj egy lapot a kezedből a semmibe: kapsz egy Ganüid ifjoncot, vagy Szikrát a kezedbe.
S, ha a gyűjtődben van és bármilyen módon ganüid, vagy „tűz” lap kerül a kezedbe: 1 VP árán visszaveheted a kezedbe.


Ganüid adminisztrátor

1 VP 1/1 rhatt szörny/ganüid

K, ha bármilyen módon előre kikészített lap kerül a kezedbe: célpont lapra tehetsz egy dermesztés, vagy álom jelzőt.
Halálsikoly: előkereshetsz egy rhatt varázslatot a paklidból, vagy kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
 
A béka megkötése

1 nekron sheran azonnali

Ellenfeled eldob egy lapot és kap egy béka jelzőt (0/1-es sheran szörny).
A kör végén húzz annyi lapot, ahány béka jelzője van ellenfelednek játékban.


A béka megszakítása

1 nekron sheran azonnali/reakció

Megakadályoz egy varázslatot és ellenfeled kap egy béka jelzőt (0/1-es sheran szörny).
Kompenzáció: célpont játékos kap egy béka jelzőt.


A holtak békája

1 nekron sheran azonnali

Semmizés: 4 és ellenfeled kap egy béka jelzőt (0/1-es sheran szörny).
Jelenés 1 nekron: célpont játékos kap egy béka jelzőt (nem használhatod abban a körben, amelyikben kijátszottad).


Békagalamb

1 VP 1 nekron 2/1 sheran szörny „szárnyak”

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy lapot, amelynek a nevében a béka szó szerepel, vagy célpont játékos kap egy béka jelzőt (0/1-es sheran szörny).
Minden sheran azonnalid 1 nekronnal olcsóbb.
 
Ultranüid

5-X VP (5)/(5) rhatt szörny/ganüid „szárnyak”

X annyi, ahány Ganüid ifjoncot mutatsz a kezedből.
Ellenfeled varázslataira immúnis.
K, ha bármilyen módon ganüid kerül a kezedbe (akár a húzás, vagy az előkészítő fázisban): ellenfelednek fel kell áldoznia egy lapját, vagy el kell dobnia a kezéből egy lapot.


Száműzött ganüid

1 VP 3/1 rhatt szörny/ganüid „védekezés”

Kijátszásakor célpont lapra tehetsz egy dermesztés jelzőt.
S,J: előkereshetsz a paklidból egy rhatt, „védekezés” képességgel rendelkező lapot.
Jelenés 2 ÉP: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.



Vámpír királynő

3 VP (4)/4 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak”

K, ha gyógyulsz: ellenfelednek fel kell áldoznia egy lapját, vagy ha nincs lapja játékban, akkor el kell dobnia egy lapot a kezéből.
S 8 ÉP: feltámad.


Vámpír lovag

2 VP 2/2 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak”

Ha gyógyulsz: minden vámpírod gyógyul annyit, amennyit te.
Ha sebzést okoz: ellenfelednek a paklijából 2 lényt a semmibe kell raknia.
S, ha csak élőholtak vannak a gyűjtődben: feltámad.


Vámpír sírásó

3 VP 3/2 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak”

Kijátszásakor célpont lényt a gyűjtőbe küldhetsz.
J rakj egy vámpírt a paklidból a gyűjtőbe: megakadályoz egy varázslatot.
 
Óriás angyal (javítva)

4 VP (5)/5 raia/tharr szörny/óriás „szárnyak”

Ha ellenfelednek több lapja van játékban, mint neked: idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy lap kézből semmibe dobásával.
S: ha ellenfelednek több lapja van a kezében, mint neked, kapsz a kezedbe egy Varázsbab-ot.
"Az angyalok is esznek babot."


T. Rens, a fürgelábú óriás

1 VP 1 nekron (3)/2 tharr kalandozó/óriás, ember KF

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy A pofonok királyát.
Vedd vissza az asztalról a kezedbe: megakadályoz egy forrást, ami egy vagy több óriásodra hatna.
"-Héj te, miért véded ezt a dagadt barmot? Meg vagy te húzatva?"
 
Óriás angyal

4 VP (5)/5 raia/tharr szörny/óriás „szárnyak”

Ha ellenfelednek több lapja van játékban, mint neked: idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy lap kézből semmibe dobásával.
S: ha ellenfelednek több lapja van a kezében, mint neked, kapsz a kezedbe egy Varázsbab-ot.


Földhözragadt kísértet

1 VP 2/1 leah szörny/kísértet „élőholt”

Kijátszási feltétele, hogy ellenfeled elköltsön 1 VP-t.
S dobj egy élőholtat a kezedből a gyűjtőbe: húzz egy lapot!
Jelenés: célpont lény, vagy játékos gyógyul 3 ÉP-t.


A Roppantó

2 VP 4/2 leah szörny/kísértet „élőholt”

Kijátszási feltétele, hogy ellenfeled feláldozza 4 ÉP-jét.
J: a paklidból egy általad választott kísértetet a gyűjtőbe dobhatsz (kivéve A Roppantót).
Jelenés: semmizés: 2.


Motyogó kísértet

2 VP 2/2 leah szörny/kísértet, motyogó „élőholt”

Kijátszási feltétel, hogy ellenfeled elköltsön 2 nekront.
E: célpont lapot passzivizálhatsz.
Jelenés 1 VP: visszavehetsz egy élőholtat a gyűjtődből a kezedbe.


A 13. kísértet

3 VP (5)/5 avatár/kísértet „élőholt”

Kijátszási feltétele, hogy legyen legalább 12 kísérteted a gyűjtődben és a semmiben összesen.
Kijátszásakor ellenfeled minden lapja a gyűjtőből a semmibe, majd az asztalról és a kezéből a gyűjtőbe kerül.
Jelenés: megakadályoz egy forrást, ami egy vagy több élőholtadra hatna.
 
Troll legionárius

2 VP 1 nekron (4)/2 tharr kalandozó/troll KF „szárnyak”

1-es regenerálódás (ÉP-ből is fizetheted).
Kijátszásakor célpont lényt a gyűjtőbe küldhetsz.
Halálsikoly: kapsz egy Gyógyuló troll jelzőt (0/1-es tharr kalandozó, Nem lehet feláldozni. Források nem hatnak rá. Késleltetett hatás: 1: kikerül a játékból, te pedig a gyűjtődből játékba rakhatsz egy Troll legionáriust)


Troll sámán

1 VP 1 nekron 1/4 leah kalandozó/troll KF

1-es regenerálódás (ÉP-ből is fizetheted).
K ha egy trollod gyógyul: kapsz 1 VP-t, vagy húzz egy lapot!
Jelenés: célpont troll kap egy élet jelzőt.


Kon troll

2 VP 1 nekron 3/3 tharr kalandozó/troll KF

1-es regenerálódás (ÉP-ből is fizetheted).
K: célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob egy lapot, vagy megakadályoz egy forrást. Ezt a képességet akkor használhatod, ha 1 ÉP-je van.


Trolland

1 VP 1 nekron tharr kalandozó/troll KF

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy regenerálódás képességgel rendelkező lényt.
K4: célpont lényed sebződik vagy gyógyul 1 ÉP-t.


Háromfejű troll

4 VP (6)/4 tharr szörny/troll,óriás

1-es regenerálódás (ÉP-ből, vagy nekronból is).
3 lényt is támadhat (mindegyik visszaüt rá).
Ha egy trollod gyógyul: célpont lény vagy játékos sebződik annyit, amennyit gyógyult. Egy körben max ötöt sebezhetsz így.
 
Csalafinta fatty

2 ZSZ 3/3 chara-din szörny/chara-din fattya

Kijátszásakor aktivizálódik.
S vedd vissza a kezedbe: megakadályoz egy forrást, ami egy vagy több fattyadra hatna.
E áldozd fel: célpont nem chara-din lap a gyűjtőbe kerül és a kör végén kapsz egy Chara-din fattyát.


Nekrofatty

1 VP 3/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Kijátszásakor játékba rakhatsz a gyűjtődből max 2 Chara-din fattya nevű, vagy max 1 chara-din fattya altípusú lényt.
E áldozd fel: a paklidból a gyűjtődbe rakhatsz egy max 1 költségű chara-din lényt.


Zanfatty

2 ZSZ 3/3 chara-din szörny/chara-din fattya

Kijátszhatod „semlegesítés: forrás”-ként is, de ekkor kijátszásai feltétele, hogy apaklidból 3 különböző nevű chara-din fattyat a semmibe rakj.
Minden fattyad kap +1/+1-et.
Ha nem semlegesítésként játszottad ki: kijátszásakor kapsz egy aktív Chara-din fattyát.


Újjászülető fatty

1 VP 3/1 chara-din szörny/chara-din fattya


Újrahasznosítás: 1.
Ha nem áldozástól kikerül a játékból: a paklidból játékba rakhatsz egy Újjászülető fattyat.
Minden fattyad mágikus támadást kap.
 
2 nekron Bizmut fityola
tárgy ereklye Rhatt
(P): célpont lény vagy játékos sebződik 3-at.
(P): húzz 1 lapot, majd dobj el legalább 1 lapot a Semmibe.
(J), 2zsz: ha nincs lap a kezedben, keress ki 1 lapot a paklidból (ez a képesség passzívan is működik).

----------

2vp 1 nekron Furfangos Revilo
kalandozó KF, +2 rá reagálni Fairlight
gnóm
(S): célpont lap elveszíti általad választott (J) képességét, majd Revilo megkapja azt a kör végéig.
(J): célpont lap elveszíti általad válaszott (S) vagy (K) képességét, majd Revilo megkapja azt.
Asztalon maradó lapok képességére immunis.

2/3

"A Trükkmester kedvence volt közülünk. Sohasem kedveltem. " - Fifikás Smug
 
Krabber dalnok

2 VP 1/3 leah szörny/krabber „háló”

S ha ellenfelednek van permanense játékban, neked pedig nincs: játékba rakhatod a kezedből.
Kijátszásakor a paklidból játékba rakhatsz egy Krabber harci dalt.
Minden krabbered [+1]-et kap.


Jeromos, a remeterák

2 VP 3/3 leah szörny/krabber „háló”

E, ha ellenfelednek több lapja van a kezében, mint neked: rakd játékba a kezedből.
Kijátszásakor a gyűjtődből játékba rakhatsz max 2 krabbert, melyek idézési költsége max 1.
Minden krabbered kap +1/+1-et.


Krabber berzerker

2 VP 4/2 leah szörny/krabber „háló”

Kijátszhatod +1 VP-ért is, ekkor nem lehet rá 2 vagy kisebb költségű lappal reagálni.
Kijátszásakor max X célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz, ahol X feleannyi, mint ahány lapja van ellenfelednek játékban.
E semmizés: 1.


Krabber korallharcos

2 VP (3)/3 leah szörny/krabber „háló”

Kijátszásakor (kivéve feltámadáskor) kapsz annyi Csattogó krabbert, ahány lapot ellenfeled ebben a körben sikeresen kijátszott a kezéből.
K áldozd fel egy krabbered: feltámad. Ezt a képességet reakcióként is használhatod.


Krabber hamiskártyás

2 VP 2/4 leah szörny/krabber „háló”

Kijátszásakor dobj max annyi lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe, mint amennyi lapja van ellenfelednek játékban és a kezében összesen.
K keverj vissza X krabbert a gyűjtődből a paklidba: célpont lap visszakerül a tulajdonosa kezébe.
Jelenés: kapsz egy Csattogó krabbert.
 
goblin kaszinó

1zsz, épület

3 sp, szárnyak, ősmágia

Húzz egy lapot!
J2:K: dobj kockával: Ha páros, minden játékos csontjából vp lesz, ha páratlan minden játékos vp-jéből csont lesz.
 
Mentális tortúra, Gyógyító zivatar, Zankáprázat. Nem új dolog.

Csak akkor még nem volt rá korlát, és nem jelenésnek hívták.
 
Vízió, jelenéssel. Behugyozok
 
Bánja a t. Köm. Ti vágjátok mit teszteltek. Finomhangold genya ez a dolgid
 
  ... | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.