Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Pókkirálynő
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
Köztudott, hogy a szójereknek, a quwargoknak és a csótányoknak királynőik vannak, ők vezetik a törzset, ők felelnek a faj fenntartásáért. Bizonyíték még nincs rá, de valószínűnek tűnik, hogy a pókok is hasonló társadalomban élnek, s hamarosan talán el is jön az a pillanat, amikor az erre elrendeltetett galetki egy fészeknek kialakított barlangjárat mélyén megküzdhet egy ilyen soklábú szörnnyel.
Nézz szét a galériában!
Hétvégi verseny és Legendák Viadala
Legendák Viadala paklibeküldés
HKK Kódex változások
Hatalom Szövetsége - 54. félév végeredmény
Ajándéksorsolás április + márciusi eredményhirdetés

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019
Hatalom Kártyái verseny - 2024. május 4., 10 Minutes

A lista folytatása...
Versenybeszámolók (19284)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8133)
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (7)
Versenyhirdető (1827)
Lapötletek (64955)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9481)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Inkább majd én

1 VP chara-din azonnali/reakció

Anti-semlegesítés: 0.
Megakadályoz egy varázslatot, majd előkereshetsz egy a megakadályozottal azonos nevű lapot a paklidból.


Konfigurált káosz

szabálylap

A játék elején válassz 2-t ezek közül:
Senki sem tehet ellenfele lapjaira jelzőket.
Senki sem vehet le jelzőket ellenfele lapjairól.
Minden lény passzívan jön játékba.
Minden varázslat + 1 VP.
Minden köröd végén 1-gyel nő a max. ÉP-d és max. VP-d.


Tu’faddil, a preferáló

4 ZSZ 1 nekron (4)/4 chara-din szörny/éjfatty

Élet: 1.
Ellenfeled minden „életkioltó” lapja +2 VP.
Használhatod a gyűjtődben lévő éjfattyaid áramlását, mintha a kezedben lennének.
Áramlás: a következő éjfattyad 3 VP-vel olcsóbb (min 1 VP), vagy húzz egy lapot!


T’áudún, a visszatérő

5 ZSZ (5)/6 leah szörny/éjfatty „szárnyak”

Élet: 1.
K vegyél vissza egy éjfattyat a gyűjtődből, vagy semmizés: 2.
Áramlás 1 VP: játékba rakhatsz a gyűjtődből egy éjfattyat passzívan.


T’udamiru, a pusztító

6 ZSZ 9/5 chara-din szörny/éjfatty

Élet: 2.
K ha használsz egy áramlást: célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.
Minden más éjfattyad kap +2 SB-t.
Áramlás: célpont nem gonosz lap a gyűjtőbe kerül.


Kh’altúna, a keverő

4 ZSZ 4/6 chara-din szörny/éjfatty „szárnyak”

Élet: 1.
K ha használsz áramlást: ellenfelednek vissza kell kevernie egy lapot a kezéből a pakliba.
Minden éjfattyad kap „2 ÉP-t.
Áramlás: a következő éjfattyad 3 VP-vel olcsóbb (min 1 VP) és gyógyulsz 5 ÉP-t.
 
Jellemhibás pegazus

2 VP 4/3 tharr szörny/pegazus „szárnyak”

K mutass meg 3 különböző jellemű lapot a kezedből: ha az őrposztban van, akkor ellenfeled őrposztjából egyébként a tartalékából minden lény a gyűjtőbe kerül.
Halálsikoly: kapsz egy gyakori, semleges tókent.


Szárnyaszegett pegazus

2 VP 2/2 sheran szörny/pegazus

K: mutass meg 2 különböző jellemű lapot a kezedből, majd ha ezek
gonosz és jó jellemű: max 2 célpont lap a gyűjtőbe kerül
jó és semleges: kapsz 2 VP-t, vagy húzz egy lapot
gonosz és semleges: ellenfeled eldob egy lapot, vagy semmizés: 3.


Gránitsörényű pegazus

3 VP 6/3 dornodon szörny/pegazus „szárnyak”

Ha ellenfeled forrásával megakadályozza, vagy gyűjtőbe küldi az asztalról egy pegazusod: rakd játékba a kezedből, majd keress elő egy attól eltérő színű pegazust.
Épületek ellen +6 SB-je van.


Kíváncsi pegazus

2 VP 3/2 chara-din szörny/pegazus „szárnyak”

K, mutass meg 3 különböző jellemű pegazust a paklidból: ellenfeled ezek közül egyet kiválaszt, ezt vedd a kezedbe, a többit rakd a semmibe.
Ellenfelednek nyílt lapokkal kell játszania.


Semleges pegazus

? VP 1/1 fairlight szörny/pegazus „szárnyak”

IK-ja 2 VP, de ha „kötelék” akkor 1 VP.
Semlegesítés olyan színű lap, amilyen színűt megmutatsz a kezedből.
Ha nem semlegesített: egy másik pegazusodra tehetsz egy izom jelzőt.
 
A világhódítás kardjai

1 VP színtelen általános

Újrahasznosítás: X.
Max X célpont lap a gyűjtőbe kerül és ellenfeled eldob X lapot. X annyi, ahány különböző nevű kardod van játékban (max 3).

Médeni berta (új)

1 VP 1/3 kalandozó/alakváltó bufa KF „szárnyak”

P: kapsz 1 VP-t, de ha van rátett lap rajta, akkor 2 VP-t.
Áramlás: előkereshetsz egy más lapra rakható lapot.

Sajbi (új)

2 VP 3/3 kalandozó/alakváltó bufa KF „szárnyak”

S 1 VP: húzz egy lapot, de ha van rátett lap Saibin, akkor 2-t.
Kompenzáció és halálsikoly: keress elő, egy más lapra rakható lapot!

Karacs

2 VP 1/2 kalandozó/alakváltó bufa KF „szárnyak”

Amíg van rátett lap rajta, addig ellenfeled forrásaira immúnis.
Kijátszásakor ellophatsz, vagy egy gyűjtőből rárakhatsz Karacsra egy rárakható lapot.


Médeni áldás

1 VP bufa általános „ősmágia” [+1]

Kapsz X VP-t és húzz X lapot! X annyi, ahány más lapra tett lap van játékban, de max 3.
Hátrány: a kör végéig max 1 nem más lapra rakható lapot játszhatsz ki sikeresen a kezedből.
 
Bátor fegyverhordozó

1vp
1/1 Tharr kalandozó / ember, KF

Kijátszásakor célpont kalandozó szintet lép (kivéve Bátor fegyverhorodó)
Hogyha egy kalandozódra teszel egy KF tárgyat, akkor tegyél a Bátor fegyverhordozóra egy bátorságjelzőt.
Vegyél le róla 2 bátorságjelzőt és áldozd fel: megakadályoz egy lapot
J: Keress elő egy KF tárgyat
 
A halhatatlanság átka

X vp
általános / Dornodon

X annyi, ahány életjelző van játékban (max. 3). X életjelzővel rendelkező lényről lekerül X életjelző, és ha ezáltal mínuszba menne az életjelzők száma, akkor az a lény a gyűjtőbe kerül.

,,A halhatatlanság áldás és átok is egyben"
 
A generikum büntetése

szabálylap

Az altípussal nem rendelkező lények képességei nem működnek.
Minden forrás, aminek szövegében a „célpont lap” vagy a „megakadályoz” kifejezés szerepel +1 VP.


Halhatatlan születése

1 VP színtelen, általános

Célpont lény kap egy élet jelzőt, vagy előkereshetsz egy élet képességgel rendelkező lényt.


A lich tanítványa

2 VP 2/2 leah szörny/nekromanta „élőholt”

Élet: 2.
K végy le egy lényedről egy élet jelzőt: kapsz egy Nekromanta csontvázat, vagy visszavehetsz egy „élőholt”, vagy Élet képességgel rendelkező lényt a gyűjtődből.


Lady Olivia macskája (új)

3 VP 3/1 elenios szörny

Anti-mágia: 1. Élet: 9.
K végy le lényeidről össz. X élet jelzőt: megakadályoz, vagy gyűjtőbe küld egy X költségű lapot.


A halhatatlanok edzője

2 VP 3/2 raia kalndozó/kobudera KF

Élet: 2.
Ellenfeled minden „életkioltó” lapja +1 VP.
S: önmagán kívül minden „élet” képességgel rendelkező lényed kap 1-1- izom jelzőt.


Druida őr

2 VP 1/5 sheran kalandozó/elf, druida KF

Élet: 2.
K ha egy élet jelződ kikerül a játékból: kapsz 1 VP-t és ha nem költség miatt került ki, akkor a kör végén húzz egy lapot is.
 
Rémisztő fatty

1vp
szörny/Chara-din
Chara-din fattya / 0/2

K, célpont lény passzívan a tartalékba kerül. S, 1szk: célpont lény vagy játékos gyógyul 2-t

Ijesztőnek tűnhet, de ez az egyik legveszélytelenebb
- Chara-din követője
 
Hipochondria

1vp, 1zsz
bűbáj lényre / Elenios

Dobd a kezedből a gyűjtőbe: célpont lényre rakj egy méregjelzőt. Költségéből 1vp-t helyettesíthetsz egy méreg/dermesztés/elmúlásjelző lapról való levételével. A lény az alábbi hátrányt kapja: Ha egy lapra X méreg/dermesztés/elmúlás/gyengülésjelző kerül, ez a lény megkap X+1 ugyanolyan jelzőt.
 
Porhattka(tóken)

0vp
szörny 1szk Rhatt
pók 1/1

Blokkolás:X
X annyi ahány Rhatt lapod van játékben.(max.3)
 
Haragos fúria

2 VP 2/1 dornodon kalandozó/ember KF „szárnyak” „rezisztens”

Ha megsebzi őt egy lény: az a lény a gyűjtőbe kerül.
K, ha egy lapod ellenfeled forrásától a gyűjtőbe kerül: célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob egy lapot.


Raptorlovas

2 VP 2/4 chara-din szörny/varkaudar

K 1 SZK vagy 2 VP: rakj játékba egy Raptor szablyát.
S: megakadályoz egy varázslatot.


Ködhidra

3 VP (6)/3 sheran szörny „köd” „szárnyak”

Bármennyi lényt támadhat és nem ütnek vissza rá.
J: kapsz annyi Második fejet a kezedbe, ahány követőt és szabálylapot használnak a játékosok összesen.


Jobbágy

1 VP 1/1 raia kalandozó/ember KF

Bármennyi lehet a pakliban.
Nem cserélhet gazdát.
Minden előkészítő fázisodban kapsz 1 VP-t vagy 1 SZK-t.
 
Geomi a gömböc (új)
Leah
5vp-x
Szörny
Motyogo

3/3
X Annyi ahány lapja van ellenfeled gyűjtőjében de max 4. Ellen gyűjtőjéből bármennyi lapot átrakhatsz a semmibe.
Jelenés: kapsz egy passzív motyogo kölyköt
 
Mardakor régész

3 vp színtelen kalandozó

Mardakor régészből csak egyet használhatsz.A játék elején mutasd meg a paklidból.
Használhatsz 3 olyan minimum 2-es idézési lapot amit a kiadási év miatt nem használhatnál az alábbi kivételekkel: UR, isteni, helyszín.
 
A végzet istenének sóhaja
4vp Chara-din azonnali

Idézési költségéből 3vp-t helyettesíthetsz ha a kezedből, gyűjtődből vagy paklidból a semmibe raksz 2db Az istenek végzete lapot.
Célpont lap a semmibe kerül vagy megakadályoz egy ultraritka lapot. Ezt a képességet nem lehet drágítani és nem véd ellene semmilyen célozhatatlanság vagy immunitás.
Jelenés: Kapsz egy Az istenek végzete lapot a kezedbe.
 
Korlátlan elme

1 VP elenios azonnali/vízió „mentális”

Nevezz meg egy víziót: a kör végéig ilyen nevű vízióból bármennyit kijátszhatsz, de ha gyűjtőből játszod ki, akkor sikeres létrejötte után a semmibe kerül.
E jelenés: előkereshetsz egy víziót, amilyen nevű már van a Semmidben.


Zanzásítás

1 VP elenios általános/vízió

Dobj egy lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe, VAGY a kör végéig vízióid költségében a VP-t fizetheted ZSZ-ból.


Képzelt pajzs

1 SZK elenios tárgy/pajzs KF

A gyűjtődből is kijátszhatod.
Vízióra ingyen rakhatod, akkor is ha nem tud KF-elni.
Hordozója +1/+1-et kap, nem hatnak rá az ellenfél varázslatai és a kör végén nem kell feláldozni.
Jelenés: megakadályoz egy semmiző forrást.


Álomrém

1 VP 1 ZSZ 2/2 dornodon szörny/vízió

Vízió lényeidet bármikor kijátszhatod, amikor azonnalit játszhatsz ki (önmagát is) és a következő képességet kapják:
„Ha megsebez egy lényt, az a lény a gyűjtőbe kerül.”


Képzelt barát

1 VP 1/1 elenios kalandozó/ember, vízió KF

K ha kijátszol egy víziót: azonnal dobj egy lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe.
Ha a gyűjtődben van: ellenfeled csak Képzelt barátot semmizhet ill. hasznosíthat újra a gyűjtődből.
 
Szürke aktivátor

Színtelen tárgy
IK: 0 csont

Kompenzáció: Húzz egy lapot.

Ha sikeresen használod egy asztalon levő lapod képességét, kapsz egy varázspontot.


Sötét kastplom (új)
Dornodon építmény
1 zsz 1 építő
Szárny ikon

1 vp: egy célpont lény kap egy erőjelzőt (1/1, szintlépést is jelent)
K(2) 1vp: egy célpont lény sebződik vagy gyógyul 2-t.
S, 1vp: Kapsz egy Kastplom szolgát.
3 vp: kapsz egy Toragh katonáját

"A káosz istene a tébolyt is szereti"
 
Fricska 3 VP
Rhatt
azonnali varázslat
Ha valamelyik játékos több mint 3 VP-t vagy 3 csontit
költött az adott körben, akkor annyit sebződik Max ÉP-re is, amennyivel többet költött mint 3.
 
Átváltozás 1 VP azonnali varázslat
Chara-din
Kijátszási feltltele, hogy 1 kézben lévő
lapodat a gyűjtőbe dobj.
Az összes örposztban lévő lényed eggyé alakul:
összeadódik a sebzésük, és ÉP-jük. + láthatalan lesz
A kör végén a lény a semmibe kerül. A szörnykomponensei a tiéd lesznek.
 
Zarknod Dühe
Fairlight
1 vp bűbáj

Minden asztalon levő lap, vagy jelző kikerülése
után a játákból, kapsz annyi VP-t vagy csontit
(lehet vagyesen is) amennyi kikerült a játékból.
 
Motyó
2zsz
tárgy, motyogó
ereklye
húzz egy lapot, ha kijátszol egy motyogót ellenfeled paklija tetejéről rakj 2 lapot a semmibe.

"Ha motyiknál beindul a motyó mutyi ,éjjel elszabadul a subidubi"
 
Kotyogó motyogó

1,(1)
szörny, motyogó, _repül, _kf

(S), ha nincs lap a kezedben, feltámad.
Kijátszásakor válassz: dobj 5 lapot egy pakli tetejéről a gyűjtőbe vagy a Semmibe, VAGY keress elő 1 élőholtat a paklidból (kivéve Kotyogó motyogót), VAGY célpont lapot ellopod.
 
Fetőpi, a költő

1vp Raia Kalandozó ember
4/3 repül, háló, kf

Kézből csak idézve játszhatod ki.
J: kör végén húzz 1 lapot
Áramlás: 1zsz: keress elő egy Dornodon, Raia vagy Sheran lapot.
 
A kastplom hívása

1 VP dornodon azonnali

Megakadályoz egy 0 költségű lapot VAGY ha van 0 költségű lapod játékban: megakadályoz egy lapot VAGY ha van doronodon építményed játékban: célpont permanens a semmibe kerül.

A kastplom kulcsa

2 ZSZ dornodon tárgy „kincs”

S: előkereshetsz egy dornodon építményt.
P: célpont lényen megduplázódnak az izom jelzők, vagy egy építmény aktivizálódik.

A kastplom tornya

1 építő 4 SP dornodon építmény

Ha 0 költségű lény építi: nem lehet rá reagálni.
Kijátszásakor játékba rakhatsz a gyűjtődből, vagy a kezedből egy 2 építő költségű építményt.
Dornodon lényed +2/+1-et kapnak.

Katplom főpap

1 VP dornodon kalandozó/ember KF

Kijátszásakor a paklidból előkereshetsz, vagy 1 VP árán játékba rakhatsz egy dornodon templomot.
K áldozd fel egy másik lényed: célpont lap a gyűjtőbe kerül.


A kastplom kapuja

1 építő 3 SP dornodon építmény

Ha dornodon lény építi: nem lehet rá reagálni.
Kijátszásakor minden építményed aktivizálódik, vagy előkereshetsz egy dornodon nem lény lapot.
Dornodon lényeid rezisztenciát és +1 SB-t kapnak.
 
Taulmaril, a szívkereső
2VP

kalandozó KF Életkioltó Raia/Leah
elf 3/3 szárnyak

Élet: 1
K: célpont lény amin van életjelző a gyűjtőbe kerül.
J: keress ki a paklidból egy élettel rendelkező lényt!
(kivéve Taulmarilt)
 
Mogorva Manny
X Vp

szörny 1szk Tharr
pegazus szárnyak
4/4 mágikus támadás

Az első körben nem játszhatod ki.
X annyi ahány lapod van játékban.
Ha az őrposztban van az őrposztok méretét 2-vel csökkenti.
 
Pista, az erős
1 VP,2 ZSz
Dornodon kalandozó, ember
1/2; szárnyak, KF
K:célpont lény kap egy +1/+1-et jelentő erőjelzőt
P:célpont lény kör végéig kap kettő erőjelzőt.
J:célpont lényen minden jelző száma megduplázódik és Pista elveszti összes speciális képességét.
 
Asszisztáló womath

1 VP 1/4 raia szörny/womath

Minden jó jellemú húzó forrásod +1 lapot húzat.
K ha egy játékos egy forrással lapot húz: kap egy izom jelzőt.


Átokmurgattyú (új)

2 VP (1)/3 chara-din szörny/chara-din fattya

Ha bárhogyan a gyűjtőbe kerül: egy célpont sebződik 3-mat.
Amennyit sebez, annyival csökken ellenfeled max ÉP-je.
K5; 1 ÉP: kap +1 SB-t a kör végéig.


Elmeszonda (új)

2 VP 2/6 elenios szörny „mentális” „szárnyak”

Amennyit sebez: annyi VP-t veszít ellenfeled, te pedig kapsz annyit, amennyit elvesztett.
Harci képesség: 3-mas elmeszonda (nekronból is erősítheted).
Kijátszhatod azonnaliként is: ekkor egy célpont gyógyul 15 ÉP-t.



Brutális burástya

2 VP 4/2 elenios szörny/burástya

Burástya kölykeid az előkészítő fázisban erő jelző helyett izom jelzőt kapnak.
K áldozd fel egy burástyád: kapsz annyi Burástya kölyköt, ahány izom és erő jelző volt rajta.


Izmos burástya

3 VP 6/3 elenios szörny/burástya

S áldozd fel egy burástyád: az izmos burástya kap annyi izom jelzőt, ahány jelző volt a feláldozott burástyán.
K végy le róla 2 izom jelzőt: megakadályoz egy lapot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül.
 
Alanori beszerző

2 VP 1/4 bufa kalandozó/ember „KF”

K 1 SZK: kapsz 1 SZK-t, vagy gyógyulsz 3 ÉP-t.
S: ha van játékban Alanori piacod; célpont lapot alá rakhatsz.


Tedhkera, a magányos

követő/hordaparancsnok

A játékot 4 lappal és 16 ÉP-vel kezded.
Ellenfeled első, kézből kijátszott nem azonnali lapja szingularitásnak számít.


Sordeor, a halhatatlan

követő/hordaparancsnok

A játékot 4 lappal és 17 ÉP-vel kezded.
X annyi, ahány feltámadás jelző van rajta.
S X VP: ha nincs Sordeor jelződ játékban, kapsz egyet (4/4-es színtelen kalandozó/ember KF), majd tégy erre a követőre egy feltámadás jelzőt.


Qitta, a gőgös

A játékot 5 lappal, és 28 ÉP-vel kezded.
Hátárnyok: Nem lehet feláldozni. A pakliban csak egyféle altípusú lényeket használhatsz.


Shurtí, az időfaló

követő/hordaparancsnok

A játékot 4 lappal és 18 ÉP-vel kezded és tégy rá 3 jelzőt.
K 1 VP végy le róla egy jelzőt: célpont lap kap 1 elmúlás jelzőt.


Ékszerészek céhe

fairlight céh

J 1 SZK: a paklidból játékba rakhatsz egy 0 költségű tárgyat.
 
Ásatás
3 nekron
tharr általános
Sikeres kijátszasakor játékba rakhatsz a Semmidből egy max 3. IK-jú lényt.
Jelenés: 1 ZSZ: Célpont pakli tetejéről 3 lap a Semmibe kerül.
"Találtam valamit!"

Dromeosaurus
1 Vp 1 ZSZ Sheran szörny, dínó
3/2 Szárnyak Ősmágia
Semlegesítés: Lény
S: Kapsz egy Fészek tokent
J: 3SZK: Keress ki egy Dromeosaurust a paklidból.
"Nézzétek, hogy fújja a szél a magas füvet! - Gida utolsó mondata"

Stegosaurus
2 VP 2 ZSZ Sheran szörny, dínó
4/4 Ősmágia
Kijátszásakor, és minden előkészítő fázisodban kapsz egy Fészket.
K: Áldozz fel egy fészked: Megakadályoz egy forrást, ami az egyik lényedre hatna VAGY húzz 1 lapot és 1 SZK-t.
"Gondos szülők, de ha támadás éri őket a fészkeikre sincsenek tekintettel. - Sir Arthur"

Tyrannosaurus Rex
6 ZSZ Sheran szörny, dínó
6/6 Szárnyak Ősmágia +2 rá reagálni
Sikeres kijátszásakor ellenfeled 2 lénye a Semmibe kerül.
Egyszerre két lényt is támadhat, de mind a két lény visszaüt rá.
S áldozd fel egy permanensed: Célpont permanens a Semmibe kerül.
"Most aztán jöhet a futás meg a sikítás."

Varkaudar idomár
2 vp Chara-din szörny, varkaudar
3/1 szárnyak
J: Vegyél vissza egy dínót a gyűjtődből a kezedbe.
S: Ha játszottál ki dínót ebben a körben: kapsz 1 VP-t.
"Hó-ha Rexi!"

A raptor rikoltása
X ZSZ sheran azonnali
Ősmágia
Kijátszásakor válassz X+1-et, (X a játékban lévő fészkeid száma, de max 2):
Célpont permanens a gyűjtóba kerül VAGY Semmizés: 3 VAGY X célpont lény a kör végéig +2/+2-t kap, VAGY célpont dínó kap egy izomjelzőt VAGY ossz el X dermesztésjelzőt.
"De hangos madár!"

Fészek
1 nekron Sheran építmény, token
1 SP mágikus védelem szárnyak
S: gyógyulsz 1-t.
"Rántottát kérek, két tojásból!"
 
Ganüid színlelő

2 VP 2/4 rhatt szörny/ganüid

K semmizz egy lényt egy gyűjtőből: a következő, kézből kijátszott Ganüid ifjoncod megkapja ennek a lénynek a képességeit és hátrányait (egyszerre egy ilyen hatásod lehet érvényben).
J: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.


Gyógyító ganüid

1 VP 2/2 rhatt szörny/ganüid „védekezés”

Semlegesítés: sebző, vagy gyógyító forrás.
Kijátszásakor minden ganüided max. ÉP-re gyógyul, majd kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, ahány lény így gyógyult.


Ganüid kismester

1 VP 1/1 rhatt szörny/ganüid

Ganüid ifjoncaid kijátszására ellenfeled nem reagálhat.
Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy lapot, aminek leírásában a „Ganüid ifjonc” szerepel.


Agresszív pegazus

2 VP 3/3 sheran szörny/pegazus „szárnyak”

Kompenzáció: húzz 2 lapot!
K rakj X különböző színű lapot a paklidból a Semmibe: megakadályoz egy X költségű lapot.


Varkaudar kommandós

2 VP 3/3 dornodon szörny/varkaudar

Ha csak ellenfelednek van lapja játékban: játékba rakhatod a kezedből.
S, ha ellenfelednek több lapja van játékban, mint neked: célpont permanens a Semmibe kerül.
Ha bármilyen módon a Semmibe kerül: kapsz egy Varkaudar pálinkát, vagy egy Ork harcost.
 
Varázslattolvaj

2 VP 2/2 fairlight kalandozó/gnóm „szárnyak” „KF”

P: néz meg az ellenfeled kezében lévő lapokat, majd ezek közül kijátszhatsz egy azonnalit, vagy általánost.
K: megakadályoz egy varázslatot, ami ezután visszakerül kézbe.


A zéró hatalma

1 VP chara-din azonnali

Keress elő, vagy vegyél vissza gyűjtődből egy fix 0 SB-jű, vagy költségű lényt, VAGY kapsz egy tóken lényt, aminek az alap SB-je, vagy költsége 0.


A végítélet farkasa

2 VP 2 nekron (4)/4 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

Feltámad.
K ha bárhonnan, bárhogyan lap kerül a Semmibe: célpont permanenst a Semmibe küldhetsz, vagy ellenfeled kezéből egy általad választott lapot a Semmibe dobhatsz.


Szárnyas szirén

2 VP 2/2 elenios szörny/szirén „szárnyak”

Csábítás: 2.
„Duplakötelék”: K ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot a kezéből: játékba rakhatod a kezedből, vagy 2 VP árán a gyűjtődből.


Egyszemélyes hadsereg

2 VP 2/1 tharr kalandozó/ember KF „szárnyak”

Ha megüt egy lényt, vagy építményt: az sebződik annyit, amennyi az aktuális SP-je/ÉP-je.
Ha sebződéstől a gyűjtőbe kerülne: helyette visszakerül kézbe.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.