Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Raia előtt
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Raia, a Napisten követői a jóság teljes elkötelezettjei. Messziről megérzik a gonoszt. Oltáraik a felkelő napot szimbolizálják, szívük az örök jóakarás lángjával ég.
Nézz szét a galériában!
Varázsdimenzió lapbemutató 3. hét
Páros verseny a hétvégén
HKK várható módosítások, nerfek (július 1.)
Varázsdimenzió lapbemutató 2. hét
60. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.06.15. PROGRAMJA

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
60. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.06.15. PROGRAMJA (7)
Új HKK kiegészítő: Varázsdimenzió (61)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8157)
HKK várható módosítások, nerfek (július 1.) (29)
Lapötletek (64971)
Zarknod Börtönében (979)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Szürke aktivátor

Színtelen tárgy
IK: 0 csont

Kompenzáció: Húzz egy lapot.

Ha sikeresen használod egy asztalon levő lapod képességét, kapsz egy varázspontot.


Sötét kastplom (új)
Dornodon építmény
1 zsz 1 építő
Szárny ikon

1 vp: egy célpont lény kap egy erőjelzőt (1/1, szintlépést is jelent)
K(2) 1vp: egy célpont lény sebződik vagy gyógyul 2-t.
S, 1vp: Kapsz egy Kastplom szolgát.
3 vp: kapsz egy Toragh katonáját

"A káosz istene a tébolyt is szereti"
 
Fricska 3 VP
Rhatt
azonnali varázslat
Ha valamelyik játékos több mint 3 VP-t vagy 3 csontit
költött az adott körben, akkor annyit sebződik Max ÉP-re is, amennyivel többet költött mint 3.
 
Átváltozás 1 VP azonnali varázslat
Chara-din
Kijátszási feltltele, hogy 1 kézben lévő
lapodat a gyűjtőbe dobj.
Az összes örposztban lévő lényed eggyé alakul:
összeadódik a sebzésük, és ÉP-jük. + láthatalan lesz
A kör végén a lény a semmibe kerül. A szörnykomponensei a tiéd lesznek.
 
Zarknod Dühe
Fairlight
1 vp bűbáj

Minden asztalon levő lap, vagy jelző kikerülése
után a játákból, kapsz annyi VP-t vagy csontit
(lehet vagyesen is) amennyi kikerült a játékból.
 
Motyó
2zsz
tárgy, motyogó
ereklye
húzz egy lapot, ha kijátszol egy motyogót ellenfeled paklija tetejéről rakj 2 lapot a semmibe.

"Ha motyiknál beindul a motyó mutyi ,éjjel elszabadul a subidubi"
 
Kotyogó motyogó

1,(1)
szörny, motyogó, _repül, _kf

(S), ha nincs lap a kezedben, feltámad.
Kijátszásakor válassz: dobj 5 lapot egy pakli tetejéről a gyűjtőbe vagy a Semmibe, VAGY keress elő 1 élőholtat a paklidból (kivéve Kotyogó motyogót), VAGY célpont lapot ellopod.
 
Fetőpi, a költő

1vp Raia Kalandozó ember
4/3 repül, háló, kf

Kézből csak idézve játszhatod ki.
J: kör végén húzz 1 lapot
Áramlás: 1zsz: keress elő egy Dornodon, Raia vagy Sheran lapot.
 
A kastplom hívása

1 VP dornodon azonnali

Megakadályoz egy 0 költségű lapot VAGY ha van 0 költségű lapod játékban: megakadályoz egy lapot VAGY ha van doronodon építményed játékban: célpont permanens a semmibe kerül.

A kastplom kulcsa

2 ZSZ dornodon tárgy „kincs”

S: előkereshetsz egy dornodon építményt.
P: célpont lényen megduplázódnak az izom jelzők, vagy egy építmény aktivizálódik.

A kastplom tornya

1 építő 4 SP dornodon építmény

Ha 0 költségű lény építi: nem lehet rá reagálni.
Kijátszásakor játékba rakhatsz a gyűjtődből, vagy a kezedből egy 2 építő költségű építményt.
Dornodon lényed +2/+1-et kapnak.

Katplom főpap

1 VP dornodon kalandozó/ember KF

Kijátszásakor a paklidból előkereshetsz, vagy 1 VP árán játékba rakhatsz egy dornodon templomot.
K áldozd fel egy másik lényed: célpont lap a gyűjtőbe kerül.


A kastplom kapuja

1 építő 3 SP dornodon építmény

Ha dornodon lény építi: nem lehet rá reagálni.
Kijátszásakor minden építményed aktivizálódik, vagy előkereshetsz egy dornodon nem lény lapot.
Dornodon lényeid rezisztenciát és +1 SB-t kapnak.
 
Taulmaril, a szívkereső
2VP

kalandozó KF Életkioltó Raia/Leah
elf 3/3 szárnyak

Élet: 1
K: célpont lény amin van életjelző a gyűjtőbe kerül.
J: keress ki a paklidból egy élettel rendelkező lényt!
(kivéve Taulmarilt)
 
Mogorva Manny
X Vp

szörny 1szk Tharr
pegazus szárnyak
4/4 mágikus támadás

Az első körben nem játszhatod ki.
X annyi ahány lapod van játékban.
Ha az őrposztban van az őrposztok méretét 2-vel csökkenti.
 
Pista, az erős
1 VP,2 ZSz
Dornodon kalandozó, ember
1/2; szárnyak, KF
K:célpont lény kap egy +1/+1-et jelentő erőjelzőt
P:célpont lény kör végéig kap kettő erőjelzőt.
J:célpont lényen minden jelző száma megduplázódik és Pista elveszti összes speciális képességét.
 
Asszisztáló womath

1 VP 1/4 raia szörny/womath

Minden jó jellemú húzó forrásod +1 lapot húzat.
K ha egy játékos egy forrással lapot húz: kap egy izom jelzőt.


Átokmurgattyú (új)

2 VP (1)/3 chara-din szörny/chara-din fattya

Ha bárhogyan a gyűjtőbe kerül: egy célpont sebződik 3-mat.
Amennyit sebez, annyival csökken ellenfeled max ÉP-je.
K5; 1 ÉP: kap +1 SB-t a kör végéig.


Elmeszonda (új)

2 VP 2/6 elenios szörny „mentális” „szárnyak”

Amennyit sebez: annyi VP-t veszít ellenfeled, te pedig kapsz annyit, amennyit elvesztett.
Harci képesség: 3-mas elmeszonda (nekronból is erősítheted).
Kijátszhatod azonnaliként is: ekkor egy célpont gyógyul 15 ÉP-t.



Brutális burástya

2 VP 4/2 elenios szörny/burástya

Burástya kölykeid az előkészítő fázisban erő jelző helyett izom jelzőt kapnak.
K áldozd fel egy burástyád: kapsz annyi Burástya kölyköt, ahány izom és erő jelző volt rajta.


Izmos burástya

3 VP 6/3 elenios szörny/burástya

S áldozd fel egy burástyád: az izmos burástya kap annyi izom jelzőt, ahány jelző volt a feláldozott burástyán.
K végy le róla 2 izom jelzőt: megakadályoz egy lapot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül.
 
Alanori beszerző

2 VP 1/4 bufa kalandozó/ember „KF”

K 1 SZK: kapsz 1 SZK-t, vagy gyógyulsz 3 ÉP-t.
S: ha van játékban Alanori piacod; célpont lapot alá rakhatsz.


Tedhkera, a magányos

követő/hordaparancsnok

A játékot 4 lappal és 16 ÉP-vel kezded.
Ellenfeled első, kézből kijátszott nem azonnali lapja szingularitásnak számít.


Sordeor, a halhatatlan

követő/hordaparancsnok

A játékot 4 lappal és 17 ÉP-vel kezded.
X annyi, ahány feltámadás jelző van rajta.
S X VP: ha nincs Sordeor jelződ játékban, kapsz egyet (4/4-es színtelen kalandozó/ember KF), majd tégy erre a követőre egy feltámadás jelzőt.


Qitta, a gőgös

A játékot 5 lappal, és 28 ÉP-vel kezded.
Hátárnyok: Nem lehet feláldozni. A pakliban csak egyféle altípusú lényeket használhatsz.


Shurtí, az időfaló

követő/hordaparancsnok

A játékot 4 lappal és 18 ÉP-vel kezded és tégy rá 3 jelzőt.
K 1 VP végy le róla egy jelzőt: célpont lap kap 1 elmúlás jelzőt.


Ékszerészek céhe

fairlight céh

J 1 SZK: a paklidból játékba rakhatsz egy 0 költségű tárgyat.
 
Ásatás
3 nekron
tharr általános
Sikeres kijátszasakor játékba rakhatsz a Semmidből egy max 3. IK-jú lényt.
Jelenés: 1 ZSZ: Célpont pakli tetejéről 3 lap a Semmibe kerül.
"Találtam valamit!"

Dromeosaurus
1 Vp 1 ZSZ Sheran szörny, dínó
3/2 Szárnyak Ősmágia
Semlegesítés: Lény
S: Kapsz egy Fészek tokent
J: 3SZK: Keress ki egy Dromeosaurust a paklidból.
"Nézzétek, hogy fújja a szél a magas füvet! - Gida utolsó mondata"

Stegosaurus
2 VP 2 ZSZ Sheran szörny, dínó
4/4 Ősmágia
Kijátszásakor, és minden előkészítő fázisodban kapsz egy Fészket.
K: Áldozz fel egy fészked: Megakadályoz egy forrást, ami az egyik lényedre hatna VAGY húzz 1 lapot és 1 SZK-t.
"Gondos szülők, de ha támadás éri őket a fészkeikre sincsenek tekintettel. - Sir Arthur"

Tyrannosaurus Rex
6 ZSZ Sheran szörny, dínó
6/6 Szárnyak Ősmágia +2 rá reagálni
Sikeres kijátszásakor ellenfeled 2 lénye a Semmibe kerül.
Egyszerre két lényt is támadhat, de mind a két lény visszaüt rá.
S áldozd fel egy permanensed: Célpont permanens a Semmibe kerül.
"Most aztán jöhet a futás meg a sikítás."

Varkaudar idomár
2 vp Chara-din szörny, varkaudar
3/1 szárnyak
J: Vegyél vissza egy dínót a gyűjtődből a kezedbe.
S: Ha játszottál ki dínót ebben a körben: kapsz 1 VP-t.
"Hó-ha Rexi!"

A raptor rikoltása
X ZSZ sheran azonnali
Ősmágia
Kijátszásakor válassz X+1-et, (X a játékban lévő fészkeid száma, de max 2):
Célpont permanens a gyűjtóba kerül VAGY Semmizés: 3 VAGY X célpont lény a kör végéig +2/+2-t kap, VAGY célpont dínó kap egy izomjelzőt VAGY ossz el X dermesztésjelzőt.
"De hangos madár!"

Fészek
1 nekron Sheran építmény, token
1 SP mágikus védelem szárnyak
S: gyógyulsz 1-t.
"Rántottát kérek, két tojásból!"
 
Ganüid színlelő

2 VP 2/4 rhatt szörny/ganüid

K semmizz egy lényt egy gyűjtőből: a következő, kézből kijátszott Ganüid ifjoncod megkapja ennek a lénynek a képességeit és hátrányait (egyszerre egy ilyen hatásod lehet érvényben).
J: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.


Gyógyító ganüid

1 VP 2/2 rhatt szörny/ganüid „védekezés”

Semlegesítés: sebző, vagy gyógyító forrás.
Kijátszásakor minden ganüided max. ÉP-re gyógyul, majd kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, ahány lény így gyógyult.


Ganüid kismester

1 VP 1/1 rhatt szörny/ganüid

Ganüid ifjoncaid kijátszására ellenfeled nem reagálhat.
Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy lapot, aminek leírásában a „Ganüid ifjonc” szerepel.


Agresszív pegazus

2 VP 3/3 sheran szörny/pegazus „szárnyak”

Kompenzáció: húzz 2 lapot!
K rakj X különböző színű lapot a paklidból a Semmibe: megakadályoz egy X költségű lapot.


Varkaudar kommandós

2 VP 3/3 dornodon szörny/varkaudar

Ha csak ellenfelednek van lapja játékban: játékba rakhatod a kezedből.
S, ha ellenfelednek több lapja van játékban, mint neked: célpont permanens a Semmibe kerül.
Ha bármilyen módon a Semmibe kerül: kapsz egy Varkaudar pálinkát, vagy egy Ork harcost.
 
Varázslattolvaj

2 VP 2/2 fairlight kalandozó/gnóm „szárnyak” „KF”

P: néz meg az ellenfeled kezében lévő lapokat, majd ezek közül kijátszhatsz egy azonnalit, vagy általánost.
K: megakadályoz egy varázslatot, ami ezután visszakerül kézbe.


A zéró hatalma

1 VP chara-din azonnali

Keress elő, vagy vegyél vissza gyűjtődből egy fix 0 SB-jű, vagy költségű lényt, VAGY kapsz egy tóken lényt, aminek az alap SB-je, vagy költsége 0.


A végítélet farkasa

2 VP 2 nekron (4)/4 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

Feltámad.
K ha bárhonnan, bárhogyan lap kerül a Semmibe: célpont permanenst a Semmibe küldhetsz, vagy ellenfeled kezéből egy általad választott lapot a Semmibe dobhatsz.


Szárnyas szirén

2 VP 2/2 elenios szörny/szirén „szárnyak”

Csábítás: 2.
„Duplakötelék”: K ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot a kezéből: játékba rakhatod a kezedből, vagy 2 VP árán a gyűjtődből.


Egyszemélyes hadsereg

2 VP 2/1 tharr kalandozó/ember KF „szárnyak”

Ha megüt egy lényt, vagy építményt: az sebződik annyit, amennyi az aktuális SP-je/ÉP-je.
Ha sebződéstől a gyűjtőbe kerülne: helyette visszakerül kézbe.
 
A törpék barátja
Fairlight
2vp ősmágia KF
0/3
J: Tegyél rá annyi izomjelzőt amennyi törpe van a gyűjtődben.
Áramlás: Következő törpéd költsége 1 VP-vel kevesebb vagy ha Törpe-gnóm Glion követővel játszol tegyél egy olyan törpét játékba, mely idézési költsége tartalmaz VP-t.
 
Szeptett

7zsz
Leah Általános
+1 reakciódrágítás

Kijátszási feltétele hogy legyen legalább 7 lap a semmidben.
Rakj játékba max. 7 olyan permanenst a gyűjtődből amilyen van a semmidben majd ez a lap a semmibe kerül.
Áramlás és Jelenés: 2nekron: Dobj a paklid tetejéről 2 lapot a gyűjtődbe.


Motyó

1nekron 2zsz
Leah Tárgy-motyogó
KF, Kincs

Kijátszásakor hordozója a semmibe kerül és ha saját lényedre játszottad ki előkereshetsz a kiegészítő paklidból egy lapot de ebben a körben azt nem játszhatod ki.


Komi-blokk

2zsz
Rhatt Épület
Repül, háló

Blokkolás: 2.
Kijátszásakor ellenfeled max. ép-je és max. vp-je megcserélődik.
S: A kör végén vedd vissza a kezedbe.
Áramlás: 2vp
 
Káoszörvény

Chara-din. 1 vp. Védekezés.

Kijátszásakor ellenfeled egy véletlenszerűen
Választott lapja a semmibe kerül

Áramlás: célpont lapja rakj 1 dermesztés vagy 1 izom jelzőt!
 
Sajnos ez nem így működik, hogy valamire, ami nem hátrány, ráírhatjuk, hogy az A bilincsen ez egyébként ki is van írva, hogyha egy lap hátránya, hogy az ellenfél húz... de ugye itt te is húznál... Ez csak úgy működhetne, ha csak az ellenfélre hatna a lap.
 
Köszönöm szépen az értékelést.

Multiverzum: ha így túl gyenge, akkor vagy a reagálhatatlanság, vagy a leszedhetetlenség megmaradhatna.

Mulgan áldása: azért került rá, hogy hátrány, hogy bilincs/börtön mellett ne lehessen lenullázni vele az ellenfél kezét.

G behajtó: Esetleg ha kicsit univerzálisabb lenne?

Ganüid behajtó (jav)

2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid

Semlegesítés: VP adó/laphúzó forrás, majd kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, ahány VP-t ellenfeled kapoot, vagy ahány lapot húzottt volna.
S "duplakötelék": visszaveheted a behajtót a gyűjtődből, vagy az asztalról a kezedbe.


Ganüidinátor: Valóban, de voltak eddig is olyan reakciók, amik nem megakadályoztak lapot (pl. Robbanó birka, Manaszüretelés, árnyék képesség). És én speciel szeretem is az ilyeneket.

Armageddon: Na, már alig várom.
 
Irok egy gyors reakciót ezekre, mert alapvetően nagyon ötletesek:
Multiverzum: az oké hogy a szabálykap miatt érdemes egy csomó szabálylappal játszanom így. De miért jó az nekem, ha az ellenfél minden 0-1-s kánterével és leszedésével megoldhatja őket? helyszíneket egyébként egy ideje nem adtunk már ki, lassan kirotál mind.
Mulgan áldása: biztos jó, ha a börtön bilincs miután begenerált már pár lapot a gyűjtőbe, 1 nekronért el tudja dobatni a kezedet?
G.behajtó: VP-t adó forrás azért elég kevés van, jó eséllyel csak szorongatod a kezedben és nem csinál semmit
Szurkáló: hát az ilyen 1-eket ütő lények sem túl jók.
Ganüdinátor. alapvetően ok, de reakcióból reagálni szoktunk, nem leszedni.
Ganüid armageddon: ötletes, de lehet hogy valami hasonló lap jönni fog amúgy is hamarosan
 
Multiverzum

szabálylap

Bármennyi helyszín lehet játékban.
A helyszínek kijátszása normál lapkijátszásnak számít és ekképpen is lehet rájuk reagálni.
A helyszínek játékban lévő lapnak számítanak és nem csak olyan forrás hat rájuk, amire külön rá van írva.


Mulgan áldása

1 nekron színtelen általános

Nézd át minden játékos kezében a lapokat, majd bármennyi általad választott lapot keverj vissza a paklikba. Mindenki húz annyi lapot, ahány lapja így vissza lett keverve (hátrány).
E Jelenés 1 VP: húzz egy lapot!


Ganüid behajtó

2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid

Semlegesítés: VP adó forrás, majd kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, ahány VP ellenfeled kapott volna a forrással.
S dobj egy ganüidet a kezedből a gyűjtőbe: visszaveheted a behajtót a gyűjtődből, vagy az asztalról a kezedbe.


Szurkáló ganüid

1 VP 1/4 rhatt szörny/ganüid „szárnyak”

Harci képesség: ellenfele sebződik annyit, ahány Ganüid ifjoncot mutatsz a kezedből.
E: kapsz 2 Ganüid ifjoncot a kezedbe, vagy egy célpont sebződik 1-et, vagy passzivizálódik.


Ganüidinátor

2 VP 2/3 rhatt szörny/ganüid

Ganüideid kapnak +2 SB-t.
Reakció; áldozd fel: célpont lap a gyűjtőbe kerül és ha ez egy gonosz lap volt, akkor kapsz 1 Ganüid ifjoncot a kezedbe.


Ganüid armageddon

4 VP rhatt azonnali/ganüid

Kijátszásakor dobj 7 Ganüid ifjoncot a kezedből a Semmibe: ellenfeled kezéből és asztaláról minden lap a Semmibe kerül, majd a paklija tetejéről 10 lap a Semmibe kerül.
 
Érdekes mechanika.... lenne... de az asztalról véletlenszerűen kiválasztani egy lapot nem egyszerű dolog. Ha 6 vagy kevesebb lapja van, oké, mert egyszerű dobókocka mindenkinél van, de mi van akkor ha mondjuk van 15 lap az asztalon? összeszedni őket és húzni egyet nem szerencsés, mert akkor emlékezni kell arra, hogy melyik hol volt, ha meg vannak púpozva jelzőkkel, megint csak gáz... Sokoldalú kockával kidobni se egyszerű, mert akkor meg azt kell megjegyezni, hogy melyik dobott érték, melyik lapot jelenti...
 
Káoszörvény

Chara-din. 1 vp. Védekezés.

Kijátszásakor ellenfeled egy véletlenszerűen
Választott lapja a semmibe kerül

Áramlás: célpont lapja rakj 1 dermesztés vagy 1 izom jelzőt!
 
Köszönjük szépen a rengeteg lapötletet!

Mivel lassan zárjuk az idei kiegészítőt, ősszel elkezdjük a következőket tervezni, ezért végig fogjuk nézni az itt leírt lapötleteket is.

Szeretnék írni néhány direktívát a laptervezéssel kapcsolatban, mire kell odafigyelni, ha szeretnéd, hogy a lapötleted megvalósuljon.

- A lapon levő szöveg maximum 230 karakter lehet (gyakorin 150, nem gyakorin 200 karakter).
- A lap ne legyen túlkomplikált. Még egy kezdő játékos számára is érthető legyen, mit csinál a lap, ne legyenek félreértések a működéséből.
- A lap szövegét próbáld a jelenleg érvényes terminológiával megfogalmazni, ld. már megjelent HKK lapok, ott hogy van az írva, amit te szeretnél.
- A lap hiánypótló legyen. Tehát ne csak a lapot találd ki, hanem azt is, hogy milyen pakliba raknád be, és ott valóban hasznos legyen. (vagy ha sidelap, akkor mi ellen).
- A lap erőssége. Nyilván ezen tudunk igazítani, de ami nagyon messze van az elvárttól, nagyon sokat kell alakítani, azzal nem tudunk foglalkozni. A legjobb az, hogyha a lapod erősségét hasonlítod mostanában kiadott lapokhoz, amelyek funkcióban, működésben hasonlóak a tiedhez. Fontos, hogy a lap erőssége arányos legyen a költségével! Reakció / leszedésvédelmet csak drágább lapokra teszünk, mint ahogy erősebb kijátszáskori képességet is. A reakciók és körönként lapelőnyt adó lapok erősségére pedig különösen oda kell figyelni, hogy ne lépjék túl a többi, hasonló lap szintjét.
 
Talán túl sok, de ki tudja..

név: Türkiz, a bosszantó
gyakoriság: nem gyakori
idézési ktg: 1 Vp, 1 Zsz, 2 nekron
szín: Leah/Elenios, háló, nincs benne csont
Aktívan jön a játékba.
Kijátszásakor ossz el 1 dermesztést, vagy álom jelzőt. Lények ellen kap +2/2-t.
Ha megsebzi az ellenfelet a paklija alsó 7 lapját a semmibe kell dobnia.
Hátrányok: Semmilyen módon nem kerülhet rá jelző, vagy lap. Nem cserélhet gazdát. Nem építkezhet. Körönként sebez rajtad 1 Ép-t.

(5) / 5
 
[Löket
0 vp
azonnali varázslat
Húzz egy lapot!
Akár a paklidból, akár a gyújtőd tetejéről

Lökés
1 vp
azonnali varázslat
Húzz 2 lapot!
Akár a paklidból, akár a gyújtőd tetejéről
Ebből az egyiket ebben a körben ki kell
játszanod különben a semmibe kerül,
Ha sikeresen létrejött húzz egy lapot!

Lövet
2 vp
Húzz 3 lapot!
Akár a paklidból, akár a gyújtőd tetejéről
Ebből kettőt ebben a körben ki kell
játszanod különben a semmibe kerül.
Ha sikeresen létrejött a varázslat húzz 2 lapot!
 
Förtelemzombi (új)
Leah, szörny, 2/2, élőholt, SZÁRNY
IK: 1 zsz, 1 nekron

Feltámad.
Halálsikoly: ellenfeled veszít 5 max. Ép-t.
Költségéből a <zsz>t helyettesítheted
5 max. Ép-vel.
"A holtak mindig, ha vérezniök kell,
Bosszút állanak.
Értik, hogyan s szánjátok, kit ököllel
porba sújtanak." - Verlaine

Árnymanó pletyka
Dornodon, azonnali, IK: 2 VP védekezés

Célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Ha nem <védekezés> játszottad ki, kapsz 1 dobótőrt.
K, dobj 1 lapot a Semmibe: visszaveheted a gyűjtőből a kezedbe.
"Úgy hírlik, Ön meghalt!"


Kreátor műhelye
Követő, hordaparancsnok

A játékot 4 lappal kezded.
J: kapsz egy tókent.
S, áldozz fel, és tégy a Semmibe egy tókent: kapsz egy tókent.

"Apám sírt, anyám jajgatott,
S hipp-hopp, e zord földön vagyok,
Pőre kisded, vinnyogó,
Mint egy ködbe bujt manó." - Blake
 
Bölcs tigris

követő/epikus

Kedvelt lap: tigris.
Lényeid nem cserélhetnek gazdát. Tigriseid nem veszíthetik el kijátszáskori képességeiket.
J 1 VP: visszavehetsz egy tigrist az asztalról, vagy 2 VP árán a gyűjtőből a kezedbe.


Élőholt tigris (új)

3 VP 3/3 leah szörny/tigris „élőholt”

Kijátszásakor max 2 célpont lap a semmibe kerül, vagy ellenfeled paklija tetejéről 13 lap a semmibe kerül, majd az Élőholt tigris átkerül ellenfeledhez.
Minden nem tigris lény kap -1/-1-et.

Szellemtigris

3 VP 3/3 leah szörny/tigris „élőholt” „horgony”

Kijátszásakor a gyűjtőkből játékba rakhatsz max 1 lényt, vagy max 2 tigrist (ezek a kör végéig nem cserélhetnek gazdát), majd a Szellemtigris átkerül ellenfeledhez.
Hátrányok: Nem másolható. Nem lehet a gyűjtőből kijátszani.


Bűvös tigris (új)

3 VP 3/3 elenios szörny/tigris

Kompenzáció: előkereshetsz egy tigrist.
Kijátszásakor ellophatsz max 2 permanenst, vagy bármennyi tigrist, majd a Bűvös tigris átkerül ellenfeledhez.
Minden tigris kap +1/+1-et.


Ezüsttigris

3 VP 3/3 fairlight szörny/tigris

Kijátszásakor ellenfeled kezéből játékba rakhatsz egy általad választott permanenst, majd az Ezüsttigris átkerül ellenfeledhez.
Jelenés: ellophatsz bármennyi tigrist, vagy vegyél vissza egy tigrist a gyűjtődből.


Koralltigris

3 VP 3/3 fairlight szörny/tigris

Kijátszásakor keress elő max 2 tigrist a paklidból, majd a Koralltigris átkerül ellenfeledhez.
Minden tigris Idézési költsége 1 VP-vel kevesebb, de nem mehet 1 alá.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.