Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Kalandozónők
(Túlélők Földje kalandozó)
Küldd el képeslapként!
A túlélés utáni mindennapos hajsza Ghallai női társadalmát sem kímélte. Gyakran előfordulhat hát, hogy edzettebbek társaiknál, előkelőbb helyeken végeznek az olimpián, illetve ők kerekednek felül a legádázabb szörnycsatában, valamint a jellemtelenek elleni harcban is! Vajon ők hogyan viszonyulnak ehhez a nemkért állapothoz?
Nézz szét a galériában!
Céhek átmeneti tiltása Új Nemzedékről
HKK Zsákbamacska a júniusi Beholder találkozón
Varázsdimenzió ritkák
Varázsdimenzió lapbemutató 5. hét
Ajándéksorsolás június + májusi eredményhirdetés

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
Békés megyei HKK-sok jelentkezzenek! (6355)
Új HKK kiegészítő: Varázsdimenzió (140)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8166)
HKK várható módosítások, nerfek (július 1.) (55)
Lapötletek (64978)
HKK kérdés? (47109)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - automatikus reakció

A Termomágikus indikátor halálsikolya akkor sül ki, ha a lap kikerül a játékból, vagy tulajdonosa irányítása alól. Tehát ha visszaveszik, gyűjtőbe / Semmibe kerül, vagy ellopják az eredeti tulajdonostól. Bár maga a hatás bárki reakcióját meg tudja fogni, a hatás gazdája az a játékos lesz, akié az indikátor volt. 1. példa: A játékos ellopja B játékos indikátorát. Ekkor létrejön a halálsikoly, B játékosnál. Ezután B játékos megpróbálja egy reakcióval megakadályozni A játékos lapját. Az indikátor halálsikolya megakadályozza B reakcióját. Mivel B-nek sikeresen létrejött egy reakciója, A játékos használhatja az ellopott indikátort a kör végén. 2. példa: A játékos ellopja B játékos indikátorát. B játékos ezután leszedi az indikátort. A halálsikoly mindkettejüknél kisült. Ezután A játékos a körében kijátszik egy reakció lapot. A döntése alapján erre először kisül a B játékosnál levő automatikus reakció. Erre elvben kisülhetne a nála levő automatikus reakció, CSAKHOGY! Az indikátorra, így annak képességére, így az általa létrehozott automatikus reakcióra sem lehet reagálni. Fontos! Az automatikus reakció nem sülhet ki olyan dolgokra, amire amúgy sem lehetne reagálni (mint pl. egy helyszín vagy követő képessége), és ugyanarra a dologra csak 1 automatikus reakció sülhet ki, ha az megakadályozza, nem sülhet ki rá még egy.
A Termomágikus indikátor minden kör végén működik, vagy csak a kijátszása körének a végén? Ha a szövegben szerepelne az, hogy „kijátszása köre végén...” akkor csak egyszer, a kijátszása körében működne. Így viszont nincs ilyen megkötés, a hatás minden kör végén megtörténik, mint pl. annak idején a régi isteni bűbájoknál. Szintén a Termomágikus indikátorral kapcsolatban merült fel, hogy a halálsikollyal létrehozott automatikus reakció „gazdája” ki lesz (ez akkor érdekes, ha valaki reakciójára hivatkozunk). Természetesen azé, aki az indikátor is volt, mert a hatást az ő lapja hozta létre, függetlenül attól, hogy az mindenkire vonatkozni fog.
Az automatikus reakciók nem sülnek ki egyszerre. Egy lapkijátszásra csak egy sül ki azok közül, amik ugyanazt csinálják (pl. megakadályoznak egy lapot).
Az automatikusan létrejövő reakciók (pl. Felszabadító lélektánc) mindenképpen kisülnek, amikor lehetőségük van rá, így nem tehetem meg azt, hogy egy nem automatikus reakcióval reagálok, és az automatikus reakciót nem használom el. Ez alól természetesen kivételek azok az automatikus reakciók, melyeknek a szövegében szerepel az, hogy csak akkor sülnek ki, ha még nem használtam reakció hatást, pl. Xenó báb. Ezeknél sem, tehetem meg, azt hogy regálok egy nem automatikus reakcióval, és pl. a Xenó báb hatását nem sütöm ki. Ilyenkor a Xenó báb mindenképpen kisül. Ha egyszerre van egy Felszabadító lélektáncom és egy Xenó bábom, akkor viszont mondhatom azt, hogy a lélektánc kisül, majd a Xenó báb nem, mivel azon szerepel ez.
Az automatikus reakciókat legfeljebb a reakciósor lezárulásáig lehet pótolni. Ha a játékosok mindketten elfogadták, hogy egy adott lap létrejött (vagy nem jött létre) és a játékba (gyűjtőbe) került, utána már utólag nem lehet az automatikus reakciót használni (de megmarad a következő cselekvésre).
Ha Sportszerűséget játszottam ki, akkor az ellenfelem következő két lapjára az automatikus reakciók (pl. Csár apó, Felszabadító lélektánc, Mérges puffancs, Xenó báb stb.) sem hatnak, sőt nem is használódnak fel. Az ellenfél harmadik lapjára fognak ezek az automatikus reakciók kisülni.
Mi történik, ha van 2 Moa önjáróm? Mindkettő az ellenfél első lapjára sül ki, vagy az első 2 lapját leszedhetem? Ha egy eseményre több kapcsolódó hatás is kisülhet, akkor azok sorban jönnek létre, az egyik teljesen létrejön, aztán jön csak a második. Épp ezért amikor az ellenfél kijátssza az első lapot, kisül rá az első automatikus képesség, és a gyűjtőbe küldi, a második nem sül ki, mivel már nincs játékban a lap, tehát az a második lapra fog várni. Az egyetlen kivételt az automatikus reakciók jelentik, ezek ugyanis a reakció természeténél fogva kisülhetnének úgy is, hogy nem várják meg az előző létrejöttét, épp ezért erre van külön szabályunk, hogy egy eseményre csak egy automatikus reakció sül ki.

Létrehozás: 2009. március 20. 12:18:28
Utolsó frissítés: 2022. november 9. 15:41:27


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.