| Haha! Ez vicces... bar en is orultem amikor legyoztem egy feher amobat varazslat/buz/szolga nelkul. |
tortenelmi esemenynek azokat nevezzuk, melyek alapjaiban rengetik meg a Hegy eletet, olyan esemenyek ezek, melyek minden galetki eletet befolyasoljak.
Gratula a gyozelemhez, de ez nem tortenelmi esemeny |
Üdv!
Nem tudom mennyire történelmi esemény, (de az arcom nagy, szal beírom ide) de legyőztem egy Fehér Amőbát
(Emlékeztetőül:
FEHÉR AMŐBA (30. LÉNY)
A fehér amőbát egyedül, varázslat nélkül lehetetlen legyőzni. Miért is? Mert a fehér amőba folyamatosan osztódik! Mire egyet megölsz, kettő ugrik a helyére. Ha viszont egy tűzgolyóval elégeted az egész fészket, vagy van egy segítőd, és így még a kezdetek kezdetén meg tudjátok állítani a szaporodást, nyert ügyetek van. A fehér amőba eledelt jelenthet a piromádok és a puhányok számára. )
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy fehér amőba (#30). [ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Az 1. fehér amőba megidézi a 2. fehér amőbát. Megközelíted az 1. fehér amőbát. Az 1. fehér amőbát próbálod megsebezni. Csonttá fagyasztod jéghideg leheleteddel. (14 ép-t sebeztél). Az 1. fehér amőba holtan terül el.
*** 2. KÖR *** A 2. fehér amőba megidézi a 3. fehér amőbát. A 3. fehér amőbát próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (15 ép-t sebeztél). A 3. fehér amőba holtan terül el.
*** 3. KÖR *** A 2. fehér amőba rád veti magát. Tekergetve suhint jobb csápjával. Elhibázta. Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. (1 ép-t sebződtél). A 2. fehér amőbát próbálod megsebezni. Nagy levegőt veszel, és dermesztő hideget köpsz rá. (18 ép-t sebeztél). A 2. fehér amőba halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 47 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Ismét látványosan győzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+55%). Elegendő lélekenegiát gyűjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. |
Üdv Norek!
BOmbázd ötletekkel az ÖV fejlesztőit, hogy végre kizökkenjen ebből a monoton tempóból a játék... Én szívesen részt vennék ilyen dolgokban. Biztosan izgalmasabb, mint egy ism 9 vd xy parancs, csarnokozas meg egy portya...
Bármilyen eseménynek örülnék, csak legyen.
Lex |
Egy szörny invázióban (pl. orlingok) lehetne olyat hogy mondjuk betörnek a táborozó galetki barlangjába (persze a csapda működne ellenük), elfoglalhatnak épület(ek)et, és azokat addig nem lehetne használni, aztán a játékosoknak kéne megtisztítani. Addig meg a tolvajok kalandként bemerészkedhetnének, találkoznának a bizonyos szörnyekkel (ha szerencséjük van egy, ha nincs akkor egy egész horda), ha legyőzik, a szörny(ek) erőssége függvényében felmarkolják a zsákmányt (pl. bolt, palota, aukciós ház). Előfordulhatna, hogy a szint egyik ismert személyiségét (boltos v. elöljáró) az ocsmány torzszülöttek felfalnák. Ekkor beholderék kitalálnának pl. helytartó-jelölteket, kapnánk rólauk enc.-et, tartanának kampánybeszédeket, kitennének posztereket, amiket VD,P stb. közben lehetne látni. Szóval nagyban kampányolnának, majd a galetkik szavaznának. És új hejtartó lépne hatalomra. Ezt lehetne tovább bonyolítani, pl. egy zsarnok uralkodó jutna hatalomra, jól megszívatná a népet, aztán felsőbb szintekről leváltanák.
Valamelyik szintre mikor megérkeznek az első lakók, kiderülne, hogy a fél várost elfoglalta valamely torzsz. faj. Ekkor a játékosoknak össze kellene fogni, és visszafoglalni a térséget. Hatalmas összecsapások leírásával lehetne színesíteni a játékot.
Beholder: ezeket csak úgy leírtam, ne nagyon valósítsátok meg, mert az én (leendő) játékomba szánom, de végülis mind1. Nekem van fantáziám új ötleteket kitalálni
Üdv: Norek |
Lehet, hogy uj esemeny fog jonni az ov-ben a dolog meg titkos:P |
Odaadtátok már a tervezetet Miklósnak? |
Ez már nekem is eszembe jutott csak Orling túlnépesedés néven de lusta voltam kidolgozni és egyébként is nyuszi vagyok ))))))))))
Sok sikert hozzá!!!!! |
ja, orglingot a játékba!!Sok sok orglingot, hadd leheljem szét őket!!! |
Szerintem jó ötlet az orgling lázadás. Biztos érdekesebb lenne mint a kh. |
Eddig egy esemény volt, a Klánháború. Ennek eredeti terve (ahogy Leanthil és Dart Mahul játékosai beadták) is megtalálható a Bölcsek Köre szövetség honlapján, egy új eseménytervvel, az Orgling lázadással egyetemben. Nézzétek meg és véleményezzétek a fórumban!
www.bolcsek.ini.hu | Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Szövetségek | Bugok | Csere-bere | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|