"Ezeket a döngő léptű harci gépezeteket minden bizonnyal a ryuku mágusok küldték az alanori királyság nyakára - bizonyítva ezzel, hogy a ryuku invázió már többé nem a Túlélők Földjének magánügye." - részlet a ryuku gólemekről írt fejlegyzésekből
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
azért nem...
ki kell gondolnod, hogy melyik értékét akarod fejleszteni, hogy mire öltözteted stb.
Elég bonyolult megérteni a jó taktikát, de akinek megvan, az boldog lehet. Én az vagyok )
Igaza van az eggyel előttem szólónak, itt nem lesz semmi fejlesztés, hisz' ez pont egy olyan alap, amire ha még rátennének egy kicsit, az már a TF vagy az ŐV kárára menne. Aki többet szeretne játszani, válasszon e kettő közül (én a TF-et jobban szeretem, bár már nem játszom, mert édesanyám roppant kedves módon kidobta az összes fordulómat, a jelszavamat és a számlaszámomat pedig elfelejtettem, úgyhogy még karit se tok törölni ). Lehet, hogy fizetős (és egyáltalán nem drága maga a játék, az összeget csak az idétlen magas postai árak nyomják felfele), de minden olyan fejlesztés megvan benne, amit itt felhoztatok.
Huh, kicsit bő lére eresztettem magam, sorry
Álmodozni lehet, értelme nem sok van. Semmilyen fejlesztés nem lesz és szerintem 100. szintnél vége az egész mutatványnak. Miklósék ott fejlesztenek ahol jön a lové (ami érthető is), így a Sárkányölő nem több mint reklámfogás a fizetős játékaik értékesítésére. Ez a realitás, nekünk marad a végeláthatatlan klikkelgetés a többit mindenki képzelje hozzá.
Aki ismeri a www,slaveland.hu-t az tudja miről beszélek. Egy olyan arénát kéne létrehozni, ahol mi magunk válasszuk ki a támadás módját, így érdekesebb lenne!
Nem tudom, ki hogy van vele, de magas szinteken egy szint meglépése mostmár lassan fél hónap, ami azt eredményezi, hogy a szintlépés utáni egy-két izgalmas nap, míg megtaláljuk az adott szint tárgyait, egy-két izgalmas nap, míg némi újdonságot tud nyújtani a kalandoás, vagy arénázás, azután gyakorlatilag hasamra ütök tíz nap, amíg igazából semmi sem történik.
Ezért szerintem jó lenne valamiféle új különleges funkció, mint a bátorságpróba, a fentebb említett küldetés adó épületek. Vagy hogy bizonyos tárgyakat csak más aa szinten található bizonyos számú tárgy megtalálása után lehessen megtalálni. Talán több, később megtalálható tárgyak..stbstb
Pedig nem lenne rossz, ha nyílna egy fekete piac, vagy éppen egy aukciós ház. Jó móka lenne új épülettel gazdagítani a palettát. Egy fogadót is simán el tudnék képzelni, olyan egy csatáig tartó italokkal, vagy pihenés hatására jobban harcolós célzattal! Városháza különböző küldetésekkell, mint x tárgy összegyűjtése egy plusz tárgyért, vagy extra tapasztalatért, vagy x számú arénagyőzelem összegyűjtése egyhuzamban, esetleg x szörny legyőzése. Mondjuk akár mi is felépíthetnénk, sárkányölők, és akkor még az is egy plusz lehetőség lehetne. Sőt ez mehetne akár klánszinten is, hogy ne csak a rabszolgák építsenek. No és persze nem bánná szerintem senki, ha ez nem 75. szinttől jönne be, hanem előbb.
Visszatérve az üzletelésre, nos azt hiszem a legkevesebb lenne a nagy szintkülönbség kiküszöbölése. A készítők biztosan ki tudnának találni valamiféle változót, hogy azért ezt ne lehessen túlzásba vinni. Max két szintttel magasabb és max egy nagyhatalmú tárgy beszerzése hatalmas pénzveszteségek árán. Persze talán ezt is klánon belül lehetne.
Aztán persze az üzletelést lehetne még fokozni ilyen irányú szakértelmekkel, a klánokat nos azt hiszem előbb lehetnének klánok alapötlettel, aztán lehetne fejlesztgetni!
De sajna ebből sem lesz semmi mint az eddigiekből ahogy tudom.Bár nem lenne rossz és sztem nem is kellene akkora nagy bonyolult dolgokat változtatni a játékon.Persze mondjuk nem lenne annyira fer azokkal szemben akik már régóta jáccanak.De én úgy gondoltam hogy ha ez meg lenne oldva akkor nem lehetne belőlle semmilyen módon sem tápolni,sem előnyhöz jutni.Inkább csak a játék kedvéért lenne.Ha kicsivel kevésbé lehetne fejlődni vagy mondjuk se pénz se tárgy nem járna érte(csak esetleg trófea),akkor ugyis csak az járna oda aki szeretne gy kis változatosságot,kihívást.És mondjuk ott is lenne szintenkénti ranglista mondjuk a legnagyobb erejű leölt szörny alapján,vagy az ottani győztes csaták száma alapján.És mivel úgy gondoltam ki hogy egy idő után már annyira erős szörnyek lennének,hogy nagy szerencse és jól kigondolt stratégia(cuccok terén persze) kellene ahhoz hogy le lehessen győzni.És így már tényleg dicsőség lenne egy-két erősebb szörny trófáját hordozni.És még talán annyit hogy minden szintlépésnél,vagy a napi 1. belépésnél ki lenne írva hogy ki a szinten a jelenlegi csúcstartó.
Na jól belemerültem!))
Nem,mert pocsékúl rajzolok,főleg számítógépen.
Rajzlapon kb. 1óra 45perc míg megrajzolok egy elfogadható,térbelinek ható kéményt.Viszont optimális körülmények között 15-30perc alatt razjzolok valamit ami full 2D és nem valami részletes.