A Túlélők Földje egyik labirintusában egy öreg, púpos, béna, félszemű gnóm szolgáló vár rád, aki semmilyen páncélt nem visel, s fegyvere sincs. Vajon hogyan képes ártani neked, főleg úgy, hogy a fél keze hátra van kötve? Hidd el, még így is igen veszélyes! Az effajta szolgák bármire képesek gazdájukért.
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
Ha kitartó vagy, a csata tovább tart, 1. szinten +1, 4. szinten +2 stb. kört kapsz, de max +5 kört (14. szinten). Magyarul minnél nagyobb a kitartás képességed annál kisebb a valószínűsége hogy döntetlent csinálj a szörnyek ellen,mert hosszabb lehet a csata(max 5 körrel)
Indítottam 1-1-1 karaktert minden fajból és megkérdezném h milyen képességre gyúrjak? (a szakértelmek elég jól le vannak írva)
Első körös gondolataim némi olvasgatás után(plz helyesbítsetek):
Tünde: a fő képessége az ügyesség, amivel jól elvédekezget és állítólag gyakran üt bár kisebbet az ügyesség miatt ezzel megél. Gondolom akkor főleg ügyesség és néha 1-1 erőre v egészségre?
Itt felmerül h a támadás%-ot az ügyesség módosítja ezek szerint és nem az erő(az csak a sebzést)?
Barbár: fő képesség: erő, kevés hp, sokat kell gyógyítani ritkábban üt , de akkor nagyot. Itt főleg az erőre kell költeni hadd üssön és néha az ügyességre a védekezés miatt és az egészségre esetleg.
Törpe: Na itt vagyok gondba mert itt ötletem sincs. Az egészség a fő képessége, de azzal nem nagyon nyer senki csatát ha sok hp-je van, mert csak azt növelem!
Talán kiegyensúlyozottan: erő-ügyesség-egészség?
Felesleges és butaság is...tartalékolni akadémia pontot!!!!!
Majd mikor eléred azt a bizonyos szintet...vegyél tudás könyvét azt tegyél belátásod szerint annyi pontot rá amennyit akarsz ...;)
Bár tudom hogy már piromaca is és Dardevil is beírta már egyszer valamilyen formában, de én szinttel együtt beírom, mert így jól jöhet az újoncoknak, és még néha másoknak is jól jöhet:
Szakértelmek:
5. szinten:
- Alku ( Ha értesz az alkudozáshoz, a boltban jobb áron tudod eladni feleslegessé vált tárgyaidat. A vásárlásnál az árak fixek, azokat így nem befolyásolhatod. )
- Kritikus ütés ( Minden alkalommal, amikor eltalálod ellenfeledet, van rá esély, hogy extra sebzést okozol. Egy bizonyos szint felett az esély már nem nő, csak az sebzés. )
6. szinten:
- Zárnyitás ( Van rá esélyed, hogy a zárt ajtókat kulcs nélkül is ki tudod nyitni. Magas szakértelemmel még a mágikus ajtókat is! )
8. szinten:
- Szívósság ( Ha eltalálnak harcban, kevesebb sebzést szenvedsz el. Hogy mennyivel, az attól függ, hányas szintű a szakértelmed. )
10. szinten:
- Kincskeresés ( Szerencsésebb leszel, nagyobb eséllyel találsz tárgyakat a legyőzött szörnyeknél. )
12. szinten:
- Teológia ( Ha a papok látják, milyen áhítatos híve vagy az isteneknek, kevesebb aranyat kérnek tőled a gyógyításért. (De legfeljebb felével csökken az adomány.)
14. szinten:
- Tombolás ( A következő csatákban (de max. 10 percig) minden ütésed találni fog. Az, hogy hány csatáig tart, szakértelem szintedtől függ. 24 óránként egyszer használhatod. )
16. szinten:
- Sebezhetetlenség ( A következő csatákban (de max. 10 percig) ellenfeled nem fog eltalálni. Az, hogy hány csatáig tart, szakértelem szintedtől függ. 24 óránként egyszer használhatod. Nem használhatod a tombolással együtt.)
18. szinten:
- Koncentráció ( A következő csatákra (de max. 10 percig) tulajdonságaid megnőnek. Az, hogy hány csatáig tart, szakértelem szintedtől függ. 24 óránként egyszer használhatod. Nem használhatod a tombolással vagy a sebezhetetlenséggel együtt. )
20. szinten:
- Felfrissülés ( Tombolás, sebezhetetlenség és koncentráció képességeidet gyakrabban használhatod. Minden szint 2 órával csökkenti az újrafelhasználási időt, de így is legfeljebb 12 órára csökkenhet, tehát a szakértelmet nem érdemes 6 fölé növelni. )
51. szinten:
- Kitartás ( Ha kitartó vagy, a csata tovább tart, 1. szinten +1, 4. szinten +2 stb. kört kapsz, de max +5 kört (14. szinten). )
Ok..!
Biztos volt már erről szó, de azé megkérdem hogy akkor az óriás tűzgyémánt mit keres még mindig a boltban 90. szint felett is?! Hmm.. Érdekes..! :-P
mindig azt az eladási árat látod, ami az aktuális alkudból következik: vagyis ha nincs rajta képességpontod, akkor az alap eladási árat látod, ha már tettél rá, akkor a módosított eladási árat.
Egyébként ha jól emlékszem 1 képességpont kb. 20 százalékpontot növel az eladási áron.
Ha értesz az alkudozáshoz, a boltban jobb áron tudod eladni feleslegessé vált tárgyaidat. A vásárlásnál az árak fixek, azokat így nem befolyásolhatod.
Először el kéne olvasni mit írnak, utána kérdezni, NEM? Ha jól megnézed az utolsó mondatot meg párszor átgondolod talán megkapod a kérdésedre a választ, és nem kéne hülye kérdéseket feltenni!
Leszögezendő...:amit a boltban veszel annak nem befolyásolja az alku az eladási árát!!
A kérdésed meg tényleg kicsit butus....MIvel nem lenne értelme a pénznek ha veszel valamit olcson azt drágán meg eladod.....igy mindenkinek annyi pénze lehetne amennyit csak akar.....Visz mivel csak talált tárgyat adhatsz el tőbbért igy korlátozva van a káosz elszabadulása....DE mint láthatod az első helyezett igy is 41milkot birtokol amit soha a büdős életben nem fog elkőlteni...;)))
Ezért is szögeztem le az elején az alap definiciot ;)
Lehet, hogy hülye kérdés (vagy már elhangzott), akkor előre is bocsi, de az Alkunál oké, hogy vételnél (vagyis ha én vásárolok) nem tudom befolyásolni az árat, de ha már megvettem az érték ötszöröséért, miért csak a megvett ár ötödéért tudom újra eladni, ha van alkum (13. szintű alku)? (Pl. ha megvettem 200.000-ért a Tudás Könyvét, miért csak 40.000-ért tudom eladni, ha az alkum 13.?)
(Lehet, hogy tényleg hülye kérdés, de számomra nem egyértelmű)
A választ előre is köszi, örülnék, ha valaki majd privibe is leírná.
Alku...:Ha értesz az alkudozáshoz, a boltban jobb áron tudod eladni feleslegessé vált tárgyaidat. A vásárlásnál az árak fixek, azokat így nem befolyásolhatod.
Kritikus ütés...:Minden alkalommal, amikor eltalálod ellenfeledet, van rá esély, hogy extra sebzést okozol. Egy bizonyos szint felett az esély már nem nő, csak az sebzés.
Zárnyitás...:Van rá esélyed, hogy a zárt ajtókat kulcs nélkül is ki tudod nyitni. Magas szakértelemmel még a mágikus ajtókat is!
Szívósság...:Ha eltalálnak harcban, kevesebb sebzést szenvedsz el. Hogy mennyivel, az attól függ, hányas szintű a szakértelmed.
Kincskeresés...:Szerencsésebb leszel, nagyobb eséllyel találsz tárgyakat a legyőzött szörnyeknél.
Teológia....:Ha a papok látják, milyen áhítatos híve vagy az isteneknek, kevesebb aranyat kérnek tőled a gyógyításért. (De legfeljebb felével csökken az adomány.)
Tombolás...:A következő csatákban (de max. 10 percig) minden ütésed találni fog. Az, hogy hány csatáig tart, szakértelem szintedtől függ. 24 óránként egyszer használhatod.
Sebezhetetlenség...:A következő csatákban (de max. 10 percig) ellenfeled nem fog eltalálni. Az, hogy hány csatáig tart, szakértelem szintedtől függ. 24 óránként egyszer használhatod. Nem használhatod a tombolással együtt.
Koncentráció....:A következő csatákra (de max. 10 percig) tulajdonságaid megnőnek. Az, hogy hány csatáig tart, szakértelem szintedtől függ. 24 óránként egyszer használhatod. Nem használhatod a tombolással vagy a sebezhetetlenséggel együtt.
Felfrissülés...:Tombolás, sebezhetetlenség és koncentráció képességeidet gyakrabban használhatod. Minden szint 2 órával csökkenti az újrafelhasználási időt, de így is legfeljebb 12 órára csökkenhet, tehát a szakértelmet nem érdemes 6 fölé növelni.
Kitartás...:Ha kitartó vagy, a csata tovább tart, 1. szinten +1, 4. szinten +2 stb. kört kapsz, de max +5 kört (14. szinten).
Hm nekem nem tudom hogy ez így van-e, de én a Tudás Könyvét amikor megvettem az alku végett akkor a koncentrációmat felnyomattam 19-re mivel akkor még annyi volt a max. és ezt Szerdán nyomtam el és még Pénteken rajta volt a karakteremen... :P
koncentráció:
A következő csatákra (de max. 10 percig) tulajdonságaid megnőnek. Az, hogy hány csatáig tart, szakértelem szintedtől függ. 24 óránként egyszer használhatod. Nem használhatod a tombolással vagy a sebezhetetlenséggel együtt.
felfrissülés:
Tombolás, sebezhetetlenség és koncentráció képességeidet gyakrabban használhatod. Minden szint 2 órával csökkenti az újrafelhasználási időt, de így is legfeljebb 12 órára csökkenhet, tehát a szakértelmet nem érdemes 6 fölé növelni.
kitartás:
Ha kitartó vagy, a csata tovább tart, 1. szinten +1, 4. szinten +2 stb. kört kapsz, de max +5 kört (14. szinten).