Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
Nem is csodálom, hogy senki sem tapasztalt semmiylen drasztikus válltozást, mikor megvette a szivosságot, hiszen csak a képesség szintjével csökkenti a kapott sebzést, mint az le van irva, tehát legyen akár 1 vagy 2, ne csodálkozzatok ha nem látszik, meg hiszen minden sebzésből egy két minusz nem nagyon látványos, ellenben magasabb szinten, ott talán majd jobb lesz!
Nekem is 2-es szintü a szívósságom. Szerintem látható a haszna, alig kap a karim sebzést. 8. szinten a bátorságpróbák alatt jó hogy ha a felére leverték az ép-jét. Sima kalandozásnál meg 5-6 kalandozást is megcsináltam vele gyógyítás nélkül.
En is felnyomtam 2-re, de szerintem sincs sok ertelme. Foleg mivel a masik karakterem, akinek csak 1es, sokkal kevesebbet sebzodik, pedig a vedelme is kisebb kb 10zel. Szoval nem nagyon ertem a dolgot...
En szemely szerint nem javaslom egyelore senkinek sem a szivosagot, mert erzekelheto valtozas nincs.
Kar, hogy nem oriztem meg az egyik csatam, mert egy alap 8. szintu monszta utott belem 4 kor alatt vagy 120at (ac:53, 2es szivossag).
Persze ezt is rosszul írtam le, mert nem fele, hanem 3-a lehet.... tehát szinted/3 lefelé kerekítve(ha minden igaz)... azaz 9. szinten lehet 3-as.... de az bizti, hogy 7-en még nem...
Felesleges tartalékolni az akadémiai képzettségpontot nagy számban, mert (mint ahogy azt elfelejtettük megemlíteni) egy képzettséget max a szinted/2-ig lefelé kerekítve növelhetsz csak.... szóval elég ennyit félre tenni, ha nagyon arra gyűjtesz....
A kulcs ára nem nő magasabb szinteken, ergo megéri venni belőle!
Azt viszont érdekesnek találom hogy kulcs nélkül zárat kinyitni, szerintem van zárnyitás szakértelmed, amúgy csak úgy simán nem hiszem hogy lehetséges!
32-es ügyességgel eddig 5-ből 3 zárat kinyitottam kulcs nélkül. Eddig nem rossz... De kíváncsi leszek, mi lesz majd több eseményből, meg magasabb szinteken menyi lesz a kulcs ára.
A szárnyaskígyó lesújt rád. 1 sebzést kapsz!
Nem találtad el.
A szárnyaskígyó kihasználja gyenge védelmed, 1 sebpontot vesztesz.
Melléütöttél!
A szárnyaskígyó fogával megsebesít. 1 ponttal csökken az ép-d.
Találtál, 30 sebzést kapott.
A szárnyaskígyó eltalált, 1 sebpontot vesztesz.
Nem találtad el.
A szárnyaskígyó lesújt rád. 1 sebzést kapsz!
Nem találtál...
A szárnyaskígyó fogával megütött, 2 sebpontot vesztesz.
Az arénában sztem lehetne TP-n kívül nagyobb díjakat kapni.Jó, mondjuk az igaz, hogy így legalább kapok dupla Tp-t ha leverek a TÜNDÉMMEl (nem vagyok büszke, ááááá XD) egy magasabb szintű BARBÁRt.
Én is úgy akartam hogy 2 kari, de a barbár marha gyorsan utol érte a másik karaktert XD
Teljesen igaza van Kalpeti baratunknak,en is egyelore varok a pont elosztasaval.Az alku igazabol semmit nem er,meg szerepjatekos szempontbol sem,a kritikus utes se nagy szam,a barbar nelkule is ut akar 35-37-et,a szornyeknek ez boven eleg,maximum arenazni kellene nagyobb sebzes...Tapasztalataim alapjan ott meg nem jon be.
én ezért tartok egy 3. és három 5. szintű karit. Az 5. szintűek tapossák az utat a 3-asnak, hogy később majd tudjam, mit célszerű vele tenni(ebben az esetben érdemes e tartalékolni a képességpontot).
És akkor majd bazinagyonnagy táp leszek HAHA
Választás dilemmája szerintem nem az, hogy kritikus ütés vagy alku, hanem az, hogy elköltsd-e egyáltalán az akadémia pontot az 5. szinten, vagy várjál vele és később valami a jelenleg elérhetőknél "táposabb" képességet fejlesszél.
Én spec. elköltöttem mind a négy karakternél és minden esetben a kritikus ütésre raktam, de ez inkább a türelmetlenségemre bizonyíték, mint a jól átgondolt stratégiára :-) Ugyanez az oka, annak is, hogy költök pénzt templomban gyógyításra és nem várom meg, amíg magától visszanő az ÉP-m. Bár itt az 5. szinten már egyre kevésbe valószínű, hogy csak pihenéssel kompenzálni lehet a szörnyek sebzéseit.
Ez igaz, de 5. szinten szerintem egyértelműen a kritikus ütés a nyerő:
Pihenésed alatt az arénában párviadalra hívott dönci, a barbár. Végignézed a felszerelését: bronzbuzogány, bőrpajzs, pikkelypáncél, athanox lánc, rézsisak. Kezdődjék hát az összecsapás!
Ellenfeled üt elsőnek.
dönci melléütött!
Sikeresen megütötted! 18 sérülést szenvedett el.
dönci melléütött!
Kritikus ütés: Sikeresen megütötted! 42 sebzés!
dönci sikeresen eltalált! 15 sebzést szenvedsz el!
Kritikus ütés: Zumm! 32 pontnyit sebződött.