"A szemed előtt csap le egy aranytigris egy védekezésképtelen gazellára. Dühödten hajszolod el a hatalmas vadmacskát jól megérdemelt vacsorád mellől." - Az élelemszerzés egy lehetséges folyamata a Túlélők Földjén.
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
Ha még egyáltalán nem hallottál, vagy nem tudsz eleget a szavazásról, melyrôl fórumozóink ebben a témában beszélgetnek, akkor kattints ide a bôvebb felvilágosításért. A szavazás állását is ezen az oldalon követheted nyomon.
Nekem semmi gondom nem volt a 12. szinten. ahogy szintet léptem rögtön azzal kezdtem és bár olyan jó sorozatok nem voltak mint az előzőn, a két bátorságpróba (esetleg egy plussz kalandozás) aztán gyógyítás simán ment.
a vicc az egészben, hogy volt olyan kalandozásom(nem is egy), ami több ép-be került, mint bármelyik bátorságpróba.
Hihetelen random van mindenben, legjobb példa:trák halállovag 96-141 közötti ép-je. A bátorságpróbák egyre erősödnek. Nézd meg a statot. Sorra csőkken a győzelmi százalék az eddigi favoritoknál. Gyógyítás egy merő bug. De ingyen van ;)
okés, nem kell felkípni a vizet, csak mutattam, hogy full mindegy milyenek az értékeid, mer az egyiket levered sérülés nélkül, a másikat meg meg se bírod ütni, és szarrá ver.
Ráadásul van, hogy a két harc ugyanaz az ellenfél ellen megy. Szóval az egész pech, vagy mák kérdése, tökmindegy hány % támadóbónusz, vagy mekkora védelem.
ennyi
szóval bocs, ha ezzel felb...talak, nem állt szándékomban.
A szilmill tolvajmester apró fegyverével támad. 23 sebpontot vesztesz.
Ellenfeled félrehajolt.
A szilmill tolvajmester apró fegyverével megütött, 29 sebpontot vesztesz.
Csapásod betalált, 29 ép-t vesztett.
A szilmill tolvajmester apró fegyverével áttör védelmeden, 23 sebpontot vesztesz.
Nem találtad el.
A szilmill tolvajmester apró fegyverével áttör védelmeden, 32 ép-t vesztesz.
Eltaláltad, 26 ép-t vesztett.
A szilmill tolvajmester apró fegyverével megsebesít. 24 ép-t sebez rajtad.
Lesújtasz. 28 életpontnyit sérült.
A szilmill tolvajmester sikeresen eltalált! 33 sebpontot vesztesz.
Találtál, 25 sebzést kapott.
A szilmill tolvajmester apró fegyverével megütött, 21 ép sebzést okoz neked.
Lesújtasz. 29 ép-t vesztett.
288 tapasztalati pontot kaptál!
Kincset szereztél, ami egy smaragd manógyűrű!
A szörny fészkében jelentős zsákmányt halmozott fel. Neki már nem lesz rá szüksége, ezért magadhoz veszed. Jutalmad 118 arany!
Nekem nem volt durva a proba ezen a szinten...Egyszer se vesztettem-pedig szoktam-volt szilmill,meg boszimester is,biztos volt benne mak is de nem ereztem katasztrofalisnak a nehezseget...
Nagyon nehéz a bátorságpróba +29% tám. alig talál. Írtam egyszer már,hogy egyre nehezebb lesz. Ha így halad tovább / lineáris így biztos / nem lesz értelme a bátorságpróbának. 20-25.szint felett pedig a kalandozás is ilyen nehéz lesz.
Miután kitekerted a háziállat nyakát, telepakolsz egy zsákot arannyal, és elégedetten távozol. A nagy részét szétosztod a szegények és rászorulók közt, magadnak csak egy keveset tartasz meg. Jutalmad 101 arany!
Szétosztom a szegények közt ilyen sok pénzt, hülye vagyok?
soxor furcsa a csata generálásban a sebzés,
nekem is volt olyan, h.
két kör alatt sebződés nélkül levertem vmit, aztán
máskor meg se sikerült nyuvasztani...
az élet nem rózsakert, mint azt egy ősi bölcs valamely
világon megjegyezte volt
hmm, nekem úgy tűnik, 12. szinten kissé bedurvulnak a dolgok, bár persze változó a helyzet.
Mindenesetre én jóval többet járok most a nyavajás csuhásokhoz...
jóvan akkor én is dicsekvek
Az egyik 9-es szintű tündéremnek 42 aréna-győzelme és egy bukása van......ebben az az érdekes, hogy az Aréna linkre még eccer se kattintottam nála......