"Ezek a mentális energiából élő ragadozók az anyagi sík lakóira vadásznak, és azonnal megtámadnak mindenkit, akinél csak a mentális képességek leghalványabb jelét érzékelik. Az asztrális polip egy jó érv arra, hogy soha meg se próbáld a pszi elsajátítását, hiszen ettől kezdve állandó zaklatásának leszel kitéve." - Encyclopedia Fantasia
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
Ha még egyáltalán nem hallottál, vagy nem tudsz eleget a szavazásról, melyrôl fórumozóink ebben a témában beszélgetnek, akkor kattints ide a bôvebb felvilágosításért. A szavazás állását is ezen az oldalon követheted nyomon.
nem, csak az arenaban nem szamit, hogy mennyi az ep-d, mindig a maximumot szamolja, akar csak egy ep-d van, akar az osszesnek a fele. Akkor is a maximumbol harcosz.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Félhomály fogad odabent, egy csigalépcső vezet fölfelé. Az emeleti szobából ajtók nyílnak. De az ajtók helyett most a varázsló famulusa köti le a figyelmedet, ami egy fekete csontváz!
Tiéd a kezdeményezés!
Találtál, 24 pontnyit sebződött.
A fekete csontváz kihasználja gyenge védelmed, 21 sebzést kapsz!
Ellenfeled félrehajolt.
A fekete csontváz lesújt rád. 28 ép-t sebez rajtad.
Ütésed célt téveszt.
A fekete csontváz csontos végtagjával támad. 25 sebzést kapsz!
Sikeresen megütötted! 23 ponttal csökkent az ép-je.
A fekete csontváz lesújt rád. 20 sebzést kapsz!
Telitaláltat! 23 pontnyit sebződött.
A fekete csontváz támadását nem tudod hárítani. 24 ép-t sebez rajtad.
Megütötted, 24 ép-t sebeztél.
144 tapasztalati pontot kaptál!
Kincset szereztél, ami egy bronzpáncél!
Ezek az ajtók szerencsére nincsenek bezárva. Kántálást hallasz az egyik mögül. Benyitsz. A varázsló az erkélyen áll, botját magasra tartva, a vidéket pusztító tornádót irányítja. Egy jól irányzott csapás, és hang nélkül a földre kerül. A tornádó azonnal eloszlik, a felhők eloszlanak. Elégedetten gyűjtöd össze a varázsló kincseit. Jutalmad 60 arany!
Nem tudom, nekem sikerülni szokott egyből egy, csak úgy legurnyad az ép-m, hogy vagy pihennem kell, vagy arénázok egy jót.
Templomba már rég nem járok, mert nagyon nem éri meg. Kisebb szinteken a lóvém vagy tolvajkulcsra vagy templomra költöttem. Manapság már nem.
Ja és 10 próba után a naaagy meglepi, nem is olyan nagy....
Sztem ne merdemes, foleg nem elffel vagy barbarral! Lehet, hogy tobb tp jon, de 3 probabol talan egy sikerul. De van, hogy az elfem 4.re tudja megcsinalni. Ez alatt a kalandozassal 4x72 tp-t szerzek, ami 288 tp-t jelent. Ezzel szembe batorsagproban kapom a felet, 120at. Nem eri meg! Utana meg persze Templom gyogyitani, 106 aranyert.
Na igen. 3 probabol sikerul egy, jo esetben! Utana persze Templom, es gyogyitani. Az meg egy raklap cash! Azt hiszem most hagytam abba a batorsagprobat!
Meg persze ilyen is van:
Futás közben szinte teljesen meglep egy goblin halálosztó!
Tiéd a kezdeményezés
Odacsapsz. 26 ponttal csökkent az ép-je.
A goblin halálosztó fegyverével megsebesít. 40 ép-t sebez rajtad.
Sikeresen megütötted! 25 sebpontot kapott.
A goblin halálosztó csak köröz körülötted.
Sikeresen megütötted! 26 sebzés!
A goblin halálosztó melléütött!
Fegyvered lesújt. 26 ép sebzés.
168 tapasztalati pontot kaptál!
A különbség csak az, hogy előbbi egy barbár, utóbbi egy tünde 42-es ügyességgel.
De van ilyen is(
Nem kell sokáig keresned, a sötétből felbukkan előtted egy kisebb földelementál!
Ellenfeled üt elsőnek.
A kisebb földelementál sikeresen eltalált! 31 sebpontot vesztesz.
Csapásod betalált, 30 ép-t sebeztél.
A kisebb földelementál hatalmas mancsával áttör védelmeden, 39 ponttal csökken az ép-d.
Zumm! 34 sebzést kapott.
A kisebb földelementál rád veti magát. 23 sebzést kapsz!
Csapásod betalált, 28 pontnyit sebződött.
A kisebb földelementál támadását nem tudod hárítani. 25 ép-t sebez rajtad.
Nem találtad el.
A kisebb földelementál lesújt rád. 33 ép sebzést okoz neked.
Ez bizony csúfos vereség volt! Örülhetsz, hogy a csatát élve megúsztad...
Mondjatok vmi tippet, hogy hogyan erdemesebb batorsagprobara menni: ha eloszor kalandozok, majd az utolso cselekvesponttal, vagy ha eloszor batorsagproba, es a maradek eletbol kalandozni?
Vagy ki hogy zuzza az ilyesmit?
Kesztyűt és maszkot húzol, és gyorsan szedsz egy kis mézet az üvegbe, amit erre a célra hoztál magaddal. További baj nélkül jutsz ki. A kereskedő már vár a jutalommal. Jutalmad 57 arany!
Eddig 10 bátorságpóbát teljesítettél sikeresen.
Bátor hősiességed jutalmaként kaptál +2 életpontot. Legközelebb akkor indulhatsz újabb bátorságpróbára, ha szintet léptél!
A közeli Mundrel vár romjai alatt sötét kazamaták vannak, amelyet ocsmány szörnyek népesítenek be. Gyakran jársz ide vadászni, hiszen kiváló tapasztalatot jelent, és ki tudja, mikor találsz valami ősi kincset. Ellenfeled egy skorpiófarkú ogyn!
Ellenfeledé a kezdeményezés
A skorpiófarkú ogyn melléütött!
Sikeresen megütötted! 17 ép-t sebeztél.
A skorpiófarkú ogyn csak köröz körülötted.
Zumm! 20 ponttal csökkent az ép-je.
A skorpiófarkú ogyn csak köröz körülötted.
Telitaláltat! 20 sérülést szenvedett el.
A skorpiófarkú ogyn támadását könnyen elkerülöd.
Zumm! 24 ép-t vesztett.
A skorpiófarkú ogyn melléütött!
Csapásod betalált, 23 sebzés!
144 tapasztalati pontot kaptál!
Mára ennyi testmozgás elég volt!
Eddig 5 bátorságpóbát teljesítettél sikeresen.
Az én barbár karakterem 6-os szinten 10 próbálkozásból tízszer győztesen került ki a bátorságpróbákból. Ugyanez az arány a tündér és a törpe karaktereimnél jóval alacsonyabb.